By Klára: KNÍŽKY Z LÁSKY OD MILJU

neděle 2. prosince 2018

KNÍŽKY Z LÁSKY OD MILJU


Ahojte! ☺

Taky už přemýšlíte, co komu dáte k Vánocům? A co kdybych vám dala tip na dárek z lásky pro maminku a pro vaši drahou polovičku? Možná se zdá, že jde jen o drobnost, ale můžete do toho vložit kus sebe a vyjádřit tak lásku k tomu druhému. Což přidá dárku obrovskou hodnotu! A cože to tu tedy mám? ☺

Minulý týden se mi povedlo navázat spolupráci s Milju. Jde o web, kde si můžete zakoupit maličkou knížečku pro maminku, pro přítele či přítelkyni, přáníčka k narozeninám, svatbě, narození miminka... Sortiment slečna stále rozšiřuje, ale veškeré produkty jsou založené na tom, že do nich vložíte spoustu lásky, kterou pomocí těchto věciček předáte někomu dalšímu.

Já sama jsem od této sympatické slečny dostala právě dvě přáníčka - k narozeninám, které určitě využiji, a k narození miminka, které ještě nějaký čas počká v šuplíku, protože v rodiném kruhu nemám nikoho, kdo by v dohledné době plánoval nový přírustek. ☺


Všechno přišlo naprosto dokonale naskládané v krabičce - ta byla jen decentně zalepená, takže jste z ní neodmotávali celou izolepu. Věci v ní byly krásně porovnané, dostala jsem i něco jako vizitku a romatickou kartičku, která je zároveň ukázkou toho, v jakém duchu se knížky nesou. Nic zbytečného, nic navíc. Za mě super!

Knížky samotné přišly zabalené v papírových sáčcích, které byly z druhé strany zalepeny samolepkou s logem. Převázané byly ještě klasickým konopným provázkem. Na první pohled to vypadalo opravdu moc hezky! ☺




Knížky mám tedy obě. Tu pro maminku jsem dostala ke spolupráci, tu pro partnera jsem si zaplatila, abych vám mohla zhodnotit a částečně ukázat obě.


Začnu tou pro partnera. Obálka je částečně matná, pokreslená „nedbalými“ srdíčky, které na mě samotnou působí moc příjemně - jednoduše, ale sympaticky. Možná mi i trochu připomínají takové ty kresbičky při prvních dětských láskách.


Hned po otevření na vás vykoukne citát. I to je podle mě fajn nápad.


Následuje obsah laděný do růžové barvy. Není křiklavá, není ani starorůžová, podle mě je to něco mezi tím. A sama za sebe si myslím, že je to vhodně zvolený odstín.
Všechny stránky, kromě té s citátem, jsou potom v podobě křídového papíru. Je tedy lesklý - proto opatrně s nějakými gelovkami a centropeny. Vsadila bych na klasickou propisku. (Nebo něco, co se vám nerozmaže. Byla by to škoda...☺)


Na další stránce najdete věnování. Od tohoto okamžiku se může začít projevovat vaše fantazie.


Teď vám ještě ukážu pár stránek a naznačím tak, v jakém duchu se celá knížka nese.




Přesouváme se ke knížce pro maminku. Na obálce vidíte ptáčka nesoucího srdíčko v zobáčku. (Podle mě to má být holubice, ale nechci kecat, takže to asi nechám na vaší fantazii.) Mně osobně tento styl, konkrétně i ten ptáček, k maminkám sedí. Alespoň tedy k té mojí. Takže za mě opět super! ☺


Stejně jako v předchozím kousku, i tady najdete citát...


... a obsah ve stejném stylu. Jediný drobný rozdíl, v celé knize, je, že písmo je modré, nikoliv černé, jak tomu bylo v knize pro partnera.


Stejně tak i tady najdete věnování.


A i u této knížky vám ukážu pár stránek.




Ke knížkám bych měla dvě výtky. Co mi teda jejich atmosféru docela narušovalo, byly vzkazy pro autora a obdarovaného někde na prvních stránkách. Ve zkratce tam bylo něco ve smyslu, že kniha je důkazem lásky, že se do ní mají vkládat vzpomínky, city a podobně. Podle mě je tohle naprosto zbytečné a mně osobně to tam trochu vadilo a nesedělo mi to tam.
Druhou věcí, pro více lidí pravděpodobně tou horší, je cena. Za tuhle maličkou knížečku dáte totiž 350 Kč. Což tedy není úplně málo. Ale když se podíváte na ten křídový papír, který bych tam sama za sebe úplně nepotřebovala a klidně bych byla za klasický, a vezmete v potaz, že slečna to (nejspíš) tiskla maloplošně, cena tomu odpovídá.

Knížka je ale opravdu krásná. A věřím, že svým přičiněním z ní vytvoříte něco ještě hezčího. Pokud vám tedy nevadí cena, líbí se vám křídový papír a přejdete povídání na prvních stránkách, běžte do ní. Myslím, že s ní vykouzlíte spoustu radosti! ☺


Na mém Instagramu si o jeden výtisk dle vlastního výběru můžete i zasoutěžit, tak se tam když tak zastavte! ☺

Užijte si první adventní neděli! ☺

K.

8 komentářů:

  1. Přesně tohle jsem hledala tak před rokem, protože jsem něco takového chtěla dát přítelovi k výročí! Musím si tenhle článek uložit, abych za měsíc věděla, kde to hledat :) děkuji za krásný článek

    CZECHHONEY - V.'s World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě moc potěšilo! ❤
      Já děkuji za pochvalu! 😊

      Vymazat
  2. Rozhodně je to skvělý nápad na dárek! :-) Já bych koupila pro přítele, ale jelikož nám dělám vlastnoručně tvořenou kroniku, tak to nepřipadá v úvahu. :-) Krásný sympatický blog a všem zúčastněním držím palce! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Bezva knížečky. Také bych byla pro normální papír. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, jsou pěkné! 😊
      To jsem ráda, že ten názor nezastávám sama! :D

      Vymazat