By Klára: NÁKUPY ZA LEDEN A ÚNOR - KNÍŽKY, MÝDLA A ANDĚLSKÝ OBRAZ /2020

pátek 13. března 2020

NÁKUPY ZA LEDEN A ÚNOR - KNÍŽKY, MÝDLA A ANDĚLSKÝ OBRAZ /2020


Ahojte! ☺

Vítám vás u prvních nákupů roku 2020. Ano, v půlce března. Ale už mě v tomto asi znáte, časově je to se mnou vždycky takové všelijaké. A s blížící se maturitou a přijímačkami je to ještě horší. Nicméně si nemyslím, že by to někomu nějak extra vadilo. Beru to prostě tak, že až to vyjde, tak to vyjde. Za každou cenu psát a vydávat něco na čas, jen aby to prostě bylo v daný den, v danou hodinu... Tak to u mě (už) nefunguje.
No, dneska to bude poměrně svižné a docela krátké. Bylo po Vánocích, nic jsem si nepotřebovala kupovat, navíc jsem nebyla za celé dva měsíce v práci, takže... Mám tu ale pár věcí, nějaké spolupráce a jeden narozeninový dárek - pro maminku. Takže pokud chcete, pojďte mrknout! ☺


Začnu růžičkovým medvídkem, kterého jsem dostala od přítele. Mluvila jsem o něm několikrát, ukazovala jsem mu ho na různých fotkách, až nakonec pochopil. A objednal mi ho. S barvou asi neměl moc rozhodování, šel na jistotu. Protože tahle modrozelená, to je moje! Dostala jsem ho jakože k Valentýnu, ale už ho měl objednaného mnohem dříve, tak jen čekal, kdy mi ho dá. My ale Valentýna nějak neslavíme, takže to nebyl vyloženě dárek. Jen ten den prostě využil k tomu, aby mi ho dal. Pak ale říkal, že by mi ho dal i bez tohoto svátku. ☺
Určitě to není originál, i když přesně nevím, odkud ho objednával. Ale upřímně? Vůbec mi to nevadí. Udělal mi tím radost a vypadá jako dekorace i bez nějaké „značky“. ☺


Dál tu mám několik knížek, z nichž první dvě jsem dostala v rámci barterové spolupráce s nakladatelstvím Grada. Knížka s názvem „Den, kdy jsme se potkali“ se mi dostala hluboko pod kůži. Byla naprosto úžasná! Napsala jsem na ni samozřejmě i recenzi, tak na ni určitě mrkněte, pokud milujete čtení, nebo hledáte nějakému čtenáři dárek. Víc se tady nebudu rozvášňovat, to bychom tu byli do zítřka. To radši mrkněte na tu recenzi, pokud vás moje dojmy zajímají. ☺


U nakladatelství Grada jsem si vybrala ještě jednu knihu. Svou první detektivku v životě. Když teda nepočítám „Deset malých černoušků“ ze svého maturitního seznamu. I se svým poměrně malým množstvím času na čtení jsem ji přečetla za pár dní. Četla se skvěle! Recenzi na ni ale najdete na mém blogu pár dní po vydání tohoto článku. Teď nemá úplně cenu se tady nějak rozepisovat, všechno se dočtete později. Asi to shrnu jen větou, že jsem z ní docela na rozpacích. No, uvidíme, jak si utřídím myšlenky, až ji budu písemně hodnotit... ☺


Přesouváme se ke knize, kterou jsem sama kupovala. Sehnala jsem ji v dobročinné aukci pro některý útulek ve facebookové skupině „Cat Mania - Celoroční aukce“. Pořídila jsem ji jednak sobě a jednak mamce. Mamka ji podle mě přelouská tak 10x rychleji, než já. Mně totiž čtení v angličtině fakt trvá. Navíc nemám takovou slovní zásobu, takže si myslím, že když ji budu chtít dostatečně pochopit, budu si dohledávat slovíčka. A o to více času to zabere. Takže si ji nechám až po maturitě a po přijímačkách, až nebudu muset číst maturitní četbu nebo hromádky sešitů. No, jsem na sebe zvědavá! ☺ (Ehm, a pokud se ptáte, jestli už jsem přečetla anglickou verzi knížky „Hvězdy nám nepřály“, tak ne, ještě ne. Ale plánuju to taky po maturitě, pravděpodobně ještě před touto knížkou.)


O Gumpovi už většina z vás asi slyšela. Pokud ne, napíšu vám ve zkratce, o co jde. Knížka v sobě skrývá příběh toulavého pejska jménem Gump, který byl zachráněn jednou organizací. Ta už několik let vyrábí různé předměty (kalendáře, trička...), z jejichž prodeje je výtěžek rozdělován útulkům či jiným neziskovým organizacím, nebo jsou jim předměty přímo posílány k samotnému prodeji jménem daného spolku. Tato kniha je napsána dobrosrdečnými celebritami, dokonce je k ní složená i píseň. Veškerý výtěžek jde pak útulkům, část si nechává organizace, která se Gumpa původně ujala. Peníze pak využívá na záchranu dalších psů.
Mamka mě už nějaký ten pátek zná, takže když tohle viděla, rozhodla se téměř okamžitě mi knihu koupit, a podpořit tak celý tento projekt. Věděla, že mi tím udělá radost. A to nejen knihou, ale hlavně tou (finanční) podporou tam, kde je to potřeba. ☺


Koncem února mi přišel ještě jeden balíček na barterovou spolupráci. Tentokrát se jednalo o přírodní mýdla vyráběná na Slovensku. Dostala jsem je od firmy Mýdlo z farmy, s tím, že jsme se domluvili na tom, že si vyberu čtyři mýdla a o další čtyři udělám soutěž na svém Instagramu. (Ta běží do 20.3.) Na fotce vidíte ale jen tři, protože čtvrté už používám. Balíček přišel krásně ekologicky zabalený, žádný plast. A dostala jsem navíc i tři vzorečky. Udělalo to na mě opravdu moc dobrý dojem. Chystám samozřejmě i samostatnou recenzi. Zatím můžu říct jen to, že všechny čtyři produkty krásně voní. Tak uvidíme, jak se budou chovat při používání! ☺


Jediné dvě věci, které jsem i po Vánocích potřebovala, byl make up a pudr. Make-upy jsem si objednala dva. Oba jsou z Avonu, jen z jiných řad a v jiných odstínech. Tenhle stál nějakých 170 Kč, je hodně světlý, takže pro bleduli, jako jsem já, je super. Co mě ale mrzí, je jeho povaha. Má dost zvláštní konzistenci, a navíc mi přijde, že nedokonalosti spíše zvýrazňuje, než zakrývá, a je na pleti prostě vidět... Což rozhodně není něco, co bych vyhledávala. Dopotřebuju ho, ale znovu bych do něj nešla...


Objednala jsem i make up z řady LUXE. Ten už jsem doma jednou měla, a nebyl špatný. Každopádně teď už mi nesedí tak dobře, jako předtím. Dost rychle zasychá, takže ho pořádně nestihnete ani rozetřít, plus odstínově to pro mě taky není úplně stoprocentní. Takže s ním musím hodně opatrně. Ale výdrž se mu musí nechat, to zase jo. Takže je pro mě nositelný v malé vrstvě, vydrží pěkně přes celý školní den, ale je prostě vidět, že nějaký make up mám a že to není úplně moje barva. Každopádně ho určitě dopotřebujeme. Já nebo mamka. Znovu už ho ale asi nepotřebuju, spíš sáhnu po něčem, co mi bude odstínově blíž. ☺


Pudr mám taky z Avonu. Není na něm nic speciálního, je to prostě barevný pudr v tom nejsvětlejším odstínu, který jsem v katalogu objevila. Ještě nevím, jaký je, dopotřebovávám ještě ten starý. Ale já na pudry nejsem nějak náročná. Stačí, když mi zmatuje obličej a tak nějak zafixuje make up. Což by mohl v pohodě zvládnout.


Tento neuvěřitelně roztomilý balzámek mi dovezla mamka z Francie. Byla tam na služební cestě, ale nedostala se dál, než pár metrů od letiště. Tak mně, sestře i sobě koupila tuhle drobnost. Krásně voní a skvěle vypadá. Ani se mi ho nechce spotřebovávat, abych byla upřímná! ☺


Předposlední věcí je tento naprosto kouzelný obraz. Namalovala mi ho paní, kterou najdete na Facebooku jako Art of soul. Když jsem viděla její tvorbu, věděla jsem, že jeden obraz prostě koupím. A dostane ho mamka k narozeninám. Vybrala jsem si plátno ve formátu 30 x 40 cm, našla jsem si andílka, do kterého jsem se úplně zamilovala, a pak jsem jen čekala, až bude dílo na světě. Obraz mě stál 600 Kč, doprava pak dalších 80 Kč. Ale je to dárek, navíc pro maminku, a podpořila jsem tím umělkyni. Takže toho vůbec nelituju. Navíc je naprosto dokonalý. Jsem nadšená, opravdu! Takže pokud sháníte něco podobného, určitě si tuhle paní dohledejte. Je opravdu šikovná! ☺


A završím to posledním výrobkem, který jsem také dostala v rámci barterové spolupráce. Je to nádherné album s gravírováním podle mého vlastního návrhu, ve tvrdých deskách, s hnědými čtvrtkami a kroužkovou vazbou. Vyrobila mi ho firma MadCrafts, kterou mimochodem zastupují neuvěřitelně milí lidé. S přítelem jej využijeme na fotky za prvních pět let našeho společného bytí. Recenze už je několik dní na blogu, tak můžete mrknout i na ni, pokud vás to zajímá víc! ☺


A jsme na konci. Tentokrát toho tady opravdu tolik nebylo, vlastně to bylo spíše o těch spolupracích. Ale snad vám to nevadí. Nicméně nákupový článek za březen a duben bude rozsáhlejší, to vím už teď. Tak se těšte! ☺

Určitě mi dejte vědět, co jste si za poslední dva měsíce pořídili vy. A pokud vás zaujalo něco z tohoto článku, budu ráda, když mi to napíšete do komentářů. ☺

A já se jako vždycky budu těšit u dalšího článku!

K.

4 komentáře:

  1. Ten medvídek je nádherný. Zaujal mě i balzám na rty. Taky plánuji podobný článek, protože se mi tu nějaké novinky taky nahromadily.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za komentář! ☺
      Tak se budu těšit i na tvůj článek! ☺

      Vymazat
  2. Knižky si ihneď značím, vyzerajú zaujímavo :)

    OdpovědětVymazat