By Klára: NÁKUPY ZA LISTOPAD A PROSINEC - SVETROVÁ A PONOŽKOVÁ NADÍLKA + VÁNOČNÍ DÁRKY /2018

sobota 29. prosince 2018

NÁKUPY ZA LISTOPAD A PROSINEC - SVETROVÁ A PONOŽKOVÁ NADÍLKA + VÁNOČNÍ DÁRKY /2018


Ahojte! ☺

Přestože jsem v minulém článku zmiňovala, že něco dalšího vydám až po novém roce, nakonec tomu tak nebude. Rozhodla jsem se sepsat ještě nákupy za listopad a prosinec a stejně jako vloni k tomu připojit i vánoční dárky, které jsem dostala a darovala. Měla jsem spoustu času jak k nafocení všech věcí a k úpravě fotek, tak i k samotnému psaní. Po novém roce už budu mnohem více vytížená a mám v plánu docela dost článků, proto tento článek vydávám už teď. Tak si jej užijte! ☺


Začnu nejdříve klasickými nákupy. ☺


Na Vánoce jsem moc ponožek nedostala, pravděpodobně proto, že mi je dala mamka už k Mikuláši. První na fotce, vánoční, mi koupila v Baťovi. Balíček černých bambusových s malými barevnými srdíčky je pro změnu z Takka za 150 Kč. A ty dvoje barevné jsou značky Bellinda.


K blížícímu se novému roku patří samozřejmě i nový diář. Tento je z prodejny Albi a stál 150 Kč. Prošla jsem několik papírnictví a dalších obchodů, kde bych si mohla vybrat ten správný, ale jelikož jsem strašně nerozhodná, nějakou dobu to zabralo... Ale nakonec jsem si přece jen vybrala. A myslím, že dobře! ☺


Teď tu mám tři kousky ze sekáče. Našla jsem tam tento krásný svetřík s jelenem. K mému údivu mu nechybí ani jeden kamínek! Něco takového jsem doma ještě neměla, takže to bylo celkem jasné. ☺
Stál 39 Kč.


Dále jsem si pořídila i bílý hutný rolák s vanilkovým nádechem. Opět, doma mi chyběl a podle mě je to taková klasika, kterou byste prostě měli mít doma. Sednul mi, tak jsem ho sbalila. Stejně jako ten předchozí stál bez koruny čtyřicet kaček.


Sekáč jsem pravidelně navštěvovala i proto, že jsem sháněla nějaký tmavý svetr, na který bych si našila perličky. Často jsem něco takového vídala na fotkách a líbilo se mi to, ale nechtěla jsem za to dávat čtyři stovky. Takže jsem si vybrala tento levnější, i když maličko pracnější, způsob.
Po asi měsíci jsem ve svém nejoblíbenějším sekáči objevila lehčí černý svetřík, který byl ve spodní části mírně zúženy. A byl mi akorát! Tak jsem si ho za třicet devět korun odnesla.
V korálkárně jsem si pak dokoupila ještě dvacet perliček za dvacet korun a odpoledne na Štědrý den jsem si je přišila. A oblékla jsem si jej právě i na štědrovečerní večeři! ☺


Tramtadadáá! Mám rifle! Hurá!
Opět to byl běh na dlouhou trať, protože pokud jste už některé nákupy četli, víte, že mám oproti pasu dost široké boky. Takže mi rifle obvykle nesedí tak, jak by měly.
Po oběhnutí asi pěti obchodů jsem ale jedny sehnala. Mamka měla nějaké slevy do Takka, tak jsme se stavily i tam, jako poslední možnost. Vyzkoušela jsem si asi šest kusů, ale nebylo to ono. Až úplně poslední kalhoty mi sedly. Je to teda velikost 34, což u mě v šatníku nikde nenajdete, ale pěkně mi sedly jak přes boky, tak i přes pas. (Oproti té velikosti 36, ve které jsem měla místo ještě na jedno břicho. S nadsázkou.☺) Mají opět vysoký pas, což mi na kalhotách naprosto vyhovuje. Se slevou stály asi čtyři stovky.


A přesouváme se k části, která vás asi zajímá více. Jdeme na dárečky! ☺

Dárky, které jsem darovala

Tento nádherný obraz jsem objednala přes facebookovou stránku Portréty - Sára Halásová pro našeho taťku. Věděla jsem, že bych pro něj chtěla něco takového, ale většina umělců za svou práci chtěla přes 1 000 Kč za osobu. Což bylo pro mě se sestrou dost.
Nakonec jsem objevila právě slečnu Sáru, jejíž práce se mi líbila a byla i cenově přijatelná. Za tento obraz velikosti A4 jsme daly kolem 900 Kč.
Komunikace probíhala skvěle, nečekaly jsme na něj dlouho a dílo přišlo i parádně zabalené. Všichni jsme byli opravdu spokojeni! ☺


Teď tu mám tři obrazy od jedné a té samé výtvarnice. Jmenuje se Eva Brown. Narazila jsem na ni jen díky tomu, že její tvorbu sdílel na svém Facebooku útulek Azyl Gaia. A to z toho důvodu, že z každého namalovaného obrazu posílala většinu z ceny právě do útulku, který si vyberete. Nechala si jen peníze na poštu, materiál a barvy. Tohle byl jeden z velkých impulsů k tomu u ní obrazy objednat a využít je jako vánoční dárky.
Tento byl pro přítelovy rodiče, je velikosti 60x80 a stál 850 Kč, z čehož 500 Kč putovalo právě do Azylu Gaia.


Tento byl pro mojí mamku. Upřímně se mi líbí ze všech tří nejvíc. Je prostě... Dokonalý!
Rozměry i cena byly stejné, peníze šly opět do Azylu Gaia.


No a poslední obraz jsme se sestrou věnovaly babičce z mamčiny strany. Tady si paní Eva musela i docela vyhrát, protože fotku, kde by byli pěkně vidět všichni tři babiččini psi, jsme neměli. Ona byla ale tak šikovná, že jí stačilo poslat dva snímky, které spojila dohromady. Já jsem jich poslala i víc, aby přesně věděla, jak chlupáči vypadají a mohla je tak co nejlépe vystihnout. A musím říct, že to zvládla skvěle! ☺
Tento obraz je menší, je to velikost 40x60 a stál 650 Kč. Z těch šlo 400 Kč opět do Azylu Gaia.



Od obrazů se přesuneme k dárkům pro sestru. Té jsem věnovala skleněná brčka značky Yoni, protože (nejen) v létě si dělá různé drinky, do kterých si právě dává i brčka a své dílo si občas i fotí. Takže jsem touto koupí zajistila jednak ekologičtější variantu a jednak i fotogeničnost. Brčka jsou totiž opravdu krásná! Určitě na ně mrkněte! ☺
Sestra ode mě dostala i malou svíčku značky Yankee Candle. Přestože nemá nějak extra výraznou vůni, přišla mi hrozně roztomilá. Stála bez koruny osmdesát kaček.


Tričko s jelenem dostal mamčin přítel. Sháněla jsem nějaké triko na spaní, které by mělo i vánoční motiv. Prolezla jsem několik e-shopů, ale nebylo to ono. Nakonec jsme se sestrou objednaly toto, mírně střelené, (vánočně) tmavě zelené. Je z webu T-shock a stálo ve slevě 400 Kč, přičemž mě teda trochu mrzí, že ten potisk není úplně kvalitní. Působí docela levně. Čekala jsem to teda trochu lepší. Ale jinak mu sedělo a slušelo. ☺


Balíček kosmetiky dostala babička s dědou z taťkovy strany. Byl takto sestaven už přímo z Avonu, jen jsme oddělaly barvu do vany pro děti a daly tam místo něj gely na holení a po holení. Součástí byl i celofán a mašle, takže jsme to měly rovnou komplet. Za celý tento košík jsme dohromady daly přes tři stovky.


Strejdové dostali kosmetické taštičky. Do jedné jsme daly gel na holení, balzám po holení a pěnu na holení. Přesnou cenu nevím, ale bylo to kolem dvou stovek.


Do druhé taštičky jsme schovaly opět balzám po holení, 3v1 (šampon, sprcháč a kondicionér) a gel na holení. Cena byla taky kolem dvou set korun.


Tuto krásnou lampu mi vyrobil mamčin přítel pro mého přítele. Kdysi na mě někde vykoukl návod, jak na ni, tak jsem si ho uložila a před Vánoci se do toho Jarda pustil. Stálo ho to spoustu práce a času a já jsem moc ráda, že si s tím takhle vyhrál. Za což mu moc děkuju. Děkuju i dalším lidem, které jsem do toho zatáhla a kteří mi nějakým způsobem s tímto mým výmyslem pomáhali!

Ještě bych tu měla mít správně dva dárky, ale na jeden z nich jsem nějakým zázrakem zapomněla a ten druhý byl takový docela spontánní a narychlo, takže ten jsem nafotit ani nestihla.

Ten první byl pro přítelova bratra. Pro něj jsem na internetu vytvořila hrníček s fotkou jejich psa (kterého jste mohli vidět už na obraze v horní části článku) a s citátem: „Co člověk nedokáže říct tisíci slovy, to pes dokáže jediným pohledem.“ Hrála jsem si s tím asi hodinu tak, aby vypadal přesně tak, jak jsem chtěla. Za ten jsem dávala taky něco přes 200 Kč.

A tím druhým, spontánním dárkem, byla kosmetika pro jeho přítelkyni. Nějak mě nenapadlo, že by mi dávala nějaký dárek, takže jsem nic nepořizovala. Narychlo jsem pak ale sehnala linky na oči, balzám na rty, lesk na rty a zrcátko. Tak snad ji to potěší. ☺


A přesouváme se k dárkům, které jsem našla pod stromečkem já! ☺


Dárky, které jsem dostala

Knížky


Tento krásný atlas jsem si k Vánocům sama vybrala v Levných knihách. Je krásně ilustrovaný, ale není vedený takovou tou dětskou formou. Jsou v něm popisky téměř ke všemu, co je vyobrazené, a navíc je plný latinských pojmů. Přála jsem si ho hlavně z toho důvodu, že bych chtěla své budoucí studium směřovat právě tímto směrem a myslím, že by mi tento atlas mohl dát pěkný základ, popřípadě mi některé věci zjednodušeně vysvětlit! ☺
Mamka mi ho koupila v Levných knihách, cenu už si ale bohužel nepamatuji a nepovedlo se mi ji ani dohledat, protože tuto knížku na webu pro jistotu už ani nemají... Ale tuším, že to bylo opět kolem těch 200 Kč. (Tato částka se nám tu nějak podezřele často opakuje... :D)


Knížku „Muž, který už nezavolal“ jsem si napsala do dopisu pro Ježíška. Zaujala mě její anotace a už se moc těším, až si ji přečtu! Určitě na ni taky mrkněte, pokud vás minula vlna, kdy ji dost blogerů a knihkupectví propagovalo.☺


Tuto knihu jsem dříve vůbec neznala a ani jsem ji nikde nepostřehla. Podle anotace se mi ale líbí, přestože to možná bude taková ta klasická „love story“. Působí na mě mile, sympaticky a svým způsobem i zajímavě. Navíc přesně takové knihy bývají ideální k odpočinku! ☺


Do Ježíškova dopisu jsem si napsala ještě jednu knihu - Harryho Pottera a relikvie smrti. Všechny ostatní už doma mám, ale tato mi chyběla, tak jsem si chtěla svou sbírku zkompletovat.


Věcí s kočkami pro milovníky koček není nikdy dost! Tuto knížku jsem dostala od babičky z mamčiny strany. No, jsem na ni zvědavá! ☺


Kosmetika


Nádhernou levandulovou sadu mi taťka koupil v prodejně kosmetiky Vivaco. Prohlédla jsem si i jejich katalog a mají tam spoustu zajímavých produktů. Tak uvidíme, jaké bude tohle a jestli zkusím i něco dalšího. Ale nabídka je lákavá!☺


Luxusní voňavku jsem ještě nedostala, tato je moje první. Prý ji mám na ples. A voní naprosto nádherně. Navíc je i v krásném balení. Z té jsem měla opravdu velkou radost.


Dostala jsem i balíček kosmetiky Lush.


Obsahoval bombu do koupele, protože těch není nikdy dost. Navíc ty jejich jsou hodně vyhlášené. Jednu mám ještě z loňska, ale neměla jsem to srdce ji použít. Ale už se na to chystám, fakt. Je nejvyšší čas! ☺
Na tuhle se samozřejmě těším taky. A třeba ji použiju dříve než za rok!


Dál jsem v balíčku našla i tuhý deodorant. S touto formou produktu nemám zatím žádnou zkušenost, takže jsem zvědavá, jaké to bude! ☺


No a dostala jsem i vzoreček kondicionéru na vlasy. Ten má ale takovou zvláštní vůni, která mi není úplně příjemná. Není to ale velké balení, takže to ničemu nějak extra nevadí. ☺


Šperky


Ve vánoční krabičce jsem objevila dva šperky - krásný nárámek z chirurgické oceli a stříbrný Pandora přívěšek.


Pandora přívěsek jsem doma měla zatím jenom jeden, motýlkový, který jsem dostala vloni od přítelových rodičů. Letos jsem tedy dostala druhý od svojí maminky. Je ve tvaru srdíčka s růžovým „podbarvením“. Ten mě opravdu potěšil! ☺


Stejně tak i tento krásný náramek, který mám prý taky na ples! ☺


Udělala jsem radost i sama sobě. O podobných hodinkách jsem přemýšlela už docela dlouho, ale není to úplně levná sranda. Nakonec se mi naskytla možnost slevy na hodinky značky Capitola. Chvíli jsem váhala, ale nakonec jsem si je pořídila. Stály mě i s dopravou asi 1 000 Kč.


Další dárečky



Čajovou sadu jsem dostala od taťky. Čaje v zimě se u nás pijí opravdu hodně, takže těch není nikdy dost. Hrníčků už je ale naopak až příliš. (I když tento se mi moc líbí.) Už je schováváme do sklepa do krabic, protože police v kuchyni už jsou plné. Ale co, alespoň bude do výbavy! ☺


Rukavici na pečení a zástěru jsem dostala od prarodičů z taťkovy strany. Zástěry tedy moc nepoužívám a květované věci moc nemusím, ale doma se pro obojí určitě najde využití!


Tento boxík na svačinu mi věnovala sestra se slovy, že nic méně dětského nenašla, protože prý dospělí krabičky na jídlo nenosí. No, ale já jo! :D
Krabička má uvnitř i druhé vyndávací patro, které je ještě rozpůlené, takže se tam dá dát dost jídla tak, aby se vzájemně nemíchalo (nebo aby třeba rohlík nebyl celý nacucaný vodou ze salátové okurky :3). Takže za mě super! ☺


A od sestry jsem dostala i malé zrcátko. Samozřejmě s kočkami, jak jinak! ☺


Pod stromečkem jsem našla i los, poukaz na masáž, poukaz na jídlo v nějaké restauraci a samozřejmě i peníze. ☺


Vánoce bez svíčky by nebyly Vánoce. Tahle je s vůní červených plodů a dostala jsem ji od taťky.


Tašku na notebook mi věnovali přítelovi rodiče. Můj notebook se do ní sice nevleze, ale určitě ji nějak využiju! ☺


Tyhle svíticí koule jsem dostala od kamarádky. Parádně trefila i barvu. Přítel se jich teda téměř vzdal a dnes už mi visí nad postelí! A vypadá to božsky! ☺


A poslední věcí je tento polštář, do třetice, s kočičkou, který jsem dostala od přítelova bratra! ☺


Ještě se mi někam zatoulala fotka těch šedorůžových ponožek, kterých jste si mohli všimnout na první fotce v Dalších dárečcích. Protože bez nich by to přece jen nešlo, že jo? Tyto jsou pořádně hutné, z ovčí vlny. A nadělila mi je mamka! ☺


Tak. Teď už to bylo opravdu všechno. Myslím, že těch 6 hodin focení, úpravy fotek, psaní a uhlazování článku stačilo! :D

Doufám, že jste si Vánoce užili tak, jako já! Dejte mi určitě vědět, jaké dárky jste dostali vy! ☺

Přeju vám ten nejlepší možný vstup do roku 2019! ♥

K.

6 komentářů:

  1. Opravdu nádherné dárky, moc se mi líbí ty ponožky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem ze všech velkou radost! 😊
      A ano, ponožky jsou klasika. Taky se mi líbí. :3

      Vymazat
  2. Moc hezke darky, moc hezke obrazky jsi namalovala a ty knizky jsou bozi!❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! 😊
      Ty obrázky jsem nemalovala já, autorky jsem tam napsala... 😊

      Vymazat
  3. Krásne veci, najviac sa mi zapáčil diár a obraz :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat