By Klára: ODCVIČENO V SRPNU - JÓGA PODĚBRADY, KAMILA PAVLÍČKOVÁ A WORKOUTY NA HUDBU ONE DIRECTION /2020

středa 2. září 2020

ODCVIČENO V SRPNU - JÓGA PODĚBRADY, KAMILA PAVLÍČKOVÁ A WORKOUTY NA HUDBU ONE DIRECTION /2020


Ahojte! ☺
 
Skončil srpen, letní počasí už pomalu taky odchází, studenti se vrací do školy. Mně končí letní brigádní nasazení, takže budu mít zase víc času na cvičení a můžu se vrátit zpět k systému, na který jsem byla zvyklá před letní sezónou. A už se na tu změnu docela i těším. Pár směn za měsíc mi sice zůstalo, ale je to podstatně méně, než během prázdnin. Nicméně jsem cvičila pochopitelně i v srpnu, takže tu pro vás opět mám shrnutí a inspiraci na videa, podle kterých si můžete zacvičit i vy! ☺


1.8.


Lítání na brigádě
 
 
Petra Šlechtická - resortativní jóga pro obnovení energie od Jóga Poděbrady (21 minut)
Jak jste si možná všimli, tuhle lekci jsem si pustila i po příchodu z práce. Přišla jsem poměrně brzo, ale i tak jsem se necítila na nějaké větší cvičení, takže jsem si našla alespoň krátkou jógu. Chtěla jsem něco hodně relaxačního. A přesně to tohle bylo. Pro někoho, kdo se chce prostě jen na dvacet minut zastavit, odpočinout si, nic neřešit a vnímat jen sebe je tohle super lekce. Krásně u ní zrelaxujete. A v určitém směru tedy i získáte novou energii.
 
 


2.8.


Lítání na brigádě


3.8.


Full body workout at home od Caroline Girvan (62 minut)
Jakože pardon, ale tohle byl masakr. Podle mě to bylo i nejdelší video, podle kterého jsem kdy cvičila. Ale tak nějak jsem neměla chuť si něco hledat a sestavovat, tak jsem zkusila tohle. Ale teda... Já když cvičím, tak to obvykle zabere víc než hodinu. Takže jsem si říkala, že tohle zvládnu, budou tam pauzy mezi jednotlivými partiemi nebo cviky, to bude v pohodě. Haha, to určitě. Celé cvičení se jelo v intervalu 50/10. S tím, že první polovina videa byla zaměřená na spodní polovinu těla, ta druhá pak na horní. Byly tam jak dynamičtější, tak statičtější cviky (výdrže). Slečna tam vložila tak tisíc wall sitů. Což ano, vydýchala jsem se, ale když mě už pak fakt pálila stehna, nechtělo se mi do nich. Ano, čtete správně, cítily to i moje nohy. A břicho a hlavně ruce pak taky. Tohle bylo fakt něco, byla to pro mě svým způsobem opravdu výzva. Protože odcvičit hodinový workout ve stylu padesátivteřinového provádění cviku a desetivteřinové pauzy... To mi dalo celkem zabrat. Takže tohle pro pokročilé klidně ano, začátečníci se něčím takhle dlouhým a poměrně náročným opravdu netrapte. ☺



4.8.


Lítání na brigádě


5.8.


One Direction party dance workout od MadFit (15 minut)
Tohle bylo boží. Fakt. Strašně mě to bavilo. One Direction jsem poslouchala hodně, když jsem byla mladší. A bylo super si některé písničky poslechnout znova. A ještě si na ně zatančit sestavy od MadFit? Skvělá kombinace. Do tohoto běžte, fakt! ☺

 
 
Beginner leg workout od Pamela Reif (10 minut)
Ano, na tomhle bylo opravdu poznat, že jde o video pro začátečníky. A to hlavně proto, že mezi cviky byly krátké pauzy. Což Pamela normálně nedělává. Takže tohle bylo na ni a možná i na mě opravdu jednodušší. Každopádně to má být pro začátečníky. A pro ty to bude super. Rozhodně to bude lepší cesta, než skočit rovnou do Pameliných klasických workoutů. To by bylo (lehce) masochistické. Takže pokud začínáte a chcete zkusit něco od Pamely, tohle bude super!



Total core/ab workout od MadFit (12 minut)
Tohle bylo taky fajn. Měli jste tu dvě kola cviků, které mi přišly dobře zvolené a poměrně komplexní. Bříško jsem cítila, takže proč ne? I když ta „nová“ forma videa asi není úplně dobrý krok, podle mě. Ale tak to už je vedlejší.



Ab workout - neck & back friendly od Pamela Reif (10 minut)
No, tady si nejsem nějak jistá. Ten workout nebyl špatný, to vůbec. Ale že by to bylo nějak šetrnější k zádům nebo ke krku, to si úplně nemyslím. Kdyby to nemělo v názvu, že to má být právě méně náročné na záda a krk, ani bych to asi nepoznala. Takže asi tak. Posilování to bylo fajn, ale neřekla bych, že to bylo nějak jiné v těchto ohledech no.



Desetiminutovka pro zdravá zápěstí od Jóga Poděbrady (12 minut)
Tohle bylo třeba docela zajímavé. Možná víte, že se snažím naučit stojky, dělám i stoje na hlavě, nějaké jóga pozice, mosty a tak. A často při tom hrají zápěstí důležitou roli. Ale nikdy jsem jim nevěnovala nějak moc pozornosti. O to víc mě překvapilo, jak zvláštní je tyto části procvičovat, protahovat a rozhýbávat. Jak moc jsem to cítila. Rozhodně to stojí za zkoušku. ☺



Protažení podle sebe
 
 
Nácvik provazů
 
 
Pár jóga pozic
 
 
Stoje a stojky


6.8.


Darování krve


7.8.


Lítání na brigádě


8.8.

 

One Direction party dance workout od MadFit (15 minut)
Ano, fakt to bylo tak dobrý, že jsem si to dala znovu. A určitě to nebylo naposledy! ☺


Booty band cardio workout od MadFit (10 minut)
Tady se střetly dva protipóly. Gumičky, které mám ráda, a kardio, se kterým pořád nejsme nějak velcí přátelé. Ale celkem to fungovalo. Zadek jsem cítila a přežila jsem i to kardio. Takže asi dobrý! ☺
 
 
 
Sexy lean legs od Rebecca Louise (15 minut)
S Rebeccou jsem teď nějakou chvilku zase necvičila. Ale asi to úplně nepotřebuju. Ten workout nebyl úplně špatný, ale ona tam pak propagovala nějaký masážní přístroj. Mluvila o tom na začátku i na konci, kde se protahovala takovým stylem, aby vám to mohla ukázat. Nevím no, nepůsobilo to na mě úplně dobře. A aby byl ten workout tak super, abych se k němu vrátila, to taky ne.



Dana Beierová - Flow jóga na protažení nohou a kyčlí od Jóga Poděbrady (21 minut)
Byla jsem zvědavá, jak to tato slečna pojme. Už jsem několik videí na kyčle zkoušela, takže mě překvapilo, že tohle bylo jiné. Bylo to poměrně dynamické a rychlé. Což ničemu nevadí. Jen od toho nečekejte žádné protahování s cílem zlepšovat flexibilitu. Tohle mi přišlo spíše na nějaké rozhýbání kyčlí, popřípadě protažení nohou. Ale ne jako průprava na provazy nebo rozštěpy, tak jen ať to víte. ☺



9.8.


One Direction dance workout part 1 od Xime Fitness & Workout (9 minut)
No, na tuhle slečnu jsem narazila náhodou. Ale když jsem viděla, že má taky taneční videa na písničky One Direction a že má hned tři části, naklikala jsem si všechny tři s tím, že si ten den dám prostě víc kardia. No, jasně že bylo vedro jak blázen, takže jsem byla zpocená jak čuně. Ale byla jsem v pohybu, dokopala jsem se ke kardiu, což je pro mě úspěch. Tyhle taneční videa jsou opravdu super prostředky k tomu, zařadit i nějaké kardio. Utíká mi to a baví mě to. Každopádně přímo tahle slečna má ta videa opravdu zvláštní. Nejsou to úplně ani taneční kroky, ani nějaké posilovací dynamické cviky, je to něco mezi tím. Často mi přišlo, že je mimo rytmus, nebo že tam ty kroky nesedí. Takže tyhle tři taneční workouty byly asi poslední na nějakou dobu, co jsem od ní zkoušela. Já jsem se vždycky podívala na krok, který dělala, a buď jsem si ho nějak upravila nebo zrychlila či zpomalila. Takže já jsem si to v závěru užila. Ale že by se dalo vyloženě cvičit podle toho, to ne. A k MadFit nebo něčemu alespoň tomu podobnému to má (ještě) hodně daleko.


 
One Direction dance workout part 2 od Xime Fitness & Workout (9 minut)
A na druhou část mám úplně stejný názor.
 


One Direction dance workout part 3 od Xime Fitness & Workout (12 minut)
Ani u třetí části jsem neměla jiný pocit. Musí se ale nechat, že když jsem si do toho vložila svou osobitost a tempo, byla jsem po těchto třech videích opravdu mrtvá. Zpocená, srdce jelo na plné obrátky, zadýchaná... Takže v konečném výsledku to efekt mělo. ☺
 
 
 
Dancer arms od MadFit (4 minuty)
Abych toho tancování neměla málo, dala jsem si ještě krátkou sestavu na ruce od MadFit v podobě písničkového workoutu. Asi nemusím říkat, že to bylo fajn, ne? Tahle slečna už to má prostě vychytané. ☺
 
 
 
Side abs and obliques workout od Kamily Pavlíčkové (10 minut)
Kamilu doporučovala v jedné fitness skupině jedna slečna. Tak jsem mrkla na její Youtube kanál a řekla jsem si, že nějaká videa zkusím. Začala jsem posilováním břicha. A upřímně, podle formy videa bych ani neřekla, že je slečna Češka. Vypadalo to fakt dobře! Časovač teda mohl mít zvuk, ale jinak to bylo fajn. Jinak, konkrétně u tohoto videa si myslím, že se s tím popere i začátečník. Nepřišlo mi to nějak extra těžké, takže žádné výmluvy a zkuste to! ☺



Shoulders and arms workout od Kamily Pavlíčkové (10 minut)
Tady už měl časovač i zvuk. A přišlo mi to i těžší, než to video na břicho. Takže za mě tohle taky dobrý! ☺

 
 
Protažení podle sebe
 
 
Pár jóga pozic
 
 
Nácvik provazů
 

10.8.


Jemná vinyasa flow jóga od Jóga Poděbrady (53 minut)
Takhle dlouhé lekce obvykle necvičím, ale tentokrát jsem měla náladu spíše na delší relaxaci, tak jsem zkusila tuhle padesátiminutovou. A byla skvělá. Opravdu jemná, odpočinková, ale strašně mi utekla. Opravdu jsem si ji užila. Stojí za zkoušku, pokud si chcete zacvičit nějakou příjemnou jógu.
 


Nácvik provazů
 
 
Pár jóga pozic
 
 
Stoje na hlavě, loktech a rukou


11.8.


Lítání na brigádě


12.8.


Lítání na brigádě


13.8.


Posilování nohou v kombinaci s kardiem podle sebe


14.8.


Odpočinek


15.8.


Lítání na brigádě


16.8.


Lítání na brigádě


17.8.


Lítání na brigádě


18.8.


Lítání na brigádě


19.8.

 

Full body warm up od Pamela Reif (4 minuty)
Na rozpohybování těla před cvičením bylo tohle super. Bavilo mě to, rozhýbala jsem se, ale zase to nebylo tak náročné, abych se u toho už nějak extra zapotila. Takže tohle je za mě jako „warm up“ rozhodně fajn! ☺



High intensity workout od Pamela Reif (10 minut)
Spojit jméno „Pamela“ se spojením „high intensity“ je docela sebevražda. Ale! Přežila jsem to! A když jsem to zvládla já, zvládnete to taky! Jasně, nebylo to jednoduchý, zapotila jsem se, ale odcvičit se to dalo. Takže pokud máte rádi výzvy, jděte do toho! ☺



Abs + yoga od Pamela Reif (10 minut)
Tohle video bylo trošku jiné, než na jaká jsme u Pam zvyklí. Ale i tak to bříško pěkně ucítíte. Byly tam cviky inspirované jógou, na konci i krátké protažení právě v jógových pozicích. Bylo to pomalé, ale jak jsem psala, břišní svaly zapojíte. Takže i tohle můžu doporučit. ☺



Dynamická sestava pro posílení středu těla od Jóga Poděbrady (27 minut)
I tohle mě bavilo. Hodně to uteklo, bylo to opravdu dost takové pohybové. Ne vyloženě posilovací, šlo o klasické jógové pozice, ale byly tam i nějaké prvky, kde bylo potřeba ten střed těla zapojit třeba maličko víc. Za mě dobrý!



20.8.


Dance party workout od MadFit (15 minut)
Tohle video tady nesmí chybět. Bylo i v předchozím článku, myslím, že i víckrát. No, určitě ho u mě nevidíte poprvé, ani naposledy. Je opravdu skvělé. Na zahřátí, na náladu, jako forma kardia... Super, super, super!
 
 
 
Booty workout od Kamily Pavlíčkové (15 minut)
Zpracování videa super, až na jeden detail. Zvuk časovače. Ten mi tam chyběl, protože jsem musela pořád kontrolovat na monitoru, jestli už je konec intervalu nebo ne. Ale jinak to bylo super. Bavila mě hudba, cviky byly dobře zvolené, takže jsem ten zadek na konci i trochu cítila. Určitě s touto slečnou odcvičím i další její workouty, zatím mi totiž fakt sedí! ☺


 
Legs and booty workout od Kamily Pavlíčkové (15 minut)
Kamču tu mám ještě s videem, kde používá odporovací gumičku. Což, jak už možná víte, je moje oblíbená pomůcka na cvičení. Takže už jen tento fakt dal základ tomu, že mě bude tohle video bavit. A bavilo. Opět, forma super, tady už to mělo i časovač, pěkně poskládané, dobře zvolená hudba. Třetina videa se cvičila ve stoje, další dvě pak na zemi. A i tohle jsem po docvičení trochu cítila. ☺



Nalezni svou rovnováhu od Tomash Strnad yoga (27 minut)
Tak ale tohle... Kdybych měla od Toma a Sáry vybrat lekci, která mě bavila nejvíc, byla by to v tuto chvíli rozhodně tato. Strašně mě to bavilo, fakt! Skvělé prvky, pěkně prolnuté, navíc celý ten koncept té práce s rovnováhou si mě neuvěřitelně získal. Skvělá lekce, běžte do ní! ☺



21.8.


Lítání na brigádě


22.8.


Lítání na brigádě


23.8.


Procházka
 
 
Flow jóga od Jóga Poděbrady (26 minut)
Tohle byla taková klasické jóga. Nezanechala ve mně nějaký hlubší dojem, ale špatná nebyla. Pokud tedy hledáte nějakou klasickou mírně dynamickou jógu, můžete zkusit tuhle. ☺
 


24.8.


Disney dance workout Part 1 od Teagan Dixon (7 minut)
Noo, nebylo to úplně špatné, ale už jsem určitě cvičila lepší taneční workouty. Možná to bylo typem těch písniček, nebo těmi sestavami, možná kombinací obojího, těžko říct. Každopádně tohle mě nějak moc nenadchlo.



Disney dance workout Part 2 od Teagan Dixon (13 minut)
A vlastně tentýž názor mám i na druhý díl. Slečna vydala ještě i třetí, tomu zkusím dát taky šanci, ale zatím mě ani tento workout nepřesvědčil o tom, že písničky z pohádek jsou vhodné na taneční workouty.


 
Booty workout od Teagan Dixon (15 minut)
Tohle ale naopak nebylo špatné. Bylo to hezky vymyšlené, poskládané, mělo to hudbu, časovač se zvukem, i zadek jsem trochu cítila, takže... Myslím, že to zvládne i začátečník, tak šup šup, zkuste to. ☺


 
Kratší flow pro probuzení energie od Jóga Poděbrady (17 minut)
Poměrně krátká středně dynamická lekce. Ale bavila mě. Seděly mi cviky i jejich uspořádání, navodila mi příjemnou náladu... Pěkná lekce, můžu doporučit.
 


25.8.


Lítání na brigádě


26.8.


Disney dance workout Part 3 od Teagan Dixon (10 minut)
I u třetí části tanečního workoutu jsem měla stejné pocity, jako u dvou předchozích. Špatné to nebylo, rozhýbala jsem se... Nebyl to nějaký zázrak, ale dalo se to. ☺


 
HIIT kardio od Anny Faltové (15 minut)
Tohle na mě bylo překvapivě celkem slabé. Čekala jsem nějaký pořádný workout, u kterého si fakt máknu. Cviky nebyly špatné, ale ten interval mi fakt neseděl. Cvičit půl minuty a pak v podstatě stejně dlouho odpočívat, to mi nepřišlo úplně tak efektivní, jak by to mohlo být. Já jsem se v těch pauzách teda hýbala, obvykle jsem tak jako tancovala. Ale podle mě se z toho dalo dostat víc, protože cviky mi přišly vybrané dobře. Jen ten interval, no...


 
Burning abs workout od Kamily Pavlíčkové (13 minut)
Forma videí, kterou má tato slečna, mi sedí. Jak má udělané vždycky takové minisérie po pár cvicích, potom teprve pauzu a pak další sérii. Bavilo mě to a zvládne to podle mě i začátečník.

 
 
Plank challenge od Kamily Pavlíčkové (6 minut)
Tohle pro mě bylo maličko zklamání. Myslela jsem, že když je to „výzva“, že budu těch 6 minut opravdu v planku, respektive v jeho variantách. Že tam nebudou pauzy a bude se jen volně přecházet mezi různými verzemi. No, ale nebylo to tak. Pauzy tam byly, takže pro mě to výzva úplně nebyla. Což je škoda, fakt jsem se na to těšila. Každopádně pro začátečníky může být výzvou i tohle provedení. Já jsem čekala něco trochu jiného, no.


 
Back workout with long bootyband od Kamily Pavlíčkové (10 minut)
Tohle nebylo úplně špatné. Opět to nebyla žádná zabijárna, takže je to určitě vhodné i pro začátečníka. ☺

 
 
Full body stretch od BullyJuice (10 minut)
Tohle mě naopak mile překvapilo. Obvykle u protahovacích videí nebývají časovače, ale tady mi to nevadilo, sedělo mi to do toho. V každé pozici se zůstávalo půl minutky, takže svaly měly čas na uvolnění. Klidně bych snesla ale třeba patnáctiminutovou verzi, aby se tam vešel ještě nějaký cvik na břicho, popřípadě ještě pár na ostatní svalové partie. Nebo když už by to byla tahle desetiminutovka, vyměnila bych cvik na hrudník za klasickou kobru. Aby se kromě hrudníku protáhlo právě i to bříško. Ale jinak to bylo super.



27.8.


Lítání na brigádě



28.8.


Lítání na brigádě


29.8.


Lítání na brigádě


30.8.


Lítání na brigádě


Slow flow - uvolnění páteře od Jóga Poděbrady (43 minut)
Tohle byla opravdu hodně jemná a odpočinková lekce. Velmi relaxační, velmi příjemná po náročném dni. Já bych tam klidně mohla mít víc rotací, protože přesně to jsou polohy, u kterých se mi dobře odpočívá a zároveň v nich uvolním záda. Místy mi spíš přišlo, že než na uvolnění páteře je ta lekce zaměřená spíše na relaxaci. Takže jako relaxační jóga ano, na uvolnění páteře bych tam mohla mít více rotací, ale jinak byla ta lekce fajn. ☺



31.8.


Spaluj tuky od Péti Elblové (19 minut)
Tohle video mi v závěru dalo víc zabrat, než jsem čekala. Fakt jsem si u něj mákla a zapotila jsem se. Forma videa super, cviky fajn, interval 40/20 se mi u tohoto taky hodil, takže za mě dobrý!


 
Workout na zadok od Adri Bouchard (9 minut)
Měla jsem pocit, že jsem tohle video už odcvičila. I před spuštěním, i při cvičení. Ale když jsem se dívala zpětně na blog, nenašla jsem ho tam. Každopádně u Adri je to pořád totéž. Hudbu to má, časovač to má, ukázku dalších cviků taky. Jen ta kvalita, to prostředí, ty záběry... Není to prostě ono. Každopádně interval 45/5 byl celkem zabijácký. Vlastně jste měli pauzu jen na změnu polohy. A díky tomu to moje nohy i cítily. Takže posilování jako takové bylo fajn, forma pořád nic moc no.


 
Lower body workout od Teagan Dixon (15 minut)
Gumičky jsou láska, to už ode mě ale víte. Takže vás asi nepřekvapí, že mě tohle video bavilo. Mělo to časovač, hudbu, forma videa byla super, byla tam ta gumička, takže mi to úplně stačilo ke spokojenosti. ☺



Burning abs workout vol. 2 od Kamily Pavlíčkové (9 minut)
Na tohle posilování na bříško od Kamči mám stejný názor, jako na to, které jsem komentovala o kousek výš. Fajn cvičení, vhodné i pro začátečníky, mělo to všechno, co to mít mělo, takže směle do toho! ☺



Upper body workout od Teagan Dixon (15 minut)
No, a když už jsem chtěla cvičit celé tělo a měla jsem tu od této slečny i cvičení na spodní polovinu těla, pustila jsem se i do toho na horní polovinu. A to už jsem po těch všech videích opravdu cítila. A to hlavně při těch různých variantách kliků. Upřímně jsem to pak cítila i druhý den, tedy dnes, a to hlavně právě v oblasti hrudníku a úponů do podpaží.


 
Jóga za židle od Jóga Poděbrady (14 minut)
Na tohle jsem se celkem těšila, bylo to něco nového, tak jsem byla zvědavá, jaké to bude. Že tam budou třeba různé protahovací cviky, které se dají dělat v kanceláři, nějaké rotace a tak. Ale upřímně mě to nějak nebavilo. Nesedlo mi to, nebylo v tom nic moc extra a zajímavého, takže tohle za mě asi není úplně nutné zkoušet.




Tak, to by bylo ode mě za srpen všechno. Doufám, že makáte a jste pořád plni motivace, i když léto už končí! Protože to není jen o letním těle. Ale o tom celoživotním! ♥

K.

Žádné komentáře:

Okomentovat