By Klára: NÁKUPY ZA ČERVENEC A SRPEN - TRIČKA, KALHOTY A KOSMETICKÉ POTŘEBY /2020

středa 23. září 2020

NÁKUPY ZA ČERVENEC A SRPEN - TRIČKA, KALHOTY A KOSMETICKÉ POTŘEBY /2020

 
Ahojte! ☺
 
Dobře, dobře, možná jsem trochu ostuda, že jsem se k sepsání nákupů za prázdninové měsíce dostala až třetí týden v září. Ale tak nějak jsem pořád čekala tam na výlet do Olomouce, tam na balíček, a že tohle ještě zahrnu do tohoto článku, ať to mám komplet a tak dále, že jsem se k nafocení a sepsání dostala až teď. Ale věřím, že vám to nějak extra nevadí, a že sem klidně nakouknete i teď, když už je léto pryč a přišel podzim. Takže pokud máte chuť, pojďte mrknout! ☺

Ráda bych v tomhle místě podotkla, že tady opět nemám žádné boty, žádné tenisky. Jinak by jim samozřejmě patřilo první čestné místo v tomto článku. Ale já jak se teď moc nedostávám do obchodů, nechodím do Sportisima a nejsem nějak v náladě si projíždět e-shopy a něco objednávat, je to v tomhle ohledu „bezpečné“. Pro moji peněženku teda. Ale uvidíme, třeba se to v dalších nákupech změní.
Nicméně začneme tedy oblečením, které jsem si koupila v Olomouci. Prvním kouskem je tohle černé tričko, s tříčtvrtečním rukávem a krajkou na hrudníku a horní části zad. A to já jsem člověk, který nemá rád krajky a vzor květin na oblečení. Ale prostě jsem tohle triko tak nějak popadla, sedlo mi, líbilo se mi, mělo skvělý materiál a fajn cenu. Takže moc nebylo o čem. Kupovala jsem ho v C&A, má to být z nějaké kolekce biobavlny. A fakt je ta látka strašně příjemná. Cenově vyšlo na 250 Kč.
 
 
Tato tři trička jsou opět z C&A, opět z té biobavlněné kolekce. I ona jsou velmi příjemná a nebyla ani drahá. Celkem mě vyšla na 250 Kč, byla v nějaké akci tři za cenu dvou. Takže jsem si je vzala ve třech basic barvách, protože takové kousky se hodí vždycky. Vzala jsem si tu nejmenší velikost, ale klidně by za mě mohla být kratší, aby se dala lépe zakasat do kalhot. Ale jinak jsou super.


C&A do třetice, krajka podruhé. Nevím, co se ten den stalo, ale já, jakožto fakt člověk, který ve skříni neměl jediný kousek s krajkou, si ten den pořídil hned dva. A to je úspěch! Opět biobavlna, zase za super cenu. Tohle tílko má i povolitelná/utažitelná ramínka, což je za mě rozhodně plus. A vyšlo na nějakých 125 Kč, takže jsem nad tím moc nepřemýšlela. Je to totiž taky kousek, který se hodí, který se ve skříni neztratí.
 
 
 
Tak, přesuneme se ale i do jiného obchodu, ne? A to konkrétně do Mohita. Je pravda, že jsem si tam zkoušela několik kraťasů, nějaké šaty i overal. Ale odnesla jsem si jediný kousek. Kalhoty. A to, pokud to ještě nevíte, je u mě fakt velký úspěch. Širší boky, úzký pas, s tím firmy pořád ještě tak moc nepracují. A upřímně, moc mě to pak ani nebaví, hledat kalhoty. Protože když už si zkoušíte osmé a pořád vám nejsou, je to pak už otravné. Ale tady jsem si zkusila tyhle, ale odstávaly mi v pase. Klasicky. Tak jsem si zkusila menší, i když už jsem si říkala, že je zase pro změnu nedám přes stehna a boky. Klasicky. Ale byla jsem překvapená, když se mi to v klidu povedlo a sedly mi i kolem pasu. Ta látka je totiž dost pružná. Což je ale taky fajn, protože i když je to elegantnější kousek, nebude mi v tom nekomfortně. Takže mám konečně kalhoty, které se dají vzít třeba do divadla, ale i někam na večeři. Nebo teoreticky i na parket, protože mají pěkný stříbrný detail v zadní části té gumy, který je trochu obzvláštní. Měla jsem z nich opravdu radost. Dávala jsem za ně 550 Kč.


 A mám tu i druhý velký úspěch. Druhé kalhoty! Ty jsme koupili tady u nás, v maloměstečku. A to v obchodě, který nemám úplně ráda, nepůsobí na mě dobře. Tak jsem tam ani nechtěla jít. Ale mamka mě přesvědčila, ať to aspoň zkusíme. Tak jsem tam teda (skepticky) šla. Paní se na mě podívala, zeptala se na styl, který bych chtěla, dala mi do ruky kalhoty, které bych podle střihu rozhodně neodhadla na kousek, který mi sedne. Vešla jsem do kabinky, oblékla si je a nestačila se divit. Sedly mi parádně. Přes stehna, zadek i pas. Nechápala jsem to, takhle rychle mi nikdy nic nesedlo, natož aby šlo o džíny. Prohlížela jsem se v zrcadle a opakovala si, že to není možný, že tam musí být někde něco špatně. Ale nebylo. Paní to prostě odhadla naprosto skvěle. Takže jsem odcházela s Lee kalhotami za 2 000 Kč.


Mamka s přítelem a se sestrou byli v červenci v Rakousku. Já jsem zůstala doma se zvěřincem a starala se o dům (respektive zahradu). Z dovolené mi přivezli tuhle krásnou černou tašku se symbolikou Jamese Bonda. Prý se dá tahle „kolekce“ sehnat jen na pár místech na světě, plus to prý není úplně levná sranda. Ani ten výlet na ta místa, ani ty suvenýry. Ale od té doby, co tuhle tašku mám, tahám ji denně do školy, měla jsem ji i na výlet do Prahy. Je velmi pevná, vleze se do ní spousta věcí, plus se mi líbí i ten design. Takže ji teď nosím opravdu skoro denně.


Mamka už mi několik měsíců vyhrožovala, že mi vyhodí ty hrozné papuče, ve kterých šmatlám po domě. Neudělala to. Ale koupila tyhle smajlíkové bačkůrky, takže jsem nakonec mohla ty svoje roztrhané vyhodit sama. Takže teď budu po domě zase nějakou dobu chodit v tomhle. Ale teda to obouvání, to mě fakt nebaví. Tak tak jsem se donutila si nazouvat obyčejné nazouváky, nejradši chodím prostě bosky. Ale teď, když se k tomu ještě musím ohnout a fakt se obout, to je vrchol mého sebepřesvědčování, fakt. :D


Velmi dlouho jsem na Instagramu koukala na mýdla od Almara Soap. To je prostě něco nádherného. Spousta druhů vypadá jak dortíky, jiné jsou zase krásně barevné, třpytivé, no prostě... Krása. Mně mamka k svátku koupila v bezobalovém obchodě tohle, ve stylu „galaxy“. No řekněte sami, že nevypadá božsky. Nahoře je navíc posypané nějakým narůžovělým práškem. A ten se teda třpytí jako blázen. Měla jsem z toho strašnou radost, fakt! ☺


Přesuneme se ještě ke kosmetice. Skoro všechnu jsem objednávala z Avonu. Jelikož jsem zjistila, že mám doma poslední řasenku, a to je ještě už rozpoužívaná, usoudila jsem, že by bylo fajn si už pořídit nějakou další. Tak jsem sáhla po jedné z Avonu. Stála asi 140 Kč, kartáček vypadal fajn, tak uvidíme, jaká bude.
 
 
Stejně tak jsem to měla s make-upem. Doma už jsem měla fakt jen trošku. A v katalogu jsem zrovna objevila tohle BB, měla to být možná i nějaká novinka. Ještě je i určené na smíšenou až mastnou pleť. Což já jsem normálně nemívala, byla jsem spíš typ s normální pletí. Ale poslední měsíce trochu válčím s pupínky, takže jsem se rozhodla, že to zkusím. Možná to pro tu pleť bude i lepší, než klasický make-up. Já pak stejně použiju ještě zabarvený pudr, tak by to mohlo stačit. Uvidíme. Jinak to stálo 135 Kč. ☺


 
Mám tu i peeling na nohy. Ten už jsme doma měli, ale už je ho v té tubě taky jen zbyteček, takže jsem objednala další balení. Cenově vyšel asi na čtyřicet korun.

 
Docházela mi i pleťová voda a čisticí gel na obličej jsem neměla už žádný. Sáhla jsem tedy po téhle dvojici. Jsem strašně zvedává i na tu micelárku, i na ten peeling. Tak snad mě to nezklame a třeba to té pleti zase trochu pomůže dát se do kupy. ☺
Peeling stál 90 Kč, a stejně tak i micelárka.
 
 
Tenhle produkt už pochopitelně není z Avonu. Ten jsem dostala od babičky se slovy, že se v obchodě spletla a „náhodou koupila špatný výrobek“. No, moje verze je spíš ta, že chodila po obchodě a hledala něco na moji pleť. Ale teda musím říct, že jsem byla velmi mile překvapená. Nejen že to úžasně voní, ale působí to i na ty pupínky. Když jsem to použila poprvé přes noc, ráno jsem z té pleti měla úplně super pocit. Takže s tímhle jsem fakt spokojená! ☺

 
 A něco sladkého na závěr. Obojí jsem dostala k svátku, který jsem měla v srpnu. Dostala jsem i květinu a víno, ale ani jedno se nedožilo focení.


Jinak tady chybí ještě spodní prádlo, které mi mamka koupila a stálo téměř dva a půl tisíce. Ale rozhodla jsem se ho sem nefotit. ☺


Co jste si naposledy koupili vy? A jaký kousek oblečení je pro vás nejtěžší sehnat? ☺

K.

10 komentářů:

  1. Obyčejných triček není nikdy dost. :) Peeling na paty od Avonu jsem měla a byl super.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  2. No jak to tak vidim tak budu muset jít na nákupy 😄🥰

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné kousky. :) Moc se mi líbí ta plátěná taška, já je taky tahám všude sebou. :) Kvůli škole online a home officu teď sháním pohodlné tepláky. Člověk by neřekl, že to bude takový problém, ale buď se mi nelíbí tvarem, nebo nemají moji velikost nebo se mi za ně nechce dávat taková částka. Prostě pořád jsem neobjevila ty pravé. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Luci. ☺
      Tahle je ještě právě taková pevná, pořádná, není to jen taková ta lehčí plátěnka. Ale je super. ☺
      Jinak s tepláky ti rozumím. Já chodím doma ve florbalových kraťasech, protože taky zatím nemám ty pravé tepláky. Hodně štěstí v hledání! ☺

      Vymazat