By Klára: TIPY NA CVIČEBNÍ VIDEA - PŘEDEVŠÍM PILATES / LEDEN, ÚNOR A BŘEZEN 2023

pátek 24. března 2023

TIPY NA CVIČEBNÍ VIDEA - PŘEDEVŠÍM PILATES / LEDEN, ÚNOR A BŘEZEN 2023


Ahojte! ☺
 
Po zhruba dvouměsíční pauze se opět zlehka vracím k psaní. Slovo „zlehka“ jsem použila schválně, protože četnost mých článků nebude pravděpodobně nijak převratná. Psaní se nechci úplně vzdávat, ale ani už to není něco, co by mě naplňovalo tak, jako dřív. Realizuji se teď v jiných věcech, které mě baví. Nicméně jsem blog nechtěla rušit a zvolila jsem takovou volnější cestu. Budu psát občas, když budu mít chuť, ne když bude prvního či posledního v měsíci, ne když už dva měsíce nevyšel nákupový článek. Ne. Prostě když budu mít na psaní chuť, čas a prostor. Došla jsem k tomuto po té, co jsem si uvědomila, že jsem si z psaní vytvořila jen další povinnost. Něco, co musím dělat. Ale já se chci obklopit věcmi, které mě budou naplňovat a ne mi dávat pocit, že něco musím. A tak je to podle mě správně. Věřím, že to pochopíte. ♥
Tak, a teď, když jsem vás zasvětila do svého myšlenkového procesu, se můžeme pustit i do samotného článku. Rubriku s názvem „Odcvičeno“ jsem se rozhodla nahradit jinou, pojmenovanou „Tipy na cvičební videa“. Zatímco původní rubrika byla spíš takovým mým tréninkovým plánem, protože tam byly vypsané všechny moje odcvičené workouty za daný měsíc, ať už ty dobré, tak ale i ty špatné, v tomto typu článků půjde už vyloženě „jen“ o předání inspirace na videa, která mě bavila a která bych ráda doporučila dál. Pro mě to bude lépe zpracovatelné a pro vás přehlednější, kratší, smysluplnější a přínosnější. Tak co, dáte tomu šanci? Pojďte na to společně se mnou mrknout! ☺


Během posledních tří měsíců jsem cvičila hodně podle sebe. Plnila jsem také některé úkoly z tříměsíční výzvy od Aktinu. Začala jsem jednou týdně chodit i na skupinovou power jógu v rámci své univerzity. Pohybu jsem tedy měla dost, i když té inspirace tady třeba není tolik. Je to spíš tím, že jsem cvičební videa poslední dobou až tak často nezapínala. I tak ale věřím, že tady načerpáte nějakou tu inspiraci! ☺


Kardio


Cardio workout at home od MadFit (10 minut)
Začneme kardiem! Tahle desetiminutovka mi přišla super. Cvičilo se v intervalu 45/15, 5 cviků ve dvou kolech. Zapojili jste krásně celé tělo, zahřáli se i zapotili, navíc to zabralo jen několik minut, což bylo super. Bylo to tak akorát náročné, žadná pohodička, ale ani nic extra těžkého. Za mě super!



Girl power walking workout od Kyra Pro (15 minut)
Druhým kardiem je tohle ťapkací od Kyry. Upřímně, spíš mě u ní bavila ta taneční videa, ale ta teď moc nevydává, spíše natáčí tahle krokovací. A ta mi většinou přijdou taková průměrná, úplně bych je většinou nevyzdvihla. Ale tohle mě z nějakého důvodu bavilo víc. Sedla mi hudba, ty kroky byly hezky napasované, takže tenhle tip vám ráda předám. Zkuste to, opravdu to nebylo špatné. ☺ (A je to i super, pokud třeba nemůžete skákat, ale i tak byste si rádi nějaké to kardio dali.)



ULALA latin song workout od Pamela Reif (3 minuty)
Tohle kratičké video je skvělé na začátek tréninku. Zahřejete se u něj a ještě vám navodí skvělou náladu. Cvičila jsem jej několikrát a vždycky jsem si ho užila.



Sweaty dance workout od Pamela Reif (15 minut)
Stejně tak jsem několikrát cvičila i tento taneční workout. Je skvělý! Zadýchám se u něj, zapotím, ale strašně si ho vždycky užiju. Ty písničky jsou naprosto skvělé, kroky mi sedí, prostě paráda! Pokud jste tohle zatím nezkoušeli, určitě to napravte! ☺
 


Calorie burner od Pamela Reif (10 minut)
I tohle kardio je super! Je trošku míň taneční, takže bude třeba víc sedět těm, kteří typická taneční videa nevyhledávají. Nějaké základní kroky a rytmus tam ale i tak pořád držíte, takže to bude sedět i těm, kteří jinak rádi v rámci tréninku tancují. Podle mě to hezky uspokojí obě skupiny. Tak to zkuste. ☺

 
 

Ruce a záda


Upper body kettlebell strength & conditioning od Workout With Roxanne (31 minut)
Přesouváme se na horní polovinu těla. A to k tomuto půlhodinovému tréninku. Ten mě bavil opravdu moc! S kettlebellem moc často necvičím, ale tohle bylo perfektní. Lehce jsem zpevňovala i střed těla, ale hlavně paže a záda, které jsem druhý den krásně cítila. Doporučuju!
 
 
 
15/30 min upper body workout od VALERIE LOGAN (15 nebo 30 minut)
I tohle bylo parádní! Sáhla jsem po tříkilových a pětikilových činkách, které jsem během workoutu různě střídala. Zvolila jsem patnáctiminutovou verzi, ale klidně si video můžete pustit dvakrát, a mít tak půlhodinový trénink. Cviky se během videa neopakují, takže vás to bude bavit i po druhé. 



Upper body + bottles & booty band od Pamela Reif (22 minut)
I tohle byl fajn workout. Využívaly se u něj gumičky a láhve (nebo lehké činky), byl dobře vymyšlený a poskládaný, podle mě tak akorát těžký (na Pameliny poměry), takže tohle si klidně taky zacvičte.



Břicho


Sixpack workout od Pamela Reif (15 minut)
Videa na břicho tu mám jen od Pamely, podle jiných „trenérů“ jsem tuhle partii za poslední tři měsíce vlastně skoro ani necvičila. A Pamela v tomhle prostě nezklame. Tohle video, na to že mělo být pro začátečníky a mírně pokročilé, mi dalo stejně zabrat víc než dost. Podle mě totiž Pamela neumí udělat jednodušší trénink. :D Sice třeba ubere na těch zabijáckých cvicích, ale zase to video nemá deset minut, ale protáhne ho na patnáct, no. Takže jsme v podstatě na tom stejném, na konci umíráme tak jako tak. :D Takže se nenechte zmást názvem a očekávejte klasickou Pamelu! Břišní svaly tedy určitě ucítíte.



Send my abs to heaven od Pamela Reif (10 minut)
No, a tohle? Tohle pálí jako čert! Ten první „Killer Sixpack“, který Pamela kdysi vydala, mi asi přišel o něco málo náročnější, ale oba jsou rozhodně extrémní! Tak na sebe u toho buďte opatrní, poslouchejte své tělo a respektujte své hranice. ☺



Abs + pillow od Pamela Reif (10 minut)
I tahle desetiminutovka byla intenzivní. Rozhodně nebyla tak příjemná, jak možná vypadá v náhledové fotce. :D I tady vás to bříško bude hezky pálit.



Pilates abs od Pamela Reif (15 minut)
No, Pamela má sice v popisu tohoto videa pojem „non-sweaty“, ale to jí nevěřte. Sice je tohle video v pilates stylu, je pomalejší, ale já jsem se tedy rozhodně zvládla zapotit i tak. Nebylo to tedy tak extrémně intenzivní, jako některá jiná videa, ale zase jsme u toho, že má tento workout patnáct minut. Takže si prostě hezky máknete i tak!



Nohy a zadek

 
Legs & glutes od Lucie Minářové (20 minut)
Po delší době Lucka opět vydala cvičební video. Tohle bylo na nohy a zadek s činkami a bylo super! Cviky byly poměrně obyčejné a jednoduché, ale skvěle efektivní. Celé mi to navíc i krásně sedělo, bavilo mě to a svaly jsem druhý den příjemně cítila. Tohle doporučuju zkusit! ☺
 

 
Legs + booty burn workout od growingannanas (30 minut)
Tohle video bylo naopak úplně bez vybavení. A bavilo mě stejně tak! Byla tam spousta super cviků, mělo to hudbu, super zpracování, uteklo mi to a užila jsem si to. Určitě taky vyzkoušejte!



Standing pilates slim legs + round booty od Eleni Fit (34 minut)
Joo, a tohle bylo taky parádní. Nebylo to tak intenzivní a tak náročné, takže si s tím poradí i začátečníci. Je tam lehký warm-up i cool down, celé je to takové pomalejší, elegantnější, přišlo mi to i kreativní a prostě takové... Hezké. Zkrátka pilates, jak má být. Opět mě to bavilo a cítila jsem i lehké zpevňování spodní poloviny těla. Takže předávám další tip! ☺


 
Butt lift leg workout to grow a round booty od EvelineFit (24 minut)
Na tuhle slečnu jsem narazila náhodou, ale rozhodně jsem podle ní necvičila naposledy. Video má krásně zpracované, skvěle zvolenou hudbu a ten trénink mi taky parádně seděl. Navíc se v tomto videu využíval i booty band, takže tady to video prostě nemůžu nezmínit! Super! Od Eveline plánuji zkoušet i další videa, takže o ní ode mě určitě ještě uslyšíte. ☺



Leg workout, floor only od Pamela Reif (15 minut)
Tohle video je podle mě prostě perfektní. Cvičila jsem ho už několikrát a vždycky jsem si ho užila. Je pomalé, takové něžnější, opravdu jen lehce zpevňující. Řekla bych i příjemné. Celé to v tomto videu prostě tak nějak funguje. Má prostě něco do sebe. Určitě mu věnujte pozornost! ☺



Booty builder od Pamela Reif (21 minut)
Dál tu mám opačný typ Pamelina workoutu. Cvičení s váhami ve stylu tréninku z posilovny. Ale bavilo mě to taky. Samozřejmě je to úplně jiné, ale určitě sami víte, že někdy máte chuť na pomalější trénink, a jindy zase na intenzivnější. Takže pokud budete chtít sáhnout po činkách a trochu ten zadek napumpovat, pusťte si tohle. Mě to sedlo a užila jsem si to. A moje hýžďové svaly taky!


Celé tělo

 
Pilates inspired home workout od growingannanas (34 minut)
Mám tu i pomalejší video bez skoků na celé tělo. Tady jsem opravdu krásně zapojila spoustu svalů v nejrůznějších cvicích a na konci jsem se i lehce protáhla. Tohle mi taky krásně sedělo, tak můžete vyzkoušet... ☺


 
Advanced pilates od Pamela Reif (10 minut)
Po pilates videích jsem za poslední tři měsíce sahala poměrně dost, takže tu mám ještě jedno, v tomto článku poslední. Zabere vám jen deset minut, ale krásně se během něj zpevníte. Zároveň určitě objevíte i nějaké nové cviky. Na tohle taky mrkněte.


Protahování


Stretch from bed od Pamela Reif (6 minut)
Celý tento článek bych ráda zakončila tímto krásným příjemným videem, opět od Pamely. Trvá jen 6 minut, ale ráno se u něj krásně proberete a protáhnete, večer se u něj naopak uvolníte a uklidníte, po tréninku se během něj zase zastavíte, vydýcháte a zklidníte. Tohle video si zkrátka můžete pustit úplně kdykoliv a udělá vám podle mě skvělou službu. ♥
 


 
Tak, a to by bylo pro dnešní článek všechno! Budu moc ráda, když mi napíšete, jak se vám tahle změna cvičební rubriky líbí, jestli vám přijde lepší a co říkáte na tyhle první tipy! ♥
 
Budu se na vás těšit zase příště, u dalšího článku! ☺
 
K.

2 komentáře:

  1. Já takovýhle přístup mám od začátku, že píšu jen když mám chuť. Tím že pracuji ve fabrice na dvousměnný provoz se to ani jinak nedá. Já cvičící články, ve směch předání inspirace ať už těch dobrých či špatných videí dělám 3 měsíce dohromady, protože někdy mám týden, ale i měsíc kdy cvičím hodně jindy zase vůbec. Rozhodně tomu já osobně dám šanci. Mě se tohle osobně líbí asi mnohem více ačkoliv i předtím to nebylo špatné. Spoustu tvé inspirace na videa jsem si uložila a postupně je cvičím.

    Epilepsyylife

    OdpovědětVymazat