By Klára: NÁKUPY ZA ZÁŘÍ A ŘÍJEN - PODZIMNÍ BOTY, BUNDA A NOVÝ NOTEBOOK /2018

středa 14. listopadu 2018

NÁKUPY ZA ZÁŘÍ A ŘÍJEN - PODZIMNÍ BOTY, BUNDA A NOVÝ NOTEBOOK /2018


Ahojte! ☺

Vítám vás u prvního nákupového článku na tomto blogu! Během září a října jsem si kupovala (nebo mi bylo kupováno) hlavně oblečení a boty, a to převážně podzimní a zimní. Všechno bych vám prostřednictvím tohoto článku ráda ukázala, tak se na to pojďte mrknout! ☺


Začnu botičkami. První mi mamka koupila v Olomouci, konkrétněji v CCC. Chtěla jsem nějaké elegantnější, na podpatku a ne-kožené. A nejlépe aby neměly kulaté tkaničky, protože ty se (mi) často rozvazují. A našla jsem tyto. Na této fotce to moc nevypadá, ale mají trošičku vyšší podpatek (což je líp vidět na té první fotce), ale chodí se v nich dobře. Ze začátku byly docela úzké, ale teď už trošku povolily. Zkrátka čím víc v nich chodím, tím jsou pohodlnější. ☺


Na trochu delší chození jsem si pořídila druhé botky. A ano, ty už jste u mě viděli. Koupila jsem si je už vloni, ale vrátila jsem je, protože se mi sesunula ta zadní výstuha a tlačily mě. Pak jsem několik měsíců čekala, jestli je naskladní, ale nestalo se tak. Tak jsem to přestala hlídat. A pak jsem jednou dotáhla přítele do Deichmannu, jen se tak podívat, a ony tam na mě koukaly a čekaly. A tak jsem si je koupila znovu. Dám si větší pozor při obouvání, když vím, na co jsou náchylné, a budu doufat, že budou v pohodě. Stály mě 850 Kč.☺
(26. 2. 2019: Tak jsem v nich prochodila sezónu. Bohužel mají tu zadní část ale asi opravdu špatně vymyšlenou a udělanou. Je dost prodřená po těch 3-4 měsících. Takže příští rok to bude chtít nový kousek. A tento to už opravdu nebude...)


Přesuneme se k oblečení. V Takku se mi líbily tyhle vínové rifle. A i když na kalhoty nemívám moc štěstí, šla jsem si je vyzkoušet. A hele! Sedly mi! ☺
Radost ale po pár týdnech zmizela. Nejen že nám obarvily spoustu dalšího prádla, přestože byly poprvé prané zvlášť a poté ještě s nějakým páskem na zachytávání uvolněné barvy... Dokonce se mi utrhla část zadní kapsy. Což absolutně nechápu, protože do ní nic nervu, tak mi nejde do hlavy, jaktože se jeden ten horní roh trhá. Na reklamaci by mi řekli, že je to opotřebením a že mám smůlu. Jo, jasně, po měsíci jsem je stihla opotřebit tak, až z nich odpadává látka... No, takže mi to mamka zašila, ale bohužel je to vidět. Takže přes tyto rifle už si musím vzít jen nějaké dlouhé triko, kterými moje skříň tedy zrovna nesrší...
Za mě tedy jeden velký omyl!


Teď k něčemu mnohem pozitivnějšímu - nejen díky té barvě! ☺
Tuhle žlutou zářivou krásku mám z Orsaye. Je opravdu „čučavá“, jak by řekla moje babička, dělá svým střihem pěknou postavu a ta umělá kožešina ji parádně doplňuje. Stála přes 2 000 Kč, ale musím teda přiznat, že za takové peníze už bych čekala, že z ní nebudou trčet všude (na každém zipu) nitky... To je asi tak jediný mínus, který jsem na ní objevila. Jinak je ale fakt nádherná a naprosto jsem se do ní zamilovala, taky proto, že je i dost teplá, což mi opravdu vyhovuje. ☺


Čepka s bambulí nesmí chybět! ☺ Je v krásné vínové barvě, což se mi v kombinaci s tou bundou hrozně líbilo. Mám ji z H&M a stála tuším 180 Kč. ☺
 

Dostáváme se ke kouskům, které v běžných řetězcových obchodech neseženete. Často jsem totiž navštěvovala i místní second handy, které měly právě v této době spoustu krásných věcí! ☺
Začnu červeným svetrem, který není ničím nějak extra zajímavý. Není ani úplně hřejivý, je to umělina. Ale nic podobného doma nemám, líbil se mi, seděl mi a za 40 Kč? Paráda! ☺


Ve skříni jsem zatím neměla ani obyčejnou bílou košili, protože 500 Kč se mi za něco takového úplně dávat nechce. Pak jsem narazila na sněhově bílý kousek právě v second handu, zkusila jsem si ji a byla mi. Problémem bylo, že jsem na ní uviděla nějaké tmavé čáry, jak od bahna. Nebo jako byste se otřeli někde o auto. Něco takového. Paní prodavačka bohužel nevěděla, od čeho to je a jestli to půjde vyprat. Nakonec jsem si řekla, že to risknu a za těch 40 Kč jsem si ji koupila. A vyprat to naštěstí šlo! Jen mi nesmí moc narůst ruce, nebo ji už neobleču! :D


V sekáči jsem objevila i fleesovou mikinu v (nádherné) „mojí“ barvě. Popravdě ani nevím, jestli ji budu nosit jen na zápasy, ven nebo i do školy. Ale nemohla jsem ji tam nechat. Moc se mi líbila a sedla mi i velikostně, takže nebylo moc co řešit. Je to značka Marks & Spencer a stála opět 40 Kč, takže podle mě super kup! ☺


A posledním (sekáčovým) kouskem oblečení je tento „tričkosvetr“. Opět ve vínové barvě, opět za 40 Kč. Má polodlouhý rukáv a zezadu je u krku mírně vykrojený do véčka, které je vyplněné takovou slabou síťkou, na které jsou našité tři malé knoflíky. Je to takový detail, ale moc se mi díky tomuto detailu tento kousek líbil. ☺
(Pokud jste si všimli položení těch rukou a ptáte se, proč je mám sakra tak blbě, tak sama nevím. Posadila jsem se, rozhodila ruce a... A dopadlo to takhle! :D)


Knížkou The fault in our stars jsem dostala od přítele za to, že jsem mu pomáhala s s projektem v angličtině, který musel udělat do školy. Řekl mi, ať si za to něco vyberu, tak jsem toho využila. Už dlouho jsem přemýšlela, jestli bych si zvládla přečíst knížku v angličtině, jestli bych si ji užila a jaké by to bylo. Nakonec jsem se v knihkupectví tedy rozhoupala (taky proto, že mě jiná kniha nezaujala) a sáhla po snad nejznámější Greenovce. Viděla jsem film, četla jsem i knihu v češtině, tak jsem si řekla, že když už ten příběh znám, bude se mi to dobře číst i v angličtině. Tak uvidíme...☺


Na závěr jsem si nechala nejdražší položku, kterou jsem si koupila v září. Notebook. Ten svůj jsem měla už asi 5 let, a přestože pořád fungoval tak, jak má, rozhodla jsem se koupit si nový. Už jsem o tom přemýšlela docela dlouho, ale nemohla jsem najít takový, který by splňoval všechny moje požadavky...
Nechtěla jsem černý, chtěla jsem numerickou klávesnici, paměť alespoň 1 TB a oddělené pravé a levé tlačítko na touchpadu. Protože opravdu nechápu, jak můžou někteří lidé pracovat s touchpadem, který má podobu jen té destičky a nemá tam vyloženě ta „klikací tlačítka“ (nevím, jak líp to popsat :D) a neztratit při tom nervy. Já bych u toho asi zešílela. Pro někoho je to možná ptákovina, ale pro mě tohle bylo dost důležité, protože na notebooku dost pracuji právě i s touto částí. A nechtěla bych se u toho vždycky rozčilovat... :D
Nakonec jsem našla skvělého adepta. Je to starší typ notebooku od HP (konkrétně hp 15-bw049nc silk gold) a má všechno, co potřebuji. Navíc má krásný detail na klávesnici. Je to takové decentní černohnědé vlnění. Někomu by to možná mohlo připomínat letokruhy u stromu. O tomhle jsem při kupování třeba ani nevěděla, ale moc mile mě to překvapilo. Vypadá to opravdu krásně! ☺
Jinak stojí kolem 8 500 Kč. ☺
A zatím jsem s ním spokojená! ☺


Uf! Myslím, že už jsem se vykecala dost! Schválně mi dolů napište, jestli chodíte do sekáčů a jestli jste někdy četli nějakou knihu v angličtině, popřípadě jaká to byla. ☺

Teď už to bude opravdu všechno! Mějte se, jako vždy, krásně! ☺

K.

4 komentáře:

  1. Tak mně osobně se nejvíce líbí ty druhé botičky, ty jsou fakt nádherné a ten červený svetřík ze sekáče! ♥ Vážně krásný úlovek :) Sama často navštěvuji secondhandy a ne z důvodu financí, ale protože mě zkrátka baví hledat ve všech těch možných kouscích, na které v obchodě člověk už jen tak nenarazí. Je to jak hledání pokladů, a když se mi podaří něco najít, mám z toho pak mnohem větší radost, než kdybych si stejný kousek koupila v HaM, kde si ho koupí dalších dvacet holek a originalita je ta tam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za pochvalu! Těší mě, že se ti líbí svetr i botičky! 😊
      A ano, naprosto souhlasím. Přirovnání k pokladům je opravdu výstižné! 😊

      Vymazat
  2. Ty hnědé botky jsou pecka :-) i bundička. Za tu máš u mě véélkou pochvalu, díky její barvě :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat