By Klára: ODCVIČENO V ZÁŘÍ - UNIVERZITNÍ KURZY, JÓGA A ZVOLNĚNÍ /2021

pátek 1. října 2021

ODCVIČENO V ZÁŘÍ - UNIVERZITNÍ KURZY, JÓGA A ZVOLNĚNÍ /2021


Ahojte! ☺

Abych byla upřímná, myslela jsem si, že během září začnu už pořádně cvičit. Bohužel, tělo mělo jiný názor. Takže po návratech z kurzů (seznamovacího a kurzu první pomoci), kdy už jsem chtěla zase začít naplno cvičit, jsem spíš spala a pila čaj, když to šlo. Ale vzhledem k tomu, že jsem musela do práce a pak už i do školy, neměla jsem moc času tu nemoc pořádně vyležet. Takže místo toho, abych byla za týden zdravá, jsem byla nemocná dohromady asi tři týdny. Od konce srpna až zhruba do půlky září. S tím, že jsem se ale v ty „zdravější momenty“, kdy jsem neměla teplotu a jen jsem kašlala, snažila aspoň protahovat. Protože bez toho bych asi zešílela. Ta doba bez pohybu mi přišla hrozně dlouhá a ta protahovací videa mi dělala dobře. No, ale naštěstí jsem se od dvacátého září začala vracet zpátky. A i když mi ty workouty dávaly zabrat víc, než před pauzou, nebylo to až tak hrozné, jak jsem čekala. Tělo si to opravdu pamatuje a někde tu sílu a ten zvyk vyhrabalo, takže to bylo čím dál lepší. A to znamená, že od druhé půlky článku už najdete opět inspiraci na videa, která si můžete zacvičit! ☺


1.9.


Seznamovací kurz (27 000 kroků)


2.9.


Seznamovací kurz (35 500 kroků)


3.9.

 

Seznamovací kurz (20 000 kroků)


4.9.


Práce


5.9.


Kurz první pomoci


6.9.


Kurz první pomoci


7.9.

 

Kurz první pomoci


8.9.


Kurz první pomoci


9.9.


Kurz první pomoci
 

10.9.


Kurz první pomoci


11.9.


Nucený odpočinek


12.9.


Nucený odpočinek
 
 

13.9.


Yoga flexibility flow od Gayatri Yoga (20 minut)
Tohle nebylo špatné. Příjemná lekce, pěkně jsem se protáhla, jen bych sama za sebe na konci ocenila i klasickou relaxaci na zádech, ne jen v pozici dítěte. Ale jinak to bylo super.



14.9.


Jóga pro uvolnění a lepší spánek od Barbory Sedlákové (35 minut)
Tohle bylo tak strašně příjemné... Hrozně to uteklo, cvičila jsem to večer před spaním a krásně mě to zklidnilo. Skvělá pomalá odpočinková lekce.



15.9.


Ranní jóga od Barbory Sedlákové (31 minut)
Barču tu mám hned znovu, tentokrát s ranní jógou. A i tahle lekce se mi hrozně líbila. Byla pomalá, ale o trošku víc pohybová, než ta předchozí, ale pořád zůstávala jemná a klidná. Odpočinula jsem si u ní, ale zároveň mě i nabila. Na závěr nechyběla šavásána, kterou jsem si udělala o trošku delší, takže jsem byla naprosto spokojená.



16.9.


Evening yoga od yogarize (21 minut)
Ani tohle nebylo špatné. Předchozí lekce mi teda seděly trošku víc, ale je to jen subjektivní pocit, protože jinak na tomhle videu není nic špatného. Takže si ho klidně taky pusťte, pokud budete mít chuť. ☺



17.9.


Plavání (45 minut)


Full body yoga to feel whole again od Boho Beautiful (16 minut)
Boho má u tohoto videa hrozně dlouhé intro, takže z devatenáctiminutového videa máte šestnáctiminutovou jógu. Ale byla příjemná. Klidná, procítěná, nechyběly tam chaturangy, které jsem dlouho nedělala, takže jsem byla ráda, že jsem je zvládla bez problémů. Na konci jste si zkusili jednu techniku dýchání, to bylo taky zajímavé. Asi to nepotřebuji znovu, ale bylo fajn si zkusit zase něco nového.



18.9.


Práce
 
 

19.9.


Práce


20.9.


Plavání (45 minut)


Yoga for neck, shoulders, upper back od Yoga With Tim (12 minut)
Co mě ale vůbec nebavilo, bylo tohle. Čekala jsem od toho asi něco jiného, něco víc. U tohoto mi nepřišlo, že bych se nějak protáhla a uvolnila, neutíkalo to a nudila jsem se u toho. Rozhodně si umím představit lepší protahování krku, ramen a zad, které zabere stejně času, ale budu se po něm cítit líp. Takže tohle za mě nee.



21.9.


Energy boost workout od Pamela Reif (10 minut)
Zlehka zpátky do cvičebního módu! Začala jsem novým tanečním workoutem od Pamely. Hodně lidí ho chválilo, tak jsem se na něj těšila. Ale musím teda říct, že bych ho určitě neoznačila za jedno z těch lepších tanečních videí od Pamely, jako někteří lidé. U mě by byl určitě až v druhé polovině žebříčku. Ano, na rozhýbání to bylo fajn, ale že by mě to bavilo natolik, abych si to pouštěla víckrát, to úplně ne. Nepatří mezi nejhorší, takže když ho bude mít Pamela ve cvičebním plánu, zacvičím si ho, dám mu víc šancí, ale jinak bych určitě volila jiné tancování... ☺



Enjoy cardio od Pamela Reif (12 minut)
Původně jsem chtěla začít zlehka jen jedním tanečním videem a pak se jen protáhnout, ale po docvičení videa výše jsem se úplně ponořila do toho pocitu, že už zase cvičím, a chtěla jsem si ho užít déle, navíc jsem se cítila dobře a plná energie, tak jsem si pustila ještě jedno video od Pamely, které si pamatuju, že mě bavilo. A bylo super, užila jsem si ho, zapojila jsem celé tělo, zapotila jsem se... Prostě mi to dalo všechno, co jsem chtěla. Poslalo to tělu informaci, ať se celé zmobilizuje, zapojí všechny svaly, včetně toho srdečního, a rozdýchá plíce. Byl to takový předvoj následujícího dne, kdy už jsem chtěla zase normálně cvičit. A zabralo to. Tělo to pochopilo, cítila jsem se po cvičení skvěle a zdravě, což mi udělalo strašnou radost, takže už jsem si byla jistá, že je bezpečné vrátit se zpět do cvičební rutiny! Bylo to prostě super! ☺



Legs & hips flexibility and mobility routine od Daniela Suarez (20 minut)
Tohle bylo celkem dost intenzivní, opravdu jsem pak cítila protažení, hlavně tedy v kyčlích. Pokud se do tohoto pustíte, určitě respektujte své limity, netlačte se na konci do provazů, pokud je vaše tělo zatím nezvládne. Prostě opatrně a s rozumem. Jinak za mě dobrý!



22.9.


Ab workout + bottle od Pamela Reif (10 minut)
Tento den jsem se rozhodla už normálně cvičit a zapojit u toho celé tělo. Zároveň jsem chtěla dohnat resty a vyzkoušet nejnovější videa od Pamely, ke kterým jsem se zatím nedostala. Začala jsem videem na břicho, které jsem stihla vyzkoušet ještě v srpnu. Nicméně mi chybělo posilování břicha pro tento den, aby to byla opravdu full body rutina, tak jsem si ho připomněla. A dalo mi teda rozhodně zabrat. Odcvičila jsem ho s dvoukilovkou a fakt jsem to cítila. Pro začátečníky to úplně nebude, ale jinak se do toho klidně dejte!



Boobs & back od Pamela Reif (10 minut)
Tohle mi ale přišlo super. Posilování zad a hrudníku bez vybavení, které vám zabere deset minut? Perfektní! Navíc to nebyl ani jeden z masakrů, na jaké jsme u Pamely zvyklí, takže se s tím poperete všichni. Začátečníkům to dá asi zabrat (jinak by to nebyla Pamela), ale podle mě to i tak zvládnou. Tohle je za mě fakt parádní!



Bombastic booty od Pamela Reif (10 minut)
Pamela s gumičkou je zabijácká kombinace. U tohoto mi ten zadek fakt hořel. Ale prostě, znáte mě... Kde je gumička, tam jsem já. Takže i přes to, že můj zadek u toho fakt umíral, užila jsem si to.



Inner thigh od Pamela Reif (10 minut)
A tahle novinka? Ta byla taky boží! Podle mě jsem ještě necvičila video, u kterého by mě ta vnitřní stehna pálila víc. Skvělý! ☺



Basic stretch od Pamela Reif (5 minut)
Tohle mě ale naopak nebavilo vůbec. Nejsem moc zastánce takhle krátkých protahování, radši dám přednost nějaké desetiminutovce. I když ano, asi je to lepší než vůbec nic. Nicméně jsem po tom neměla pocit protažení ani uvolnění svalů a nepřišlo mi to moc dobře vymyšlené a poskládané, takže znovu bych to určitě nepotřebovala.



23.9.


Spaluj tancom Zumba od Zuzany Vatahové (10 minut)
Tohle mě celkem bavilo. Teda ne, že bych u toho vypadala tak, jak Zuzka, ale minimálně jsem si to docela užila. Rozhýbala jsem se, zahřála, rozdýchala, takže na začátek cvičení to bylo dobrý. A bylo to zase něco jiného, nového.


 
Nestárnúce zremixované hitovky od Zuzany Vatahové (10 minut)
U Zuzky a jejích tanců jsem ještě zůstala a pustila jsem si další desetiminutovku. Skvělý výběr písniček, jednoduché sestavy, opět vás to prohřeje, rozhýbe a nabije energií, takže ani tohle není špatná volba. ☺
 

 
Full body tabata pre začatečníkov bez skákania (19 minut)
Klasickou tabatu jsem necvičila hodně dlouho, o to víc mě tohle bavilo. Určitě je vhodná pro začátečníky a lidi, kteří nemůžou skákat, ale podle mě to nebude otrava ani pro ty, kteří už nějakou dobu cvičí. Nebude to samozřejmě taková makačka, ale pokud vás baví cvičit s gumičkou, nechcete se daný den úplně zničit, ale chcete se hýbat, tohle určitě zkuste!
 

 
Protažení podle sebe


24.9.


Plavání (45 minut)


Dřevo
 
 

25.9.


Práce


26.9.


Práce


27.9.


Odpočinek


28.9.


Odpočinek


29.9.


„Timmy Trumpet“ cardio od Pamela Reif (2 minuty)
Ideální rychlé zahřátí a naladění dobré nálady a energie. Zabere doslova „pár minut“ a i tak se u toho rozhýbete a vykouzlí vám to úsměv a chuť do tréninku. ☺


 
Tabata na celé telo od Zuzany Vatahové (20 minut)
K Zuzčiným tabatám jsem se vrátila, tento den hned dvakrát. A bavily mě obě. Tato byla na celé tělo, měla i ukázky jednodušších variací. Já jsem odcvičila plné verze, ale musím teda říct, že jak jsem teď nějakou dobu v podstatě necvičila, bolel mě po tomhle videu zadek. Jinak je tam spousta skoků, pohybových kardio cviků a spousta energie, což mě bavilo. Takže za mě dobrý!

 
 
Tabata brucho + core + kardio  + Spaluj tancom warm up od Zuzany Vatahové (27 minut)
A tohle je ta druhá tabata, kterou jsem zmiňovala. Tahle má na začátku i taneční zahřátí, asi sedmiminutové, pak následuje dvacetiminutové cvičení. A i tohle video jsem si užila. Opět byly hezky zvolené cviky, mělo to hudbu, energii, takže nemám co vytknout!
 

 
Protažení podle sebe


30.9.


Testování mého nového workoutu (15 minut)
 
 
Booty workout at home od MadFit (15 minut)
Vzhledem k tomu, že mě zadek bolel ještě z předchozího dne, tohle ho už úplně dorazilo. :D Fakt jsem to cítila. (Asi mnohem víc, než kdybych to odcvičila třeba před měsícem.) Takže tohle je za mě taky fajn. A kdyby se vám to zdálo málo, vemte si k tomu booty band. Uvidíte, že pak ten workout dostane úplně jiný rozměr.



Protažení podle sebe
 
 
 
To je ode mě za tento měsíc všechno! Určitě tu není tolik videí, jako bývá v jiných měsících, ale já jsem spokojená. Na to, jak hekticky a nemocně moje září vypadalo, je to podle mě dobrý výkon! ☺
 
Mějte se krásně a brzy se budu těšit u dalšího článku! ☺
 
K.

2 komentáře:

  1. Teď je tolik lidí okolo mě nemocných a necítí se dobře...taky jsem takových pár dní měla a teď je pro změnu přítel nemocný. A děkuju za tipy na různá videa. Teď zejména ocením ty na jogu, protože jsem se ji začala více věnovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten podzim takový „nemocný“ bývá, no. U mě byl ten problém, že jsem to přechodila, proto to trvalo tak dlouho. Ale teď už jsem zase zdravá a cítím se dobře! ☺
      Přeju tobě i příteli, ať jste (brzy) zdraví!
      A jsem samozřejmě moc ráda, že jsi našla inspiraci na jógová videa, těší mě to! ☺

      Vymazat