By Klára: ODCVIČENO V PROSINCI - TROŠKA VIDEÍ OD PAMELY, HROMADA WORKOUTŮ OD MADFIT A VÁNOČNÍ ODPOČINEK /2022

neděle 1. ledna 2023

ODCVIČENO V PROSINCI - TROŠKA VIDEÍ OD PAMELY, HROMADA WORKOUTŮ OD MADFIT A VÁNOČNÍ ODPOČINEK /2022

  
Ahojte! ☺
 
A je to tu! Nový měsíc, ale hlavně nový rok! Kdy je ideálnější doba začít se pravidelně hýbat, než teď? ☺
Ráda bych vás tedy pozvala k poslednímu cvičebnímu článku za rok 2022, který ale můžete krásně použít pro inspiraci na lednová cvičení. Tentokrát je tu spousta inspirace právě i pro začátečníky, takže věřím, že si přijdou na své úplně všichni. Tak pojďme na to! ☺


1.12.


(Pokus o) darování krve


2.12.


Full body stretch od MadFit (18 minut)
První video tohoto článku a měsíce prosince bylo protahování na celé tělo. A bylo moc povedené. Příjemné, lehoučké, účelné. Za mě krása. ☺



3.12.

 

Veselé a otevřené kyčle od Tomsah Strnad yoga (40 minut)
I tohle bylo fajn. Celkem mi to i uteklo, sestava byla hezká, nebyla ani nijak náročná, takže se s tím určitě popasujete všichni. Najdete tam nejen cviky na uvolňování kyčlí, ale i pár balančních pozic. A dohromady to krásně fungovalo.
 


Práce


4.12.


Odpočinek


Práce


5.12.


Odpočinek


6.12.


Train vs. dance od Pamela Reif (3 minuty)
Pamele sice patřil celý předchozí měsíc a cvičební článek, ale dnes jsem měla chuť se k ní ještě vrátit. Respektive ke všem vánočním workoutům. Tenhle nápad jsem dostala v návaznosti na vydání vánočního tanečního videa roku 2022, které před pár dny Pamela vydala. Tak jsem se rozhodla si je dát všechna v jeden den a povzbudit narůstající vánoční náladu! Začala jsem touhle tříminutovkou, kde jsem si na začátku zvolila tým. Tým Denise poctivě maká, tým Pamely tancuje. Je na vás, co si vyberete. Já vždycky volím dívčí tým! ☺
 
 
 
Christmas dance workout od Pamela Reif (7 minut)
Pokračovala jsem sedmiminutovkou, ve které opět figuroval i Pamelin bratr. A nebylo to špatné, vánoční atmosféru to určitě mělo. Mě ale asi víc baví ta desetiminutová vánoční videa, kde je Pamela sama. (Nic proti Denisovi, ten s tím vůbec nesouvisí, jde spíš o ty sestavy...:D)
 

 
Christmas dance workout 2020 od Pamela Reif (10 minut)
V dalších třech videích je tedy Pamela sama. Začala jsem desetiminutovkou z roku 2020...


 
Christmas dance workout 2021 od Pamela Reif (10 minut)
... pokračovala vánočním videem z loňského roku...



Christmas dance workout 2022 od Pamela Reif (10 minut)
... a pak jsem přešla k letošní novince. Tohle řazení je i shodné s mým hodnocením. Všechna tři videa jsou skvělá, ale nejvíce mě bavilo to letošní, pak to loňské a nakonec to předloňské. Je pravda, že vánoční taneční video z tohoto roku není mi nepřišlo až tak vánoční, jako ta minulá, ale tanečně a energií je naprosto perfektní. Doporučuju! ☺
 

 
Stressful day stretch od Pamela Reif (10 minut)
Na závěr dnešního tanečního dne jsem si vybrala ještě moje asi nejoblíbenější protahovací video od Pamely. Je spíše relaxační a uvolňující, než že byste pomocí něj nějak zlepšovali flexibilitu, ale já ho mám ráda. Občas jsou dny, kdy mi opravdu přijde vhod. Rozhodně mu dejte šanci, pokud jste jej ještě nezkoušeli. ♥



7.12.

 

Midnights dance party od MadFit (10 minut)
Přesouváme se od Pamely k MadFit. Tento trénink jsem začala taneční desetiminutovkou na písničky od Taylor Swift. A nebylo to špatné, sestavy byly fajn, měly spoustu ženských pohybů a bavily mě, takže za mě dobrý.



The best at home booty workout od MadFit (20 minut)
Přesouváme se k posilování. Sáhla jsem po dvacetiminutovce na zpevnění hýždí. Velká část se odehrávala na zemi, nebylo potřeba žádné vybavení a podle mě to nebylo nějak extra těžké. Určitě si s tím poradíte všichni. A kdo by si chtěl přidat na intenzitě, určitě může sáhnout třeba po booty bandech. ☺


 
Thigh and booty sculpt od MadFit (15 minut)
Pokračovala jsem patnáctiminutovkou na stehna a zadek, opět od MadFit. Ani tady jste nepotřebovali žádné vybavení a nebylo to moc náročné. Lehké tónování těch svalů jsem cítila, ale určitě to zvládnou i začátečníci.


 
„Matilda“ cool down od MadFit (4 minuty)
Trénink jsem zakončila kratičkým protažením na písničku od Harryho Stylese, které mi taky sedlo. Bylo to plynulé, příjemné, zklidňující... Hezké!
 


8.12.


One Direction dance party workout (part 2) od MadFit (15 minut)
Dřív jsem One Direction hodně poslouchala, dnes se k nim vrátím už jen občas. Ale když jsem viděla tento workout, bylo mi jasné, že si ho odcvičím. Kdysi jsem odcvičila i ten první workout na písničky od One Direction, takže tentokrát přišel čas na tuhle druhou část. A bavila mě, s písničkami jsem se vrátila o několik let zpět. Zatancovala jsem si, zazpívala, užila jsem si to. Takže pro (bývalé) fanynky 1D to bude určitě parádní!



Intense abs od MadFit (11 minut)
Dnešek patřil horní polovině těla. Prvním posilovacím videem byla tahle desetiminutovka na břicho. A byla intenzivní! Během workoutu jste neměli žádné pauzy, vydechnout jste si mohli možná tak v planku, ale jinak jste celou dobu makali. Tak, jako třeba u Pamely. Díky tomu jsem to břicho ale pořádně cítila. Takže ne-začátečníkům určitě doporučuju.



Toned arms workout od MadFit (10 minut)
Pokračujeme desetiminutovkou na ruce. K té jsem si vzala dvoukilové činky. Na začátku bylo pár cviků po půl minutách, bez pauz, potom jste cvičili v intervalu 50/10. Díky tomu nebyl potřeba nějak dlouhý workout, ani těžké činky, a i tak jsem ty svaly cítila. Takže tohle taky nebylo špatné. ☺



Toned arms workout od MadFit (7 minut)
Pak jsem si dala ještě krátké video na zpevňování paží bez vybavení. To jsou obecně videa na ruce, která mě baví nejvíc. Ty cviky mi nejvíc sedí, ty ruce pak hezky pálí... Ale je pravda, že když používám ke zpevňování této partie i činky, ty svaly pak hezky rostou. Ale na nějaké takové „línější“ workouty a lehké zpevňování mi sedí i tohle. Tady bylo i pár planků, což těmto workoutům vždycky přidá na intenzitě. Takže jo, tohle bylo taky dobrý.


 
After workout stretch od Mary Braun (10 minut)
Posledním videem tohoto dne byla desetiminutovka na protažení. A byla fajn. Příjemná, hezky zpracovaná. Jen měla slečna trošku nešťastnou ruku ve výběru kraťas. Ale jinak, co se protahování týká, jsem byla spokojená. ☺



9.12.


Warm up for at home or gym workouts od MadFit (5 minut)
Na dnešek jsem si připravila trénink celkem ze šesti videí. Začala jsem krátkým warm upem, který mi přišel fajn. Rozhýbala jsem se, rozpohybovala klouby, trošku jsem se zahřála, takže pokud nechcete nic tanečního, ale hledáte spíš klasiku, u které nestrávíte mládí, tohle je podle mě dobré.



Stretch & train good morning workout od MadFit (16 minut)
Tohle mě bavilo. Je to perfektní do dnů, kdy se chcete trošku hýbat, ale nemáte chuť cvičit v plném rozsahu. Je to jednoduché, takové příjemné, lehce se u toho zpevňujete i protahujete. Případně pokud byte hledali workout, se kterým ráno začít den, tohle opravdu nebude špatná volba. Krásně se u toho probudíte a příjemně naladíte. Tohle doporučuju zkusit.



Resistance band booty workout od MadFit (10 minut)
U této slečny stále zůstáváme. (Tak nějak doháním resty, takže jsem se pustila do videí, která jsem od MadFit zatím nezkoušela.) Odcvičila jsem tuhle desetiminutovku, ke které se používala i gumička, moje oblíbená cvičební pomůcka. Začínalo se pár cviky ve stoje, ale většina workoutu se odehrávala na podložce. Takové mám na spodní polovinu těla asi nejraději. (I když jsou i dny, kdy mám vyloženě chuť třeba na dřepy.) A bylo to fajn. Díky gumičce to mělo větší intenzitu, bez ní to ale určitě zvládnou i začínající. ☺


 
Plank challenge od MadFit (6 minut)
No, tohle byl trošku blbej nápad. Pálilo to, bolelo to, brblala jsem... Začátečníci, tomuhle se prosím vyhněte obloukem, ať si na cvičení neuděláte špatný názor nebo ať si špatnou technikou víc neškodíte, než prospíváte. Protože tohle bylo fakt těžké, a naopak hrozně lehké by bylo sklouznout právě ke špatnému provádění cviků. Vy pokročilí, berte tohle jako výzvu, vyhecujte se, klidně si to zacvičte, ale připravte se na opravdu dlouhých šest minut! :D


 
Full body od MadFit (5 minut)
Jedna rychlovka na celé tělo, ve které bylo jen pár cviků, ale spoustu svalů jsem zapojila i tak. Lehce jsem se zadýchala, ale nebylo to nic hrozného, protože tohle video nebylo vůbec dlouhé, a ještě obsahovalo pauzy. Takže se s tím určitě poperete všichni. Někdo se zapotí a zadýchá víc, někdo míň, ale určitě to zvládne každý! ☺


 
Slow workout for period/PMS od MadFit (12 minut)
Šestým a posledním videem tohoto dne bylo pomalé video do předmenstruačních a menstruačních dnů. Nebo klidně i do dnů, kdy se prostě jen cítíte zesláblé a unavené. Některé ženy během svých dnů cvičí úplně normálně a necítí téměř žádný rozdíl. Jiné na to vůbec nemají pomyšlení a vyhovuje jim to tak. Některým pohyb pomáhá tyto dny zvládnout... Ať už jste v kterékoliv skupině, je to tak naprosto v pořádku. ☺
Tohle video je ale podle mě moc hezky vymyšlené. Takže pokud patříte do skupiny, která během svých dnů necvičí, věnujte tomuto videu pozornost třeba jindy, až budete skleslé, unavené a nebudete chtít klasický workout. Naopak vy, které hledáte něco příjemného a lehkého do svých dnů, a nechcete vyloženě jógu, tohle zkuste. Určitě to řadě z vás sedne. ☺



10.12.


Práce
 
 
Odpočinek


11.12.


Práce
 
 
K-POP dance workout od MadFit (12 minut)
Po práci už jsem se cítila jen na něco kratšího, tak jsem si pustila nejdřív taneční video, které mě díky známé hudbě a super sestavám opravdu bavilo...



Full body stretch od MadFit (18 minut)
... a pak jsem si dala už jen dvacetiminutové protažení, které už jste začátkem tohoto článku viděli. A bylo to parádní, přesně takhle jsem to tento den potřebovala. Krásně příjemné, odpočinkové



12.12.


No squat/lunge booty & leg workout od MadFit (20 minut)
Tento den patřil spodní polovině těla. Začala jsem „knee-friendly“ workoutem, který se většinově odehrával na zemi. Nebylo to nějak extra těžké, že by mě po tom pálily nohy, ale nebylo to špatné. Navíc je to vhodné úplně pro všechny, takže si to může odcvičit kdokoliv z vás. Tak směle do toho!



Leg workout, floor only od Pamela Reif (15 minut)
Od MadFit jsem si na chvilku odskočila k Pamele. A tohle video bylo super! Bavilo mě to, spodní polovinu těla jsem cítila, ale nemusela jsem nikde poskakovat, protože se to všechno odehrávalo na zemi. Za mě tomuhle určitě palec nahoru, doporučuju zkusit!



Lean legs workout od MadFit (5 minut)
A zpět ke slečně, která vládne tomuto článku a mému prosinci. Po Pamele jsem si dala ještě tuhle pětiminutovku, která měla být intenzivní a bez vybavení. Bez vybavení byla, na tom se shodneme, ale že bych ji označila za intenzivní, to úplně ne. Video mělo pět minut, ale byl v něm prostor i na pauzy, nebyly v něm žádné skoky, takže to opravdu nebylo nic extra náročného. Ano, pravda, nebylo to úplně zadarmo, ale ani bych k tomu nepřistupovala jako k něčemu těžkému. Zvládnete to podle mě všichni. ☺



Stretching & cool down after workout od Fit With Sally (5 minut)
Tohle video je asi tím nejhorším, co jsem za poslední dobu cvičila. Ani s ním neztrácejte čas. (I když by to bylo jen necelých pět minut.) Hledala jsem něco kratičkého, u čeho se zklidním a trošku protáhnu. Ale tohle mě tak akorát stresovalo. :D To bylo tak strašně uspěchané, že mě to opravdu vůbec nebavilo. Raději bych tam těch cviků měla míň, ale komplexnějších, a cvičila klidně pět a půl minuty, než to takhle osekávat a za každou cenu někam hnát. Ne, tohle za mě nebylo dobré video...


 

13.12.


Cardio dance fitness challenge od MadFit (7 minut)
Předešlý den jsme se věnovali spodní polovině, dnes přecházíme na horní. Na začátek jsem si ale dala kardio na zahřátí. A bylo to super! Tělem se mi rozprostřelo teplo, zadýchala jsem se, zapotila... Bylo to taneční, ale ne v tom 100% slova smyslu, viděli jste vždy následující cvik, hudba byla skvělá... Nemám co vytknout, fakt! Parádní!



Standing abs workout od MadFit (13 minut)
A přesouváme se k posilovací části. Tu jsem začala workoutem na bříško, který se odehrával ve stoje. Tenhle typ posilování břicha není něco, co bych cíleně úplně vyhledávala, protože mi přijde, že cviky na zemi jsou pro tuto partii efektivnější, ale už se mi párkrát stalo, že i tento typ workoutu mě bavil a seděl mi. Obecně není posilování břicha ve stoje tak náročné, jako na zemi, takže se určitě hodí pro začátečníky nebo do dnů, kdy nemáte náladu na moc těžký trénink. A na zpevňování středu těla je to určitě fajn. A zrovna tohle video nebylo vůbec špatné. ☺



Full upper body workout od MadFit (20 minut)
A pokračovala jsem dvacetiminutovkou, ke které jsem si vzala pětikilové činky. Interval byl 40/20, ale ty pětikilovky udělaly svoje, takže jsem ty ruce pak fakt pěkně cítila!



Protažení podle sebe (15 minut)


14.12.


Killer HIIT full body workout od MadFit (11 minut)
Středa patřila celému tělu. Začala jsem cca jedenáctiminutovým HIIT workoutem, u kterého jsem si hezky mákla. Cviky byly obyčejné, ale dobře poskládané a komplexní, takže jsem opravdu zapojila celé tělo. Včetně srdečního svalu a plic. ☺


 
Full body HIIT od MadFit (31 minut)
Druhým videem tohoto dne byla posilovací půlhodinka bez skákání a bez vybavení. Cvičilo se v intervalu 45/15 ve dvou stejných sériích, ale díky tomu, že byl trénink bez skoků, mi to nepřišlo extra těžké. Ano, svaly jsem cítila, ale tak akorát. Neválela jsem se pak půl hodiny na zemi s myšlenkou, že už se nikdy nezvednu... ☺



15.12.


Odpočinek


16.12.


Práce
 
 
Pop christmas dance workout od Kyra Pro (13 minut)
Kyru jste u mě neviděli docela dlouho. Teď jsem si na ni ale vzpomněla, když jsem si chtěla zacvičit něco tancovacího. Sáhla jsem tedy po tomto vánočně laděném tancování. Ale upřímně, bavily mě na tom asi spíš ty písničky, než ty sestavy jako takové. Nebylo to úplně špatné, ale určitě bych u Kyry našla videa, která mě bavila víc.

 
 
Christmas dance workout 2022 od Pamela Reif (10 minut)
Pak jsem si dala ještě letošní vánoční video od Pamely, o kterém už jsem se zmiňovala. A užila jsem si ho stejně, jako poprvé. Tohle je opravdu moc povedené, Pam! ☺

 
 

17.12.


Práce 
 
 
Ab workout od MadFit (15 minut)
Zpět k MadFit! Po dnešním pracovním dni jsem si dala čtvrt hodinku na zpevnění břišních svalů, která mě moc bavila. Cviky byly hezky zvolené, byly méně obvyklé, cvičilo se v intervalu 40/20, ale i tak jsem to bříško hezky cítila. Za mě super!
 

 
Full body workout - wrist friendly, no jumping od MadFit (21 minut)
Druhé video tohoto dne bylo na celé tělo bez skákání, které mělo být i šetrné k zápěstí. A bylo. Objevily se v něm lehce pohybovější cviky, komplexnější cviky, ale i cviky vyloženě na konkrétní partii. A přišlo mi to taky super. Mělo to všechno, co jsem chtěla, navíc je to vhodné pro všechny, takže i tohle můžu určitě doporučit.



Protažení podle sebe (5 minut)


18.12.


Práce
 
 
Odpočinek

 

19.12.


Práce
 

Full body sculpt od MadFit (20 minut)
K tomuto workoutu jsem používala dvoukilové činky, ale určitě to půjde odcvičit i bez nich. Cvičí se v intervalu 45/15 a nejdete tu jak kardio cviky, tak posilovací cviky. Zapojujete v nich více svalových skupin, jsou komplexnější, takže se během cvičení věnujete opravdu celému tělu. Předchozí dvacetiminutovka na celé tělo mě asi bavila víc, ale rozhodně nebyla špatná ani tato. ☺



Abs for beginners od MadFit (7 minut)
Rozhodla jsem se vyzkoušet i sedmiminutovku na břicho pro začátečníky. Najdete v něm sedm cviků v intervalu 45/15, které jsou maličko jednodušší, ale i tak to bříško krásně zapojujete a posilujete. Takže tohle je za mě taky fajn, nejen pro začátečníky.



20.12.


Práce


Full body workout - apartment and small space friendly od MadFit (20 minut)
Další ze série dvacetiminutových videí na celé tělo. Tahle videa mi teď hodně seděla, protože jsem chodila z práce dost unavená, takže jsem byla ráda, když mi cvičení nezabralo moc dlouho, a přitom jsem stihla zapojit spoustu svalových skupin. Tento workout byl přizpůsobený menším prostorům, byl bez vybavení a bez skákání, takže je opět vhodný pro všechny. A opět mi rozhodně nepřišel špatný!


 
Protažení podle sebe (10 minut)


21.12.


Práce
 

Total beginner cardio abs od MadFit (15 minut)
Tento den jsem byla opravdu hodně unavená, takže jsem si dala jen čtvrthodinku lehkého kardia, u kterého se měly zpevňovat i břišní svaly, pak jsem se jen protáhla a bylo hotovo. Co se tohoto videa týká, opět nemám co vytknout. Pro začátečníky bude určitě super, stejně tak pro ty z vás, kteří zrovna nemáte náladu nebo energii na divoké workouty. ☺


 
Protažení podle sebe (10 minut)

22.12.


Protažení a meditace podle sebe (30 minut)


23.12.


Předštědrý den u mojí rodiny


24.12.


Štědrý den u rodiny přítele
 
 

25.12.


Návštěva zbytku přítelovy rodiny


26.12.


Návštěva zbytku mojí rodiny


27.12.


Záznam z vánočního livestreamu od Jedu na výkon na Instagramu (@jedunavykon, cca 30 minut)
(Tohle byla opravdu makačka. Byla jsem zpocená a zadýchaná, jak už dlouho ne, a svaly jsem cítila ještě další tři dny!)


28.12.


„Ulala“ latin song workout od Pamela Reif (3 minuty)
Vrháme se na posledních pár workoutů za měsíc prosinec a zároveň za rok 2022! Dnešní trénink jsem začala kratičkým rozehřátím od Pamely, které mě bavilo moc. Ta hudba, ty pohyby, ta energie. Tohle bylo fakt super!



Toned upper body workout with weights od growingannanas (33 minut)
A tohle video bylo taky super! Za půl hodinky jste se stihli rozehřát, odcvičit i se lehce protáhnout. Odcvičila jsem to s tříkilovkama a bohatě mi to stačilo. Ruce jsem hezky cítila, lehce se zpevňovalo i bříško, každý cvik jste dělali jednou za celý workout, takže mi to i utíkalo... Jo, i s tímto jsem byla spokojená.



29.12.


Práce 
 
 
Inner & outer thigh workout on the floor od JojoFit (15 minut)
Pro dnešní den jsem si vybrala posilování nohou na zemi. A to z několika důvodů. Za prvé mě pořád bolely nohy z toho livestreamu, který jsem cvičila pár dní zpět. Za druhé jsem cvičila hned ráno po probuzení, a stálo mě dost úsilí se v tuhle dobu do nějakého cvičení vůbec dokopat. A za třetí mě čekal celý pracovní den na nohou a měla jsem nějaký pud sebezáchovy. Takže jsem to vyřešila takhle. Začala jsem workoutem na patnáct minut od JojoFit, který mi přišel fajn...
 


Leg workout, floor only od Pamela Reif (15 minut)
... a pokračovala jsem videem ve stejném duchu od Pamely, který už jsem v tomto článku taky vychválila. ☺



30.12.


Winter solstice yoga od Moom Medicine Yoga (24 minut)
Jdeme k poslednímu videu tohoto článku, měsíce prosince a roku 2022! Vybrala jsem si zhruba dvacetiminutovou jógu, která mi nepřišla úplně špatná, ale asi to nebylo ani něco, co by mi sedělo na 100 % a potřebovala bych to znovu. Nebylo to úplně ono, úplně pro mě. Ale špatná není, třeba bude právě vám sedět víc. ☺



31.12.


Odpočinek
 
 
 
No, a to je všechno! Upřímně doufám, že jste do roku 2023 vstoupili tou správnou nohou. Buďte na sebe hlavně hodní, ať už půjde o předsevzetí nebo cokoliv jiného. Věnujte se tomu, co vás bude bavit a naplňovat. A užívejte si všechno, co vám nový rok přinese.

Mějte se nádherně. Budu se na vás moc těšit zase příště, pokud budete mít chuť ke mně zavítat! ♥

K.

4 komentáře:

  1. Super! Moc děkuji za inspiraci. Jsem ráda, že jsem na Váš blog narazila. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dá se říci, že v jistých věcech jsem do roku 2023 vstoupila správnou nohou. Tvé měsíční články s inspirací na cvičení mě neskutečně baví, vždy tu najdu tolik workoutů, které postupně zkouším právě.

    Epilepsyylife

    OdpovědětVymazat