By Klára: CENOVĚ DOSTUPNÁ SLOVENSKÁ KOSMETIKA CALENDULA - STOJÍ ZA TO?

středa 16. října 2019

CENOVĚ DOSTUPNÁ SLOVENSKÁ KOSMETIKA CALENDULA - STOJÍ ZA TO?


Ahojte! ☺

Slibovala jsem v říjnu ještě jednu kosmetickou recenzi, takže teď plním svůj slib. Tentokrát bude o produktech slovenské značky s názvem Calendula. A i tentokrát si budete moci o některé produkty zasoutěžit! Tak které produkty stojí za to? A bez kterých bych se obešla? ☺


Na začátek bych jen zmínila, že se jednalo o spolupráci ve formě barteru. Každopádně jsem si vybrala nějaké tři, čtyři produkty. A kolik mi jich přišlo vidíte sami! Takže moc děkuju firmě Calendula nejen za samotné produkty, ale i za milé překvapení! ☺

Jinak „calendula“ je latinský název pro „měsíček lékařský“, proto jsem jej tématicky využila i při focení. (Jen pro rozšíření obzorů...☺)


Gel na ruce

 

Cena: 2,16 

Začnu tedy antibakteriálním gelem na ruce. Od té doby, co jsem ho dostala, tahám ho v batohu pořád. Je to dost praktická věc. Navíc za nějakých 50 Kč? Objem má 75 ml, což mi přišlo poměrně dost, protože vám ho stačí fakt troška. Takže vám podle mě docela dlouho vydrží. Je teda docela aromatický, ale jen pár vteřin. Po použití se totiž rychle vsakuje a pak už jej v podstatě necítíte. Za mě dobrý! ☺


Eukalyptový olej

 

Cena: 3 

Éterické oleje u nás měly vždycky využití. Ať už jsme je kapali do aromalamp, do koupele nebo třeba i na polštáře pro lepší usínání. Konkrétně tento jsem testovala kapáním do vany, což je momentálně můj nejčastější způsob využívání těchto výrobků. A prospěl. Používala jsem 10 kapek. Není to teda tak aromatická bomba, na které jsem byla zvyklá, ale poslouží. Voní úplně stejně jako takové ty mentolovo-eukalyptové bonbony ve světle zeleném obalu. Dá se využít i k inhalaci při nachlazení, ale to jsem tedy nezkoušela. Každopádně vy můžete! ☺


Čisticí pleťové mléko

 

Cena: 7,68 

No, tady už bohužel tak pozitivní nebudu. Obal je krásný, pumpička je super. Ale samotný produkt mě moc nenadchnul. Bohužel. Četla jsem si způsob použití, který doporučují. Máte si na obličej nanést slabou vrstvu produktu a nechat ji pár minut působit. Pak tampónkem setřít. No, já oceňuji, když je odlíčení a čištění pleti otázkou minuty nebo dvou. Komplet. Takhle bych několik minut, podle výrobců, čekala jen na krok jedna. Tohle pro mě není. Když jsem produkt dala jen na tampónek nebo na prsty a snažila se pleť rovnou odličovat tak, jak jsem zvyklá, nefungovalo to. Nevzalo to ani make-up, a už vůbec ne řasenku. Možná by na sebe ten produkt po pár minutách ty nečistoty natáhl a následně by se odlíčení povedlo, ale na můj vkus je to prostě na dlouho...


Micelární pleťová voda

 

Cena: 3,90 

Co jsem si ale zamilovala, byla jejich micelární pleťovka. Obal je opět moc povedený, ale tentokrát se ztotožňuji i s obsahem. Produkt příjemně voní, ale hlavně opravdu pěkně odličuje a čistí pleť. Vezme make-up, řasenku (i když jsem netestovala na voděodolné) i běžné nečistoty, pokud zrovna nejste ten den nalíčená. A nestojí ani stovku, takže... Pokud něco od Calenduly, za mě tohle! ☺


Kolagenový krém

 

Cena: 8,16 

Tak, co napsat k tomuhle. Během testování jsem si na něj pořádně neudělala názor, přestože jsem jej používala denně. Je to takové... Nic moc extra... Dávala jsem si ho hlavně večer, protože pokud si jej dáte na pleť trochu víc, trvá mu déle se vstřebat. Obecně je takový mastnější, možná bych ho doporučila spíš na sušší (a i stárnoucí) pleť. Pokud si jej plánujete dávat ráno, než se nalíčíte, použijte jej opravdu málo. Protože jinak vám vytvoří takový mastnější efekt a poměrně mu potrvá, než se vstřebá. Každopádně mě tohle nějak extra nenadchlo. ☺


Ľaliaftin gel

 

Cena: 3,66 

K tomuhle výrobku vám toho taky bohužel moc neřeknu. Je určený na aknózní pleť, což nemám, na popálenou pokožku nebo na podrážděné místo po štípnutí hmyzem. Ani jedno mě (bohužel-bohudík) nepostihlo. Takže upřímně opravdu netuším. Každopádně si jej můžete zkusit pořídit, pokud se s některým z výše uvedených problémů trápíte. I když štípance od hmyzu a spálení jsou spíše letními záležitostmi. Tak třeba si na něj vzpomenete za nějakého půl roku a vyzkoušíte jej i na tyto nepříjemnosti. ☺


Hydromaska s obsahem vitamínů A, E

 

Cena: 5,28

K tomuhle toho taky moc nemám. Masky mi přišly dvě. A podle mě jsou si dost podobné. Akorát tato má tedy hezčí obal. Líbí se mi ten princip, že si masku pak necháváte přes noc, funguje vlastně úplně stejně, jako klasický krém. Každopádně že by to zanechávalo tu pleť v nějakém extra stavu, to si úplně nemyslím...☺


Vyživující maska s obsahem vitamínů A, E

 

Cena: 5,28

Tento výrobek mi právě přišel velmi podobný. Názvem, obsahem, složením. Moc nechápu rozdíl. Takže můj názor je stejný jako u produktu výše. ☺


Peeling

 

Cena: 5,04
 
Zato tohle jsem si celkem užívala. Voní mi to jako nějaký kosmetický olej. Barva je světle hnědá. Obsahuje spoustu drobných zrníček, z nichž některá se vám na obličeji rozpouští. Tohle bylo fakt moc příjemné. Je pak ale potřeba nanést nějaký mastnější krém (teď se klidně hodí i ty masky), protože konkrétně můj obličej byl po umytí peelingu poměrně suchý. ☺


Vzorečky

 

Cena: Jen poštovné

Dostala jsem i pět vzorečků, z nichž tři byly shodné s plnými baleními výrobků, které mi přišly. Každopádně je věnuji spolu s dalšími mými věcmi do nějaké aukce, ze které půjde výtěžek někam, kde je to potřeba.
Nicméně pokud plánujete Calendulu zkusit, vzorečky jsou podle mě fajn šance. Zaplatíte si jen poštovné a vzorečky vám přijdou. Tak to zvažte! ☺


Teď už je na vás, jaký obrázek si o kosmetice uděláte. Já jsem díky spolupráci měla možnost vyzkoušet hned několik produktů, za což znovu moc děkuji. Některé mi sedly více, jiné méně, ale každý jsme originální, takže je klidně možné, že vám sedne to, co mně ne. ☺

Můžete se také od 17.10. do 1.11. zapojit do soutěže o tři (podle mě) nejlepší produkty, které jsem dostala. Soutěž bude probíhat na mém Instagramu! ☺

Zapojíte se? Jaký na vás udělala značka dojem? Zaujalo vás něco? ☺

K.

8 komentářů:

  1. Taky jsem měla možnost vyzkoušet tuhle kosmetiku. Naštěstí jsem natrefila na skvělé produkty, takže jsem byla se vším spokojená. A souhlasím, že ta micelárka je super.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super! ☺
      A ano, micelárka je za mě nejlepší ze všech těch produktů, které jsem dostala! ☺

      Vymazat
  2. Woow, tak tahle kosmetika nevypadá vůbec zle!! :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba tě zaujala natolik, že ji i vyzkoušíš! ☺

      Vymazat
  3. Ja som si túto značku v poslednej dobe celkom obľúbila :)

    OdpovědětVymazat
  4. O tejto značke som ešte nepočula, takže ďakujem za oboznámenie :) Mňa najviac zaujal ten peeling :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem ti mohla představit něco, co ještě neznáš! ☺
      A peeling opravdu nebyl špatný. Není ani nijak parfemovaný, je z něj fakt cítit taková olejová vůně. Takže pokud ti to takhle vyhovuje, určitě ho zkus! ☺

      Vymazat