By Klára: TIPY NA CVIČEBNÍ VIDEA - LEHKÁ MOBILIZACE TĚLA BĚHEM LÉTA / ČERVEN, ČERVENEC, SRPEN A ZÁŘÍ 2023

pondělí 2. října 2023

TIPY NA CVIČEBNÍ VIDEA - LEHKÁ MOBILIZACE TĚLA BĚHEM LÉTA / ČERVEN, ČERVENEC, SRPEN A ZÁŘÍ 2023


Ahojte! ☺

Po prázdninovém odpočinku se vám zase hlásím zpět, tentokrát opět s tipy na cvičební videa, na která jsem během léta narazila. Je pravdou, že klasickému cvičení jsem se poslední dva měsíce až tolik nevěnovala, ale pohybu jsem měla i tak dost. Téměř celý červenec jsem trávila na praxích v nemocnici, na dovolených jsme zase chodili na procházky, na táboře s dětmi nějaký ten pohyb taky byl. Soustředila jsem se ale hlavně na odpočinek, protože jsem cítila, že ho potřebuju víc, než striktní cvičební rutinu. Proto je tu těch videí tentokrát méně. I tak ale věřím, že nějakou tu inspiraci tady najdete. Tak pojďme na to! ☺ 
 

Kardio


Latin dance workout od Kyra Pro (15 minut)
Článek tradičně začneme videi z kategorie kardia. Tentokrát tu mám taneční workout ve stylu latinskoamerických tanců, na který jsem narazila v červenci. A byl super! Kyra opět nezklamala ve výběru písniček, sestavy nebyly nijak náročné, bavilo mě to... Za mě paráda!



Pam power od Pamely Reif (15 minut)
U tohoto videa jsem si při prvních dvou odcvičení nebyla jistá, jestli mě to baví, nebo ne. Ale tím, že ho tady zmiňuju, už asi tušíte, na kterou stranu jsem se nakonec přiklonila. Zatancujete si super sestavy na super hudbu a fakt se i hezky zadýcháte. Stojí to za pokus. Nebo klidně dva či tři. ☺



Full body cardio HIIT workout od Nobadaddiction (30 minut)
No, tohle byla pořádná makačka. Zadýchali jste se, zapojili pěkně i srdeční sval, zapotili jste se a navíc jste i zapojili celé tělo se všemi svalovými skupinami. Cvičilo se to v intervalu 45/15, takže věřte, že to nebyla žádná pohodička. Začátečníkům bych to nedoporučovala, ale vy ostatní se určitě hecněte!



Full body fat burn cardio od emi wong (30 minut)
Tohle video si naopak klidně můžete zacvičit i jako začátečníci, jen počítejte s tím, že si u toho máknete. Určitě ne tak, jako u videa výše, ale žádná pohodička to taky není. Cvičí se v intervalu 40/15 a i tady zapojíte krásně celé tělo, včetně srdce a plic. ☺



HIIT legs  abs workout od EvelineFit (29 minut)
K tomuto videu jsem si po odcvičení napsala poznámku: „Fakt pořádná makačka!“ Myslím, že to mluví za vše, ne?



Ruce a záda

 

Upper body kettlebell strength supersets od Workout With Roxanne (20 minut)
Na ruce a záda tu mám tentokrát jen dvě videa. Prvním z nich je toto od Roxanne. Tato slečna velmi často cvičí s váhami, dost často konkrétně s kettlebellem. Což je pomůcka, která mě poslední dobou bavila hodně. Takže není divu, že tu mám právě i video v tomto duchu. Všechno jsem to odcvičila s šestikilovou pomůckou, protože těžší nemám, a i tak to byl super workout plný skvělých cviků, které byly navíc krásně uspořádané!



Slim upper body workout od MIZI (30 minut)
Tento workout byl naopak bez pomůcek, šlo o lehké tónování svalů v pohybu, takže jste lehce zpevňovali paže a zároveň prováděli i jednodušší kardio. A určitě to mělo něco do sebe. Pro začátečníky to bude úplně ideální, pro pokročilé na nějaký jednodušší workout je to podle mě taky fajn!



Břicho


Lower ab workout - beginner, with medium options od Pamely Reif (10 minut)
V kategorii workoutů na břicho podle mě nikdy nemůže chybět Pamela. Tohle je trénink spodních břišních svalů, který by měl být vhodný i pro začátečníky. No, asi takhle. Když Pamela napíše, že je to pro začátečníky, znamená to jen to, že je to lehčí, než její obvyklá videa. Což pořád není zárukou toho, že to bude jednoduché. Nebude. Pamela nemá jednoduchá videa. Nicméně v tomto videu má dokonce pauzy, což se trochu blíží definici „pro začátečníky“. Bříško tedy ucítíte, ale nebudete u toho umírat tak, jako u jiných workoutů na břicho od této slečny. Navíc to bude super, pokud s Pamelou teprve začínáte. Kdybyste se totiž hned ze začátku vrhli do jejích běžných rutin, myslím si, že by vás ta náročnost odradila. ☺



Kettlebell abs & arms beginner friendly workout od Workout With Roxanne (15 minut)
Roxanne tu budu mít ještě jednou, opět s kettlebellem, tentokrát na ruce i bříško. Workout jsem opět odcvičila s šestikilovým kettlebellem. Měl by být vhodný pro začátečníky, s čímž souhlasím. Jen by podle mě takový začátečník už měl být lehoučce zpevněný, mít za sebou pár jiných videí, aby ty cviky prováděl správně, správnými svalovými skupinami, aby si spíš neškodil. Ale video jako takové je parádní, i pro nezačátečníky. ☺


 

Nohy a zadek


No-jump booty burn od POPSUGAR Fitness (9 minut)
Podle videí z tohoto kanálu jsem cvičívala hlavně dřív, poslední dobou mě úplně nelákala. Ale tohle jsem se rozhodla vyzkoušet. A hele, je v tomto článku. Krásně jsem rozehřála hýžďové svaly před dalším posilováním, lehce jsem je i cítila během cvičení, a navíc to bude vhodné úplně pro každého!



Low impact leg & booty workout od MadFit (31 minut)
Třicetiminutovka na nohy a zadek od Madfit, ke které jsou potřeba činky. Během té půl hodinky stihnete i rozehřátí a krátké protažení, takže máte v podstatě celý trénink v jednom videu. Já jsem si na tento workout vzala pětikilovky a efekt to mělo. Cvičilo se v různých minisériích, což dodávalo tréninku na zábavnosti. Nudit se u něj určitě nebudete.☺



7 best exercises to start growing your booty od EvelineFit (12 minut)
I k tomuto byly potřeba činky, opět jsem sáhla po pětikilovkách. Názvy tohoto typu moc nemusím, přijdou mi subjektivní a někdy zavádějící, ale vím, že tato slečna mívá dobré workouty, tak jsem to zkusila. A samotný trénink byl za mě super. Zadek jsem po těch dvanácti minutách hezky cítila, takže posílám tip dál.


 
Side glute workout od Workout With Roxanne (10 minut)
Naopak k tomuto workoutu nebylo potřeba žádné vybavení. Já jsem si k němu zkusila vzít gumičku a půlku videa jsem odcvičila s ní. A pálilo to solidně! Bez gumičky by to mohlo být fajn i pro začátečníky, pokročilí klidně můžou připojit právě gumičku a dodat tak workoutu na intenzitě, pokud by to pro ně bez pomůcek bylo málo.


 

Celé tělo

 

Full body HIIT and strength workou od growingannanas (35 minut)
Ani tahle holka vám nedá nic zadarmo. Dejte jí půl hodinky a zvládne s vámi zahřátí, pořádný trénink i protažení. A uvidíte, že budete rádi, že už je po všem a že jste to ve zdraví zvládli. Během videa zapojíte postupně všechny svalové partie v různých menších sériích a také se zapotíte. A věřte mi, že po docvičení na sebe budete fakt hrdí! A za to to stojí, ne? ☺



Low impact full body workout od MadFit (31 minut)
No, a pokud se zrovna necítíte na žádnou divočinu a hledáte něco klidnějšího, kde ty svaly spíš zmobilizujete, než zničíte, mám tu i takový tip. Půlhodinka s MadFit v pomalejším tempu, to by se vám mohlo líbit.



Morning pilates od Move With Nicol (31 minut)
Mám tu i půlhodinové zpevňování celého těla ve stylu pilates. Takže pokud hledáte tip právě na nějaké pilates video, které je samotnou autorkou označeno jako ranní, takže není nijak zběsilé, ale i tak bude mít svůj efekt, tady je. Byla to krásná sestava, s příjemným hlasem a hezkým pozadím. Celé to video mělo prostě něco do sebe, moc jsem si to užila. Tahle slečna taky ví, jak na to. ☺



Morning pilates HIIT od Eleni Fit (35 minut)
V podobném stylu jsem vyzkoušela ještě jedno video, jen od jiné slečny. V těchto pětatřicetiminutách máte jak warm up, tak cool down, v pozadí vám po celou dobu hraje hudba. Přišlo mi to asi náročnější než video výše, a celkově jsem cítila v tom (stejném) konceptu maličko rozdíl. Mně osobně bylo bližší asi to od Nicol, ale i tohle bylo rozhodně super!
 


Jóga


Deep expansion od The Bare Female (29 minut)
Ráda bych vám předala tip i na jedno jógové video, a to od slečny, která je mně osobně velmi sympatická. Její videa jsou krásně zpracovaná, jógové sestavy přirozené a příjemné, meditace úžasné. Pokud tento Youtube kanál ještě neznáte, rozhodně na něj zavítejte. A to, že se mi tato lekce na uvolňování třísel a kyčlí moc líbila, to asi ani nemusím psát, viďte? ☺


 

Protahování

 
Flexibility + stretching routine od Eleni Fit (30 minut)
Podělím se i o dvě klasická (nejógová) protahování. Prvním z nich je půlhodinka s EleniFit, která obsahuje hlavně základní protahovací cviky. S příjemnou hudbou a v uspořádání, které slečna zvolila, to ale krásně fungovalo a užila jsem si to. ☺


 
Full body cool down stretches od Nobadaddiction (15 minut)
Druhým protahovacím videem, a zároveň posledním videem tohoto článku, je čtvrthodinka na uvolnění svalů, která bude ideální po jakémkoliv tréninku. Mně osobně byla moc příjemná, takže předávám jako inspiraci dál.




No a to je pro dnešní den a pro tento článek všechno! Jsem moc ráda, že jste opět zavítali ke mně na blog a věřím, že se uvidíme zase příště! ☺

Přeji vám krásné podzimní dny plné slunečných procházek ve spadaném listí. Užijte si ale i ty pochmurné dny, které zase budou plné huňatých svetrů, dek, svíček, knih a horkých nápojů doma v teplíčku! Zkrátka ať je podzim přesně takový, jaký má být! A ať si ho užijete v plné kráse! ♥

K.

Žádné komentáře:

Okomentovat