By Klára: NÁKUPY ZA ČERVENEC A SRPEN - PRVNÍ VĚCI DO BYTU, STATIV A SPOLUPRÁCE /2021

čtvrtek 23. září 2021

NÁKUPY ZA ČERVENEC A SRPEN - PRVNÍ VĚCI DO BYTU, STATIV A SPOLUPRÁCE /2021


Ahojte! 

Ve druhé polovině září bych vás ráda přivítala u článku s nákupy za červenec a srpen. Přestože jsem stihla fotky nafotit už na konci srpna, nebyla jsem schopná článek sepsat dřív než teď. Během posledních dvou měsíců jsem se stěhovala do většího města kvůli škole, čekaly mě první dny na vysoké, tak nebyl prostor ke psaní. Teď jsem si už ale našla dvě hodinky volnějšího času, ve kterém jsem mohla psát. V tomto článku nebude těch věcí zas tak moc, ale v Nákupech za září a říjen se budete mít na co těšit. To budu podle mě sepisovat tak třicet let, protože je tam asi milion věcí, které jsme pořizovali do nového bytu. Ale chci vám to pak všechno ukázat a třeba předat nějaké tipy na dekorace a vybavení, neochudím vás o to. Ale to už trošku předbíhám. Teď se pojďte mrknout na věci, které jsem si pořídila nebo které jsem dostala během prázdnin!
 
Začínáme balíčkem z MK Lůžkovin. Tam jsme pořizovali krásné zatemňovací závěsy v hořčicové barvě. Jsou poměrně dlouhé, mají 250 cm. Jeden pár nás stál 749 Kč. Druhý hořčicový pár jsme původně pořizovali do šatny. Ale nakonec budou oba páry v pokoji, protože tam máme široké okno a jeden pár ho zakryl jen tak tak. Nevypadalo to moc dobře. Takže nám je mamka sešila k sobě, ať je to takové bohatší.
Ty béžovohnědé závěsy jsou kratší, mají 180 cm, vyšly nás na 649 Kč a pověsíme je do kuchyně. I ty jsou zatemňovací a stejně jako ty žluté jsou na dotek moc příjemné.
 

Ve stejném obchodě jsme si koupili i tohle krásné bílé povlečení s lištičkami. No uznejte sami, že je nádherné? Dávali jsme 549 Kč za jedno.
 
 
Do objednávky jsem si přihodila i přikrývku. Měla by v zimě hřát, ale v létě by pod ní nemělo být horko. Tak uvidíme, jak to bude fungovat v realitě. Každopádně zatím se mi pod ní spí parádně. Platila jsem za ni 449 Kč.
 
 
Přesouváme se na další nádheru. A to na jógovou podložku od Ctirada a Niky z e-shopu TvaLaska.cz. Vybrala jsem si ji za nějakou práci, kterou jsem pro tento mladý pár dělala. Můžeme tedy říct, že ji mám částečně v rámci spolupráce. Vybrala jsem si podložku s názvem Poznání ve čtyřmilimetrové variantě. Je nádherná, měkká, příjemná, neklouže… A ten krásný s láskou zabalený balíček? Byla jsem (a jsem) z toho nadšená, opravdu!
(Plánuju i kratší článek, něco jako recenzi, ve kterém bude více fotek a informací, tak pak můžete mrknout i na něj.)
Čtyřmilimetrová varianta vychází necelých 1 900,-. Dvoumilimetrová je pak samozřejmě levnější.


Teď tu mám jeden restík, který jsem dostala už na konci června, ale už jsem jej nestihla vložit do předchozích Nákupů. Jde o stativ, který jsem dostala k narozeninám. Od přítelovy rodiny. Když jsem ten balíček rozbalovala, pořád jsem opakovala, že se zbláznili, že si to nemůžu vzít a že si asi dělají srandu. Přítelova mamka mi na to odpověděla, že se na to složili všichni a že si to zasloužím. Asi nemusím opakovat, jak velkou radost jsem z toho měla, že ne? Vůbec jsem to nečekala, uvědomuju si, jak drahé můžou být stativy, byla jsem z toho úplně zaskočená. Ale zároveň nadšená. Díky stativu jsem totiž mohla začít natáčet cvičební videa (některá už najdete na Youtube kanále BK Fitness) a nafotit spoustu fotek. Takže to byl opravdu skvělý dárek, za který jsem moc vděčná.
 
 
Ráda bych vám ukázala i dekorace z Pepca. Tam jsme si pořídili krásnou sadu utěrek za 60 Kč a prostírání za 50 Kč, opět v hořčicové/zlatavé barvě. Tu u mě pravděpodobně ještě uvidíte, protože jsem si ji úplně zamilovala!
 
 
Zaběhli jsme i do Orionu, odkud jsme odcházeli s kuchyňskou váhou. Ta nás přišla na 449 Kč. Ne, nebyla to ta nejnutnější věc do bytu, a ano, mohli jsme si koupit i nějakou obyčejnou za pár korun, ale uznejte sami, že tahle je prostě krásná. A nebyla zas tak drahá. Tak uvidíme, co vydrží. 
 
 

Mám tu něco málo i z kosmetiky, konkrétně objednávku z Avonu. Tam jsem si vybrala dvě dokonalé voňavky – čokoládovou Soft Musk a sladkou Petit. Jsou nádherné, určitě jim věnujte trochu pozornosti. Objednala jsem si i pudr, který už jsem z Avonu měla. Na moje potřeby bohatě stačí, tak jsem si vzala další balení. Docházela mi i pleťová voda, tak jsem si vzala i tu. A za 29 Kč jsem si mohla vzít i sadu masek na obličej, tak jsem toho využila. Uvidíme, jaké budou. 
 
 
Gumiček není nikdy dost, takže jsem si V DM vybrala klasické černé a pak balení tyrkysových, ve kterém je část z nich zdobená malými dortíčky. Ano, v těch vlasech to samozřejmě takhle hezky vidět nebude a bude to asi úplně jedno, ale mně to přišlo hrozně roztomilé. A uznejte, když pracujete v cukrárně, něco takového prostě chcete a potřebujete!
 
 
V srpnu jsem měla svátek, takže jsem dostala i nějaké drobnosti. Od babičky knížku, jejíž anotace se mi opravdu líbí. Jsem zvědavá, co nového mi přinese a co mě naučí.
 
 
Od mamky a jejího přítele jsem dostala kytičku a od šéfů čokoládu. Věnovali mi ale i peníze, prý do prvního společného bydlení. Vůbec jsem nevěděla, co na to říct, jak reagovat, tak jsem brečela, klasicky. Bylo to od nich strašně hezké, vůbec nemuseli nic takového dělat, ale rozhodli se mi prostě věnovat peníze, abych si za to mohla koupit matraci nebo jiné vybavení či nábytek. Říkám to pořád, že jsou to nejlepší šéfové na světě…
Obecně mi ale moje okolí strašně pomáhá, co se týká bytu. Ať už finančně, materiálně nebo časově. Je to strašně super a neskutečně si toho vážím. Takže vám všem, kteří mě (nás) takhle podporujete, strašně moc děkuju! Vážím si toho.
 
 
Mám tu pár věcí i v rámci spoluprací. První z nich byla s Bonami, kde jsem dostala částku, za kterou jsem si mohla vybrat nějaké věci do bytu. Pořídila jsem tam úložné boxy, které nám krásně pasují do skříně z obchodu IKEA. A vypadají naprosto skvěle! Jeden takový box vás vyjde na 209 Kč.
 
 
Podívala jsem se i na vázy a jednu z nich jsem si vyhlídla. Byla teda ale na můj vkus dost drahá. Abych byla úplně upřímná, ve svém reálném studentském životě bych za vázu těch devět stovek určitě nedala. Tady jsem opravdu využila spolupráce, díky které můžu mít v bytě krásnou mohutnou bytelnou vázu, která bude zdobit náš jídelní stůl. Bude v té části bytu dominantním prvkem, přestože sama o sobě může působit nenápadně. Ale jsem si jistá, že bude upoutávat pozornost, protože na pohled je opravdu krásná, nepůsobí lacině, ale naopak mohutně a těžce, zkrátka vypadá parádně. Jsem strašně ráda, že ji mám, protože se mi těžko odhaduje, jestli bych našla něco podobného, co by vypadalo takhle dobře a kvalitně. A kdyby ano, pořád není jisté, že bych se dostala na nižší částku. Takže jsem takhle naprosto spokojená.


Zbyly mi ještě dvě stovky z limitu, a svíčky se do bytu hodí vždycky, tak jsem do balíčku přihodila i malou černou luxusně působící svíčku. Vůně je poměrně těžká, asi to není něco, co bych potřebovala znovu, ale minimálně na pohled radost udělá. 
 


Zakončím to balíčkem se šesti svíčkami od slečny, která mě oslovila přes Instagram. Najdete ji tam jako kvetovaterapieessencies. Přestože byla naše komunikace trochu obtížnější, nakonec jsme se domluvily a já jsem si u ní mohla vybrat pět svíček. Jednu mi pak poslala jako překvapení. Zároveň jsme se domluvily, že uděláme o jednu svíčku i soutěž. Výherce si pak bude moct vybrat jakoukoliv svíčku z e-shopu této slečny.
Kdybych je měla seřadit od nejlepší po nejhorší, jednoznačně by na prvním místě byla ta kokosová. Hned za ní jahodová, potom kombinace citronu a myrty a následovala by citronová tráva s mátou. Na poslední dvě místa bych umístila geranium s vanilkou a Ylang Ylang s mandarinkou. Ty mi moc nevoněly. Ale kromě té kokosové jde o svíčky aromaterapeutické, takže nemají za úkol provonět byt, ale spíš ovlivnit lidskou psychiku, působit na různé emoce a vyvolávat pocity. Tak uvidíme, jaké budou v tomto směru. Třeba mě překvapí i ty, které mi na první dojem moc nevoněly. Aromaterapeutické svíčky budu zkoušet poprvé, tak jsem na to zvědavá a těším se!
A jak už jsem zmínila, o svíčku dle vlastního výběru si budete moct od pátku 24.9. zasoutěžit na mém Instagramu, tak tam kdyžtak mrkněte.


 
A to už by ode mě bylo všechno! Určitě mi zase napište, co na moje nové věci říkáte a co se vám líbí nebo naopak nelíbí. A já se na vás jako vždy budu těšit zase u dalšího článku!

K.

10 komentářů:

  1. Toli krásných věcí😍 nejvíc mě zaujala podložka a ta váza. Něco takového sháním k nám do nového bytu na stůl❤️ a samozřejmě svíčky, protože ty miluju a zapaluju každý den! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Jsem moc ráda, že se ti ty věci líbí! ☺
      Mě ta podložka právě zaujala na první pohled, takže jsem měla ve výběru jasno. Nad vázou jsem trochu váhala, ale nakonec jsem s tím, jak vypadá, moc spokojená! ☺
      A ve svíčkách ti rozumím. Já je teda zatím hlavně sbírám, moc je nezapaluju, ale pracuju na tom! Protože jinak si s takovou budu moct za chvilku otevřít obchod... :D

      Vymazat
  2. Nádherné věci. Hodně se mi líbí to liščí povlečení. Sadu gumiček jsem si nedávno taky kupovala. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! ☺
      Taky se mi moc líbí, je jednoduché, ale přitom neobyčejné, a hezky se nám teď hodí do bytu! ☺
      Gumiček není nikdy dost, no... ☺

      Vymazat
  3. Takových krásných věcí :) To povlečení s liškami je naprosto božíí! Na TvaLaska už taky dlouho koukám, dnes jsem je podpořila na HitHitu :) Soutěže jsem se už zúčastnila, svíčky vypadají parádně.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, Míšo! ☺
      Taky jsem z něj nadšená! ☺
      Je super, že jsi je podpořila. Jsou to hrozně fajn lidi a jejich produkty mají myšlenku. Já se chystám na sepsání samostatné recenze na tu podložku, jen bych k tomu chtěla nafotit nějaké hezké fotky a mám toho teď moc, tak to trvá trochu dýl, no. Ale zatím jsem s jejich přístupem strašně spokojená a byla jsem za tuhle možnost spolupráce moc ráda. ☺
      A ty svíčky voněly opravdu silně, některé mi sedly víc, jiné míň, ale už se těším na testování těch aromaterapeutických účinků. Jestli budou opravdu schopné ovlivňovat emoce a energii. Jsem na to zvědavá! ☺

      Vymazat
  4. No perfektní věci. Takové maličkosti z Pepca miluji. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  5. Všechno vypadá parádně, nejvíc se mi ale líbí ta podložka, je boží! Na eshop se určitě mrknu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! ☺
      Na eshop určitě mrkni, mají ho lidé, kteří své výrobky tvoří s citem a myšlenkou. A je to poznat i na podložce, na balení, na komunikaci... Stojí to za to, opravdu! Plánuju i samostatný článek o podložce, takže pokud bys ještě váhala a zajímalo by tě něco víc, můžeš na něj počkat a pak se rozhodnout... ☺

      Vymazat