By Klára: ODCVIČENO V SRPNU - MOJE TŘETÍ CVIČEBNÍ VIDEO, OLYA TV A PRÁZDNINOVÝ POHYB /2021

středa 1. září 2021

ODCVIČENO V SRPNU - MOJE TŘETÍ CVIČEBNÍ VIDEO, OLYA TV A PRÁZDNINOVÝ POHYB /2021


 Ahojte! ☺
 
Tradičně vás na přelomu měsíců vítám u článku s tipy na cvičební videa, která jsem odcvičila během minulého měsíce, a podle kterých vy si můžete máknout (nejen) v měsíci následujícím. Zmiňovala jsem to už v červencovém článku, že během léta a prázdnin obecně cvičím míň, protože chodím mnohem víc do práce, takže je to náročnější, co se týká času i energie. Červenec jsem ještě celkem zvládala, v srpnu už to bylo trošku horší. Když jsem nebyla v práci, jeli jsme zařizovat a rekonstruovat byt, nebo jsem byla nemocná, případně jsme si vyjeli alespoň na kratičkou třídenní mini dovolenou na jižní Moravu nebo jsem vyrazila na akci se svými budoucími spolužáky. Ale rozhodně se nehroutím z toho, že jsem necvičila tolik, jako po zbytek roku. Prostě toho bylo teď víc, potřebovala jsem energii jinde, na jiné činnosti, než jen na cvičení. A vím, že další měsíce to bude zase lepší. I tak jsem se ale snažila hýbat. Ať už to byly procházky nebo i ta rekonstrukce bytu. Ono se to možná nezdá, ale člověk si u toho taky pěkně mákne. Občas jsem si ale stihla a zvládla i zacvičit, takže i přes to všechno tady pro vás mám přece jen nějaké tipy. A teď už pojďme konečně na ně! ☺


1.8.


Odpočinek


2.8.


Práce


„Memories“ dance workout od Kyra Pro (3 minuty)
Skvělá písnička, jednoduchá sestava, energie Kyry, tahle kombinace fungovala, jako vždycky! Užila jsem si to!



Disney dance workout od Kyra Pro (15 minut)
U Kyry zůstáváme. Písničky z tohoto videa jsem neznala, ale i tak mě to nabilo příjemnou energií. A to je to hlavní, ne? No, a pokud jste milovníci Disney, určitě vás to nadchne ještě víc než mě. Takže směle do toho!

 
 
Thigh strength test od Blogilates (15 minut)
Tohle mě taky bavilo. Video je plné pilates cviků, díky kterým zpevňujete nohy. Zhruba polovina videa je ve stoje, druhá pak vleže. Nohy jsem cítila, ale nebyla jsem u toho zpocená a zadýchaná, což bylo přesně to, co jsem po těch tanečních videích chtěla - posilovat, ale svým způsobem se i zklidnit. A na to bylo tohle perfektní. Určitě taky stojí za zkoušku.



Deep stretch for splits od Blogilates (19 minut)
Provazům jsem teď dost dlouho nevěnovala pozornost. A je to znát. Rozhodně se do nich nedostanu tak, jako to bylo v době, kdy jsem je trénovala. Ale i tak to ještě není tak špatné. Trošku jsem se jim tady pověnovala v tento den s tímto videem, kdy jsem ale do všeho šla opatrně a vnímavě. A i když jsem se do svých provazů úplně nedostala, cítila jsem se po tomhle dobře a vlastně i hrdě.



3.8.

 

Práce
 
 
„Bad habits“ abs workout routine od MadFit (4 minuty)
Tohle mě taky bavilo. Fajn písnička, skvělá sestava, u které jsem to bříško fakt cítila, takže na zpevnění a „rozhýbání“ břišních svalů to bylo super!
 

 
Latino 2 dance workout od Zuzany Vatahové (11 minut)
Tohle bylo za mě mnohem lepší, než ten první díl. Do toho jsem nebyla schopná se dostat, natož si ho užít. U tohoto druhého dílu jsem zvládala jak kroky, tak i tu zábavu při tanci. Určitě bych to nezařadila mezi moje oblíbená taneční videa, ale rozhodně to nebylo špatné. Je to tak nějak uprostřed... ☺
 

 
Standing abs + HIIT od MadFit (10 minut)
Zmiňuju to v podstatě v každém článku, takže tentokrát nebudu dělat výjimku. Posilování bříška ve stoje pro mě není něco, co bych úplně vyhledávala. Pořád si myslím, že posilování na zemi je efektivnější. Ale pořád zkouším další a další videa tohoto stylu. Jednak abych našla takové, které mě přesvědčí, že je srovnatelné s workoutem na zemi, a jednak proto, že je to pro mě fajn ozvláštnění. Navíc mám ráda různorodost a komplexnost, co se týká cvičení, taky proto cvičím pořád podle jiných videí a zapojuji jiné svalové partie všemi možnými způsoby. Takže i z toho důvodu zkouším i tento typ videí. Většinou to vnímám právě jako kardio nebo HIIT s lehkým zpevňování bříška. U tohoto to bylo stejně. Jako HIIT to bylo fajn, mělo to skvělé cviky, vybila jsem se u toho, a jako bonus jsem u toho zapojovala i břišní svaly. (Takhle to beru... ☺)



Toned arms workout od MadFit (5 minut)
Pětiminutovky na ruce mám ráda. Vždycky mě ty ruce pálí a přeju si, aby už byl konec, ale svým způsobem to miluju. Zabere to pět minut, ale ruce se vám po docvičení i tak hezky třepou. A je to super pocit. Takže tohle za mě jo!
 


Sitting too much stretch od Pamela Reif (8 minut)
Na závěr tohoto dne jsem si vybrala protahování od Pamely. Už jsem ho cvičila několikrát a na záda je úplně skvělé. Ať už jako protažení po cvičení, nebo i během dne, kdy se třeba hodně učíte nebo pracujete u počítače a potřebujete se protáhnout. Tohle je opravdu moc příjemné.

 

4.8.


K - POP dance workout od Teagan Dixon (14 minut)
Tohle jsem si taky celkem užila. Písničky jsem teda neznala, ale i tak jsem se u toho zahřála a vyblbla jsem se. Nezařadila bych to teda k nejlepším tanečním videím, ale na rozhýbání to určitě poslouží dobře.


 
Protažení podle sebe


Nácvik provazů


Pár jógových pozic
 
 
Stoje na hlavě, loktech a rukou


5.8.


Práce


Odpočinek


6.8.


Práce


Nucený odpočinek


7.8.

 

Práce


Nucený odpočinek


8.8.


Práce


Nucený odpočinek


9.8.


Full body HIIT at home od Olya TV (7 minut)
Následuje spousta videí od Olya TV. Jedno její video už jsem kdysi odcvičila, ale pak jsem jí už nevěnovala větší pozornost. Tak jsem jí to vynahradila teď. Začínáme HIIT cvičením na celé tělo. A nebylo to špatné. Zapotila jsem se, zapojila nejrůznější svalové skupiny, takže účel to splnilo.



Inner thighs od Teagan Dixon (5 minut)
Olya TV proložíme i něčím jiným - pětiminutovkou na vnitřní stehna od Teagan. Ta byla fajn. Cvičilo se pět minut v kuse, vnitřní stehna jsem lehce cítila, takže jako taková rychlovka, proč ne... ☺



Flat abs workout od Olya Tv (9 minut)
Tady mi trochu vadil celý ten záběr. K čemu mi je vidět přes půlku obrazovky závěs? Ale když bych teda přešla tohle... Tady už byl časovač i se zvukem, ale pořád jsem nepřišla na to, jaký je tam interval. Jednou mi přijde pauza kratičká, na pár vteřin, jindy jsem v ní 15 - 20 vteřin... Tak nevím, tohle mi upřímně moc nevyhovuje. Workout nebyl špatný, ale určitě to nebylo něco, co bych si dala znovu...


 
Toned arms workout od Olya Tv (4 minuty)
Další kratičké video na ruce. A to už bylo mnohem lepší. Rozhodně v tom byly lepší cviky, mělo to i zvuk časovače, zabralo to čtyři minutky, ruce jsem lehce cítila, takže dobrý. Určitě to není něco, co bych potřebovala znovu, ale posloužilo to... ☺



Protažení podle sebe (10 minut)


10.8.


Bruno Mars dance workout od Kyra Pro (14 minut)
Tohle bylo super! Opět skvělá energie, výborně zvolené písničky, po odcvičení dobrá nálada... Tohle mě fakt bavilo. Doporučuju!



Tone your body od Olya TV (5 minut)
Zpátky k Olya TV. Tahle pětiminutovka nebyla úplně špatná, ale znovu bych ji nepotřebovala. Na nějaké zahřátí nebo rozhýbání to bylo v pohodě, ale víc od toho nečekejte.



Almost standing booty workout od Olya Tv (8 minut)
Ale tohle bylo celkem dobrý. I zpracování bylo fajn, vypadalo to dobře na pohled, mělo to zvuk časovače, a přišlo mi, že i řád. Zvládnete to určitě všichni, není to nic těžkého, a zabere vám to jen osm minut. Takže na proložení cvičební rutiny, proč ne. ☺



Booty burn workout od Olya Tv (6 minut)
Tohle bylo fajn. Nebyl to úplně zabiják, jaké jsou typické třeba pro Pamelu, ale cítila jsem to, takže dobrý.



Flat abs workout od MadFit (6 minut)
Proložíme to MadFit a její šestiminutovkou na břicho. Ta mi přišla super. Byly tam skvěle zvolené cviky v různých kombinacích a modifikacích, což mě bavilo. Takže tohle si určitě taky zkuste.



Small waist workout od Olya Tv (5 minut)
Co je ale na úplně opačné straně, je tohle video. Cviky by nebyly špatné, ale slečna úplně vypustila jeden cvik... Na jednu stranu odcvičila klasický boční plank, na který navázala kmity. Na druhou stranu boční plank vůbec nedělala a rovnou se pustila do těch kmitů. Takže já jsem si pak dodatečně dodělala ještě tu výdrž v bočním prkně, abych byla v rovnováze. Což u videí nechcete, docvičovat si po jejich skončení vypuštěné cviky. Škoda... Ale za mě ne.
 


After workout stretch od Olya TV (10 minut)
Příjemné desetiminutové protažení, které bylo pěkně udělané a přizpůsobené na uvolňování svalů po cvičení. Tohle je za mě fajn.



11.8.


Práce 

 
Full body HIIT workout at home od Olya Tv (8 minut)
No, z desetiminutového slibovaného workoutu jste nakonec odcvičili jen osm minut, ale dejme tomu. Jinak ten workout nebyl špatný. Zapojili jste v něm opravdu celé tělo, mělo to i zvuk časovače, přišlo mi, že i systém, takže dobrý!
 


Top 10 abs exercises od Olya TV (9 minut)
Ani tohle nebylo zlé. Dobře zvolené cviky, bříško jsem cítila, časovač nechyběl, mezi cviky byly minimální pauzy, takže jste ze sebe opravdu dostali maximum.



Ab & core workout at home od Olya TV (12 minut)
I tohle mě mile překvapilo. Opět - skvěle zvolené cviky, časovač, hudba, všechno v pořádku. Nehledě na to, že to břicho mě na konci fakt pálilo. Takže za mě super!



Toned arms workout od Olya TV (8 minut)
U tohoto videa teda úplně chyběl začátek. V podstatě s první vteřinou videa už vám běží časovač s prvním cvikem. To bylo teda hodně zvláštní... I to uspořádání cviků, opět to nemělo žádný systém. Některé cviky se opakovaly, ale nebyl v tom vůbec řád. Což je škoda... Protože já jsem tenhle workout odcvičila bez činek, a i tak jsem ty ruce cítila. Takže cviky jako takové jsou super, jen to zpracování, no...



Plank challenge od Olya TV (6 minut)
U tohoto mi umíraly nejen ruce, ale i břicho. A to i přes to, že ve videu byly pauzy. Dobrá práce! ☺


 
Upper body stretch od Olya TV (11 minut)
I tohle se mi líbilo. Hezké zpracování, příjemné pozice, na zklidnění a protažení svalů horní poloviny těla (nejen po cvičení) je to ideální.



12.8.


Práce 

 
Bodyweight full body intense cardio workout at home od Olya TV (12 minut)
I tohle je za mě dobré video. Opravdu je na celé tělo, zapotíte se, máknete si, ale není to zase extrémně těžké, plné výskoků a náročných cviků. Je to prostě tak akorát jak po kardio stránce, tak po té posilovací.
 


Bodyweight workout for legs at home od Olya TV (12 minut)
Překvapilo mě, že tohle mělo už i opravdový systém. Čtyři cviky, pauza, tři cviky, pauza, a pak jste tutéž sadu v tomtéž pořadí zopakovali. Tak to už se mi líbilo hodně. Workout jako takový nebyl špatný, ale ani mě nějak neoslovil. Takže znovu bych ho určitě nepotřebovala.



Booty workout od Olya TV (12 minut)
Kde je booty band, tam jsem já, takže jsem nechyběla ani u tohoto workoutu. Odvičila jsem to s gumičkou s poměrně velkým odporem, takže nohy a (hlavně) zadek jsem pak opravdu cítila. Takže jo, tohle si klidně taky odcvičte.



Full body stretch od Olya TV (12 minut)
Tradiční zakončení protahováním... A opět velmi příjemným a povedeným!


 

13.8.


Práce
 
 
Odpočinek


14.8.


Rekonstrukce bytu
 

15.8.


Rekonstrukce bytu


16.8.


Práce 
 
 
Beyoncé dance workout od Kyra Pro (14 minut)
Zpátky ke Kyra Pro! Ježíši, tohle bylo úžasný! Sestavy, písničky, energie... Všechny palce nahoru, opravdu!
 

 
Ultimate squat challenge od Kyra Pro (11 minut)
Tohle mě taky hodně bavilo. Dřepovali jste do rytmu různých písniček, jednotlivé série dřepů byly odděleny chůzí, takže jste pořád zůstávali v pohybu. Rozhodně to stojí za zkoušku, fakt!
 

 
Butt shaping workout od Bailey Brown (6 minut)
Rychlá šestiminutovka na zpevnění zadečku. Můžete to cvičit jak se závažíčky, tak bez nich. Od toho se bude odvíjet i intenzita workoutu. Na proložení cvičební rutiny to není špatné.

 
 
Full body cool down stretch od Lex Yoga (10 minut)
Krásná lekce na protažení, která zabere jen deset minut. Uvolnila jsem si svaly v příjemných pozicích, zklidnila jsem se a zrelaxovala. Co víc od protažení chtít?


 

17.8.


Práce


Odpočinek


18.8.


Procházky na dovolené
 
 

19.8.


Procházky na zříceniny (Cimburk, Střílky)


20.8.

 

Celodenní nakupování nábytku a věcí do bytu
(Věřte nebo ne, ale tohle byla taky vyčerpávající fyzická aktivita... :D)


21.8.


Práce
 

Slovenské hity od Zuzany Vatahové (9 minut)
Tohle Spaluj tancem mě upřímně moc nebavilo. Sestavy nebyly úplně špatné, ale ty písničky jsem neznala, takže jsem si to nedokázala na 100 % užít. Určitě bych našla taneční videa (i u Zuzky), která mě bavila víc.



Ab workout + bottle od Pamela Reif (10 minut)
Nové video od Pamely jsem si nemohla nechat ujít. A nezklamalo. Bříško jsem cítila, jak jsem u workoutů od Pamely zvyklá, byly tam nové cviky a variace, takže za mě paráda!



Arm burnout od I´M SWEATY AND I KNOW IT (8 minut)
Na tohle video jsem si vzala dvoukilovky. Pak jsem si říkala, co to bylo za blbej nápad! :D
Ne, opravdu, tohle video má slovo „burnout“ v názvu oprávněně. Fakt mě pálily svaly na rukou jako blázen.



Daily stretch od nourishmovelove (10 minut)
Tohle je někde na pomezí. Druhá polovina, ta klidnější, se mi líbila. Ta první na mě byla taková uspěchaná. Navíc si nejsem jistá, jestli je mi ta slečna zrovna příjemná. Takže znovu bych si tohle určitě nepustila.



22.8.


Práce
 
 
Taylor Swift dance workout od Teagan Dixon (15 minut)
Tohle jsem si ale hodně užila. Bavily mě písničky, sestavy byly jednoduché, takže jsem se do toho mohla naplno vžít. Tohle doporučuju!
 

 
Happy HIIT workout od Teagan Dixon (15 minut)
Tohle bych asi znovu nepotřebovala. Ano, hýbala jsem se, ale že by mě to nějak bavilo, to úplně ne. Moc mi nesedly ty pohyby, takže tohle za mě spíš ne.
 
 
 
Lazy girl slim leg workout od Teagan Dixon (15 minut)
Tohle bylo něco, co mi ten den sedělo. Byla jsem taková unavená a upřímně se mi moc cvičit nechtělo, takže tohle posilování nohou jen na zemi bylo přesně to, co jsem hledala. A bylo to fajn. Myslím, že kdyby se k některým cvikům přidala ještě gumička nebo závaží, bylo by to ještě lepší. Ale už i takhle to bylo právě na ty „líné dny“ super.
 

 
Protažení podle sebe (10 minut)

23.8.


Warm up exercises before any workout od Olya TV (5 minut)
Fajn pětiminutovka na rozehřátí před cvičením. Nezabere dlouho a bylo v ní všechno, co jsem potřebovala.



Full body tabata HIIT workout at home od Olya TV (11 minut)
Ani tohle mi nepřišlo špatné. Určitě se s tím poperete všichni, není to nic moc náročného, ale i tak u toho zapojíte celé tělo.



HIIT at home od Olya TV (11 minut)
Tohle je úplně ten stejný případ, jako workout výše. Jen mi to přišlo malinko těžší a asi mě to i trochu víc bavilo.



Full body stretch od Olya TV (20 minut)
Protahovací video na konec cvičební rutiny, při kterém (a po kterém) jsem se cítila opravdu skvěle. Uvolněně, protaženě a příjemně. Byla to úžasná tečka za tímto cvičebním dnem. Zároveň tímto videem uzavírám workouty od Olya TV a pustím se zase do videí od jiných tvůrců. Ale třeba se k této slečně zase někdy vrátím! ☺



24.8.


Rekonstrukce bytu
 
 

25.8.


Rekonstrukce bytu
 

26.8.


Odpočinek na (a po) masáži


27.8.


Stěhování a rekonstrukce


28.8.


Rekonstrukce a stěhování


Abs workout / no equipment od BK Fitness(21 minut)
Přišel čas si trošku přihřát polívčičku, takže tu teď mám všechna tři videa, která jsem zatím nahrála na svůj Youtube kanál BK Fitness. Začala jsem posilováním na břicho. Zabere vám to dvacet minut, nepotřebujete žádné vybavení, ale bříško fakt ucítíte, uvidíte.



Arms and back workout / no equipment od BK Fitness(21 minut)
Stejně jako ucítíte ruce a záda u této dvacetiminutovky, ke které opět nepotřebujete žádné vybavení. Ale máknete si, opravdu!



29.8.


Testování mého nového HIIT workoutu (15 minut)

 
Butt and legs workout / with booty band od BK Fitness (25 minut)
A moje třetí video - workout na nohy a zadek s odporovací gumičkou. Věřte mi, že po tomhle videu (a i během něj) se vám budou nohy pěkně třást! ☺



Protažení podle sebe (5 minut)


Seznamovací kurz (24 000 kroků)


30.8.


Seznamovací kurz (42 000 kroků)
 
 

31.8.

 

Seznamovací kurz (32 000 kroků)
 

 
A to je za srpen všechno! Nebylo toho tolik, jako v ostatních měsících, ale i tak jsem byla svým způsobem pořád v pohybu. Takže i když tady není tolik cvičebních videí, jsem se svou aktivitou spokojená! ☺

A co vy? Jak vám to šlo během prázdnin? ☺

K.

6 komentářů:

  1. Já cvičím pořád, nehledě na to co je za den, za období atd :) teď hodně chodím běhat a když cvičím, tak podle sebe, podle Pamely nebo podle Peti Elblové. Vyhovuje mi to tak nejvíc ❤️

    OdpovědětVymazat
  2. Je super, jak si jedeš i vlastní workouty! :) A s tím běháním a zařizováním věcí ohledně bytu tě chápu, mám to teď tak taky a ano, je to vysilující:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem cvičívala podle sebe i dřív, ale natáčet workouty jsem začala až nedávno. Nemohla jsem se k tomu rozhoupat, ale nakonec jsem se do toho pustila. A baví mě to! Jen na to teď není moc času. Ale určitě se tomu chci věnovat, jako koníčku! ☺
      Upřímně doufám, že už si to brzy všechno sedne, protože teď je to ohledně bytu opravdu taková (vysilující) divočina... :D

      Vymazat
  3. Tyjo, tak ta videa budu muset omrknout! Já moc necvičím a nemám žádnou výdrž, ale ráda bych aspoň čas od času začala a vypěstovala si nějakou pravidelnost, tak uvidíme :D Super článek!

    Lucy Villain
    kulturnicek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To naprosto chápu. Začni pomalu, krátkými videi a třeba jen párkrát v týdnu, ale jak píšeš, pravidelně. To pro dobrý pocit ze cvičení úplně stačí. A pak uvidíš, třeba tě to začne bavit čím dál víc a budeš se tomu chtít i víc věnovat. A nebo taky ne, budeš cvičit párkrát do týdne třeba dvacet minut, budeš se cítit dobře, bude ti to vyhovovat a bude to tak taky úplně v pořádku.
      Tak ať se ti v tom daří, držím palce! ♥

      Vymazat