By Klára: NÁKUPY ZA LEDEN AŽ DUBEN - DOBROTY Z AKTINU, PŘÍRODNÍ KOSMETIKA, PÁR KNÍŽEK A SNUGGS /2023

neděle 28. května 2023

NÁKUPY ZA LEDEN AŽ DUBEN - DOBROTY Z AKTINU, PŘÍRODNÍ KOSMETIKA, PÁR KNÍŽEK A SNUGGS /2023


Ahojte! ☺

Po nějaké době se vám zase hlásím s dalším článkem. Opět se mi tu nahromadilo pár věcí, které bych vám ráda ukázala a předala vám tak nějaké tipy, takže jsem se rozhodla vydat další Nákupy. Tentokrát tedy za první čtyři měsíce tohoto roku. Tak pojďme rovnou na to, mám tady toho poměrně dost! ☺
 
Začala bych třemi knížkami. Nejprve vám ukážu tyto dvě od Colleen Hooverové, které nesou názvy Bez naděje a Ztracená naděje. Jde v podstatě o tentýž příběh, jen ze dvou odlišných pohledů dvou různých lidí, přičemž je do každé z nich prolínán právě osobní příběh daného vypravěče. Každá kniha, přestože je o jednom tématu, je tak úplně odlišná. A obě jsou skvělé. Četla jsem je asi před osmi lety, kdy jsem je měla půjčené, měly tenkrát i jiné přebaly. Nicméně jsem se rozhodla, že bych si je ráda přečetla znovu a měla je i ve své sbírce děl od této autorky. Pamatuju si, že se četly krásně a nechtěla jsem se od nich odtrhnout. Stejně tak ve mně zanechaly spoustu emocí a dojmů. Takže rovnou doporučuji! (A to nejen tyto konkrétní knihy, ale obecně díla od této autorky!)


Třetí kniha, kterou bych vám ráda ukázala, se jmenuje Kniha útěchy. Je v ní spousta různých myšlenek, úryvků, bodů a poznatků, které by vám měly pomoct nahlížet na svět a život z trochu jiné perspektivy, než jakou momentálně možná máte. Zatím jsem se k ní nedostala, ale už na první pohled a několik prolistování vypadá skvěle.
 
 
Teď tu mám čtyři kousky čistě z ženského světa. (Případní mužští čtenáři prominou a přeskočí. ☺) Jedná se o, troufám si říct již velmi známé, menstruační kalhotky Snuggs. Jedny už jsem vám představovala kdysi, pořídila jsem si jen jedny na zkoušku, protože jsem k tomu byla trochu skeptická. Ale naprosto upřímně vám říkám, že jsem neměla proč. Za mě je to prostě naprosto perfektní věc, která mi moje dny neskutečně zpříjemňuje. Fakt. Jen mi trvalo se rozhoupat a konečně si dokoupit další kusy, takže jsem ty jedny původní zvládla použít třeba jen dvakrát za každý menstruační cyklus, protože jsem je nestíhala víckrát vyprat. Ale teď jsem si dokoupila další čtyři kusy, a to bylo ještě o několik levelů jinde. Pokud jste pořád ještě odolávali, rozhodně se přidávám do týmu těch, kteří tuhle vychytávku doporučují! (Není to spolupráce. ☺)
Pořídila jsem si tedy opět typ High waist, který už jsem měla doma a vyhovoval mi.


Dále jsem dala na doporučení a vyzkoušela i typ Hugger. Ten je na ještě silnější menstruaci a má celkově pevnější materiál. Asi jsou mi o trochu míň příjemné, než ty zmíněné výše, ale zase jsou ještě o něco spolehlivější, což je fajn třeba na noc, a rozhodně nejsou špatné...


Rozhodla jsem se vyzkoušet i Brazilky, které jsou na úplně slaboučkou menstruaci, u mě na takový „předvoj“ před samotnou menstruací, případně její „dojezd“. Jsou taky moc příjemné, mají hodně jemňoučký materiál a je to taková fajn pojistka do situací, kdy byste použily třeba jen slipovou vložku. 


A pak tady mám svoje lásky, tedy sportovní novinku s vysokým pasem. Opět jsou na takovou slabší menstruaci, tak na 3.-4. den, a jsou opět strašně příjemné. A pardon, ale ta barva? Tu naprosto miluju! Materiál? Elastický, pevný, ale jemný zároveň. A ten střih? Ten je taky skvělý! Vzadu jsou kalhotky vykrojené do podobného střihu, jako ty brazilky, jen trošku méně. A dělají fakt i krásnou postavu! To je něco, co jsem od menstruačních kalhotek opravdu ani neočekávala. Ale tyhle to umí všechno! Za mě jsou rozhodně top! ♥


Tak, Snuggs bychom měli úspěšně za sebou. Teď tu mám na ukázku jen látkové odličovací tamponky, které jsem vydražila v jedné aukci pro útulky. Pokud vás tahle eko vychytávka ještě minula, určitě bych ji taky zvážila.


Ve stejné aukci jsem pořídila i balíček vitamínů a doplňků stravy. V něm byly sáčky s vitamínem C, hořčík, echinacea na imunitu (tu už jsme stihli i spotřebovat), šumivé multivitaminy a šalvějové pastilky na bolest v krku (taky už se hodily).


Přesouváme se ke kosmetice, kterou jsem pořídila na webu Econea. Mívají 15% slevy vždy po nějakou dobu na konkrétní značku. A mně se líbila zrovna tato, tak jsem se rozhodla ji vyzkoušet. Jedná se o kosmetiku značky Nobilis Tilia. Zrovna mi pomalu docházela moje stávající kosmetika, tak jsem to vzala se vším všudy. Objednala jsem si dvakrát půllitrovou pleťovou vodu, jednu s levandulí, druhou s mateřídouškou. K těm jsem se zatím nedostala, ale moc se na ně těším!
 
 
Dál jsem si do košíku přihodila dvě čisticí pěny na obličej, tentokrát od značky La Saponaria. Pěna mi doma taky už docházela a Nobilis Tilia tam nic takového neměla, tak jsem sáhla po této značce. Tak uvidíme, jaká bude.


Tento mokřadkový krém s vůní vanilky už používám a je za mě fajn. Krásně voní, tu pleť udělá opravdu příjemnou, takovou semišovou. ☺


Pořídila jsem si i levandulový krém na obličej...
 

... a zklidňující avokádovou masku, na jejíž vyzkoušení se taky moc těším. Zatím dobírám ty, které mám otevřené, ale rozhodně na ni taky přijde řada!
 

Párkrát do týdne používám na noc i tento makový olej, který opravdu hodně silně voní právě po máku. Jasně, dává to smysl, ale i tak mě překvapilo, jak moc je to aromatické, když jsem to poprvé otevřela. Celkem hezky se vstřebává, ale je to olej, takže nějaký film vám zanechá, a na pleti tu vůni ucítíte docela dlouho. Tak jen ať s tím počítáte, kdyby vás tento produkt zaujal.


A na konec tu mam francouzský jíl, ze kterého si můžete namíchat čisticí masku. Zatím jsem ho taky nezkoušela, ale jsem na něj moc zvědavá!
 
 
Přesouváme se na Aktin! A ten nemůžu začít jinak, než tímto shakerem. Účastnila jsem se totiž Aktin challenge, kde právě 500 nejrychlejších, kteří dosáhli určitého počtu bodů, dostali tento shaker „na památku“. A tak ho mám. A mám z něj velkou radost! ☺
Dosáhla jsem i na 10% slevu na celý nákup, kterou jsem samozřejmě taky využila. A co jsem si koupila?
 
 
Začnu těmito ponožkami v krásné nebesky modré barvě. A to vám říkám, že pohodlnější ponožky jsem na noze snad ještě neměla. Jsou teplejší, na chodidle a patě mají víc látky, takže jsou opravdu velmi příjemné! Rozhodně jsem je pasovala na svoje nejoblíbenější ponožky. A až budu Aktin objednávat znovu, rozhodně budou v mém košíku!


Dále jsem do košíku přihodila tuhle směs na wafle, na kterou jsem někde viděla doporučení. Zatím jsem ji ale neotestovala.


Hořčík u mě za poslední rok nesměl chybět, takže jsem si tam přihodila i ten.
 

Obdobně to mám i se železem, které mi taky přistálo v košíku. (To beru různě, kombinuju ho i s vitamínem C pro lepší vstřebávání. Dělám to tak ale proto, že z krevních testů vím, že ho mám nedostatek a potřebuju ho suplementovat! Vy se určitě ohledně doplňků poraďte s odborníkem, s lékařem, ať tělu více neškodíte, než pomáháte. Určitě neberte něco jen proto, že to dělá někdo jiný a že mu to funguje. Každé tělo je jiné a má jiné potřeby...☺)
 

Na zkoušku jsem si vzala i tento karamelový topping, vidím ho právě na ty wafle zmíněné výše.
 

A zkusila jsem i flavdrops, které měly svůj boom před několika lety. Tam jsem jim odolala, ale teď jsem si říkala, že je zkusím. Slyšela jsem chválu na bílou čokoládu a na karamel a nemohla jsem se rozhodnout. Tak jsem si vzala obojí. A ano, nemá to až tak silný ocásek, jaký by asi mohlo, ale cítím tam takový ten sladidlový podtón. A asi mi to nevyhovuje natolik, abych to běžně používala. Takže jsem ráda, že jsem to zkusila, ale znovu bych to nepotřebovala.
 

Na nějaký výlet nebo prostě jen na menší svačinku jsem vzala na zkoušku i tyto sušenky se slaným karamelem a mandlemi. Na ty se opravdu moc těším!
 

Pak tu mám dvě balení máčených sušenek, které by oproti běžným sušenkám měly mít více vlákniny, měly by být veganské a mít snížený obsah cukru. Tak uvidíme, jaké budou. ☺
 
 
No a tyhle cookies? Ty jsem tam nemohla nechat! Vypadaly fakt dobře a taky se na ně moc těším!


A vzala jsem si tam i tenhle celozrnný žitný chlebík, který byl moc dobrý.


No a přesouváme se k tyčinkám. Tam jsem si vybrala tyhle čokoládové mlsky od Prodigy, kdy v jedné z nich je jen čokoládový mléčný krém, ve druhé i lískový oříšek a třetí je s arašídy a karamelem. Od těch očekávám taky hodně, vypadají skvěle!
 

Poprvé jsem se rozhodla zkusit i Flapjacky od Vilgainu, jeden s kokosem a druhý s pekanovými ořechy.


Pak jsem narazila na Energy bars, opět od Vilgainu, tak jsem si vzala i ty. Jedna je s moruší a vanilkou (ano, taky mě zajímá, jak bude chutnat) a druhá s kakaovými boby a mandlemi. Pak jsem do košíku přihodila ještě nějakou Candy bar s příchutí slaného karamelu. Od té moc neočekávám, ale uvidíme... ☺
 

Moc velká očekávání nemám ani od karamelové Mixitky, ale nechám se klidně mile překvapit. A koupila jsem si i Barebellsku v příchuti lískového oříšku a nugátu. Kromě této už jsem ochutnala asi všechny, které jsou u nás zatím dostupné. Některé byly lepší, jiné horší, tak uvidíme, do které kategorie se zařadí tato. Příchuť vypadá slibně, miluju nugát, tak snad mě nezklame. ☺

Z Aktinu je to všechno, ale ještě se vám tady „pochlubím“ jednou výhrou. Plnila jsem zase nějaké úkoly ohledně cvičení a zdravého životního stylu v jedné aplikaci, a v jednom vyhodnocení jsem byla vylosována jako vítěz, díky čemuž mi domů přišlo celkem deset balení čočkových chipsů a Popchipsů od Bohemia. Zatím jsem je neochutnala, protože jsme doma dojídali ještě zásoby jiných pochutin, ale rozhodně mi to udělalo radost a taky se na ně moc těším! (Nebojte, vím, že ani když je to zdravější varianta, není to něco, co bych měla sníst na posezení nebo se tím cpát pořád. Ale občas, na chuť, proč ne? Tak snad budou dobré! ☺) 


Ještě bych vám ráda předala tip na knižní zarážky, které jsme pořídili na poličky. Jsou krásné, černé, kovové a praktické. Opravdu ty knížky udrží krásně vyskládané a nikam se vám tak nezhroutí. Tohle byl super kup z Luxoru, kde vůbec nestály ani moc peněz!


A přesouváme se do samého závěru, k radostem z oblasti elektroniky. Jako první musím určitě zmínit robotický vysavač, který jsme si s přítelem koupili (i díky vánočním příspěvkům od rodiny, které jsme na jeho pořízení dostali). Je to rozhodně skvělý pomocník a jsem opravdu ráda, že ho máme! ☺

 
A rozloučím se s vámi se svým novým mazlíkem - Samsungem Galaxy A33, který mně i sestře koupila mamka. Měla díky balíčku u Vodafonu nějaký budget, v rámci kterého si mohla vybrat nejrůznější elektroniku, tak ho rozdělila mezi mě a sestru, protože jsme v rámci rodiny měly telefony v nejhorších stavech a chtěla nám udělat radost. (Ještě jednou moc děkuji! ♥) Svůj předchozí telefon jsem si koupila v roce 2016, fungoval se mnou tedy víc jak 6 let. A kdybych si nerozkřápla displej a mamka mi nový telefon nepořídila, funguju s ním dál, i s prasklou obrazovkou, protože se pořád velmi obstojně držel a fungoval. Ale naskytlo se to takhle, tak jsem přešla k novějšímu kousku, ze kterého jsem fakt nadšená! Je nádherný, krásně fotí, je rychlý, spolehlivý a prostě funguje, jak má! Za málo peněz udělá opravdu spoustu muziky. Takže pokud sháníte nový telefon, a nemáte nějaké přehnané nároky, jste spíš běžný uživatel, tohle je za mě fajn varianta! ☺



A to je ode mě pro dnešek všechno! Budu ráda, když mi dáte vědět, jestli máte s některou z mnou zmíněných věcí zkušenost. Ať už se Snuggs, kosmetikou Nobilis Tilia nebo třeba s výrobky od Aktinu! ☺

No, a já se na vás budu těšit zase u dalšího článku, příště nejspíš u cvičebního! 

Mějte se krásně!

K.

1 komentář:

  1. Ahoj, parádní nákupy. Já se do menstruačních kalhotek kvůli vysoké pořizovací ceně a mnohdy absenci plus size velikostí furt rozhoupávám. Nobilis Tilia znám a zkoušela jsem právě ten levandulový krém a na mé problematické pleti dost dobrý :-D akorát přítel vždycky říkál, že voním jak nějaká bába po té levanduli.

    OdpovědětVymazat