By Klára: POZITIVNÍ MOMENTY V LISTOPADU 2022 - PRVNÍ UHÁČKOVANÝ MEDVÍDEK, DRUHÁ DOČASNÁ PÉČE A VÝSLEDEK VELKÉ VÁNOČNÍ AUKCE

neděle 18. prosince 2022

POZITIVNÍ MOMENTY V LISTOPADU 2022 - PRVNÍ UHÁČKOVANÝ MEDVÍDEK, DRUHÁ DOČASNÁ PÉČE A VÝSLEDEK VELKÉ VÁNOČNÍ AUKCE


Ahojte! ☺
 
Stejně jak jsem vás minule vítala u předposledního cvičebního článku tohoto roku, dnes bych vás ráda pozdravila s předposledním pozitivním článkem, který letos vydám. Tento koncept už u mě na blogu vyšel celkem desetkrát, takže už jej pravděpodobně znáte. Nebudu to tedy dále okecávat a rovnou vás pozvu do článku, ve kterém se podíváme na pozitivní momenty, které se u mě přihodily během měsíce listopadu. Opět budu moc ráda, když vás článek namotivuje k zamyšlení se nad vašimi vlastními hezkými listopadovými chvílemi a navodí vám pocit vděku, radosti a štěstí. ♥
Tak jdeme na to! ☺


Učím se háčkovat!
 
Ano, ano, čtete správně. Naznačovala jsem to už v nákupovém článku za září a říjen, kdy jsem si kupovala několik prvních přízí s tím, že se chci naučit háčkovat pyšáky. Dlouho se mi tyhle výrobky líbily, ale říkala jsem si, že jsem nikdy neháčkovala, že to na mě bude těžké, že na to nemám čas... Ale jak se začal přítel učit plést košíky, vyřezávat ze dřeva a následně ještě tvořit z kůže, rozhoupala jsem se a řekla si, že to zkusím. A tak jsem se do toho v listopadu pustila a uháčkovala svého prvního medvídka. Trochu křivého, ale originálního, ručně dělaného a svého. ♥
 


Vydařená vánoční aukce
 
Od prvního do čtrnáctého listopadu běžela vánoční aukce pro útulky, kterou jsem pořádala na svém Facebooku. A krásně se povedla! Prodala se většina věcí a útulkům (Psí lásce bezhranic, Farmě u Veselého psa a Československému kastračnímu programu) jsem tak rozdělila téměř 16 000,-! Část jsem posílala v peněžní podobě, část jsem proměnila v krmení přes jednu super stránku, která zdvojnásobí objednávku, kterou pro útulek uděláte. Z jejich seznamu vyberete například 5 konzerv, které chcete poslat útulku, a oni dalších pět přihodí zdarma. A pak celou objednávku doručí přímo útulku. Už jsem tuhle možnost využila třikrát a zatím vše došlo vždy v pořádku a opravdu zdvojnásobené! Takže pokud byste rádi pomohli nějakému spolku materiálně, můžete přes JK Animals - pomáháme útulkům.
Farmě u Veselého psa, která se stará o zanedbaná hospodářská zvířata, ale i o spoustu psů z nevhodných podmínek, jsem poslala příspěvek 1 500,- a zároveň k nim dorazilo celkem 26 kg granulí a 64 (400g) konzerv!
Psí láska bez hranic, která zachraňuje převážně malá plemena z množíren, dostala příspěvek 2 500 Kč a celkem 120 (400g) konzerv!
A Československému kastračnímu programu jsem poslala několik věcí ze seznamu, který mají na webu preutulky.sk. Tam najdete řadu slovenských útulků, které si vytvářejí seznamy věcí, které aktuálně nejvíce potřebují pro svůj provoz a záchranu dalších zvířat. Můžete objednat klidně jen jednu konzervu, jeden pytlík granulí... Poštovné neplatíte, tato stránka pak objednávku sama odešle, když se nasbírá více věcí ještě i od dalších přispěvatelů. Což je taky fajn forma pomoci. Tento spolek zachraňuje neskutečné množství zvířat, z neskutečných podmínek... Rozhodně si tedy taky zaslouží pozornost a ráda jsem mu pomohla. Doputovalo k nim tedy 55 kg pelet pro koně, balení savých podložek, 12 kg psích granulí, 50 kg podestýlky pro koně, dvě desinfekce a krabičky doplňků Problood a Prouro. Přidala jsem i nějaký materiál na stavbu dalších kotců, takže ČSKP dorazilo ještě 50 kg cementu, 25 kg malty na obklady, 2x2m geotextilie a 2 tuny kameniva.
No uznejte sami, tohle se prostě povedlo! A udělalo to velkou radost nejen mně a přispěvatelům, ale samozřejmě i vybraným útulkům! ♥
(Moc děkuji všem, kteří se do aukce zapojili! Každý váš příhoz přispěl tomu, že mohl být konečný výsledek takhle velký! Děkuju! Moc doufám, že se u příští aukce zase uvidíme, a že se třeba uvidím i s vámi ostatními! O aukci vždy informuji na svém IG, tak mě tam kdyžtak sledujte, ať se příště můžete taky zapojit, koupit si něco hezkého a ještě pomoct něčemu takhle užitečnému a krásnému! ☺)
 


Vypracované otázky do psychologie
 
Během prosince už nám někteří profesoři vypsali pár předtermínů, tak bylo na čase začít něco dělat i do školy. Já jsem začala vypracováváním otázek do psychologie. A dalo mi to fakt zabrat. Bylo toho tolik, a strašně to trvalo... Ale už to mám naštěstí za sebou, z čehož jsem měla pochopitelně radost. Teď už se to jen naučit a tu zkoušku udělat!
 
 
Palačinky a masáž od přítele
 
Tohle byla velká paráda. Přišla jsem hodně unavená z práce, cítila jsem se bez energie, navíc jsem ještě neměla ani svůj den. A přítel se mě zeptal, co by mi udělalo radost. Tak jsem zadrmolila, že masáž. A palačinky. Obojí jsem dostala a bylo to opravdu přesně to, co jsem potřebovala! 
 
 
Vánoční výzdoba
 
Momentálně zbývá už jen necelý týden do Štědrého dne! Těšíte se? Já hrozně! Hlavně na rodinnou pohodu a odpočinek. Pak na cukroví a pohádky a celou tu voňavou světýlkovou vánoční atmosféru! Tyhle pocity už na mě dolehly někdy v druhé půlce listopadu, takže jsem odstranila podzimní výzdobu a nahradila ji vánoční. Na stůl jsem postavila vánoční hvězdu, nazdobila pár větví a vyhrabala několik svíček. Na první adventní neděli jsme si pak s přítelem vyrobili i adventní věnec, takže náš byt dostal trošku té vánoční atmosféry! ☺



Návrat do pralinkárny
 
Po víc jak měsící a půl jsem se ukázala i ve své práci, v pralinkárně. A bylo to tak strašně příjemné! Ta milá přivítání, ta pralinkovská atmosféra, vůně, chutě, ta práce jako taková... Strašně mi to chybělo. A opravdu mě to tam moc bavilo a ti zákazníci (a kolegyně) na mě přenesli tak parádní energii... Zkrátka, bylo to boží!
 
 
Akamarův příjezd do naší dočasné péče
 
Ano, dočaskový pejsek číslo dva. Původně jsme se s přítelem domluvili, že další pejsek k nám do dočasné péče půjde až v novém roce, ale volala mi Peťka z Psích lásek bez hranic, že potřebují umístit na několik dnů štěňátko čivavy, jestli fakt nemáme možnost ho vzít. Nejdřív jsem říkala, že to fakt nepůjde, že jsme během prosince hrozně rozlítaní. Ale pak jsme to probrali s přítelem a on překvapivě nebyl proti (přestože jsem slíbila, že dám do konce roku pokoj, že budu respektovat náš kompromis v těchto věcech). Nenaléhala jsem moc, prostě jsem to nadhodila a ono se to nesetkalo s odporem. No, a tak jsme pro něj před třemi týdny jeli. No, je to číslo, co vám budu povídat. Prostě štěně každým coulem. Ale je to úžasňák a já i přítel jsme si ho zamilovali. Pojmenovali jsme ho „Akamaru“, ale voláme na něj „Aki“. Prošli jsme s ním kompletní veterinou, seznámili se schody, vodítkem, kočkami, dalšími psy a trošku i s hygienou (u té to ale trvá trošku dýl). No, a v tuto chvíli už je tři dny ve své nové rodince! 
 



 
Objednané dárky na Vánoce
 
Letos jsme tohle zvládli poměrně snadno, na konci listopadu už jsme měli doma zhruba polovinu vánočních dárků. My s přítelem si letos nic dávat nebudeme, koupili jsme si společně kávovar jako takový předčasný dárek pod stromeček. Pro ostatní rodinné příslušníky jsme vymysleli a vybrali spíš takové drobnosti, ale myslím, že udělají radost. Mně osobně bavilo i to nakupování. A udělá mi určitě radost i balení a samozřejmě pak i vybalování obdarovanými u stromečku. ☺
 
 
Narozeninový oběd u přítelovy rodiny a rodinný oběd u mé babičky
 
V listopadu nechyběly ani návštěvy rodiny. Jedna proběhla u přítelovy rodiny, kdy se sešli všichni přítelovi sourozenci i s partnery, takže nás tam bylo opravdu požehnaně. Slavily se narozeniny partnera přítelovy maminky. A bylo to příjemné setkání.
Druhá návštěva proběhla u mojí babičky, která nás všechny pozvala na svatomartinskou husu. Tam se nás taky sešla spousta. Moc dobře jsem se najedla, měla jsem kafíčko, sladkou tečku, viděla jsem se s rodinou... Parádní to bylo!
 
 
Vaření punče 
 
Na konci listopadu jsem zkusila doma uvařit punč. Měli jsme ve spíži nějaké červené víno, které bychom samotné nevypili, tak jsem z něj improvizovaně vykouzlila punč. A byl moc dobrý! Akorát se jím přítel přepil hned první den, takže zbytek jsem následující dny pak dopíjela sama. :D
 
 
2. výročí vztahu
 
Zamilovaná tečka na konec tohoto článku. Posledního listopadu jsme s přítelem oslavili dva roky, co jsme spolu. Hodně se toho za ty dva roky událo a změnilo, oba jsme se rozvinuli určitým směrem vedle toho druhého a spolu s ním. Pořád se učíme něco nového, tvoříme si společnou cestu. Někdy to bylo krásně sluníčkové, jindy smutné a uplakané, někdy zase bouřlivé a někdy hluboce procítěné a zamilované. A takové vztahy jsou. Nikdy nejsou perfektní, nikdy nejsou stejné, nikdy nejsou už hotové a jen hezké. Je potřeba pochopit sebe, toho druhého, pracovat na tom vztahu a rozvíjet se spolu s ním. Přijmout změny, kterými prochází, a plynout v něm. Spolu s tím druhým. Tohle jsem vedle svého partnera už pochopila a jsem opravdu ráda, že můžu mít vedle sebe právě něj. ♥
A vám bych moc přála, abyste měli vedle sebe taky partnera, se kterým můžete tohle všechno cítit a prožívat. ♥
 
 
 
Mějte nádherný adventní čas, krásné vánoční svátky a vzhledem k tomu, že u dalšího článku se uvidíme až v roce 2023, přeji vám také ten nejkrásnější start do příštího roku! ☺

K.

2 komentáře:

  1. Ahoj Klárko,myslím si, že za tu aukci na sebe můžeš být náležitě pyšná <3 Děkuji za přání i tobě krásné svátky a hodně úspěchů v novém roce

    OdpovědětVymazat