By Klára: NEOBYČEJNÁ HARMONIZAČNÍ MASÁŽ OD MONIKY ŠÍPKOVÉ ALIAS DOTKNU_SE

pondělí 30. října 2023

NEOBYČEJNÁ HARMONIZAČNÍ MASÁŽ OD MONIKY ŠÍPKOVÉ ALIAS DOTKNU_SE

(Foto od Moniky Šípkové - fotil Martin Koubek)
 
 Ahojte! ☺

Je to zase chvilka, co jsme se neviděli. Mé dny jsou teď poměrně náročné a je obtížnější najít si chvilku pro sebe. Zastavit se, dobít baterky, jen tak být. Proto když se naskytla příležitost odpočinout si v bezpečném prostoru a pod rukama citlivé masérky Moniky Šípkové, neváhala jsem. Všechny povinnosti jsem si přesunula tak, abych se za ní mohla vypravit do Liberce, tedy asi dvě a půl hodiny od mého současného bydliště. Stála ta cesta za to? Jaké to bylo a v čem to bylo jiné? Mrkněte! ☺

 
Do Liberce jsem vyrazila s partnerem a pejskem Rafaelkem hned ráno, přestože jsem měla masáž až na čtvrtou hodinu odpolední. Říkala jsem si, že když už pojedeme takhle daleko, spojíme to i s nějakým výletem. Tak jsme si dali příjemnou krátkou procházku plnou sluníčka a krásné přírody z Frýdštejnu na Pantheon, což všichni (já, přítel i Rafinek) moc doporučujeme. Pak jsme se zastavili ještě na kafe a dortík a před čtvrtou hodinou jsme vyrazili k salónu. 

S Monikou jsem byla v kontaktu přes Facebook, kam mi poslala i instruktážní video, jak se k ní dostat. Ať už autem, či autobusem. Z autobusové zastávky je to k ní pěšky jen kousek, takže je dobře dostupný i tento způsob dopravy. My jsme jeli autem, takže jsme zaparkovali přímo ve dvoře, ve kterém se salon nachází. Je tam přímo vyhrazené místopro klienty, což je perfektní. No, a pak jen zaklepete na dveře a Monika si pro vás přijde.

Uvede vás do svého prostoru, který je osvětlený jen svíčkami, což dodává prostoru na utulnosti a jisté formě intimity. Na začátku se s Monikou posadíte ke sklenici vody nebo hrníčku čaje a chvíli si povídáte. Buď mluvíte vy, například o tom, co vás trápí, o zkušenostech s masážemi, o zdravotních indispozicích či o čemkoliv jiném, nebo vám Monika vysvětluje, jak bude masáž probíhat. Nejde totiž o klasickou masáž svalových skupin na masérském lehátku. Většinové nejde ani o klasické masérské doteky. Na to vše vás Monika ale dopředu připraví, probere s vámi třeba i vaše hranice či přání. 

Následně vám dá k dispozici krásnou malou koupelničku, ve které máte možnost se osprchovat. Což byl prvek, který jsem po dopolední procházce velmi ocenila. Byl to i příjemný začátek celého toho harmonizačního odpočinkového procesu. Po návratu do místnosti jste přikryti šátkem a dekou. A pak už jen plujete na vlně hudby, různých typů doteků a různých technik s různou intenzitou. Čeká vás lehoučké zahřátí svalů (u mě konkrétně nahřátými ručníky), mačkání a masírování, hlazení, šimrání,  škrabkání, prohrabování vlasů, zkrátka hýčkání. Jemnost Moničiných rukou si moje kůže opravdu užívala, moje hlava si zase užila ten klid a možnost vypnout a moje duše zase nasávala tu péči, lásku, zájem a cit, který z Moniky prostřednictvím jejích doteků příjemně sálal. V okamžiku této terapie jsem byla tak zahlcená pocitem, že na mě záleží, že jsem důležitá a že si to zasloužím. Opravdu. Ta atmosféra byla naprosto úžasná.

(Foto od Moniky Šípkové - fotil Martin Koubek)


Masáž byla opravdu moc příjemná. Byla úplně jiná než masáže, na kterých jsem dosud byla. Celá ta atmosféra kolem, to prostředí, Monika samotná, její doteky, forma terapie, všechno pro mě bylo nové. Při každé změně doteku či části těla jsem se těšila, co bude následovat. Ta rozmanitost byla úžasná a všechny smysly naplňující. Je docela náročné to popsat, je podle mě lepší si to zažít. Moje představy o masážích a terapiích se díky této zkušenosti zase o něco rozrostly. 

Pokud byste se taky chtěly nechat tímto způsobem hýčkat, můžu Moniku doporučit. To všechno, co dokáže do svého doteku vložit, to ani nejsem schopná popsat. Tak už jen na závěr dodám, že ta cesta do Liberce se vyplatila a určitě splnila svůj účel odpočinout si a dobít jak své baterky, tak naplnit svou duši. 


Ještě jednou děkuji za tuto příležitost, Moni.



K.

1 komentář:

  1. Muselo to být opravdu zajímavé, já si tedy neumím moc představit něco takového absolvovat, ale věřím, že je to užitečné :-)

    OdpovědětVymazat