By Klára: VÝPRAVA NA PRAŽSKÉ VÝSTAVY - ILLUSION ART MUSEUM A MADAME TUSSAUDS MUSEUM

pondělí 17. února 2020

VÝPRAVA NA PRAŽSKÉ VÝSTAVY - ILLUSION ART MUSEUM A MADAME TUSSAUDS MUSEUM


Ahojte! ☺

Na svém Instagramu jsem se vás ptala, jestli byste chtěli fotočlánek ze dvou muzeí, která jsem minulý pátek navštívila. Nebo takhle, navštívila jsem tři, ale v jednom jsem nefotila. Konkrétně v muzeum NaFilm. Takže snímky tu najdete jen ze dvojice Illusion Art Museum a z Madame Tussauds Museum. Plus pár fotek je tu i z pražských ulic. Tak pojďte mrknout! ☺


Vyrazili jsme ve čtvrt na osm ráno. V RegioJetu jsme si dali kafe a snídani a za dvě hodinky už jsme stáli na nádraží v Praze.




Naše cesta pokračovala na Staroměstské náměstí, kde jsme omrkli orloj a pak jsme zamířili do obchůdku s cukrovinkami. Upřímně, tohle je docela byznys. V momentě, kdy jsme tam byli my, totiž dosypávali do těch soudků bonbony z klasických sáčků ze supermarketů. Kde stojí 100 g dvacku. Ne 80 Kč. Takže ochutnali jsme nějaké čokoládky, pár želé bonbonků, nechali tam dvě stovky a pokračovali už do muzeí.





První muzeum se nacházelo na Staroměstském náměstí. Jmenovalo se Illusion Art Museum. Slečny za pokladnou nám daly rodinné vstupné, takže za návštěvu jsme celkem platili 700 Kč. Jinak dětské, studentské a seniorské vstupné činí 200 Kč, za dospělého pak dáte 300 Kč.
V následujících fotkách uvidíte některé exponáty. Ne všechny, abych vám úplně nezkazila chuť tam jít. Mně osobně se to líbilo. Mamce to teda přišlo celkem málo. Za předpokladu, že by za sebe dala tři stovky. Ale to už je asi na subjektivním posouzení. Muzeum je hodně přizpůsobené na pořízení hezkých zajímavých fotek. Ale spousta vystavených věcí je super i jen tak, bez focení, na pohled, zamyšlení a udivení. Tak pojďte nahlédnout do světa iluzí...☺























Naše další návštěva směřovala do Muzea Madame Tussauds. V té byly vystaveny voskové figuríny, znázorňující nejrůznější slavné osobnosti. Ať už historické, z uměleckého světa nebo z toho sportovního. Tady jsme za rodinné vstupné dali 590 Kč. S tím, že údajně to měla být nějaká lepší cena, protože se tohle muzeum nově otevíralo. Opět jsem pořídila snímky jen některých figurín, abych vám tu zase neukázala vše.















Následně jsme se vydali do Palladia za účelem navštívit prodejnu Lush. Nikdy jsem tam nebyla, ale chtěla jsem se tam podívat. Na všechny ty bomby, ozkoušet, ovonět... No, musím říct, že to bylo parádní. Ochotní zaměstnanci, krásné barvy, ty vůně... Úžasné, opravdu. Ceny této firmy tedy nejsou úplně nízko, ale pokud sobě nebo někomu chcete udělat radost, pokud vyberete něco z Lushe, rozhodně nezklamete! ☺
No, a když už jsme tam byli, dali jsme si oběd. Sestra s mamčiným přítelem si zašli do KFC, já s mamkou jsme si daly vegetariánský burger a wrap z Burger Kingu. A byla to fakt dobrota. Doporučuju!



Prošli jsme se i po Karlově mostě a zašli jsme si na punč, svařák a trdelník. A teda bylo to výborný. Ten punč byl fakt mňamka!











Zastavili jsme se ještě v nějaké kavárničce na čaj, kafe a zákusek. Byla to teda docela pálka. Dát za ovocný košíček 80 korun, což je 3x víc, než u nás... To mě docela překvapilo. Ale jsou to pražské ceny, takže je to asi normální.
Pak jsme se stavili ještě v muzeu NaFilm. Což taky nebylo špatné. Mohli jste si zkusit nahrát zvuk do filmu, vyzkoušet virtuální realitu, vytvořit kratičký film... A taky jste se dozvěděli, jak se vlastně filmy dělaly a dělají. Takže pokud vás tohle zajímá, určitě nebudete zklamaní. Za rodinné vstupné jsme dali 480 Kč.


Tak, to byl náš pražský výlet. Co říkáte na ta muzea? Byli jste tam? Zaujala vás? ☺

K.

2 komentáře:

  1. Já Prahu moc nemusím, jsem spíš maloměstský děvče, co lítá bosa mezi stromama, ale sem tam na výlet to tam přežiju. S kamarádkou se do toho muzea iluzí teprve chystáme, takže jsem článek radši jen prolítla, abych se o něco neochudila. :) Každopádně výlet to musel být super, trdelník miluju a punč taky. :D
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu! ☺
      Tak si to tam užijte! ☺
      P.S. Ano, trdelník a punč jsou láska! :D

      Vymazat