By Klára: ODCVIČENO V ÚNORU - NÁCVIKY PROVAZŮ, STOJE NA HLAVĚ A SPOUSTA TRÉNINKŮ OD PÉTI ELBLOVÉ /2020

pondělí 2. března 2020

ODCVIČENO V ÚNORU - NÁCVIKY PROVAZŮ, STOJE NA HLAVĚ A SPOUSTA TRÉNINKŮ OD PÉTI ELBLOVÉ /2020


Ahojte! ☺

I v nejkratším měsíci v roce jsem makala o sto šest! Doufám, že vy taky! Takže vám jako každý měsíc přináším inspiraci na workouty, které si můžete zacvičit! Nebudu to více okecávat, jdeme na to! ☺


1.2.

 

JacIkův test


Intense butt & legs workout at home od GetFitAtHome (10 minut)
Tohle mělo všechno, co jsem potřebovala. Hudbu, časovač a dobré cviky. Jasně, působí to trochu domácky, ale ničemu to nevadí. Zadek jsem cítila a to bylo hlavní!



Booty building workout routine od Marla Fay (10 minut)
Naopak tohle. Tohle ee. Jednak chyběl časovač a druhak... Ta hudba? Ta mi lezla na nervy už po třech minutách. No a pochopitelně bez časovače pořád kontrolujete obrazovku, a když zjistíte, že už se jede jiný cvik, plácáte sebou jak vorvaň, abyste se co nejrychleji dostali do té správné pozice. Ne, tohle mě fakt nebavilo...



Arms fat burn od Péti Elblové (19 minut)
Péťu jsme tu dlouho neměli. Cvičební videa totiž zas tak moc nenatáčí, protože spousta lidí maká podle jejího nového e-booku nebo třeba podle stories na Instagramu, které tam poměrně často nahrává. No, takže když vydala tuhle novinku, moc dlouho jsem neváhala. A bylo to super, jako obvykle. Ruce mám poměrně slabé, takže domácí cvičení na ně se mi hodí vždycky! ☺



Ab & hiit workout od Pamela Reif (8 minut)
Ani tuhle holčinu jsme tu dlouho neměli. A upřímně? Ani mi nějak nechyběla... :D Ne, tohle bylo zase něco. Jakože jsem u toho fakt umírala. Pamela a její workouty jsou prostě vždycky masakr. A tohle nebylo výjimkou!



2.2.

 

Yoga Kiss od Yoga With Adriene (40 minut)
Po předchozím trénování jsem potřebovala něco trošku volnějšího, takže jóga byla ideální volbou. Tahle je hodně o vnímání sebe sama, svého těla. Není to nic moc náročného, ani se u toho nějak extrémně neprotáhnete. Je to opravdu takové pomalé, odpočívací, relaxační. Ano, na konci máte sice chvilkové posilování bříška, ale to je ta „nejhorší“ část. Takže pokud se potřebujete u cvičení odreagovat, zastavit se, srovnat si myšlenky nebo vyčistit hlavu, našli jste super video! ☺



3.2.

 

Cvičení na zadek od Péti Elblové
K tomuto workoutu jsem použila i odporovací gumičky. Protože ty jsou prostě láska, chápete. A to bylo teda něco! Fakt, pokud tohle odmakáte po třiceti opakováních, tři série, a ještě s gumičkami, věřte mi, fakt to ucítíte! Tohle bylo fakt super!



Cvičení na břicho a zadek od Péti Elblové
No, a pokud by vám to nestačilo, zkuste i tohle. Fakt se zapotíte, máknou si jak ruce, tak bříško, tak zadek i se stehny. A díky nejrůznějším poskokům vlastně i lýtka. Takže tady máte prosím pěkně super workout na celé tělo. A byl boží! Určitě doporučuji!



4.2.

 

Zátěžový test u lékaře


Odpočinek


5.2.

 


Jacikův test


Stoje na hlavě, loktech a rukou


Protahování podle sebe


Nácvik provazů


6.2.

 

Florbalový trénink


7.2.

 

Výlet do Prahy




8.2.

 

Flexibility stretches for beginners od Anna McNulty (25 minut)
Tohle bylo taky moc fajn. Tím, že to bylo určeno začátečníkům, nebyly to žádné krkolomné pozice. Do těch se totiž tahle slečna dost často dostává. Ale tady nic takového nenajdete. Takže je to určeno právě i nám, obyčejným smrtelníkům. Za mě super!



Nácvik provazů


Stoje na hlavě, loktech a rukou


9.2.

 

Jacikův test


Abs home workout od Péti Elblové (10 minut)
Péťu tu mám tentokrát velmi často. Tak nějak jsem měla chuť zkusit si její workouty, které má na svém Instagramu. A vydala také nové cvičební video na Youtube, takže nebylo moc o čem. S tímhle se podle mě popere i začátečník, i když mezi jednotlivými cviky byly jen krátké pauzy. Bylo to ale dobře zvolené, nebyl to jeden masakrální cvik za druhým. Takže za mě dobrý, máknete si, ale úplně vás to nezničí. Takže právě i pro začátečníky to bude super! ☺



Ab workout od Sami Clarke (10 minut)
Tohle bylo trošku náročnější, protože se cvičilo fakt těch deset minut v kuse. Nebyl to ale takový ten extrém „ala Pamela“. Nicméně vám to dá určitě zabrat!




Get rid of bra bulged & back fat od Chloe Ting (10 minut)
Pokud už jste viděli i některé předchozí cvičební články, víte, že mě baví cvičit i spodní záda. A tohle bylo naprosto super! Jak na ramena, tak na spodní záda. Za mě tohle 100% ano!



10.2.

 

Jacikův test


Hiit workout od Péti Elblové
Tady u toho jsem si taky pěkně mákla. Tohle Péťa fakt umí. Máte za půl hodinky odcvičeno, zapotíte se, máknete si. A dokonce i mě, jakožto ne úplně milovníka HIIT cvičení a kardia, to bavilo. Což už o něčem vypovídá. ☺



11.2.

 

Jacikův test


Mini band butt burner od Sydney Cummings (10 minut)
Gumičky v tomto článku podruhé. Obecně u podobných workoutů závisí na tom, jak moc odporové ty gumičky jsou a taky kam si je natáhnete. Jestli na stehna, lýtka, kotníky... Takže intenzitu si do jisté míry určujete sami. Já jsem měla gumičku obvykle na stehnech, jen jednou jsem si ji přesunula na kotníky. A jo, za mě dobrý! Podle mě to zmákne určitě i začátečník, pokud si teda nezvolí ty těžší varianty.



Toned thighs workout od Blogilates (12 minut)
Cassey teď přišla s novou „řadou“ dvanáctiminutových workoutů. Tak jsem se do nich hned pustila. A začala jsem tím na stehna. Nebylo to úplně špatný, ale ani nic extra. Místy mě to moc nebavilo, i když jde z této (vlastně už) paní super energie. První polovina mi přišla ne moc záživná, ale zase jste pěkně cítili stehna i zadek. A ta druhá půlka mě zase víc bavila, ale nebyla až tak intenzivní. Takže asi takhle, určitě najdu videa, která mě od Blogilates baví víc, ale na tomhle rozhodně není nic špatně. To jen mně subjektivně na tom něco nesedělo.☺



Leg workout od Pamela Reif (12 minut)
Ano, i když Pamelu vždycky proklínám, mám ji tu znovu. Jsem trochu masochista, že? Ale tak nějak jsem doufala, že tak, jak vždycky umírám u posilování břicha, určitě nebudu umírat u cvičení na nohy. Haha, naivko! Ona je prostě blázen! Co k tomu víc říct? Rozhodně vás Pamela ani tady nezklame. A věřte mi, že vy i vaše nohy ji budete proklínat stejně jako já!



Nácvik provazů


Stoje na hlavě, loktech a rukou


12.2.

 

Abs workout od Fitness007 (10 minut)
Noo, nevím no. Tohle mě nějak nenadchlo. Z české scény u mě pravidelně uvidíte jen Péťu Elblovou. Tohle mě moc nebavilo, ani z té slečny nesršela žádná specifická pozitivní energie, která by mě přiměla si to pustit znovu. Takže tohle za mě není fakt nic extra no.



Toned abs workout od Blogilates (12 minut)
Další dvanáctiminutka byla na bříško. A to bylo teda něco. U tohoto jsem si mákla mnohem víc než u toho na nohy. Super!



13.2.

 

Florbalový trénink 


14.2.

 

Stoje na hlavě, loktech a rukou


Nácvik provazů


Procházka na rozhlednu



15.2.

 

Lítání na brigádě


Arms fat burn od Péti Elblové (19 minut)
Péťa v tomto článku už tak po padesáté! A s tímto videem už dokonce podruhé. Jak jsem psala výše, video na ruce se mi hodí vždycky, takže proč si tuhle Pétinu novinku nedat hned dvakrát, že? Navíc tady zapojíte i bříško, takže to máte 2v1! ☺



16.2.

 

Cvičení z ebooku od Péti Elblové
Tohle bylo taky něco! Vždycky jsem si říkala, co všichni vidí na těch workoutech z ebooku Péti. Ale po odcvičení tohoto jsem to pochopila. Co. To. Bylo? Fujky! Dávala jsem si mezi jednotlivými cviky jen chviličku pauzu, takže jsem i po té půl hodince byla fakt vyřízená. A to jsem si na začátku říkala, že to jsou jen dvě kola, že to bude brnkačka, že běžně u Péti odcvičím tři. No, pak jsem děkovala, že byla jen dvě! :D Takže pokud si chcete fakt máknout, zkuste tohle!



17.2.

 

Intenzivní trénink na celé tělo od Péti Elblové (23 minut)
Ano, ano. Zase Péťa. Fakt to ale nebyl záměr, tak nějak se mi to tu scházelo, noo. A asi vás nepřekvapí, že i tady napíšu, že mě to bavilo. Fakt jste zapojili celé tělo, uteklo to, mákla jsem si... Neumírala jsem teda tak, jako u těch workoutů z obrázků, ale nebylo to ani lážo plážo. Zvládne to určitě i začátečník, akorát se u toho víc zapotí. Ale cviky byly dobře zvolené, takže se s tím určitě poperete. A navíc Péťa změnila styl videa, podle mě k lepšímu, tak to minimálně omrkněte! ☺



Yoga stretch for tense shoulder & hips od SarahBethYoga (19 minut)
Tohle bylo opravdu příjemné. Jednak teda na nohy, hamstringy, kyčle, tak právě i na ramena, mezilopatkové svaly... Takže jo, tohle za mě taky dobrý!


18.2.

 

Darování krve


19.2.

 


Jacikův test


Non-stop workout with music od HITS for HIIT (5 minut)
Chtěla jsem po dlouhé době zase zkusit nějaké video, které by se dalo považovat za zahřívací před samotnou cvičební rutinou. A asi takové pětiminutovky budu „testovat“ častěji! Tohle bylo fajn na zahřátí, protože jste u toho nějak neumírali, netekly z vás potůčky potu, takže před cvičením podle mě ideální! ☺



Booty burn to get rid of cellulite od Emi Wong (10 minut)
Tohle byl za mě takový průměr. Nebylo na tom nic špatného, ale že by mě ten zadek nějak extra pálil, to zase ne. Pro začátečníky super, pokročilé to podle mě ale zas tak moc nenadchne.



Slim leg + burn thigh fat od Emi Wong (10 minut)
Toto je vlastně totéž. U tohoto videa (i po něm) jsem měla stejné pocity, jako u toho předchozího. Určitě se dá za deset minut ten zadek zapojit víc. Takže na začátek dobrý, ale nějak mě to nenadchlo.




Slim thighs & legs workout od Chloe Ting (15 minut)
Tohle mě bavilo už víc. Víc jsem ten zadek i cítila, ale otázkou je, jestli to bylo už i díky těm předchozím videím, nebo to bylo až tímto workoutem. Ale cvičení na zemi mě obecně baví víc, takže tohle mi bylo bližší. Cviky byly dobře zvolené, zvládne to tedy i začátečník. Ale myslím, že pokud si pokročilí přidají k tomuto posilování gumičky, bude to pecka! ☺



Full body cool down stretches for recovery & flexibility od Chloe Ting (10 minut)
Nooo, tady si úplně nejsem jistá no. Protahovat se jen deset minut, abyste se zaměřili na všechny svaly (nebo většinu), je podle mě málo. Zvlášť když to má podle názvu zlepšovat flexibilitu. Přišlo mi, že se jednotlivé pozice dost rychle měnily, takže jste daný sval ani nestihli pořádně uvolnit. Možná kdyby tam bylo méně pozic, ve kterých se setrvává déle, sedělo by mi to víc. Takhle mě to moc nenadchlo no. Škoda.



Nácvik provazů



20.2.

 

Jacikův test


Low impact cardio workout od Blogilates (12 minut)
Cvičení nebylo špatné. Tahle nová řada dvanáctiminutových videí od Blogilates stojí za to. Tohle nebyl masakr co se týká dechu a potu, ale zadek a stehna jsem teda cítila. Takže pokud si chcete máknout na tyto partie, tohle bude dobrá volba. Protože i když to má být video „na spalování tuků“, spíš mi přišlo, že je na posilování nohou. Videa na spalování tuků vypadají v mých očích trochu jinak. Náročněji. Víc skákavě. Tohle, jakožto „low impact“ kardio, bylo přirozeně lehčí. A chápu to, už jen podle toho názvu to má být pomalejší, odlehčenější verze. A taky to tak bylo. No, ale chci tím říct, abyste se připravili, že tohle není nějaké poskakování, po kterém budete pěkně zpocení, ale že spíš ucítíte pálení ve nohou a hýždí. ☺



Beginner ab workout od Pamela Reif (10 minut)
Schválně jsem zkusila, co u Pamely znamená posilování bříška pro začátečníky. A překvapila mě. Nečekala jsem, že opravdu odliší cvičení pro začátečníky a pro pokročilé. Ale udělala to. Jednak vybrala snazší cviky, a jednak mezi ně vložila krátké pauzy. Což běžně nedělá. Takže rozdíl tam opravdu byl. Každopádně si jej určitě můžete pustit, i pokud už nějakou dobu makáte. Je to sice snazší verze, ale pořád je to Pamela. A pokud máte třeba zrovna den, kdy se necítíte na nějaká masakrální cvičení, tak jako jsem to ten den měla já, určitě je tohle fajn volba!



Protažení podle sebe


Nácvik provazů


Stoje na hlavě, loktech a rukou


21.2.

 

Florbalový trénink


22.2.

 

Odpočinek


Hodinová procházka


23.2.


Florbalové zápasy 


24.2.

 

Cvičení podle sebe (3 kola):

Jacikův test (2 minuty)
-pauza- (1 minuta)
Dřep (40 vteřin)
-pauza- (20 vteřin)
Moutain climbers (40 vteřin)
-pauza- (20 vteřin)
Glute bridges (40 vteřin)
-pauza- (20 vteřin)
Plank (40 vteřin)
-pauza- (20 vteřin)
Superman s přítahem lopatek k sobě (40 vteřin)
-pauza- (1 minuta) 


Protažení podle sebe


Nácvik provazů


Učení se nového stoje na hlavě (přechod z pozice vrány do stoje na hlavě)


25.2.

 

Jacikův test (během celé cvičební rutiny 3x)


Pilates workout od Péti Elblové (24 minut)
Na tohle jsem byla zvědavá. A nezklamalo mě to. Sama Péťa označila toto video jako „pilates“ a „vhodné pro začátečníky“. Což vám samo o sobě řekne, v jakém duchu se tento workout ponese. Nenajdete tam žádné skákání, žádné angličáky, horolezce, nic takového. Všechno je to „v klidu“, nepotíte se jako čuňátka... Je to opravdu spíše o procítění jednotlivých svalů, než o zběsilých kardio prvcích. (Ano, chápete správně, nesnáším kardia... :D) Cviky jsou hezky navolené, souhlasím s tím, že to zvládne i začátečník. Úplně s přehledem. Zapojíte pěkně celé tělo, konkrétně ve čtyřech sériích. V každé sérii pak máte tři cviky, každý trvá 45 vteřin, které dvakrát opakujete. Mezi jednotlivými cviky máte 15 vteřin pauzu. Jedna série tedy trvá šest minut. Takže za necelých 25 minut máte pěkně odcvičeno. Jinak video jako takové navíc působí parádně, nový edit Pétiných videí se mi líbí, i když ani ten předchozí mi v ničem vůbec nevadil. Takže za mě ze všech stránek dobrý! ☺



Abdominal and oblique exercises od Rebecca Louise (12 minut)
Necítila jsem se úplně na nějaký masakr, byla jsem taková unavená, ještě jsem cítila napětí v některých svalech, tak jsem to nechtěla moc přehánět. Rebecca mívá ty workouty poměrně snadné, tak jsem zabrousila tam. A bylo to přesně tak, jak jsem čekala. Rozhodně po tomto workoutu nebudete nějak vyřízení. Je to poměrně snadné. Ale určitě si tam můžete zakomponovat nějaké variace, které vám to trochu ztíží. Tak jsem to udělala i já. Valná většina cviků je právě na boční břišní svaly, ale opravdu to není nějak náročné. Takže tohle pro začátečníky naprosto super, pokročilé to ale moc nenadchne.



26.2. 

 

Protahování podle sebe


Nácvik provazů


Stoje na hlavě


27.2.

 

Florbalový trénink


28.2.

 

Florbalový trénink


29.2.


Protahování od Péti Elblové (23 minut)
Toto video už jste u mě viděli ve cvičebním článku v listopadu. A mám na něj stále stejný názor. Můžete si díky němu sestavit svou protahovací rutinu nebo se inspirovat. Moje protahovací rutina vypadá dost podobně, jen mám o něco méně pozic a setrvávám v nich déle. Což mám radši. Jinak na videu není nic špatně, určitě vám přinese inspiraci na pozice, které můžete zařadit i do svého protahování! ☺




Doufám, že stále makáte! A to nejen na letní formě. Ale na té celoroční! ☺

K.

2 komentáře:

  1. Yoga with Adriene, tu miluju, jela jsem ji celý únor, někdy i 2x denně, protože se chci naučit pravidelně cvičit, ale potřebovala jsem na ten "nácvik" nějaké skutečně příjemné nebrutální cvičení :) můj ideál by byl ráno si každý den nechat tu jógu nebo nějaký strečink (pracuju v IT nyní už 3 roky a začínám to vnímat jako nutnost k přežití, to sezení je hrozné :D) a odpoledne si alespoň 4x týdně dát nějaké posilovací cvičení (ano, také nesnáším kardio :D). Přítel na mě ale kouká jak na ufona když si téměř každý den cvičím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super! Určitě ti to jednou půjde všechno přesně tak, jak si přeješ! ☺
      A jsem i ráda, že nejsem jediná, kdo s kardiem nekamarádí. Už si aspoň nepřijdu tak divná! :D
      Jo a přítel si určitě zvykne. Můj už to ani nekomentuje, přijde mu to naprosto normální. Tedy, u mě! :D

      Vymazat