By Klára: ODCVIČENO V LISTOPADU - MĚSÍČNÍ PLÁN OD PAMELY REIF /2022

čtvrtek 1. prosince 2022

ODCVIČENO V LISTOPADU - MĚSÍČNÍ PLÁN OD PAMELY REIF /2022


Ahojte! ☺
 
Dnes bych vás ráda přivítala u listopadového cvičebního článku. Připravte se, tohle byla/bude jízda! Celý měsíc jsem totiž cvičila podle videí od známé Pamely Reif. V její aplikaci s názvem „Pam App“ jsem měla na každý týden nový workoutový rozpis. Pamela přidávala každých 14 dní nové tréninkové plány, takže jeden týden měl úplně nová cvičební videa, další týden jste měli možnost si některá z nich vyměnit za druhou nabízenou variantu, takže byly ty tréninky vždy trochu odlišné. Nebo stejné, to už záleželo na vás. Mně osobně to bavilo moc. Nemusela jsem si sama skládat úplně celá cvičení, ale líbila se mi ta možnost si ty tréninky přizpůsobit. Byla to jednoduše paráda! No, a jak se mi tedy dařilo a jak tréninky vypadaly? Pojďte mrknout do článku! ☺

 

1.11.


4-sides booty activation od Pamela Reif (11 minut)
Začneme u nového videa na aktivaci hýžďových svalů. K tomuto workoutu jsem já i Pamela použily gumičku, můžete to ale klidně odcvičit i bez ní. Protože ten zadek ucítíte podle mě i tak. Mně osobně to pálilo a ta představa, že tohle je teprve „aktivace“ na začátek, byla docela děsivá.



Legs + booty od Pamela Reif (25 minut)
Během tohoto cvičení (a i po něm) už mi ten zadek opravdu odpadával. Byl to záznam z živého vysílání, které Pamela kdysi v minulosti dělala. A bylo to opravdu intenzivní. Část videa jste cvičili opět s gumičkou, ta byla fakt výživná, na druhou polovinu už pak nebylo potřeba žádné vybavení, což ale neznamená, že to bylo jednoduché. Nebylo. Spodní polovina těla si tady zkrátka mákne.



Standing legs pilates od Pamela Reif (11 minut)
O tomto videu jsem se zmiňovala i v předchozím cvičebním článku. Psala jsem tam, že je vhodné i pro začátečníky. Pořád s tím souhlasím. I když je pravda, že po těch dvou předchozích videích to bylo náročnější, než minule. Ale zase se zapojovaly jiné svaly, než v předchozích dvou workoutech, takže se to dalo. S tímhle si podle mě poradíte všichni. ☺

 
 
Happy cardio od Pamela Reif (11 minut)
Tohle video už jsem cvičila několikrát. Je pravda, že teď delší dobu ne, takže jsem si ty sestavy nepamatovala už tak dobře, ale užila jsem si to i tak. Těším se, že jak teď budu cvičit s Pamelou celý měsíc, zase si ta videa osvěžím a budu je znát tak, jak před časem. Tohle je fajn, zábavné, uteče to, máknete si... Dobrý! ☺
 


2.11.


Upper body + abs od Pamela Reif (16 minut)
Vzhůru do druhého dne! K tomuto videu jsem si vzala pětikilovky. Ta první část mě bavila víc, seděla mi víc a nepřišla mi až tak těžká. V momentě, kdy začala Pamela využívat lavičku (a já doma židli), začaly mi ty ruce pomalu umírat. Těch posledních pět minut to bylo opravdu náročné a docela jsem trpěla!


 
Sexy back workout od Pamela Reif (15 minut)
Tohle posilování jsem si taky pamatovala jednodušší. Ale po tom předchozím videu, kdy už mě ty ruce bolely i tak, byla tohle nakonec taky celkem makačka. Docela mi to uteklo, opět jsem používala pětikilovky, nebylo to asi až tak těžké, jako předchozí workout, ale tahle dvojice mi tu vrchní polovinu těla hezky odrovnala.
 

 
Boss b*tch workout od Pamela Reif (11 minut)
Ruce jsem vyklepala v tanečním videu, které mě bavilo moc. Má super energii, vyblbla jsem se u toho, fakt jsem si to užila. Tohle doporučuju!



Everyday stretch od Pamela Reif (8 minut)
Celé cvičení jsem zakončila osmiminutovým protažením. To nebylo špatné, ale asi mám u Pamely adepty, kteří mi sedí o něco víc. Takže službu mi to udělalo, bylo to příjemné, ale sama bych sáhla asi po něčem jiném. Každopádně za zkoušku určitě stojí. ☺



3.11.

 

Everyday stretch od Pamela Reif (8 minut)
K tomuto jsem se vyjádřila výše, takže není potřeba dodávat nic dalšího. ☺


Upper body + neck stretch od Pamela Reif (8 minut)
Krásný, příjemný, odpočinkový a uvolňující. Tak bych asi shrnula tohle video. Není asi potřeba psát víc, zkrátka... Tohle si pusťte, nebudete litovat. ☺
 


4.11.


Pilates workout od Pamela Reif (12 minut)
Pátek patřil pomalému cvičení. A bylo to fajn. Tohle konkrétní video bylo jedno z těch jednodušších, opravdu jste zapojili celé tělo, každou část poměrně zlehka, takže vás to neunavilo, ale lehce jste to tělo zpevnili. Podle mě si s tím poradí i začátečník, jen to pro něj bude náročnější než pro ty, kteří už cvičí déle, samozřejmě. Pokud se ale ze startu chcete pouštět do videí od Pamely, začala bych třeba něčím takovým. ☺



Elegant arms workout od Pamela Reif (12 minut)
V druhém pomalejším videu se zaměříte na ruce. Nepotřebujete žádné vybavení, je to klidné, skoro až příjemné, akorát vás u toho pálí ty ruce, no. Ne, ale i tohle určitě patří k těm jednodušším videím od Pamely, na konci je i prostor pro krátké protažení a opravdu to není až tak náročné. Takže tady je další adept do začátků s Pamelou.
 
 
 
Booty workout, low impact od Pamely (15 minut)
V tomto videu nebylo žádné závaží, žádné dřepy, výpady ani skoky, a i tak jsem tu spodní polovinu těla cítila. Ale zase, do začátků s Pamelou je to určitě vhodné, protože lehčí už to u ní nebude. :D Pokud tedy chcete nějaké klidnější posilování spodní poloviny těla, které zabere 15 minut, skoro celé ho strávíte na zemi a i tak ucítíte příslušné svaly, do tohoto klidně jděte!
 

 
Everyday stretch od Pamela Reif (8 minut)
A nejnovější protahovací video po třetí. Tady už jsem na něj byla i docela zvyklá a některé cviky už jsem dělala automaticky, po paměti... Pořád nepatří mezi moje nejoblíbenější protahovací videa od této slečny, ale určitě ho zkuste, třeba vám bude sedět právě naprosto perfektně. ☺
 


5.11.


HIIT HIIT Hooray od Pamela Reif (10 minut)
Sobota naopak patřila kardiu a svižnému cvičení. A bylo to boží, tenhle trénink. (A ano, říkám to já, která jinak kardio nemusí. Ale Pamela to prostě umí!)
Tohle nemělo být vyloženě taneční, ale nějaké sestavy to mělo, takže pro mě se to od těch tanečních až tak nelišilo. A bavilo mě to! Krásně jsem se zahřála, zadýchala, srdce kráně makalo, takže paráda!


 
HI(I)T the dance floor od Pamela Reif (12 minut)
Super, super, super! Tohle mě neskutečně bavilo! Skvělá hudba, super sestavy, mělo to všechno! Doporučuju! Na dobrou náladu a příval energie je to naprosto skvělé!



Best of 2022 od Pamela Reif (10 minut)
Ani tohle nebylo špatné. Nebavilo mě to tedy tolik, jako například video výše, ale taky to má svoje kouzlo. Zvlášť pokud ty vybrané sestavy už znáte z původních videí, to má tohle video pak úplně jiný nádech. A špatné není, takže ho klidně taky zkuste. ☺

 
 
Yoga flow od Pamela Reif (10 minut)
Na závěr tohoto tréninku i tohoto týdne jsem se trošku zklidnila u jógové flow, ve které byla kombinace lehoučkého zpevňování a protahování. A tentokrát mi krásně sedla, ty jednotlivé „flows“ jsem si dokázala opravdu hezky užít, to okolo bylo taky fajn, takže nemám žádnou výtku. ☺



6.11.


Odpočinek


7.11.

 

Happy cardio od Pamela Reif (12 minut)
Tohle video už jsme v tomto článku jednou měli, tak se nebudu víc rozepisovat. Užila jsem si ho stejně, jako posledně. ☺



Sixpack workout od Pamela Reif (15 minut)
Tohle mě až tak nebavilo. Mákla jsem si, to opravdu ano, břicho mě pálilo jako blázen. Ale nějak mě to nechytlo natolik, abych to potřebovala znovu. Nevím, čím to bylo, mělo to hudbu, intenzivní cviky, všechno v normálu, ale nějak jsem si to neužila tolik, jako jiná videa. Každopádně pokud to budete zkoušet, připravte se na břicho v ohni. Tahle stránka byla naprosto v pořádku. ☺
 


Best of HIIT od Pamela Reif (10 minut)
Tohle jsem si ale užila. Dřív to patřilo mezi moje nejoblíbenější taneční videa, teď by bylo stále taky někde na vyšších příčkách, i když už ne na těch nejvyšších. Pamatovala jsem si některé kroky z minulosti, když jsem to cvičívala časteji, mákla jsem si u toho, bavilo mě to. Dobrý!



Ab lines workout od Pamela Reif (10 minut)
Tady mě (hlavně) ty šikmé břišní svaly fakt pálily. Ale video je určitě super. Je tam spousta méně obvyklých cviků a rozhodně to má efekt na ta správná místa. Stojí to za zkoušku!
 


8.11.


Sweaty endorphins od Pamela Reif (10 minut)
Tohle taneční video patří rozhodně na horní příčky mezi tanečními videi. Je skvělé! Super hudba, sestavy, energie, prostě všechno! Paráda! Rozhodně vyzkoušejte!

 
 
4-sides booty activation od Pamela Reif (11 minut)
Tohle video už jsme tu taky jednou měli. Ale upřímně, tentokrát mě pálilo méně, než poprvé. Určitě jsem ty svaly cítila, určitě se zaktivovaly a zahřály, ale přišlo mi to jednodušší. Ale tím líp pro mě, no ne? Nicméně ho určitě zkuste, má to gumičku, odehrává se celé na zemi, efekt to má, což je ideální kombinace, ne?



Thigh workout od Pamela Reif (15 minut)
Po tomhle videu jsem ty nožky pěkně cítila. Nepotřebujete k tomu žádné vybavení, ale pálit vás to bude i tak, opravdu.



Bubble butt od Pamela Reif (10 minut)
No a tohle? To je paráda! Desetiminutovka plná variací mostu s gumičkou a závažím, po které ten zadek bude hezky pálit. Mně to tentokrát přišlo trošku jednodušší, než si to pamatuju z posledního cvičení, ale rozhodně jsem ty svaly cítila i tak. A bavilo mě to. Určitě doporučuju zkusit!



9.11.


Enjoy cardio od Pamela Reif (12 minut)
Tohle video mám ráda. Má to energii, krásně se u toho prohřejete, užijete si parádní kardio (pokud ho jinak moc nemusíte) a bude vás to bavit! Alespoň já to takhle mám. Tohle si rozhodně zacvičte, je to super!



Upper body - with weights od Pamela Reif (15 minut)
Přesouváme se k té náročnější části. Dnešek patřil horní polovině těla. Začínalo se patnáctiminutovým posilováním paží s těžšími činkami, konkrétně s pětikilovkami. A cítila jsem ty ruce pěkně. Ale co čekat od Pamely, ještě když jí k tomu dopomáhají činky, že jo.


 
Upper body + weights od Pamela Reif (10 minut)
To nejdelší a nejtěžší (ve smyslu činek i obtížnosti) už jsem měla dnes za sebou, což mě trochu uklidnilo. Protože představa, že budu 35 minut cvičit ruce, mě nejdřív celkem vyděsila. Naštěstí se k tomuto videu používaly „jen“ tříkilovky, tak to nebylo tak hrozné. Oproti těm pětikilovkám, se kterými jsem chviličku před tímto videem docvičila, to byl opravdu příjemný kontrast. V tomto videu byly i cviky s vlastní vahou, zpevňovali jste u toho lehce i břicho, takže to bylo poměrně komplexní video na vrchní polovinu těla. ☺
 


Toned arms - with water bottles od Pamela Reif (10 minut)
Dnešní trénink zakončila tahle desetiminutovka, ke které jsou potřeba lahve. Případně si k tomu můžete vzít kilovky. Nebo klidně nic. Tak či tak, ruce vám budou umírat, fakt! Je to svižné, rytmické a opravdu stačí malá závaží. S většími váhami to kvůli tomu tempu dost pravděpodobně odnese kvalita. A uvidíte, k ohýnkům ve svalech stačí fakt „málo“. 
No, co vám budu povídat, po tomhle triu mi ty ruce už opravdu málem upadly.



10.11.


Sitting too much stretch od Pamela Reif (8 minut)
Tohle mi dneska opravdu sedlo. Dopoledne jsem hodně seděla u počítače, navíc jsem cítila vršek těla z tréninku z předchozího dne, takže tohle jsem dneska opravdu ocenila. Stačí se na pár minut fakt zvednout za židle, takhle se protáhnout a hned se budete cítit líp, fakt. Zkuste to. ☺


 
Bye bye round back od Pamela Reif (10 minut)
Tohle video je zase trošku jiné. Jde o kombinaci lehoučkého posilování a protahování. Není to špatné, v boji proti kulatým zádům je to opravdu ideální kombinace. Já osobně ale problém s kulatými zády nemám, zádové svaly mám celkem zpevněné z běžného cvičení, takže spíš ocením to protahování právě při delším sezení u počítače. Ale rozhodně si myslím, že pro některé bude tohle přesně to pravé ořechové, protože tím právě zpevní zádové svaly a ještě se hezky protáhnou. Určitě je to účinné a účelné video! ☺



11.11.


Full body - slow & hard od Pamela Reif (10 minut)
Tohle se mi líbilo. Ta první polovina byla lehčí, ta druhá, která byla zaměřená hlavně na břicho, mi dala už víc zabrat. Ale svým způsobem to bylo příjemné. Nebylo to tak náročné, jak to Pamela umí, ale nebyla to ani úplná pohodička. Za mě dobrý!



Standing legs pilates od Pamela Reif (10 minut)
Tohle video už jsme tu měli, takže tady se rozepisovat nebudu... ☺



Side booty od Pamela Reif (12 minut)
Tohle je fakt super workout! Má to gumičku, celé se to odehrává na zemi, je to tak akorát těžké, takže vás to pálí, ale je to zvládnutelné, zkrátka je to parádní. Tohle si určitě zacvičte, mě to bavilo moc!
 

 
Strong yoga workout od Pamela Reif (10 minut)
I tohle mě bavilo. Protáhla jsem se u toho, lehoučce zpevnila, opět to mělo dvě takové minisestavy, které mi seděly... Tady taky nemám co vytknout!
 


12.11.


Best of 2022 od Pamela Reif (10 minut)
K tomuhle videu už jsem se taky vyjadřovala výše, takže to můžeme přeskočit... ☺
 


High intensity workout od Pamela Reif (10 minut)
Tohle je takové klasické HIIT celotělové kardio. Mákla jsem si u toho, ale nebylo to pro mě něco, co by mě nějak chytlo a co bych potřebovala znovu, no. Takže službu to udělalo, ale za mě je to asi takové neurazí-nenadchne.
 

 
Cardio od Pamela Reif (10 minut)
Tohle by bylo v mém hodnocení něco podobného. Opět, mákla jsem si, zapotila se, zadýchala, takže efekt to mělo, ale nějak mě to nechytlo, no...
 


Sunshine dance od Pamela Reif (10 minut)
Tohle už bylo lepší, bavilo mě to víc. Kdybych se ale podívala na svůj pomyslný žebříček tanečních videí od Pamely, tohle by v něm bylo zhruba (až) někde v polovině. Špatné to nebylo, ale kdybych si měla vybrat, sáhnu asi spíš po něčem jiném. Každopádně šanci tomu určitě dejte, jak jsem psala, není to špatné. Je to spíš o mých osobních preferencích. ☺
 

 

13.11.


Odpočinek


14.11.


Nucený odpočinek


15.11.


Nucený odpočinek


16.11.


Full body cardio od Pamela Reif (15 minut)
Nové kardio od Pamely, které je opět vedené lehce v tanečním stylu. Opět jsou sestavy moc povedené a dobře zvolená hudba čímž vznikla akceptovatelná forma kardia i pro ty, kteří jinak tenhle typ cvičení nemusí. Za mě dobrý! ☺


 
Upper body - with weights od Pamela Reif (15 minut)
Pokračovala jsem dvěma videi, které jsme v tomto článku už měli. První bylo tohle na horní polovinu těla s činkami...


 
Upper body + abs od Pamela Reif (16 minut)
... a druhé na horní polovinu těla a bříško, opět s váhami.
 

 
Everyday stretch od Pamela Reif (8 minut)
Na závěr už jsem se jen protáhla u videa, které už se taky v tomto článku objevilo víckrát, a bylo hotovo!
 
 


17.11.


Práce
 
 
Sitting too much stretch od Pamela Reif (8 minut)
Čtvrteční protahovací videa byla stejná, jako předchozí týden. Začala jsem touhle příjemnou osmiminutovkou na protažení zad...


 
Bye bye round back od Pamela Reif (10 minut)
... a pokračovala lehoučkým zpevňováním a protahováním opět zádových svalů. 



18.11.


Full body - slow & hard od Pamela Reif (10 minut)
I páteční videa byla velmi podobná těm z předchozího týdne, protože Pamela ty plány tuším obměňuje co dva týdny. Tak jsem si jen vyměnila některá videa za druhou variantu, kterou Pamela připravila, abych měla alespoň nějakou změnu. Zbytek videí zůstal stejný. Například tohle video, ke kterému jsem se taktéž vyjadřovala výše. ☺
 

 
Standing legs pilates od Pamela Reif (10 minut)
Stejně tak tohle video už nepotřebuje můj komentář, protože si ho vysloužilo minulý týden.
 

 
Ab workout od Pamela Reif (10 minut)
Konečně tu máme nějakou změnu. Tohle video na břicho je ale za mě takové průměrné. Neurazí, nenadchne. Břicho jsem cítila, to zase jo. Ale že by to ve mně zanechalo nějaký hlubší dojem, to zase ne. Takže službu udělá, za děset minut ty břišní svaly opravdu hezky unavíte, ale nechytlo mě natolik, abych si ho sama od sebe pustila znovu.
 

 
Everyday stretch od Pamela Reif (8 minut)
No, kdybych měla vybrat video, které si z tohoto článku určitě zapamatujete, věděla bych naprosto přesně, které by to bylo. Takže tady máme protahovací osmiminutovku po pětapadesáté! :D
 

 

19.11.


Práce
 
 
Full body cardio od Pamela Reif (15 minut)
I k této novince jsem se již vyjadřovala, takže se tu nebudu nijak rozepisovat. Ve zkratce - zkuste si ho zacvičit, opravdu není špatné. ☺
 

 
High intensity workout od Pamela Reif (10 minut)
No, tohle video mě upřímně moc nebere. Ne, že by bylo nějak špatné, ale asi mám prostě jen videa, po kterých sáhnu raději. Účel to splní, zadýchám se, zapotím se, srdce i plíce krásně makají, ale moc mě to nebaví. Každopádně klidně to zkuste, zabere to deset minut, máknete si, a třeba objevíte video, které naopak vám sedne krásně.
 


Christmas dance workout od Pamela Reif (10 minut)
Ano, ano, už je to tu! Minulý týden jsem při skládání tréninkového plánu ještě odolávala, ale teď už přišel ten správný čas! Krásně mě tenhle taneční workout navnadil na Vánoce, hodně rychle jsem si vzpomněla na kroky v sestavách, no zkrátka... Tohle jsem si fakt užila!

 
 
Christmas dance workout od Pamela Reif (10 minut)
Cvičení zakončila tahle vánoční desetiminutovka z předloňského roku. A i ta mě bavila! Myslím, že vloni mě bavila víc, než ta novější. Ale tentokrát jsem to vnímala spíš naopak. Tak či tak, obě videa jsou moc fajn. A upřímně doufám, že Pamela přijde s vánočními tanečky i letos!



20.11.


Odpočinek
 

21.11.


„Love me now“ od Pamela Reif (4 minuty)
Tohle bylo moc fajn. Krátké, ale hezky udělané, zahřála jsem se, lehce protáhla, užila jsem si to, takže za mě dobrý start do tréninku!


 
Christmas dance workout od Pamela Reif (10 minut)
Trénink nemohl pokračovat lépe. Bylo to super, opět!
 


Upper body workout od Pamela Reif (10 minut)
I tohle video bylo fajn. Nepotřebovali jste žádné vybavení, zabralo to chvilku a ani to nebylo tak zničující, jako jiná videa. Takže to moje paže cítily, ale neumírala jsem. Takže i tohle si klidně zacvičte!


 
Boobs & back od Pamela Reif (10 minut)
U horní poloviny těla zůstáváme, jen se zaměříme na hrudník a záda. Ani k tomuto videu nebyly potřeba žádné činky, ale opět... Cítila jsem to, ale nezničilo mě to. Cviky byly skvěle zvolené a byvilo mě to, takže ani tady nemám co vytknout.


 
Bye bye round back od Pamela Reif (10 minut)
A trénink jsem zakončila tímhle lehkým zpevňováním a protahováním zad, které už jste v tomto článku také viděli. ☺
 


22.11.


„Don´t let our love die“ od Pamela Reif (3 minuty)
I tento den jsem začala krátkým tanečním rozehřátím. Opět to byla fajn sestava, splnilo to účel, užila jsem si to, takže ani tady nemám žádnou výtku.



Booty pump od Pamela Reif (10 minut)
Dnešek patřil spodní polovině těla. Začala jsem touhle desetiminutovkou s booty bandem, která se opět odehrávala hezky na zemi. Ale hýžďové svaly jsem cítila, to zase jo. Takže jo, tohle si klidně taky odcvičte.


 
Booty, gym style od Pamela Reif (20 minut)
Přesunula jsem se k dvacetiminutovému videu, ve kterém se používala jak gumička, tak váhy. Já jsem sáhla po dvou pětikilových činkách a hezky mě ten zadek pak pálil. Tohle video v sobě obsahuje i pauzy, takže navzdory používanému vybavení to nebylo až tak těžké. Ano, mákla jsem si a pálilo to, ale dalo se to zvládnout. Takže tady za mě taky dobrý!
 


Booty workout od Pamela Reif (10 minut)
Zpět k desetiminutovkám bez vybavení. Tohle video patří k těm lehčím na spodní polovinu těla. Po těch dvou předchozích workoutech jsem ale ty svaly cítila i u něčeho takhle „jednoduchého“. Takže jako taková třešnička ke konci cvičení či jako trénink pro začátečníky je to určitě fajn!
 


Sunshine dance od Pamela Reif (10 minut)
K tomuto tanečnímu videu už jsem se v tomto článku taky vyjadřovala, takže nemá cenu se tu nějak rozepisovat. Poslouží to, není to špatné, ale moje preference by mě asi táhly k jinému tancování. ☺
 


23.11.


„Light switch“ od Pamela Reif (3 minuty)
Držíme se schématu, ve kterém začíná trénink krátkým tanečním warm upem. A ani tady nesáhnete vedle. Super sestava, účel to splnilo, opět mě to bavilo, takže paráda!


 
R.I.P abs od Pamela Reif (10 minut)
Upřímně? Tohle video nesnáším. Naivně jsem si myslela, že ho třeba tentokrát zvládnu lépe, než když jsem ho cvičila kdysi. Ani prd. Umírala jsem, nadávala, pálilo to, bolelo to a prostě... Fuj! Tohle je opravdu hodně těžké, při cvičení si rozhodně dávejte pozor na techniku, ať nesklouznete někam, kde vám to bude spíš škodit, než prospívat. Já jen upřímně doufám, že tenhle workout už zase dlouho neuvidím... :D
 


Ab workout + bottle od Pamela Reif (10 minut)
No, cokoliv, co bych cvičila po tom předchozím masakru, by mi dělalo fakt velký problém, takže moje objektivita u tohoto videa asi nebude úplně 100%. Ale podle mě i tento workout vám udělá hezkou službu. Já jsem ho odcvičila s kilovou činkou a stačilo mi to bohatě. Bříško mě samozřejmě pálilo, ale tam mělo značný vliv právě i to předchozí video. Nicméně i tak si myslím, že s tímto workoutem nesáhnete vedle. ☺


 
Full body cardio od Pamela Reif (15 minut)
Tohle video už tu máme potřetí, takže asi není nutné k němu nic víc dodávat.
 


Best of HIIT od Pamela Reif (10 minut)
Stejně tak tohle video už jste v tomto článku viděli, takže tady bych ho nechala bez komentáře. ☺
 


24.11.


Sitting too much stretch od Pamela Reif (8 minut)
Čtvrtek patřil opět protahování. I tentokrát začal touhle osmiminutovkou, která mi po sezení u počítače kvůli studiu přichází opravdu vhod.


 
Leg stretch od Pamela Reif (10 minut)
Jako druhé video jsem si odcvičila tuhle desetiminutovku na protažení nohou. A i ta byla moc příjemná a udělala mi skvělou službu... ☺


 

25.11.


„Leap of faith“ full body warm up od Pamela Reif (4 minuty)
Tohle bylo za mě v pohodě. Před cvičením mě to zahřálo, takže účel to splnilo. ☺



Grow your booty od Pamela Reif (12 minut)
Tohle video je fajn. Celé se odehrává na zemi, ale krásně u toho ty hýžďové svaly zapojíte. Cvičíte s gumičkou, což je něco, co mám já osobně ráda, takže nemám co vytknout.


 
Dance like nobody´s watching od Pamela Reif (9 minut)
Ani tohle video není špatné. Není tedy něčím, po čem bych sáhla sama od sebe, mám jiná oblíbenější taneční videa, ale je to fajn. Zahřeje vás to, vyblbnete se u toho, budete se usmívat... Takže proč ne? ☺
 


Stretch for splits od Pamela Reif (12 minut)
I tohle je za mě povedené video, z Pameliny strany krásně zvládnuté. Já osobně jsem se do provazu nedostala, ale je to hodně tím, že jsem se této oblasti teď moc nevěnovala. Ale po tomto videu jsem cítila protažení třísel, hamstringů a všech těch úponů a svalů, které jsou pro pozici provazu potřeba. Takže i tohle je za mě fajn. Jen bych doporučila se před tím rozehřát, něco si třeba právě zatancovat, tak jak to má Pamela v plánu... Za mě tedy fajn! ☺


 
Office life stretch od Pamela Reif (10 minut)
Tohle mě ale moc nenadchlo. Cviky a sestava byla fajn, ale celkový dojem z toho videa pro mě nebyl moc dobrý. Možná mě tam rušil ten pochodující pán v pozadí... U posilovacích videí by mi to asi nevadilo, ale u toho protahovacího to určitě není něco, co bych chtěla. Takže účelově to bylo fajn, pocitově mi to ale nesedlo, takže znovu bych to asi nepotřebovala.



26.11.


Killer sixpack od Pamela Reif (10 minut)
Tohle pálilo. Hodně. Když jsem tohle video viděla ve cvičebním plánu, hned jsem věděla, o co jde. Pamatovala jsem si, že mi dalo opravdu hodně zabrat, když jsem ho cvičila posledně. Fakt je to těžké, fakt to pálí, hodně si dejte pozor na techniku provádění cviků, v tomto videu je hodně snadné to táhnout zády a provádět cviky špatně. Tak hlavně opatrně!



HI(I)T the dance floor od Pamela Reif (12 minut)
Tohle video už jsme v tomto článku měli. Opět mě to bavilo, opět mi to přišlo super!
 


Strong waist od Pamela Reif (10 minut)
I tohle bylo těžké! Vůbec jsem si tohle video nepamatovala, tak jsem si říkala, že to bude takový průměr a nebude to těžké. No, funěla jsem u toho, boční břišní svaly mě pěkně pálily, takže u tohoto si určitě taky máknete!I bez lahví nebo lehkých činek.


 
Happy dance workout od Pamela Reif (14 minut)
Tohle video už je docela staré, mám ho odcvičené několikrát. Musím ale říct, že ve srovnání s novými tanečními videi už mě tak moc nebere. Pamela se zkrátka posouvá dopředu, ta nová videa mají lepší kroky, víc elánu, energie... Takže tohle není špatné, ale dneska už bych rozhodně sahala spíš k těm novějším, které jsou za mě ještě stokrát lepší!



27.11.


Odpočinek


28.11.


Práce
 
 
 „Love me now“ od Pamela Reif (4 minuty)
Tento warm up už v tomto článku také byl, takže se k němu nebudu víc rozepisoval. Bavil mě a učel splnil, takže paráda!


 
Christmas dance workout od Pamela Reif (10 minut)
Vánoční workout z minulého roku už je tu potřetí. A to už jsem ty sestavy zvládala krásně. Super to bylo, jako vždy!
 

 
Boob lift od Pamela Reif (10 minut)
Ke cvičení v tento den jsem nepoužívala žádné pomůcky. Byla jsem u rodičů a z práce jsem byla i docela unavená, tak jsem si s čistým svědomím odcvičila ta videa bez závaží. A i tak jsem ty svaly cítila. Kdysi jsem to ale odcvičila i s činkami a bylo to podle mě fajn. A rozhodně to nebylo špatné ani bez nich. Takže tohle si klidně zacvičte. ☺
 


Boobs & back od Pamela Reif (10 minut)
A i tohle video je fajn. To už je bez vybavení samo o sobě a taky tu horní polovinu těla krásně zpevníte!
 

 
Madonna arm workout od Pamela Reif (10 minut)
Tohle jsem si taky dala bez závaží, ale užila jsem si to i tak. Nepálilo to tolik, jako když jsem topřed časem zkoušela s činkami, takže tohle mě tentokrát bavilo fakt hodně. Měla jsem tento workout v hlavě s poznámkou, že je to moc těžké a že to cvičívat znovu nechci. Ale tentokrát byla tahle poznámka přepsaná na: „Bylo to super, příště zas!“



29.11.


Práce
 
 
Cardio - Timmy Trumpet od Pamela Reif (2 minuty)
Tohle bylo super! Energické, zahřálo mě to, bavilo mě to... Paráda, fakt!
 

 
Christmas dance workout od Pamela Reif (10 minut)
I vánoční video z roku 2021 už jsme tu jednou měli. Taky asi nemusím psát, že to byla fajn forma kardia, že ne? ☺
 

 
Booty + thighs od Pamela Reif (21 minut)
Tohle video se mělo taky cvičit s činkami. Ale, jak už jsem psala, ty jsem u rodičů neměla. Tak jsem si to dala bez závaží. Samozřejmě, nebylo to tak těžké, ale po 10 hodinách na nohou v práci jsem byla ráda, že jsem se k tomu dokopala, a krásně jsem ty svaly cítila i bez činek. Takže workout je fajn i s činkami, ale i bez. Takže s touto modifikací je vhodný i pro začátečníky. ☺


 
Booty activation od Pamela Reif (10 minut)
Do batůžku jsem si nepřihodila ani gumičku na cvičení, takže i tohle video jsem si dala bez pomůcek. A ani tak to nebylo špatné!
 

 
4-sides booty activation od Pamela Reif (10 minut)
A bez pomůcek jsem si užila i poslední video tohoto článku a tohoto měsíce. Opět, nebylo to tak těžké, ale svaly jsem zapojila i tak. Na konci celého tréninku jsem ty svaly krásně cítila. (Ale aspoň jsem mohla chodit! ☺)



30.11.

 

Práce
 
 
Odpočinek před darováním krve

 
 
No, a to je za listopad všechno! Pokud jste došli až na konec, gratuluji! Máte skvělou výdrž a můžete se tedy pustit do Pameliných workoutů! Držím vám palce! ☺
 
Přeji vám krásný vstup do prosincových dní! Krásný vánoční čas vám popřeji až v příštím článku, který ještě vyjde před Vánoci. Tak doufám, že se uvidíme! ☺
 
K.

Žádné komentáře:

Okomentovat