By Klára: PALETKA REVOLUTION BY PETRA - JE OPRAVDU TAK DOBRÁ?

sobota 24. srpna 2019

PALETKA REVOLUTION BY PETRA - JE OPRAVDU TAK DOBRÁ?



Ahojte! ☺

Jak už jsem zmiňovala (a slibovala) na svém Instagramu, rozhodla jsem se (i na vaše přání) sepsat recenzi na paletku Revolution By Petra. Zároveň jsem se „zavázala“, že tak učiním do konce srpna. Takže teď, v deštivý pátek, sedám k notebooku a jdu na to! ☺


Mým trpělivým modelem na všechna líčení mi byla má sestra (jejíž Instagram najdete tady), která hodinu seděla venku, nechala se líčit a opakovaně si nanášela řasenku, kterou za pár vteřin zase odličovala. Takže znovu moc děkuju! ☺

Chci ještě podotknout, že recenze nemá Petru ani samotnou paletku nijak shodit. Uvědomuji si, že to muselo dát spoustu práce, Petru sleduju už několik let, takže ji rozhodně nechci nějak hanit. Jde čistě o můj pocit z produktu a o můj subjektivní názor. ☺

Teď už tedy k samotné recenzi. Na začátek bych chtěla říct, že sestru jsem líčila bez jakéhokoliv primeru, všechno jsem nanášela přímo na kůži. V podstatě všechny stíny jsem nanášela prstem, zejména ty třpytivé a „zářivě barevné“ (červenou, růžovou, žlutou...). Blendící štětec jsem použila pouze do ohybu víčka a vnějšího koutku na „rozblendění“ stínů.

Je potřeba podotknout ještě jednu věc. Na víčka mojí sestry se ty stíny chytají mnohem lépe, než na má víčka. I když já jsem stíny testovala jak s primerem, tak bez něj, na sestřině víčku vypadaly stíny mnohem pigmentovanější, lépe se chytaly a dokonce i bledily. Na svém oku s nimi mám ale bohužel problém. Buď nejsou tak pigmentované, nebo mi flekatí... Najdu tam ale několik výjimek, které jsou použitelné i pro mě. Ale o tom později. ☺

Paletka je tedy černá, matná, název je v rose gold barvě. Obsahuje 36 stínů. Jedna polovina je poskládaná z teplých barev, druhá ze studených. Nápad se mi hodně líbí. Dokážete s ní vytvořit jak barevné looky, teplé, studené, tak i něco neutrálního, nebo večerního. Už i tady mám ale výtku...

Několik stínů totiž vypadá na víčku velmi, velmi podobně. A nebo jsou tak málo pigmentované, že s nimi neuděláte skoro nic. Sama tedy zastávám názor, že kdyby tam Petra nechala těch stínů třeba dvacet, a nedávala tam zbytečně tak podobné barvy nebo něco „nedotaženého“, udělala by líp.
Bylo by podle mě fajn udělat i třpytivý stín, který se používá do vnitřního koutku, klidně dvakrát tak velký. Protože při drtivé většině líčení něco takového použijete. Stejně jako nějakou matnou hnědou do vnějšího koutku.

Jinak matné stíny jsou poměrně suché, takže některé docela práší. Ne všechny, najdou se výjimky, ale u jiných tomu tak opravdu je.
Třpytivé stíny jsou krémovější, i když by podle mého názoru mohly být klidně ještě více „máslovité“. Ničemu by to nevadilo, protože i tak je já sama nanáším prstem. Štětcem totiž na to oko nedostanu skoro nic...



Teď vám ukážu stíny na ruce a ke každému vám řeknu pár slov.


1) Pretty please - Pěkný teplý hnědý stín do ohybu víčka.

2) Hubby´s fave - V paletce krásná barva, na ruce už o něco horší, no na víčku svou krásu moc ukázat nechtěla. Pigmentovaná je, to ano, ale nějak na té kůži ztrácí své kouzlo, které má v paletce...

3) Canary - Se žlutou je to těžké. Jak vidíte, není to žádná hitparáda, ale na sestřině víčku se po dvou, třech vrstvách ukázala. Na mém to bylo mnohem horší.

4) Brick trick - V paletce opět moc hezká, na ruce už ale nic moc. Zvolila bych buď něco zářivějšího, nebo bych zrušila Pretty please. Na víčku jsou si poměrně podobné.

5) Candy apple - Na ruce trochu ztrácí šmrnc, ale i tak je na víčku poměrně vidět, takže to zase takový problém není.

6) I´m shook - Než ji dáte na kůži, tváří se tak jako vínově. Na kůži je ale mnohem víc do hněda. Škoda. Byla by nádherná!



7) My precious - Pěkná hnědá, trošku tmavší a možná maličko teplejší než Pretty please, ale zase. Na co potřebuje běžný uživatel dně takhle podobné barvy? V paletce navíc vypadají úplně jinak. Ale na víčku...?

8) Coffee first - Jemně třpytivá barva. Pěkná, stejně jako název.

9) Snobby - Krásný stín s jemně meruňkovým podtónem, i když ten se projeví až na kůži.

10) Gossip - Červený podtón, není tak výrazná jako Candy apple. Není to úplně moje barva, ale technicky jí nic není.

11) Hashtag - Světle hnědý stín, je to něco mezi Pretty please a Brick Trick. Opět ale nechápu, na co „tolik“ podobných barev. Přitom v paletce vypadá úplně jinak...

12) Queen B - Na tuhle barvu jsem se tak moc těšila. V paletce měla takové šedo-fialové krásné odlesky. Jak vypadá na kůži už vidíte sami... Schválně srovnejte Coffe first a Queen B v paletce a na ruce...



13) B-day girl - Toto je přesně ta barva, která měla být dvakrát větší. Krásná, pigmentovaná, třpytivá. Bude jedna z prvních, která z paletky zmizí...

14) Golden boy - Další povedená barva. Krásná, máslová, v paletce je přesně taková, jako pak na víčku. Za mě tohle super!

15) Banana milk - Tuto barvu jsem nepochopila. Možná na nějaký krok při ztrácení, protože pod obočí je tmavá. Na víčko ale zase moc nevýrazná. Pro mě je tohle docela zbytečný stín.

16) Yaaas! - Úplně ten stejný případ.

17) Apricot pie - V paletce se tváří moc hezky, stejně jako stín Yaaas!, ale na kůži to prostě nebylo vůbec ono...

18) Copper Penny - Trošku třpytivá hnědá, ale není to nic extra. To raději sáhnu do Snoobyho, což je podobné, ale pigmentovanější...



19) Green turner - Krásná vínová matná barva.

20) Couple goals - V paletce vypadají teda úplně jinak. Na kůži jsou si se stínem Green turner mnohem podobnější. Mně osobně by stačil asi zase jen jeden...

21) Allblackeverything - Opravdu černě černá. S tou opatrně. ☺

22) Honeymoon - Úžasná v paletce, na kůži trochu slabší, ale dá se z ní něco vymáčknout. Alespoň na sestřině víčku to šlo a nakonec dodala líčení pěkný podtón.

23) OMG - Stejný případ. Dá se z toho ta síla dostat, ale chce to do toho sáhnout víckrát.

24) Savage - Bože, v paletce se tváří tak dokonale, na ruce teda nic moc. Ale na víčku z ní taky dostanete, co potřebujete. Jen i tady bude třeba do ní sáhnout víckrát. Vůbec se v ní ale neprojevuje ta třpytivost, kterou vyzařuje v paletce. Tento stín mě taky mrzel...



25) Princessess dress - Barva, do které sahám hodně často. Na mé ruce to není moc vidět, ale je slaboučce růžová, hází krásné zlaté odlesky. Nádhera!

26) Best friends - Trošičku studenější ségra stínu Golden boy. V paletce je ten rozdíl mezi nimi více vidět. Na té kůži jsou si zase více podobné. Ale i tento je krásný. Jen, zase se budu opakovat, stačil by mi jeden.

27) Wedding cake - Jak vidíte, možná spíš nevidíte, tento stín není nic extra. Použiju ho občas na nějaký přechod, ale moc se neprojeví. Asi bych se bez něj obešla.

28) Drugstore queen - Tato barva má ale lesk jako blesk. Krásná. Taky u nás zmizne asi poměrně rychle. Je fakt krásná!

29) Weirdo - Mrkněte na něj do paletky a pak zpátky sem. Věřili byste, že je to jeden a ten samý stín? Já ne. V paletce nádherná zlatohnědá barva s šedým podtónem. Na ruce je z ní „obyčejná“ třpytivá studená hnědá. Je pěkná, o tom žádná. Ale není to pro mě prostě totéž, na co jsem se těšila při pohledu do paletky...

30) Swiss praline - A tato barva pro mě byla taky zklamáním. Strašně jsem se těšila na tmavou hnědofialovou se zlatými třpytkami. V paletce je úžasná. Na kůži je to ale takové smutné nic moc...



31) #nofilter - V podstatě barva pudru. Možná si jej někdo dá pod obočí, což já nedělám. Pro mě je to tedy pravděpodobně stín, do kterého vůbec nesáhnu.

32) Multi tasker - Je to poměrně teplá barva. Hodně podobná stínu My precious. Na co další takový stín?

33) Mouse - Opravdu šedá myška. Na kůži se teda fakt projeví maličko.

34) Get ready! - Další mnou nepochopený stín. Dobře, možná na nějaké ztrácení, fajn. Ale aby se pak úplně neztratil i on sám...

35) Sweet tooth - Studená matná hnědá, tu bych tam nechala. V paletce teda vypadá teplejší, ale na kůži je to pěkný studený stín.

36) Cute af - Pudr číslo dvě. Opět, pro mě nejspíš nepoužitelný.


Tak to by byly stíny na mé ruce. Teď vám ještě ukážu, jak vypadají na sestřině víčku. Snažila jsem se použít všechny stíny, chybí tam asi jen čtyři, včetně té modré Hubby´s fave. Líčení jsem s ní zkusila, ale nelíbilo se mi, tak jsem ho sem nedala. ☺

Berte to prosím trochu s rezervou. Nejsem profík, šlo o ukázku stínů, jedno oko jsem dělala asi tři minuty, moc jsem si nehrála se ztrácením a tak podobně, ale myšlenku snad pochopíte. ☺

Použito: Canady, Brick trick, Candy apple a Gossip. A sáhla jsem i do Apricot pie, kterou najdete mezi žlutou a oranžovou.

I sestře ta žlutá flekatěla, nějaká hitparáda to nebyla. Ale použitelné to bylo. Apricot pie se na víčku ukázala jako celkem pěkná barva. Brick trick ale moc oranžově nepůsobila. S červenou jsem pracovala opatrně. Snadno bych to s ní mohla přehnat, je poměrně pigmentovaná, i když jsem měla v ruce blendicí štětec. A Gossip jsem použila na dotvarování líčení, do ohybu a úplného konce víčka.

Závěr: Lze vytvořit i pěkné barevné líčení. Není to teda nějaká extra síla, ale podle mě to není ani špatné. Kdybyste to podpořili ještě primerem a byli méně opatrní, než já, dostanete z toho možná ještě víc. Mně to takto přišlo akorát. ☺


Použito: Snobby, Coffee first, My precious a snaha o zapojení Banana milk, kterou jsem trochu poťupkala střed pohyblivého víčka. Ale nebylo to poznat.

Na většině pohyblivého víčka vidíte stín Snobby, za něj jsem posadila Coffe first a do vnějšího koutku jsem pak na ztmavení využila My precious. Pěkné rychlé líčení do běžného dne. ☺

Závěr: Opět to podle mě není žádný boom, ale vypadá to fajn.



Použito: B-day girl, Golden boy, Copper Penny a kapka Yeaaas! a Apricot pie, které tam ale taky spíše nedohledáte.

Škoda toho úhlu, dva třpytivé stíny v koutku by se projevily mnohem více. Na zlatý stín v zadní části jsem ťupla trochu Yeaaas!, což asi maličko uvidíte, když vám to takhle napíšu. Sladila jsem to do oranžova barvou Apricot pie a za něj jsem dala stín Copper Penny s oranžovým podtónem, který jsem nanášela z vnějšího koutku směrem dopředu.

Závěr: Nakonec jsem se celkem divila, že to ten Apricot pie dokáže takhle zahřát a „zbarevnit“. Po tomto líčení se mi ten stín hned víc zalíbil. Každopádně na mém víčku je velmi, velmi málo vidět. To u sestry je to ještě super.



Použito: Savage, OMG, Honeymoon, Allblackeverything a Couple goals

Zkusila jsem do vnitřního koutku dát něco matného a sáhla jsem do Honeymoon. Nemusel by vypadat špatně ani v kombinaci s tou meruňkovou, protože má taky takový teplejší podtón, a když na to kouknu zpětně, asi bych jej znovu do tohoto líčení nepoužila. Za ní sedí OMG a pak Savage. Vůbec se ale neprojeví tak božsky, jak vypadá v paletce. Škoda. Přes kapku fialového Couple goals jsem přešla až k černé, se kterou teda musíte opatrně. Je dost pigmentovaná. Ale i celkem práší.

Závěr: Až na tu Savage, která kdyby vypadala tak, jak se tváří v paletce, by dala líčení úplně jiné grády, to podle mě není tak hrozné. Celkem mě překvapila ta Honeymoon, na víčku mé sestry se mi fakt líbí! ☺



Použito: Princesses dress, Best friends, Swiss praline a kapka Green turner

Líčení je trošičku víc vínové než to, které uvidíte na poslední fotce. Je to ale hlavně barvou Green turner, kterou jsem dala do vnějšího koutku. Swiss praline se také neprojevuje tak, jako v paletce, což je opět velká škoda. Zlatý stín je krásný, stejně jako ten do růžova, který ale opět v tomto úhlu bohužel moc nevidíte.

Závěr: Zklamalo mě Swiss praline, ale do líčení jsem jej zakomponovala bez problémů. Konečný výsledek tak není špatný. Ale mohl být i ještě lepší, no.


Použito: Cute af, Wedding cake, Mouse, Multi tasker a snaha použít alespoň nějak #nofilter

Cute af mě celkem překvapil, pěkně to líčení zahřál takovou jemňounce meruňkovou barvou. Za něj přišel Wedding cake, který se moc narůžověle teda neprojevil. Následoval ho stín Mouse a ve vnějším koutku najdete Multi tasker. #nofilter jsem se pak snažila dát mezi Cute af a Wedding cake.

Závěr: Hodně jemné líčení pomocí nejspodnější řady stínů studené poloviny. Upřímně? Asi bych se bez nich obešla. Ale něco z toho dostanete... ☺



Použito: Weirdo, Druggstore queen, Sweet Tooht a kapka Get ready!

Ve vnitřním koutku se pěkně odráží krásný stín Drugstore queen. I když je to zase hůř vidět. Krásná barva. Za ním vidíte opět povedený Weirdo. Za něj jsem naťupkala trochu Get ready! a celé to ztmavila studeným Sweet Tooth.

Závěr: Get ready! je celkem nenápadný, ale všechny další tři stíny z tohoto looku jsou naprosto skvělé!


Pokud vás zajímá výdrž, testovala jsem je do práce, kde jsem s nimi lítala (jakože se fakt v práci naběhám, takže podle mě jsem jim dala na tom víčku zabrat) bez primeru pět hodin. Ani se nehnuly. S primerem jsem je pak měla hodin asi deset. Tam už se pak začaly na konci trochu slévat do linek na víčku, ale to se jim dá naprosto odpustit. Za mě velké překvapení. Výdrž je super!

Pigmentace se asi odrazí i na tom, jaké máte víčko. Jak jsem zmiňovala, sestra se nalíčí za pár minutek, barva je pěkně vidět. Mně to trvá, stíny se na mě hůře chytají, ale i já se s nimi dovedu nalíčit. Štětcem tedy nejsem schopná se třpytivými stíny nanést skoro vůbec nic. S těmi matnými je to trochu lepší, i když některé z nich celkem práší a opadávají pod oko, tak s tím počítejte.

Je to ale drogerková paletka, která stojí něco kolem 330 Kč. Možná je trochu škoda, že fakt Petra raději nevytvořila 20, 25 stínů, které by byly krémovější a parádně pigmentované, tolik by neprášily a každý by měl své kouzlo. Takhle jich je několik sobě podobných a nebo se tváří jinak v paletce a jinak na kůži. Asi bych ty náklady prostě vložila raději do méně stínů, které bych dotáhla co nejdál, než abych za každou cenu tvořila stínů šestatřicet.

Nesedla sem i z ní až tak na zadek, jako spousta jiných. Ale rozhodně musím říct, že na paletku opravdu „za pár korun“ je super. Poměr cena - výkon je podle mě skvělý. Chce to jen trpělivost, počítat s použitím prstů na třpytivé stíny, s nějakým tím opadáváním matných stínů pod oko a taky s tím, že pravděpodobně nevyužijete všechny stíny. Nebo, alespoň u mě tomu tak je... Ale na paletku z drogerie je to podle mě i tak velmi dobrý výkon.

Tak, můj pohled znáte a sami jste dle fotek (či mých komentářů) mohli usoudit, jak na tom paletka je. Teď už je jen na vás, jestli pro vás bude její kvalita dostatečná nebo to není nic pro vás. ☺


Dejte mi schválně vědět i své názory, jestli paletku máte. Nebo to, jestli vás zaujala, pokud ji nemáte. ☺

K.

8 komentářů:

  1. Paletka je krásná. Nemám ji, protože bych všechny odstíny ani nevyužila, ale líbí se mi, jak ses o ní rozepsala. A taky ukázka na sestřiném oku je velmi pěkná.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem teda mezi stíny, které popisuješ jako podobné/stejné, rozdíl zaznamenala a nemalý. některé barvy jsou vyloženě zářivé, ty další jsou spíše ke kontuře ohybu víčka a jeho kraje. No, nevím. Jsem spokojená. Jediné, co mi vadí, je, že jsou tam opravdu stíny, které se skoro vůbec neukáží a tím pádem jsou docela k ničemu, ale ty já používám třeba pod obočí nebo pod koutek víčka na prosvětlení oka. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, chápu a respektuju. 😊
      Já stíny pod koutek ani pod obočí nedávám, takže ty slaboučké fakt nevyužiju.
      Co se týká podobnosti, ano, samozřejmě nejsou úplně stejné, to je vidět i na tom víčku. Ale když se líčím já a vymáčknu z toho ještě míň, než sestra, jsou si o to víc podobné.
      Ale chápu, některé jsou výraznější, jiné fakt do ohybu. Jen pro mě osobně je tolik hnědých odstínů fakt zbytečných. 😊

      Vymazat
  3. Tak tohle je naprosto skvělý, na hony vzdálené recenzím na paletky, které vídám běžně, opravdu klobouk dolů :)

    Musím přiznat, že jsem si dlouho prohrávala s myšlenkou si paletku koupit. Ale - moje oči jsou takové zapadlé, takže na nich stíny nikdy moc nevyniknou, nemluvě o tom, že se vždycky slejou do jedné čárky :D Takže pro mě by asi byly zbytečné. Anebo se je prostě musím naučit používat tím "svým" správným způsobem :)

    https://godblessthegirl.blogspot.com/?m=1

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, Markétko, moc mě tahle pochvala potěšila! :o
      A chápu tě. Ale možná je to opravdu jen o tom, najít ai svůj způsob, ty správné produkty, a pak to půjde! 😊

      Vymazat
  4. Na mna prilis vela tienov. Nevyuzila by som ani polovicu :-)

    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat