By Klára: ODCVIČENO V DUBNU - LEKCE OD TOMÁŠE STRNADA, LIVESTREAMOVÁ CVIČENÍ A RŮZNORODÝ POHYB /2020

čtvrtek 30. dubna 2020

ODCVIČENO V DUBNU - LEKCE OD TOMÁŠE STRNADA, LIVESTREAMOVÁ CVIČENÍ A RŮZNORODÝ POHYB /2020


Ahojte! ☺

Tak máme za sebou (pro někoho ne úplně lehký) další měsíc. Spousta lidí se v této době pustila do cvičení, běhání, procházek, cyklistice a podobně. Což rozhodně podporuji! Proto i dnes, jako koncem každého měsíce, tu pro vás mám tipy na cvičební videa, která jsem za předchozí měsíc odcvičila. Tentokrát jich tu najdete skoro 60! Celkem jsem cvičila i podle sebe, takže tu mám i nějaké své workouty, některé z nich dokonce zpracované do obrázku a umístěné i na Instagram s videoukázkami. Tak se pojďte inspirovat! ☺ 


1.4. 

 

Cvičení na nohy podle sebe:

30x bridge
30x bridge na jedné noze na obě strany
1 minuta výdrž v pozici bridge
30x fire hydrants ve stoje na každou nohu
30x zakopávání ve stoje na každou nohu
1 minuta výdrž v podřepu
30x grasshoper
30x grasshoper na jednu nohu na obě strany
-3 kola, minuta pauza mezi koly, 10 vteřin mezi cviky-


2.4.

 

Jacikův test


Tabata, abs + booty workout od Heather Robertson (30 minut)
Pane. Bože. Tohle byla moje smrt. Jakože reálně. U té tabaty jsem reálně měla pocit, že to prostě nedám, že na to fyzicky nemám. Ty cviky v tom sledu a v těch časových intervalech pro mě byly tak neuvěřitelně těžké, že jsem si opravdu myslela, že tohle nedocvičím. Jakmile se přešlo k těm posilovacím částem, dala jsem se jakž takž dohromady. I když i ty mě po té tříčtvrteční smrti docela zmáhaly. Pro začátečníky tohle tedy rozhodně ne. A pokud nejste jako já zvyklí na tabaty, i když už nějaký ten pátek cvičíte, počítejte s tím, že tohle pro vás bude fakt náročný. Ta první část určitě. Se zbytkem už si poradíte mnohem líp. To mě přivádí na myšlenku, že bych tenhle typ cvičení, spolu s HIITem a kardiem, měla zařazovat asi víc. Ale když já to tak nemám ráda. Fakt.



Cestou necestou k pozici opice od Tomash Strnad Yoga (30 minut)
Jógy této dvojice teď cvičím téměř denně, takže v tomto článku jich bude poměrně hodně. Nicméně u všech budou napsané podobné řádky. V této józe jsem se seznámila s osobností Toma, v té předchozí se Sárou. Oba mají poměrně zvláštní osobnosti. Alespoň pro mě. Je vidět, že józe rozumí, že je svým způsobem součástí jejich životů. Na druhou stranu, někdy zavtipkují, jógu odlehčí, dostanou jí z takové té „spirituality“, nebo jak to lépe pojmenovat. Určitě to pochopíte, pokud od nich něco vyzkoušíte.
Bohužel mě ale tohle video nějak nevzalo. Asi ani neumím pojmenovat proč, ale prostě... Na pozici provazu, jak už možná víte, mám svou vlastní sestavu, kterou před konečnou pozicí vždycky dělám. A dostanu se do ní mnohem lépe a mnohem víc, než po tomto videu. A to mi to zabere třetinu, možná polovinu času. Možná proto mi nesedla. Protože už jsem si našla něco, co mi sedí líp a funguje to na mě. Ale chtěla jsem ji zkusit. Špatná není, ale úplně mě nevzala.



3.4.

 

Posilování rukou podle sebe (25 minut)


Večer: Livestream od Péti Elblové


4.4.

 

Dřevo


Večer: Protahovací livestream od Péti Elblové


5.4.

 

Paže a zadek s Andrejkou od FITFAB Strong (22 minut)
Tip na posilování pro začátečníky. Pokud začínáte, určitě tohle bude super verze. Pro mě to ale bylo slaboučké. Jasně, můžete si vzít těžké činky, gumičky, závaží na kotníky a tak dál, ale já radši ta videa cvičím tak, jak je autor vymyslel, natočil a zpracoval. A takhle, jak to bylo, mě to bohužel nevzalo. Právě s gumičkami by to bylo super. Nebo s nějakými těžšími činkami (i když těžší už doma nemám). Nicméně takto to pro mě bylo celkem o ničem, no. Každopádně pokud právě začínáte, určitě to zkuste! 

 

Jógová flow: Zatopíme ve stehnech a hýždích od Tomash Strnad Yoga (28 minut)
Naopak tohle jsem si užila moc. Ten pohyb, ty balanční pozice, to, jak jsem cítila lýtka. Tohle bylo super. Sedlo mi to a cítila jsem se při tom i po tom fakt dobře. Super, za mě tohle super! (I když stehna a zadek jsem moc necítila, u mě hořela spíš lýtka.)



Nácvik provazů


Zkouška pozic z jógy


Stojky


6.4.

 

Posilování na zadek podle sebe:

30x bridge
1 minuta výdrž v bridgi
-10 vteřin pauza-
(2x) 25x pejsek ve stoje
(2x) 30x puls v pejskovi ve stoje
-10 vteřin pauza-
(2x) 25x zakopávání ve stoje
(2x) 30x puls v zakopávání ve stoje
-10 vteřin pauza-
30x grasshopper
1 minuta výdrž v grasshopperovi
-3 kola, pauza půl minuty mezi sériemi- 


Jógová flow pro každý den od Tomash Strnad Yoga (31 minut)
Příjemná jóga, klasické pozice, opět je poměrně pohybová. Příjemně strávená půl hodinka. Víc k tomu asi nemám co napsat. ☺



7.4.

 

Livestream Péti Elblové na IG FitFabu


Dřevo


8.4.

 

Hip dips workout od Chloe Ting (10 minut)
Tohle mě taky bavilo. Přidala jsem si k tomu gumičku, cvičili jste jen na zemi, krom posledního cviku, který byl ve stoje. Takže za mě super! A určitě si s tím poradí i začátečník. Nebylo to nijak extra náročné. Ale bavilo mě to. (To asi kvůli té gumičce. :D)



Resistance band booty od MadFit (10 minut)
Tohle je úplně ten stejný případ. I když tento workout mě bavil ještě o něco víc, přišel mi i maličko intenzivnější. A zase, byla tam gumička, takže já jsem byla spokojená už jen proto! ☺



Práce na zahradě (úklid suti)


9.4. 

 

Procházka na rozhlednu 


Probuď se, nalaď se od Tomash Strnad Yoga (20 minut)
Noo, nevím. Tahle mi zase tak moc nesedla. Těch pozic toho dítěte tam na mě bylo moc. Chápu, je to ranní jóga, ale nějak to pro mě nebylo ono. Pak jste tam měli klasické pozice kočky, střechy a podobně. Ale ani ty variace v tom dřepu mě nějak nechytly. Bavil mě ale konec, pozdrav slunci. Nicméně jinak jsem se konkrétně s touhle jógou nějak nemohla sžít no...



Práce na zahradě (štěpkování)


10.4

 

Brusle (1 hodina)




11.4. 

 

HIIT kardio podle sebe (28 minut)


12.4.

 

„Lonely“ happy dance workout od Pamela Reif (3 minuty)
Tohle mě hodně bavilo. Udělalo mi to radost, bylo to poměrně jednoduché a fakt jsem si to užila. Takže super! ☺



„Intentions“ full body workout routine od MadFit (3 minuty)
Úplně stejně to mám s tímto videem. Snadná sestava, fajn hudba, takže i toto je za mě moc fajn!



„Break my heart“ full body workout routine od MadFit (4 minuty)
Pokračujeme dalším písničkovým workoutem od MadFit. Doháněla jsem resty, takže u tohoto formátu a této slečny ještě chviličku zůstaneme. A ani tady mě nezklamala. Sestava skvělá, energie na jedničku, písnička parádně zvolená. Nemám co vytknout, tohle jsem si taky moc užila!



„Boss b*tch“ full body cardio workout od MadFit (2 minuty)
Tohle je opravdu hodně kratičké. Ale refrén mě hodně bavil, ten byl fakt dobře vymyšlený. Jen škoda, že to melo jen dvě minutky. Jinak ani tady nemůžu říct nic špatného!



„Toxic“ squat challenge workout od MadFit (3 minuty)
Wow! Tohle po těch předchozích písničkových workoutech bylo už opravdu něco na moje stehna a zadek. To už jsem pěkně cítila! Takže jo, tohle za mě určitě jo! ☺



Ab workout - medium level od Pamela Reif (12 minut)
U tohoto videa je pravda, že bylo trošku snažší, než běžné workouty Pamely. Ale že by to bylo „lážo plážo“, to zase ne, to ona nedovolí. Takže si fakt máknete, ale budete umírat jen tak ze 70 %, než obvykle. ☺



Booty activation od Pamela Reif (11 minut)
Gumičky a Pamela, umíte si to představit? Fakt mě to moc bavilo. Neumírala jsem u toho tak, jak jsem čekala, ale cítila jsem to, to zase jo. A bylo to dobře poskládané, takže i tohle můžu doporučit! ☺



Sixpack workout od Pamela Reif (10 minut)
No, Pamela sice na začátku říkala, že kvůli popisování cviků to nesestavila tak náročné, ale úplně bych to ignorovala. :D Protože i tak to bylo fakt náročný! Takže se připravte na klasické posilování břicha „ala Pamela“. Protože přesně takové to bylo. Fakt jsem si mákla!



Stoje na hlavě a stojky


13.4.

 

Jemná ranní flow od Tomash Strnad Yoga (32 minut)
Jedna z posledních jóg z tohoto kanálu, které jsem si naplánovala. Najdete v ní opět klasické pozice. Na začátku jste poměrně dlouho v pozici dítěte a na konci máte zase poměrně dlouhé zklidnění a prodýchávání. Je v ní i krátké posilování na bříško v pozici loďky. Je to taková směska všeho možného. Pro mě osobně tohle úplně nebylo, ale věřím, že některým lidem to takto sedne. Navíc jsem si pořád ještě zvykala na Tomovu osobnost...



Nácvik provazů


Zkoušení několika jógových pozic


Stoje na hlavě a stojky


14.4.

 

Home booty workout od Vicky Justiz (17 minut)
Slečna měla na začátku napsané i cviky na zahřátí, ty mi přišly fajn. Odcvičila jsem tohle video i s gumičkami. A bylo to super! Fakt jsem cítila zadek! Takže doporučuju! ☺



Booty gains squat workout od BikiniModelFitness (16 minut)
Pokud rádi dřepujete, tohle vás bude bavit. Ale na konci jsem teda myslela, že umřu. Ty poslední tři cviky byly teda fakt zabijáci. Ale jinak to bylo fajn.



Flow od srdce od Tomash Strnad Yoga (25 minut)
První myšlenka, která mě napadla u tohoto videa byla, že jestli ten vodopád bude takhle nahlas, asi to nedám. Takže jsem si ztlumila zvuk natolik, abych rozuměla Tomovi. Jinak mi to ale přišlo fajn, hlavně ty pozice v bočních plancích pro mě byly docela výzvy, takže o to víc to pro mě bylo zajímavé. Podle mě se tohle vyplatí alespoň zkusit! ☺



15.4.

 

Upper body od Sami Clarke (10 minut)
Tohle bylo taky fajn. Mělo to hudbu, časovač, ukázku cviků, i když krátká. Možná bych ocenila maličko delší pauzy, abych stíhala alespoň měnit jednotlivé pozice. A nepochopila jsem ani poskládání těch cviků. Jednou to vypadalo, že cvičíte tři cviky, které pak znovu opakujete, ale nakonec tomu tak nebylo. Byla jsem z toho trochu zmatená, ani to rychlé přehazování pozic mi moc nesedělo. Mákla jsem si, cviky byly dobře vybrané, ale že bych si to užila, to se právě říct nedá. Takže tohle je u mě tak padesát na padesát.



Best arm workout od Holly Dolke (8 minut)
A tohle? Označit to jako „best“? Rozhodně ne. Cviky se nesmyslně měnily, některé jsem ani pořádně nechápala, konec jsem taky nepochopila, nebavilo mě to a že bych si mákla? To taky ne. Za mě tohle teda určitě ne...



Záklony s pokorou od Tomash Strnad Yoga (34 minut)
Tohle bylo opravdu hodně intenzivní. V záklonech jste setrvávali poměrně často a celkem dlouho. Což jsem od tohoto videa samozřejmě očekávala. Počítejte i s kobrami, střechami, bočními planky a samozřejmě záklony. Bylo to poměrně náročné, právě kvůli těm výdržím v záklonech a kvůli několika bočním plankům. Takže počítejte s tím, že tohle opravdu není odpočinková jóga. Ale špatná mi nepřišla. Jen byla trochu obtížnější, no. ☺



16.4.

 

Břicho podle Instagramu Péti Elblové
O tomhle workoutu dost lidí říkalo, jak je to hrozný masakr. No, odjela jsem tři kola, ale zas tak brutální mi to nepřišlo. Ano, užila jsem si to, bříško jsem pěkně cítila, ale „masakrem“ bych to (jako další holky) nenazvala. Ale bylo to fajn, takže to určitě zkuste! ☺



Dřepy:

50 klasických dřepů

50 sumo dřepů

50 kmitů ve dřepu

25 a 25 bočních dřepů

50 dřepů s výskokem


17.4.

 

Práce na zahradě (štěpkování)


18.4.

 

Práce na zahradě (sázení brambor)


Brusle (1 hodina)


19.4.

 

Odpočinek


20.4.

 

„Toosie slide“ full body dance workout od MadFit (4 minuty)
Tohle nebylo špatné, ale rozhodně mě to bavilo míň, něž jiné písničkové workouty. Ale v momentě, kdy jsem chytla refrén. a neskákala tam jak blázen, to bylo o něco lepší. Ale určitě mám od Madfit v tomto formátu videa, která mě bavila víc. ☺



„Supalonely“ abs workout routine od MadFit (4 minuty)
Tohle bylo na to bříško fakt super. Bavilo mě to, tuhle písničku mám ráda, takže tohle za mě úplně v pohodě!



Full body od Péti Elblové (26 minut)
I tohle mě bavilo. Péťu mám ráda, je neuvěřitelně sympatická, krásná a dělá skvělou práci. V tomhle videu makáte vždycky 45 vteřin, 15 vtěřin máte pauzu, jedete celkem čtyři kola. V každém kole máte vždycky dvě taková podkola se třemi různými cviky. Užila jsem si to, mělo to všechno, co to mít mělo, takže já jsem spokojená! ☺



Masakr na celé tělo od Péti Elblové (20 minut)
K tomuhle cvičení byly potřeba gumičky. Což už pro mě značí to, že si to asi užiju. Protože jak už asi víte, já a gumičky jsme super dvojka. Nemám sice gumičky přímo od Péti, mám nějakou sadu z Kauflandu za stovku, ale to ničemu nevadí. (Navíc slouží skvěle, a za tu cenu úplně pecka.) S expandéry zase tak moc necvičím, ale gumičky na posilování nohou a zadku zařazuji poměrně často. Takže tohle video pro mě bylo fajn už jen v tom, že jsem gumičky využila i na posilování rukou, zad a bříška! Hlavně u toho bříška mě to překvapilo, ani jsem nevěděla, že na něj jsou nějaké cviky právě s gumičkami. Takže tohle bylo super i co se týká inspirace, zpracování a zábavy. Super, Peti! ☺



Nácvik provazů


Stoje na hlavě, loktech a rukou 



21.4.

 

Práce na zahradě (sázení brambor)


HIIT kardio podle sebe (28 minut)


Cvičení na zadek podle Jenny Tailor
Tohle bylo teda hodně intenzivní. Byl to zase jiný systém, než jaký cvičím obvykle, ale užila jsem si to. Za mě tohle určitě dobrý, zadek jsem fakt cítila!



Nácvik provazů


Stojky


22.4.

 


Procházka na rozhlednu



Flat abs od Heather Robertson (10 minut)
Tento workout je složený z těch nejzákladnějších cviků na břicho. Ale rozhodně mi to v ničem nevadilo. Najdete v něm dvě stejná kola, má to hudbu, časovač, ukázky cviků, všechno. Bylo to fajn, bříško jsem cítila, takže tohle za mě dobrý! ☺



Intense abs workout od MrandMrsMuscle (10 minut)
Tohle bylo teda poměrně intenzivní. Makali jste vždycky půl minutky, následovala desetivteřinová pauza. Měli jste celkem 4 cviky ve 4 sériích. Mezi sériemi byla pauza taky jen 10 vteřin. Někomu by to mohlo přijít nudné, já bych něco takového asi nemohla cvičit denně, co se teda toho systému týká, ale efekt to mělo, bříško jsem cítila, takže i tohle je za mě v pohodě. ☺



Protažení podle sebe


Nácvik provazů


Některé pozice z jógy


Stoje na hlavě, loktech a rukou


23.4.

 

Ruce a záda podle sebe

10x 4x jack v planku + přískok
20x mrtvý tah s expandérem
10x pánský klik - dámský klik
20x sstahování kladky s expandérem
(2x) 10x natažení ruky v planku
20x tricepsový přítah expandéru v předklonu
20x superman s přítahem lopatek
20x roztahovaní expandéru

-3 kola, 15s pauza mezi cviky, minuta a půl mezi sériemi-


24.4.

 

No repeat bodyweight home workout od Kat Musni Fitness (30 minut)
Na tuhle slečnu jsem narazila díky komentáři k minulému cvičebnímu článku. Jedna slečna psala, že podle ní cvičí. Ale upřímně? Tohle bylo první a nejspíš i poslední video, které jsem si z toho kanálu pustila. Přišlo mi, že ty cviky byly zbytečně překombinované, že se jeden skládal třeba ze tří nebo čtyř dílčích cviků. Takže jste se spís soustředili na to, abyste se v tom neztratili, než na to cvičení samotné. Slečna mi ale byla i celkem nesympatická. Taková bláznivá, nebo jak to popsat líp. Nesedla mi, no. Ano, na konci jsem cítila, že jsem odcvičila nějaké kardio (plus pár posilovacích cviků), ale absolutně mě to nebavilo. Za mě osobně tohle ne. Není to moje krevní skupina a ani systém, který by mi vyhovoval no.



2 in 1 abs and booty od MadFit (15 minut)
Neměla jsem pak náladu zkoušet ještě něco úplně nového, takže jsem šla celkem na jistotu k MadFit. A udělala jsem dobře. Tohle jsem si užila, MadFit nezklamala. Bavilo mě to, cítila jsem trochu zadek, trochu bříško. Určitě to zvládne i začátečník, tak směle do toho!



Full body yoga od YOGATX (17 minut)
U tohoto si nejsem úplně jistá no. Nebylo na tom nic vyloženě špatně, ale nějak jsem se konkrétně do této jógy a této ženy nedokázala vžít. Ano, protáhli jste se, občas bylo potřeba zapojit i svaly, já jsem cítila teda hlavně zadek asi ve dvou pozicích, ale nějak se mě to nedotklo no. Takže tohle za mě osobně asi spíše ne. Ale třeba si to najde nějaké své příznivce. ☺



Nácvik provazů


25.4.

 

„Ritmo“ full body workout routine od MadFit (4 minuty)
Tenhle písničkový workout mě ale bavil. Skvělá jednoduchá sestava, úplně to ve mně vyvolalo pocity radosti. Tohle jsem si fakt užila, super!



Lower ab flattener od Blogilates (10 minut)
Blogilates v tomto článku poprvé! A ještě tu bude minimálně pětkrát, protože pro tento den jsem si řekla, že odcvičím všech šest videí z její relativně nové řady desetiminutových videí. Vzala jsem to popořádku, od data, kdy videa nahrála. Takže jsem začala spodním bříškem. A tam toho není nikdy dost, že? Tohle bylo super. Až na poslední cvik. Ten totiž fakt nesnáším. A podle mě ho budete nesnášet úplně stejně jako já. Ale ani Cassey nedává nic zadarmo, takže i za těch deset minut jste tuhle část bříška pěkně zapojili. Hlavně pozor na prohýbání se ve spodních zádech. ☺



Inner thigh slimmer od Blogilates (10 minut)
Blogilates podruhé! S vnitřními stehny je to totéž, jako se spodním bříškem. I tohle bývá problémová partie. Začali jste variacemi na dřepy, to byly první čtyři cviky, a skončili jste klasickými zdvihy na bocích, to byly ty další čtyři cviky. A nemám co vytknout. Pokud budete mít opravdu protnutou nebo naopak „flexnutou“ špičku, tak jak to Cassey popisuje, vnitřní stehna opravdu ucítíte. ☺



Arm toner od Blogilates (10 minut)
Přesouváme se na ruce. Tyhle workouty od Cassey mohly mít klidně jen pár minut, ale vždycky mi u nich umírala ramena. Tady jste výjimečně potřebovali činky. A bylo to super! Opět mě pálila hlavně ramena, ale užila jsem si to. Takže tohle za mě dobrý!



Ab & oblique sculpter od Blogilates (10 minut)
Ani u tohoto nemám co vytknout. Na boční bříško tohle bylo super. I tady Blogilates používala činky, ale zrovna u tohoto videa se dá obejít i bez nich. Takže žádné výmluvy, tohle zvládnete všichni! ☺



Side booty shaper od Blogilates (10 minut)
Předposlední video bylo na boční stranu zadečku. Tohle bylo úplně v pohodě i pro lidi, kteří nemůžou dělat dřepy nebo mají citlivá kolena. Akorát musíte být schopni klečet, protože první polovina videa je v pozici „table topu“. Ale tohle mě bavilo. Opět to zvládne i začátečník, stejně jako všechna předchozí videa z této desetiminutové sady.



Waist whittler od Blogilates (10 minut)
Zakončila jsem to opět bříškem. Na svůj pas si celkem zakládám, mám ho o dost užší než svoje boky, a mám to na sobě ráda. Videa vyloženě orientovaná na to ale úplně necvičím. Většinou jsou totiž cviky na tuhle část obsažené ve spoustě videí, ať už na celé tělo nebo na celou oblast bříška. Ale tyhle cviky byly vyloženě zamřené na tuhle část. Nemám tomu co vytknout, cítila jsem to, užila jsem si to! ☺



26.4.

 

Odpočinek


27.4. 

 

Dance party workout od MadFit (15 minut)
Tohle bylo naprosto dokonalý! Čtyři různé sestavy na čtyři různé písničky. Pro milovníka písničkových workoutů od MadFit je tohle fantazie! Ano, ano, ano! Víc tohohle, prosím!




Pilates workout od Péti Elblové (24 minut)
Konkrétně tohle video už jste u mě jednou viděli. Ale Péťa dává na svůj Instagram různé denní výzvy, které obvykle zkouším plnit. I odcvičení některých videí bývá někdy jako úkol. Takže i do tohoto jsem se pustila. Určitě se s tím popere i začátečník, jsou to pomalejší a procítěnější cviky, jak už to tak u pilates bývá. Takže jo, tohle za mě bylo fajn. Žádný masakr, ale příjemné zpevňování těla. ☺



Butt workout od Péti Elbové (14 minut)
I tohle mě bavilo. Cvičili jste vlastně vždycky celou minutu, následovala desetivteřinová pauza, a pak jste jeli další cvik. Všechny byly různými variacemi na „glute bridge“, „most“, takže to bylo fajn i pro ty, kdo třeba nemůže dřepovat nebo klečet. Za sebe můžu tohle taky jen doporučit!



Stojky na loktech a rukou


28.4. 

 

Dance cardio workout od Pamela Reif (15 minut)
Ani tohle nebylo špatné. Bylo tam teda oproti tanečním workoutům od MadFit mnohem více takových posilovacích prvků, ve srovnání s těmi tanečními, ale nějak mi to nevadilo. Nicméně kdybych si měla vybrat, rozhodně jdu spíše do videí od MadFit, co se tohoto formátů týká. Ale i tohle pro mě byla únosná forma kardia. Což je úspěch. Takže určitě zkuste i toto!



2 min plank


Sexy dance workout od Pamela Reif (15 minut)
Tohle mě bavilo ještě víc, než předchozí video. Pořád to nemělo na MadFit, ale fakt jsem si to užila. Za mě bylo tohle opravdu super! ☺



2 min plank


Dancer body sculpt workout od MadFit (16 minut)
Wow. Od tohoto workoutu jsem fakt nečekala, že mi dá zabrat tak, jak ve skutečnosti dal. Cítila jsem stehna, lýtka, paže. Šlo o různé cviky, jen prováděné s takovou „baletní elegancí“. A opravdu to mému tělu dávalo impulsy ve stylu: „Pozor, je to něco jiného, nejsem na to zvyklé a bude mě to bolet.“ Na to, že šlo vlastně jen o drobné úpravy třeba sumodřepů, jsem to fakt cítila. Určitě to stojí za vyzkoušení!



2 min plank


29.4.

 

Extreme abs workout od Blogilates (25 minut)
Na to, že tenhle workout měl být extrémní, měl pětadvacet minut a byl od Blogilates, čekala jsem, že mi umřou břišní svaly. Ale ne. Neříkám, že to bylo snadné, to určitě ne. Cvičili jste celkem pět kol po pěti cvicích. Mělo to mít symboliku toho, že Cassey dosáhla pěti miliónů odběratelů na Youtube. Jeden cvik jste dělali 45 sekund, pak jste měli 10 sekund pauzu. Každé kolo bylo zaměřené na jinou část břicha. Mně osobně dalo nejvíc zabrat spodní břicho a pak cvik „earthquake“, který byl ale naštěstí až předposlední. Určitě je to fajn posilování na břicho, to určitě jo. Ale nepřišlo mi „extrémní“. A pokud jako začátečník už nějakou chvilku cvičíte, a tohle nebude vaše první posilovací video na břicho, podle mě se s tím taky poperete! ☺



Back workout od Coach Kel (15 minut)
Tohle určitě nebude pro každého, protože k odmakání tohoto workoutu potřebujete gumičku a činky. Pokud ale tyhle pomůcky máte, určitě tohle zkuste! Není to teda žádný masakr, ale ruce a záda určitě ucítíte! Vhodné i pro začátečníky, pokud k tomu mají vybavení. ☺



Toned arms workout od MadFit (10 minut)
I tohle jsem si užila. Opět k tomu ale potřebujete činky. Každopádně pokud je máte, tohle bude fajn volba. Opět to není žádný masakr, ale ruce zapojíte! ☺



30.4.

 

40 angličáků


Arms fat burn od Péti Elblové (18 minut)
I tohle video už jsem kdysi cvičila. Opět budete potřebovat činky. Každý cvik se jede 40 vteřin, pak máte 20 vteřin pauzu. Cviky se neopakují, je tam tedy osmnáct různých cviků. U některých zapojíte pěkně i bříško. A věřím, že si s tím poradí každý.



Butt shaping workout od Bailey Brown (5 minut)
Naopak u tohoto jsem nečekala, že to budu nějak cítit, ale překvapilo mě to. Bylo to dobře udělané, takže zadek jsem opravdu cítila. Jasně, pětiminutové cvičení vám nějak extra zadek nevytvaruje, ale jako část cvičební rutiny, proč ne?



Botty workout, low impact od Pamela Reif (15 minut)
Zakončíme to pěkně Pamelou, jejíž videa mě zatím nezklamala. Obvykle u nich totiž fakt trpím. Tohle bylo pěkně v klidu, žádné dřepy, skákání, žádná překvapení. Zadek a hamstringy jsem ale cítila. A užila jsem si to. Tohle bylo fajn, a výjimečně u této slečny můžu říct, že si s tím poradí i začátečník. Nebude to zadarmo, to u Pamely nehrozí, ale určitě to zvládnete všichni! ☺




A jsme zase na konci! Doufám, že makáte, že vás domácí prostředí nedemotivuje a že o to více času na procházky a pohyb doma máte! ☺

Taky doufám, že si tady zase najdete nějaké video, které vás bude bavit a které si odcvičíte!

No a jako vždycky se mějte krásně a budu se na vás těšit u dalšího článku! ☺

K.

4 komentáře:

  1. Ja tiež makam. Ale teda doma som vždy cvičila, takže nepotrebujem k tomu žiadnu posilovnu, či ist von. Doma sa mi cviči najlepšie Mám už svoju zostavu cvikov, ktoru obmienam a ktorá sa mi dobre cviči.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takto je super! Taky cvičím právě už jen doma, posilovna mě nechytla a s běháním doteď nekamarádím, takže i mně to takhle vyhovuje! ☺

      Vymazat
  2. Pááni, máš můj velký obdiv, že zvládneš cvičit opravdu každý den. Já během karantény také začala cvičit o dost víc než dřív, ale rozhodně to není s takovou intenzitou jako u tebe. Přesně takové nakopnutí jsem dnes asi potřebovala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi hodná, děkuju moc! Necvičím úplně každý den, někdy mám pauzu úplně, jindy si dám jen něco krátkého, zablbnu si stojkami nebo se jen protáhnu či si dám jógu. Není takových dnů moc, protože vyčlenit si hodinku na cvičení je pro mě už běžná součást dne a bez ní se cítím tak nějak zvláštně. Není to o tom, že bych musela každý den makat, protože se někam ženu, to ne. Jen je mi tím cvičením dobře, poslouchám právě to, co moje tělo chce. Když jsem hodně unavená nebo mě třeba něco bolí, necvičím, nebo tu rutinu přizpůsobím a obměním. ☺
      Rozhodně je super, že taky cvičíš. Doufám, že tě to baví a že se díky tomu cítíš dobře! ☺
      A moc si vážím toho, že u tebe tento článek měl přesně ten efekt, který měl! ☺
      Děkuji za komentář, Luci.

      Vymazat