By Klára: ODCVIČENO V ŘÍJNU - ZPÁTKY K PAMELINÝM TÝDNŮM, KYRA PRO A PLAVÁNÍ / 2021

pondělí 1. listopadu 2021

ODCVIČENO V ŘÍJNU - ZPÁTKY K PAMELINÝM TÝDNŮM, KYRA PRO A PLAVÁNÍ / 2021


Ahojte! ☺

Já vám teda nevím, ale mně ty měsíce utíkají neskutečnou rychlostí. Sotva jsem se otočila na konci září a už je tu konec října. Tohle tempo se mi teda ale vůbec nelíbí! :D Strašně to letí, fakt. Pocitově jsem článek o cvičení psala před pár dny, a ono ne, už je to měsíc. Tak jsem tady, s říjnovým shrnutím mého cvičení! Tak se pojďte opět inspirovat a motivovat! ☺


1.10.


Plavání (45 minut)


2.10.


Práce

 

Upper body & back stretch od Vicky Justiz (18 minut)
Tohle bylo super! Uvolnění horní poloviny těla, rotace, které jsou mi hrozně příjemné... Jo, tohle doporučuju!



3.10.

 

Práce


4.10.


„Timmy Trumpet“ cardio od Pamela Reif (2 minuty)
Jdeme na týdenní cvičební plán od Pamely. Konečně! Po té pauze už jsem se na něj opravdu těšila. Opět jsem si zvolila pětačtyřicetiminutovou taneční verzi.
Začala jsem warm-upem, který jsem zatím nezkoušela. A přišlo mi to fajn. Tohle je podle mě ideální kratičké video na zahřátí, rozhýbání a naladění na cvičení. 



Ab lines workout od Pamela Reif (10 minut)
Pokračovala jsem tímhle videem na posilování bříška. Je plné ne úplně obvyklých cviků a bříško po něm fakt cítím. Tohle taky doporučuju!



Happy dance workout od Pamela Reif (15 minut)
Tohle video je klasika. Pokud s Pamelou cvičíváte a řeknou se ve spojitosti s ní vysoká kolena, nejspíš vás napadne právě tohle video. Nebo alespoň pro mě je tím charakteristické. Kdybych ale měla udělat svůj žebříček jejích nejlepších tanečních videích, nepatřilo by mezi ty nejlepší. Bylo by asi někde v polovině. 



Enjoy cardio workout od Pamela Reif (12 minut)
Naopak tohle by bylo v první polovině žebříčku. Tenhle workout mám ráda. Je trošku míň taneční a spíš víc do kardia, ale baví mě a máknu si u něj. Navíc právě podobná tanečně laděná videa jsou v podstatě jediný druh kardia, který mě doma baví cvičit. A tohle zrovna je podle mě moc povedené. ☺



5.10.


Plavání (45 minut)
 

Stretch for splits od Pamela Reif (8 minut)
Vzhledem k tomu, že jsem šla v tento den plavat, rozhodla jsem se prohodit úterní a čtvrteční workout. Takže jsem se po plavání už jen protáhla. Začala jsem tím na spodní polovinu těla. Je to nenáročné příjemné protahování, ale úplně si nemyslím, že je to dostatečná příprava pro přechod do provazů. Jako základ by to asi bylo fajn, ale osobně bych potřebovala víc. Každopádně jako běžné protažení nohou a hýždí po cvičení je to za mě v pohodě.



Sitting too much stretch od Pamela Reif (8 minut)
Tomuto protahování taky nemám co vytknout. Vždycky, když ho cvičím, užívám si to. Na záda je to úplný balzám, fakt!



6.10.


„Timmy Trumpet“ cardio od Pamela Reif (2 minuty)
K tomuto workoutu už jsem se vyjadřovala o kousek výše, takže k němu už nic víc dodávat nebudu. ☺
 
 

Killer sixpack od Pamela Reif (10 minut)
Tohle video nejde zapomenout. Naprosto přesně vím, že i když jsem tohle video hodnotila v předchozím cvičebním článku, psala jsem tam, že slovo „killer“ má v názvu oprávněně. A totéž bych napsala i teď. Je to opravdu zabiják břišních svalů!
 


Energy boost od Pamela Reif (10 minut)
Když jsem tohle video cvičila poprvé, moc mě nebavilo. Nebo, nebylo úplně špatné, ale nešlo ani o workout, který bych potřebovala znovu. Teď, podruhé, už mě to bavilo o něco víc. Pořád to patří v mém pomyslném žebříčku do druhé půlky, ale už to bylo lepší než minule.



R&B dance od Pamela Reif (10 minut)
Tancování ve stylu R&B mě taky celkem bavilo. V žebříčku by bylo asi někde v půlce. Pořád mám videa, která mě baví víc, ale i tohle si umím užít. Rozhodně stojí za zkoušku, pokud jste jej ještě neodcvičili.



7.10.

 

Grow your booty od Pamela Reif (12 minut)
Ve čtvrtek jsem si tedy odcvičila úterní workout. Začala jsem dvanáctiminutovým posilováním zadečku s booty bandem. Už asi víte, že videa, ve kterých je gumička, si hodně užívám. Tady to nebylo jinak. Akorát mě u toho teda pěkně pálil zadek. Ale co jiného od Pamely taky čekat, že?
 


Leg workout od Pamela Reif (12 minut)
Jestli hledáte krátké cvičení na nohy, ke kterému nepotřebujete žádné vybavení, ale i tak ty svaly ucítíte, pusťte si tohle. U toho se vám ta stehna opravdu budou klepat. ☺



Bubble butt workout od Pamela Reif (10 minut)
Ale tohle video? To je skoro sebevražda. Nepotřebujete udělat jediný dřep, ale zaručuju vám, že vás při tomhle cvičení (i po něm) bude pálit zadek jako blázen. Tohle je opravdu masakr. A ani nechtějte vědět, kolikrát jsem Pamelu během těchto deseti minut proklela a poslala ji do háje. Hodněkrát.



Ed Sheeran dance workout od Pamela Reif (12 minut)
I taneční video na písničky Eda Sheerena bych dala zhruba do poloviny svého žebříčku. Není špatné, jsou v něm fajn písničky, sestavy jsou taky celkem povedené, ale mám u Pamely ještě oblíbenější taneční workouty.



8.10.


Full body - slow & hard od Pamela Reif (10 minut)
Na pátek připadlo Pamelino nové video, tentokrát na celé tělo, v pomalé verzi, bez vybavení. A už jsem to psala kdysi u podobně laděného videa. Slovo „slow“ u této slečny vůbec nic neznamená. Dá vám to zabrat i tak, věřte mi. Místy si budete i přát, aby už konečně zrychlila. Což samozřejmě neudělá. Takže i pomalými cviky vám Pamela dokáže, že vaše svaly dokáže pěkně potrápit.
 
 

Lower ab workout od Pamela Reif (10 minut)
Na spodní bříško toho není nikdy dost. Je to oblast, která většinu z nás celkem trápí. Tak ji potrapte taky, třeba tímto videem. Protože jestli Pamelu znáte, musí vám být jasné, že to bříško s ní dostane zabrat.



Love dance workout od Pamela Reif (10 minut)
Další taneční video, které by tentokrát spadalo spíš do druhé poloviny mého žebříčku oblíbených tanců od Pamely. Opět, není špatné, ale našla bych jiná videa, která si užiju ještě o trochu (nebo mnohem) víc.



Abs + yoga od Pamela Reif (10 minut)
Pomalejší video, částečně posilovací, částečně protahovací. V první polovině zpevňujete bříško, poměrně dost, i když takovými pomalejšími cviky, ve druhé se protahujete. Je to trošku jiné, než ostatní workouty od Pamely, a asi to není něco, co by mi úplně vyhovovalo. I když kdybych to vzala jako samostatné pětiminutovky, jednu na zpevnění břicha, druhou jako jógu, bylo by to asi v pohodě. Ale radši bych dala přednost zpracování, ve kterém se protahujete a jsou do toho zakomponované nějaké lehce posilovací cviky. I když název videa vlastně říká, že je to cvičení na bříško a jóga. Ne kombinace, ne propletení do sebe. Tak jen abyste si to nevyložili tak, jako já, a nečekali od toho něco, co v tom nebude. Závěrem - není to špatné, ale znovu bych to nepotřebovala. Uměla bych si to představit i jinak. Tak, aby mi to o něco víc vyhovovalo.



9.10.


Boobs & back od Pamela Reif (10 minut)
Tohle video jsem chválila už minule. Přijde mi super! Není tak těžké, jak to u Pamely bývá zvykem, nepotřebujete žádné vybavení, ale horní polovinu těla cítíte. A mě osobně to i dost baví - skladbou workoutu, jednotlivými cviky i tím, že ty svaly cítím. Tohle je podle mě opravdu dobře udělané a stojí to za zkoušku! 



Sexy dance workout od Pamela Reif (15 minut)
Video, které jste u mě už viděli hodněkrát. Tohle by bylo jedno z těch, které bych zařadila do první poloviny žebříčku. Cvičím ho už nějaký ten měsíc a pořád mě baví!
 


Upper body workout od Pamela Reif (10 minut)
Další video na horní polovinu těla, na které nepotřebujete žádné vybavení. Zabere vám deset minut, a ruce opravdu ucítíte. Baví mě trošku míň, než Boob & back, ale rozhodně to taky nebude špatná volba!



Happy cardio od Pamela Reif (12 minut)
Týden s Pamelou zakončuju tanečním kardiem. Co k tomuhle říct? Jsou tam super písničky, u sestav si máknete, já si vždycky užiju hlavně tu poslední, ta mi přijde naprosto skvělá. Ani tady prostě nemám co vytknout... ☺



10.10.


Plavání (45 minut)


11.10.


Odpočinek


12.10.


Hity 2021 dance workout od Zuzany Vatahové (9 minut)
Tanečních videí od Zuzky se teď asi na chvilku vzdám. Nějak to není ono. Alespoň pro mě ne. Na zahřátí je to fajn, ale že bych si to nějak užívala, to moc ne... 



Leg day workout with mini band od growingannanas (30 minut)
Tohle video jsem si ale moc užila! No, trpěla jsem u něj, ale musím ho pochválit. Během půl hodinky stihnete warm up, workout i lehké protažení. Navíc v něm využíváte posilovací gumičku, se kterou já osobně ráda cvičím, a nohy mě opravdu pálily! Takže doporučuju!

 
 

13.10.


Quick warm up for at home workouts od Kyra Pro (3 minuty)
Tohle byl opravdu ideální warm up. Mělo to hudbu, zahřátí, rozhýbání kloubů a zabere to minimum času. Perfektní! ☺



Top hits dance workout od Kyra Pro (13 minut)
U Kyry zůstáváme. A ani tady nemám co vytknout. Skvělý výběr písniček, super energie Kyry, jednoduché ale zábavné sestavy, to na mě prostě spolehlivě funguje!



 „Don´t call me up“ ab workout od Kyra Pro (3 minuty)
Kyra potřetí, s tříminutovkou na bříško. Je to kratičké a nepřišlo mi to ani těžké, takže si to můžete zacvičit všichni. Na takové lehké zapojení bříška a ozvláštnění vašich posilovacích rutin je to určitě fajn.



Total ab express workout od growingannanas (13 minut)
Tohle byl takový mix intervalů. Některé cviky jste cvičili půl minuty, jiné 45 vteřin. To asi není úplně něco, co bych potřebovala a vyhledávala, ale závěrem... Bříško jsem cítila, zabralo to pár minut, na konci byla i chvilka v kobře, takže za mě taky dobrý. ☺



Toned arms workout od growingannanas (13 minut)
Opět skvělé video od této slečny, které nezabere moc času, ale i tak ty svaly ucítíte. Budete k tomu potřebovat činky, ale není to nic nezvládnutého, určitě se s tím poperete všichni. Moje ruce to zvládaly celkem obstojně, jen na konci u těch kliků už mě to celkem pálilo. Každopádně si vždycky můžete zvolit jednodušší verzi, takže není potřeba se toho bát. Určitě to stojí za zkoušku.


 
Upper body workout od Move With Nicol (6 minut)
Tento den jsem toho stihla odcvičit opravdu hodně, takže tu mám za tento den ještě další dvě videa. Tohle bylo kratičké tónování paží, které mi taky nepřišlo špatné. Nepotřebujete žádné vybavení, zabere to chvilku, je tam pár kliků, ale jinak jde spíš o kmity a podobné cviky, takže se s tím určitě poperete všichni.



Daily stretch od MadFit (12 minut)
Nemohla jsem končit jinak než protažením. Tahle dvanáctiminutovka od MadFit se mi líbila a seděla mi. Uvolnila jsem se, protáhla všechny svaly a celkově jsem se u toho cítila moc příjemně.



14.10.


Guilty pleasure dance workout od Kyra Pro (17 minut)
Tohle nebylo asi něco, co bych potřebovala znovu. Upřímně bych ani nepotřebovala ukázky kroků před samotným tancováním, které tam Kyra tentokrát dala. Stejně jsem si to z té jedné ukázky nezapamatovala, takže pro mě konkrétně to bylo celkem zbytečné. Vždycky jsem se chytala až během tancování, jako vždycky. Takže za mě to může být klidně bez toho. Ty písničky ke mně upřímně moc nepromlouvaly, sestavy byly ale fajn. Každopádně za mě to bylo určitě jedno z těch slabších tanečních videí od Kyry.


 
Pink dance workout od Kyra Pro (13 minut)
Naopak tohle mě bavilo moc. Skvělé písničky, sestavy, energie... Mělo to všechno, co jsem chtěla, všechno, co u Kyry miluju, takže tohle za sebe rozhodně doporučuju!



Confidence booster dance workout od Kyra Pro (13 minut)
Trošku to teď vypadá, jako okénko Kyry, protože u této sympaťačky zůstáváme i nadále. A to u videa, ke kterému bych napsala úplně totéž, co k videu výše. Je taky super, určitě ho zkuste!



Yoga for your abs od Kyra Pro (10 minut)
S Kyrou tento den i ukončím, a to jógou, ve které si lehce zpevníte bříško, ale zároveň se i protáhnete. Tohle mi přišlo v příjemné harmonii, bylo tam toho od obou složek tak akorát.



15.10.


Plavání (45 minut)


16.10.


Natáčení mého nového videa (15 minut)
 
 
Procházky


17.10.


Odpočinek


18.10.


Plavání (45 minut)
 
 

19.10.


„Ciao adios“ dance workout od Kyra Pro (3 minuty)
Tahle tříminutovka mě taky bavila. Skvělá sestava, hlavně teda refrén, ten mě bavil moc. Pěkně jsem se u toho zahřála a naladila! ☺



Lazy workout od Kyra Pro (10 minut)
Tohle mě ale moc nebavilo. Nemám nic proti workoutům, které jsou pomalejší a jen na zemi. Ale tohle mi nepřišlo moc dobře vymyšlené. Interval 45/15 a těch pět vybraných cviků ve dvou sériích na mě nemělo moc efekt. Klidně bych tam dala interval 50/10, když šlo o tak pomalé a jednoduché cviky. A osobně bych dala klidně i přednost deseti různým cvikům v jedné sérii než pěti ve dvou sériích, zabralo by se tak víc partií. Takže tohle za mě nee.



Lower abs workout od MadFit (10 minut)
Naopak tohle mi přišlo fajn. Bříško jsem cítila, makali jste opravdu těch deset minut v kuse, takže to bylo na těch svalech po docvičení opravdu znát. Doporučuju!



Neck and shoulder stretch od Your Journey Yoga with Cheryl (20 minut)
Tady se mi líbilo to protahování, pěkně jsem si uvolnila horní část těla, to bylo super. Co se ale týká zpracování, kvalita toho videa není podle mě moc dobrá. Není to vycentrované, je to rozmazané.. Takže tady jsem někde na pomezí. Protahování jako takové nebylo špatné, na pohled už to bylo horší, no.



20.10.


Plavání (45 minut)


21.10.


Full body yoga workout od Gayatri Yoga (31 minut)
Protažení a zpevnění v jedné půlhodinové lekci, které zakončíte Šavásánou. Cítila jsem, jak se mi zapojují a zpevňují svaly, ale užila jsem si i jejich uvolňování v protahovacích pozicích. Za mě dobrý!
 

 



22.10.


Plavání (45 minut)


23.10.


Práce na zahradě
 
 
Good vibes dance workout od Zuzany Vatahové (11 minut)
Sice jsem psala, že od tanců od Zuzky na chvilku upustím, ale ještě jsem tomu dala šanci. Byl to spontánní nápad, původně jsem chtěla cvičit jen jógu, ale pár minut před tím, než jsem se vydala na podložku, vydala Zuzka tohle video. Tak jsem ho zkusila. A byl to opět takový průměr. Neurazí, nenadchne. Ale asi to bylo jedno z těch lepších videí, užila jsem si ho trochu víc, než jiná Zuzčina taneční videa. Nicméně si teď asi opravdu dám na chvilku pauzu... ☺



Yoga workout for results od Boho Beautiful Yoga (32 minut)
Příjemná lekce, u které se zpevníte, zahřejete, zadýcháte a vydýcháte, trošku protáhnete a na konci zklidníte. Tuhle jógu doporučuju, ta se mi líbila! ☺



24.10.


Odpočinek
 
 

25.10.


Plavání (45 minut)


26.10.


My subscribes pick the songs dance workout od Teagan Dixon (15 minut)
Tohle tancování jsem si užila. Fajn písničky, jednoduché sestavy, za mě dobrý. ☺



Ab workout od Heather Robertson (10 minut)
I tohle budu chválit. Cvičilo se deset minut v kuse, takže bříško jsem cítila. Ale nebylo to žádné zběsilé extra těžké posilování, bylo to hezky udělané, hudba, časovač, ukázky cviků, mělo to všechno. Takže super!



Relaxing cool down stretch routine od Teagan Dixon (20 minut)
Co bych ale znovu nepotřebovala, je tohle video. Nebylo to vyloženě špatné, určitě to bude spoustě lidem sedět, ale já osobně mám radši to protahování takové klidnější, spíš statické. Tady byla spousta cviků s nějakou pohybovou složkou. Což není špatně, jen mně osobně by vyhovovaly třeba dva nebo tři pohybovější cviky na začátku a pak už bych v těch pozicích spíš tak pasivně držela a staticky se protahovala. Takže proto už bych si tohle znovu nepustila. Ale jak jsem psala, třeba vám tohle naopak sedne, takže pokud se i při protahování raději různě hýbete, než že držíte nějakou pozici, klidně se do tohoto videa pusťte... ☺



27.10.


Práce na bytě 


28.10.


Full body fat burn HIIT od MadFit (30 minut)
Já upřímně full body workouty moc necvičívám, raději cvičím vždycky horní polovinu zvlášť a dolní polovinu zvlášť, plus mám některé dny více laděné do kardia a jiné jsou zase více protahovací, ale tím, že jsem nebyla schopná si v tomto týdnu ty tréninky rozvrhnout lépe, pustila jsem si nakonec video na celé tělo. A na ozvláštnění mé rutiny mi to přišlo fajn. Ta půlhodinka se pěkně rozhodila na všechny části těla a díky tomu jsem potom necítila žádné napětí ani únavu. Cítila jsem se po tom prostě dobře, rozhýbaně, ale ne znaveně.  Navíc jsem si díky tomu, že můžu skákat, některé cviky i upravovala do trošku pohybovějších (skákavějších) variant, a mohla jsem tak ze sebe v rámci tohoto videa dát všechno. Ve verzi, v jaké to mám MadFit, si myslím, že to zvládnete všichni, takže směle do toho! ☺



29.10.


Plavání (45 minut)


30.10.


„Woman“ full body dance workout od MadFit (3 minuty)
Tohle bych označila asi jako průměrné tříminutové rozhýbávací taneční video. Nemělo to asi něco, co bych potřebovala znovu, ale ani nemám vyloženě něco, co bych kritizovala. Takže na rozpohybování před cvičením, proč ne.



„Easy on me“ full body dance workout od MadFit (3 minuty)
Pokračovala jsem pomalejší sestavou na novou písničku od Adele. Ta se mi líbila mnohem víc než ta předchozí zmíněná. Písnička samotná je moc pěkná, do toho ta citlivě napasovaná sestava, za mě super!



„Shivers“ abs workout routine od MadFit (3 minuty)
I tohle budu chválit. Tuhle písničku mám taky moc ráda, sestava mi přišla taky povedená, i bříško jsem po tomhle lehce cítila, takže i tuhle tříminutovku si klidně pusťte!



Full body workout podle sebe (30 minut)


Morning yoga stretches in bed od Yoga With Bird (8 minut)
Jóga, kterou bych už ale znovu nepotřebovala... Na to, na co je určená, tedy na ranní probuzení těla ještě v posteli, je to asi fajn, ale jakýkoliv jiný účel bych jí asi nepřisuzovala. Je to opravdu lekce, u které se spíše tak povalujete, moc se ani neprotahujete, je to takové... ospalé, no. Takže tohle na samostatné odcvičení během dne nebo na protažení po posilování určitě nebude.


 

31.10.

 

Odpočinek



Tak to byl můj cvičební říjen. Musím uznat, že už se mi dařilo cvičit víc, než v předchozích třech měsících. A bylo to fajn, zase se do toho trochu víc pustit. Tak doufám, že i vy jste nějakým způsobem v pohybu a že si užíváte podzim.

Mějte se krásně!

K.

Žádné komentáře:

Okomentovat