By Klára: ODCVIČENO V KVĚTNU - ZÁPLAVA BÁROU SEDLÁKOVOU, PÉŤOU ELBLOVOU, MADFIT A PAMELOU /2020

neděle 31. května 2020

ODCVIČENO V KVĚTNU - ZÁPLAVA BÁROU SEDLÁKOVOU, PÉŤOU ELBLOVOU, MADFIT A PAMELOU /2020


Ahojte! ☺

Další měsíc je za námi, takže klasicky přicházím se cvičebním článkem. I přes to, že jsem několik dní ze zdravotních důvodů necvičila, tu mám pro vás zase celkem dost cvičebních videí. I tentokrát je tu celkem dost jógy, takže i kdybyste měli třeba rušnější dny a chtěli u cvičení spíš odpočívat, přijdete si tu na své. Tak pojďte mrknout! ☺


1.5. 


Party dance workout od MadFit (15 minut)
Tohle taneční video jsem měla na konci předchozího cvičebního článku. A je úžasné. Určitě ho budu ještě několikrát opakovat, dokud MadFit nepřijde se stejným formátem, jen s jinými sestavami a s jinými písničkami. Jsou to vlastně čtyři klasické písničkové workouty v jednom. Tohle je druh kardia, který fakt nemám problém dělat. Užívám si ho, nabíjí mě endorfíny a je prostě výborný! Super, super, super!



Protahování podle sebe


Nácvik provazů


Pár jóga pozic


Stoje na hlavě, loktech a rukou


2.5.

 

„Like that“ plank challenge od MadFit (3 minuty)
Tomuhle nemám co vytknout. Pěkně vymyšlené, fajn hudba, cítila jsem i ruce a trochu břicho. Za mě dobrý!




„Lose yourself“ full body workout routine od MadFit (5 minut)
Další písničkový workout, tentokrát skoro pětiminutový. Fajn udělaný refrén, spousta cviků. Nebylo to úplně to top video z písničkových workoutů této slečny, ale špatné to nebylo. ☺



Legs + booty od Pamela Reif (25 minut)
No, má cenu komentovat video od Pamely? Masakr, jako vždycky. Díky jejím komentářům jsem se o to víc soustředila na jednotlivé svaly. A o to víc to pálilo. První část byla navíc s gumičkou, makali jste v podstatě bez přestávek a ještě ty cviky nebyly nic lehkého. Tak, jak jsme u této krásné slečny zvyklí.




Flexibility yoga stretching - provaz, rozštěp, placka od Bára Sedláková (16 minut)
Ach jo, na tohle jsem se fakt těšila. Ale bohužel, byla jsem zklamaná. Ta sestava mně osobně prostě nesedla. Rozhodně mi nepřišlo, že bych měla hamstringy, vnitřní stehna nebo záda protažená natolik, abych se dostala do provazu, rozštěpu nebo placky. V těch protahovacích pozicích jste zůstávali strašně krátce. Navíc čtvrt hodinka na protažení všech svalů, které potřebujete k bezpečnému přechodu do těchto pozic, mi přišla prostě málo. Klidně by stačilo pět minut navíc, udělat z toho dvacetiminutovku, zůstávat v těch pozicích o deset vteřin déle. Ne, prostě tohle mi nepřišlo dobrý. Každopádně mám v plánu zkoušet další videa od této slečny, tak uvidíme, jestli to bude lepší. ☺



3.5.


Full body od Péti Elblové (25 minut)
Tahle dvě videa už jste u mě taky viděli, ale chyběla mi do Pétiny týdenní výzvy, takže je tu mám znovu. Už jsem psala i minule, že podle Péti cvičím ráda. Nejsou to pro mě úplné zabijáky, ale baví mě to, mám z toho fajn pocit. Určitě pokud začínáte, Péťa je dobrá volba. Stejně jako tohle video. Poradí si s ním totiž určitě i začátečník. ☺



Problémové partie od Péti Elblové (25 minut)
U tohoto je to totéž. Pokud se budete soustředit na jednotlivé partie, ucítíte to. Opět to není nějaký masakr, bude to super i pro začátečníky. Já jsem cítila teda hlavně to bříško, ale i ta část na vnitřní stehna byla fajn. Až teda na ten jeden cvik v sedě, ten jsem nepochopila. Ten je totiž podle mě na vnější stehna, popřípadě boční část hýždí. Ale jinak to bylo fajn.



4.5.



Domácí posilování - zadek, nohy, břicho od Báry Sedlákové (18 minut)
Ach jo, Barču tu mám už podruhé, ale ani tady prostě nebudu chválit. A fakt mě to mrzí, dobrých českých videí na cvičení není zrovna příliš. Ale prostě... Sestava, dobře, dejme tomu. Ale to provedení... Za každou cenu udělat cviky co nejrychleji, při posilování zadku švihat nohou, když má být cvik prováděn tahem. Nemám ráda, když se při tom cvičení mám někam hnát. A ještě na úkor kvality. A je to fakt škoda, ty cviky mi přišly dobře zvolené, ale zbytek prostě... Za mě ne.



Evening yoga od Báry Sedlákové (16 minut)
Naštěstí tu Barču budu mít ještě mockrát, takže u ní určitě najdu i videa, která mě budou bavit. Tohle bylo jedno z nich. Bylo to opravdu příjemné. Záklony, rotace, zklidnění. Za mě tohle byla skvěle strávená čtvrthodinka. Doporučuju. ☺




5.5.


Kardio podle sebe (28 minut)


Knee-friendly butt workout podle sebe
30x bridge → 1 minuta výdrž
10s pauza
(2x) 25x fire hydrant ve stoje → (2x) 30x kmit
10s pauza
(2x) 25x zanožení ve stoje → (2x) 30x kmit
10s pauza
30x grasshopper → 1 minuta výdrž
-3 série, pauza půl minuty mezi sériemi-


6.5.


Full body yoga od Báry Sedlákové (49 minut)
Pokud už jste viděli některé předchozí články o cvičení, asi víte, že dlouhá videa moc necvičím. Ani co se týká posilování, ani jógy. Obvykle jsou to videa do půl hodinky. Tentokrát jsem si ale vybrala jógu na skoro padesát minut. A musím přiznat, že mi to opravdu pomohlo. Jógu se teď snažím zařazovat trochu častěji, abych se uklidnila, uvolnila, zastavila a tak nějak utekla od reality. A musím říct, že si to opravdu užívám. Během sestavy jsem hlavně se svým tělem a dechem. A v závěrečné „Šavásáně“ jsem pak svou duší úplně někde jinde. Zní to možná hrozně, zvlášť pro lidi, kteří těmhle věcem nevěří. Taky jsem taková bývala. Než jsem našla fyzioterapeutku, která mě masáží dokázala dostat z reality takovým způsobem, že jsem měla pak problém se do ní vrátit. Moje já prostě uteklo někam pryč, měla jsem naprosto prázdnou hlavu. Je to úžasný a naprosto magický stav. Něco podobného zažívám právě i při relaxacích. Jsem člověk, kterému trvá se z té pozice dostat, zase začít vnímat prsty a podobně. Pokud jste to někdy zažili, asi víte, o čem mluvím. U jógových videí se mi tedy stává to, že když lektor mluví o tom, jak máte začít vnímat své tělo, přetočit se na bok a pak se posadit, nejsem schopná to ani zdaleka udělat tak rychle. Takže i když lektor už sedí a loučí se, já jsem ještě pořád vleže na podložce a sbírám celé své já, vracím se do reality. Chtěla bych tím říct, že byste měli vnímat a respektovat své tělo. Ne se někam hnát, protože to tak dělá někdo jiný. Tomu člověku to třeba takto vyhovuje. Já mám tenhle únik z reality opravdu ráda. Tak ho svému tělu dopřeji. A že mi trvá návrat zpět déle? No a co? Využijte jógu nejen k protažení, ale taky jako chvilku, kdy jste se svým tělem. A klidně k tomu využijte tuhle lekci. Byla totiž opravdu příjemná. ☺



7.5.


Knee-friendly butt workout podle sebe
30x bridge → 1 minuta výdrž
-10s pauza-
(2x) 25x fire hydrant ve stoje → (2x) 30x kmit
-10s pauza-
(2x) 25x zanožení ve stoje → (2x) 30x kmit
-10s pauza-
30x grasshopper → 1 minuta výdrž
-3 série, pauza půl minuty mezi sériemi-


Butt workout o 12 variacích jednoho cviku
20x most
20x kmit v mostu
(2x) 20x zdvih v mostu s jednou nataženou nohou
(2x) 20x zdvih v mostu s jednou pokrčenou nohou
-20s pauza-
20x pochodování v mostu
20x nohy od sebe s gumičkou v mostu
20x stlačení overballu/polštáře v mostu
20x zdvih s vahou (kettlebell, činky...)
-20s pauza-
20x most se zády na vyvýšené podložce
20x most s nohama na vyvýšené podložce
20x rolování míče v mostu
1 minuta výdrž v mostu
-2 série, minuta pauza mezi sériemi-


8.5.


Candlelight yoga od Báry Sedlákové (26 minut)
I tohle mě moc bavilo. Některé části jsou poměrně rychlé, pohybové, přecházíte ze střechy do planku, takže to není vyloženě relaxační jóga. Ale jak má Barča v celém názvu, je to jóga na posílení i zklidnění. S tím souhlasím. Právě v těch plankových pozicích lehce zpevňujete, ale na konci opět zrelaxujete právě v pozici mrtvoly.



9.5.


Dance party workout od MadFit (15 minut)
Tohle už jsem odcvičila potřetí. Najdete to i na začátku tohoto článku, takže to nemá smysl víc okecávat. Ale už je vám asi jasný, jak moc mě tohle video baví!



Dancer arms od MadFit (4 minuty)
Kombinaci MadFit a písničkových workoutů mám fakt ráda, kdybyste na to ještě nepřišli. Tohle nebylo úplně něco, co bych zařadila mezi ty top videa tohoto formátu, ale ruce jsem cítila a celkem mě to i bavilo. Takže za zkoušku to určitě stojí, jsou to čtyři minutky. ☺



No jumping kardio od MadFit (10 minut)
Další kardio, vidíte to, jo? Lepším se! :D Ne, tohle na mě vyběhlo celkem náhodou. Tak jsem se rozhodla to zkusit. A i když je to bez skoků, vhodný i na oslabená kolena, do bytu a já nevím co ještě, mákla jsem si. V kombinaci s předchozími videi už jsem po tomhle byla fakt spocená.



Beginner ab routine od MadFit (15 minut)
MadFit už tak po padesáté v tomto článku. Ale chtěla jsem zkusit, jaké to pro mě bude, cvičit na břicho něco pro začátečníky. A užila jsem si to. Jasně, nebyl to žádný masakr, ale bříško jsem zapojovala, někde MadFit zmínila i náročnější verze, takže jsem většinou odcvičila ty. Ale jinak je tohle naprosto v pohodě pro každého. ☺



Morning warm up od Báry Sedlákové (13 minut)
Sice je tohle ranní jóga, ale já jsem si ji dala v podvečer na konec své cvičební rutiny. A i tam byla fajn. Pochopitelně tam nebyla ta závěrečná relaxace, ale jinak je podle mě jedno, jestli si tuhle jógu dáte ráno, dopoledne, odpoledne nebo večer. Byla příjemná, kratičká, takže podle mě taky vhodná pro každého.



10.5.


King pigeon strečink od Báry Sedlákové (39 minut)
Tady asi taky nemám úplně co vytknout. Pěkná sestava, Barča spoustu věcí vysvětlila. Byl tady teda trošku horší zvuk, ale zvládnout se to dalo. Do úplně té konečné pozice jsem se teda nedostala, ale do různých variant ano. Takže za mě tohle jako nácvik úplně v pohodě. ☺



11.5.


Fun HIIT kardio od Péti Elblové (15 minut)
Tohle bylo super. Pěkně poskládané, zvládnutelné, forma opět skvělá. Za mě dobrý, určitě se s tím poperete všichni! ☺




Booty lift cardio pilates workout od Blogilates (20 minut)
Tady jsem si fakt mákla. Hodně jsem cítila stehna, ale i zadek. Tahle dvacetiminutovka byla za mě fakt super! Doporučuju!



Protažení podle sebe


Nácvik provazů


Několik jóga pozic


Stojky a stoje


12.5.


Nucený odpočinek


13.5.


Nucený odpočinek


14.5.


Nucený odpočinek


15.5.


Nucený odpočinek


16.5.


90´s dance party workout od MadFit (15 minut)
MadFit vydala nové taneční video. Tak jsem samozřejmě zkusila. A musím teda říct, že mi přišlo náročnější. První sestava mě bavila strašně moc, u druhé jsem nebyla schopná zatancovat refrén, jakože absolutně vůbec. Ještě tam byl i jeden krok, který jsem nebyla schopná pochopit. Třetí písnička byla taková střelená, asi to nebylo to pravé, ale nějak mi nevadila. Čtvrtá byla taky taková zvláštní, co se teda týká refrénu. Stejně jako ta pátá. Takže nevím no, hodně mě bavila ta první, v těch ostatních jsem se úplně nenašla. Ale rozhodně si cením toho, že MadFit pokračuje v této sérii. Mě rozhodně víc bavilo to předchozí video. I když tohle taky nebylo špatné, jen to nebylo 100% pro mě. Ale určitě si to najde své milovníky. Já dám přednost těm osmdesátkám. ☺



Toned legs & rounded booty od MadFit (20 minut)
Tohle jsem odcvičila poctivě s gumičkami a šestikilovým kettlebellem. A bylo to fajn. Odcvičili jste dvě stejná kola, zadek i nohy jsem cítila. Nebyla to vyloženě umíračka, takže pokud máte doma vybavení, určitě to zvládnete taky, ale užila jsem si to.



Standing abs workout & small waist od MrandMrsMuscle (15 minut)
Pokud tyhle moje články čtete už déle, možná víte, že na posilování břicha ve stoje moc nejsem. Nepřijde mi to moc efektivní. Ale tady u té slečny jsem si fakt mákla. Bylo to hodně i o kardio prvcích, cítila jsem po docvičení i stehna. Byla jsem i lehce zadýchaná, což byla fakta, která tomuto workoutu přidala. Takže pokud chcete něco pohybového, ne 100% zaměřeného na břicho, tohle nebude špatná volba.



Jóga workout - core od Tomash Strnad Yoga (15 minut)
Jako pardon, ale tohle pro mě bylo fakt těžký. Šlo o úplně odlišné zapojování (břišních) svalů, než na jaké jsem zvyklá. A po těch předchozích videích už jsem fakt umírala. V některých těch pozicích jsem se třepala jak ratlík, a prostě... Tohle pro mě bylo zase něco nového, obtížnějšího a zajímavého. Taky určitě stojí za zkoušku. ☺



17.5.


Brusle (45 minut)



18.5.


90´s dance party workout od MadFit (15 minut)
Druhá šance pro tento workout. Ale ani ta nepomohla, abych se s těmi sestavami skamarádila. Ale nevadí, v pohybu jsem byla, zahřála jsem se, a to bylo hlavní. ☺



Core and back workout od Well+Good (8 minut)
S touhle slečnou jsem cvičila úplně poprvé. Měli jste tam osm cviků. Byly to spíš kompenzační cviky, které měly dát vaše tělo tak nějak do rovnováhy. Nebylo to vyloženě na sílu, ani jste se u toho moc nenadřeli. Bylo to spíše o vnímání svalů a jednotlivých napojeních. Byla to taky fajn zkušenost, zase trochu něco jiného, ale znovu bych to asi nepotřebovala.



Back fat - love handle workout od MrandMrsMuscle (15 minut)
Tohle bylo celkem fajn. Bylo ale potřeba opravdu vnímat svaly, které chcete zapojovat. Pak to fungovalo. Bez toho byste tam jen máchali rukama a bylo by to k ničemu. Opět to byla fajn obměna běžných domácích workoutů na záda. Podle mě taky stojí za zkoušku. ☺



19.5.


Leg workout at home od Gabby Scheyen (20 minut)
S touhle slečnou jsem taky cvičila poprvé. A musím říct, že to stálo za to. Na začátku vám vysvětlila všechny cviky, což pro mě osobně teda úplně nebylo, takže jsem to přeskočila. Protože pak vidíte tu trojici cviků vždycky před začátkem série. Mezi cviky není v podstatě žádná pauza, mezi sériemi ano, i když jen půlminutová. Takže o to intenzivnější to je. Opravdu, u tohoto jsem ty nohy a lehce i zadek cítila! ☺



Begginer yoga/stretch class od Boho Beautiful (15 minut)
Příjemné jednoduchoučké čtvrthodinové protažení. Tohle jsem si fakt užila. Jen tak zrelaxovat, lehce se protáhnout... Tohle bylo opravdu moc fajn.



20.5.


Lítání na brigádě


Flexibilní hamstringy od Báry Sedlákové (40 minut)
I tohle byl fajn strávený čas. Pěkně jsem si protáhla hamstringy i kyčle, příjemně to utíkalo. I když je pravda, že ani po tomto videu jsem se do provazu nedostala, přestože po své sestavě to už téměř zvládnu. Ale to nevadí, zase jsem si aspoň zkusila něco jiného. Nic špatně na tomto videu nebylo, takže pokud chcete, můžete se podle něj taky protáhnout. ☺



21.5.


„Say so“ full body workout routine od MadFit (3 minuty)
Nooo, nevím, nevím. Tohle asi nebylo úplně ono. Ne, že by to bylo vyloženě špatné, ale na to, jak mám písničkové workouty od MadFit ráda, tohle bylo takové... Moc mě to nechytlo no. Ale tak to nevadí, byly to tři minutky a chytne mě třeba zase nějaký další workout tohoto formátu, který MadFit vydá.



Dance party workout od MadFit (15 minut)
Tohle už komentovat nebudu, už je to v tomto článku dvakrát, tak to asi stačí. ☺



90´s dance party workout od MadFit (15 minut)
Dala jsem třetí šanci i tomuto workoutu, ale prostě. Ne, nesedlo mi to, nebyla jsem schopná se do toho dostat a sžít se s tím. Takže už to asi zkoušet nebudu. Počkám si na něco jiného.



Happy dance workout od Pamela Reif (15 minut)
Tohle bylo ale celkem fajn. Nebyla to MadFit, ale nebylo to špatné. Akorát teda ta vysoká kolena na konci, to byla celkem podpásovka teda. Ale tak to by nebyla Pamela, abyste si nemákli. Tím závěrem si pojistila alespoň to, že se (trochu) zadýcháte.



22.5.


Intense lower abs workout od Chloe Ting (10 minut)
Na spodní bříško bylo tohle video opravdu fajn. Forma videa je u Chloe úplně v pohodě, cviky byly hezky zvolené, poradíte si i jako začátečník. Buď pomalejším provedením cviků nebo jednoduššími verzemi. Určitě to stojí za zkoušku.



Lower abs workout routine od Fraser Wilson (10 minut)
Tak s tímhle týpkem jsem si teda mákla. Pro začátečníky určitě ne. Bylo to teda fakt celkem náročný, na konci jsem už umírala. Nehledě na to, že takovou tu houpačku nejsem nikdy pořádně schopná udělat nějak dobře. Ale snažila jsem se. Každopádně mě to bavilo. Takže pokud už nějakou chvilku cvičíte, zkuste to! ☺



Záklony s nadšením od Tomash Strnad Yoga (34 minut)
Jojo, tohle bylo hodně příjemné. To mi na záda dělalo opravdu dobře. Záklony v pozicích nízkého výpadu, velblouda, luku. To bylo fajn. Pokud ale hledáte nějakou příjemnou jógu na uvolnění, tohle pro vás nebude. Asi si můžete říct, že to jsou „jen“ záklony, ale není to pravda. Není to žádné lehká odpočinková sranda. Pokud jste ale nadšenci do záklonů nebo jste připraveni na jógu, která je lehce náročnější na záda nebo dýchání v těchto pozicích, určitě si tohle pusťte.



23.5.


Challenge /kardio od Péti Elblové (5 minut)
Péťa přišla s novými krátkými výzvami. Tak jsem se do nich pustila. U tohoto videa cvičíte vždycky půl minutky a pak máte deset vteřin pauzu. Což jsou fajn intervaly, je to v pohodě zvládnutelné i co se týká skladby cviků. Neumírala jsem u toho, ale na zahřátí nebo začátek či konec vaší rutiny to bude fajn. Poradíte si s tím určitě všichni, fakt! ☺



Challenge /bříško od Péti Elblové (5 minut)
Tohle pro mě byla asi nejtěžší výzva. Cvičí se totiž celou minutu a pak máte jen desetivteřinovou pauzu. Takže u tohoto jsem bříško fakt cítila, za mě super.



Challenge /vnitřní strana stehen od Péti Elblové (5 minut)
Naopak tohle pro mě bylo úplně v pohodě. Opět jsem teda nepochopila, v čem je ten druhý cvik zaměřený na vnitřní stranu stehen. Fakt jsem se na to soustředila, ale prostě jsem na to nepřišla. Je spíš na vnější stranu, popřípadě na zadek, dejme tomu. Ale vnitřní stehna u toho fakt necítím. Což ani nemůžu, protože u tohoto cviku jde o pohyb směrem nahoru/ven, čili o abdukci. Vnitřní stehna jsou ale adduktory, přitahovače, čili se posilují při pohybu směrem dovnitř. Takže v tomhle to opravdu nechápu. Nicméně tohle video pro mě teda moc nebylo, nechytlo mě.



Challenge /zadeček od Péti Elblové (5 minut)
Tohle bylo tak nějak napůl. Nebylo to úplně špatné, ale že byste si u toho nějak moc mákli, to zase ne. Nebo alespoň já jsem to tak neměla. Cvičíte opět půl minutky, pak máte deset vteřin pauzu. Takže klidně to zkuste, je to pětiminutovka, ale já to asi znovu nepotřebuju. ☺



24.5.


Flexibility joga flow od Báry Sedlákové (40 minut)
Barču už jsem v tomto článku měla několikrát. Pro tento den jsem si vybrala protahovací lekci. Byla moc příjemná, uteklo mi to, ale měla jsem i čas a prostor vnímat svoje tělo. Tohle určitě zkuste, fakt. A to i pokud se nehoníte za provazem nebo plackou. V tomhle ohledu mi přišlo, že to na nich skoro vůbec nestojí. Ano, máte možnost se do nich dostat, ale nemusíte. Není to vyloženě průprava na tyto pozice. Nebo alespoň já to tak vnímám. Takže pokud se prostě jen chcete příjemně protáhnout, uvolnit a prostě jen tak být se svým tělem, tohle bude pro vás. ☺




25.5.


Posilování na zadek, nohy a břicho od Báry Sedlákové (20 minut)
U tohoto videa je v jeden okamžik potřeba se celkem soustředit na to, jak jdou jednotlivé pohyby za sebou. Konkrétně je to v části, kdy posilujete nohy a zadek. A byla to zase fajn změna, zase něco nového, jiného, než na co jsem zvyklá. Ta část na břicho mě asi bavila o něco víc, víc jsem právě tuto oblast i cítila, ale ani ta druhá část nebyla špatná.



Grow your booty od Pamela Reif (12 minut)
Co k tomuhle říct. Asi jen - Pamela a gumičky. A taky to, že dvanáct minut mi teda bohatě stačilo. Bavilo mě to, ale zadek jsem teda fakt cítila. Super!



26.5.


Odpočinek


27.5.


Cardio / No jumping - silent & neighbor friendly od Pamela Reif (10 minut)
Tohle bylo snad poprvé, co jsem si udělala video od Pamely ještě o něco těžší, než bylo původně. Nemusela jsem brát ohledy na sousedy, skákat klidně můžu, takže jsem například u tichých angličáků dělala klasické. A super. Zahřála jsem se, zapotila, bylo to dobře poskládané, formu má Pamela vychytanou, takže jo, do tohoto pojďte!



Socks workout od Pamela Reif (10 minut)
Jestli si chcete ozvláštnit cvičební rutinu, tohle je určitě fajn volba. Navíc si u toho fakt máknete. Nebyla jsem teda schopná udělat jeden cvik, a to „L-sit slide“. Na to jsem měla asi krátké ruce. (Nebo velkej zadek.) Ale jinak to bylo v pohodě.



Toned arms workout with water bottles od Pamela Reif (10 minut)
Na tohle cvičení jsem si vzala dvoukilové činky. A musím říct, že mi to teda bohatě stačilo. Moje ruce umíraly. Ale tak to se dalo u Pamely asi čekat, no. ☺



Daily stretch od Pamela Reif (15 minut)
Pokud hledáte protahování, které bude fajn po vašem cvičení, už podle mě hledat nemusíte. Mě tohle opravdu bavilo, a určitě jsem to necvičila naposledy. Je to čtvrthodinka a pěkně si protáhnete celé tělo. Velký palec nahoru, fakt!



Nácvik provazů


Stoje na hlavě


Stojky na loktech a rukou
´

28.5.


Kardio podle sebe (45/15)
Angličák → dámský klik
Vysoká kolena
4+4 mountain climbers
Bruslař
Poloviční angličák s výdrží ve dřepu
Doteky v krabovi
Široký dřep s úklonem a přitažením kolene
8x zakopávání → vysoký výskok
Plank s rotací
Dřep s výskokem
Bicycle
Skoky (ala) přes švihadlo
Široký dřep - úzký dřep s přískokem
Single leg drop
Plank jacks
Přeskakující výpad


Booty band workout od Sami Clarke (16 minut)
K tomuto asi taky nemá cenu něco moc psát. Mělo to gumičku, což mám prostě ráda. Uteklo mi to, bylo to dobře poskládané, bavilo mě to, zadek jsem cítila, takže co víc chtít?



Jóga flow od Tomash Strnad Yoga (18 minut)
Ani tohle nebylo špatné. Poměrně krátká jógová sestava. Ani vyloženě odpočinková, ani vyloženě relaxační, prostě taková... Jógová. Ale byla celkem fajn, takže pokud chcete, zkuste ji. ☺



Nácvik provazů


29.5.


Relaxace po náročném dni od Báry Sedlákové (34 minut)
Ideální půlhodinka, pokud si potřebujete odpočinout, zrelaxovat, zklidnit se. Opět, moc příjemná sestava, opravdu vyloženě relaxační, ale udělala mi opravdu dobře.



30.5.


Cardio workout od Pree Kay (10 minut)
Od této slečny jsem zatím nic necvičila, tohle bylo první video. A nebylo špatné, určitě je vhodné i pro začátečníky. Není to nic moc náročného, ale na zahřátí mi to stačilo. Akorát to teda nemělo časovač, takže jsem musela pořád kontrolovat obrazovku no.



Upper body & arm workout od Chloe Ting (10 minut)
Nečekala jsem to, ale ruce jsem fakt cítila. Krátké, celkem intenzivní. Za mě dobrý.



Quick & effective ab plank workout at home od OFFICIALTHENX (7 minut)
Tento workout taky stál za to. Krátké, intenzivní, díky plankům zapojíte pěkně i ruce, zpevníte záda, trochu i spodní část těla. Takže tohle jsem si užila. Byla to i taková fajn výzva.



Lower body workout od Chelsea Maples (10 minut)
U tohoto jsem si nebyla jistá, jestli nešlápnu vedle, ale nakonec to tak nebylo. Na konci jsem ten zadek fakt cítila. Měla jsem trochu problém s hlasem slečny, ale dalo se to přehlédnout. Takže dobrý, tohle klidně zkuste. ☺



Daily stretch od Pamela Reif (15 minut)
Říkala jsem, že tohle necvičím naposledy. Až tak fajn to bylo. ☺



31.5.


Yoga inspired workout - posílení a spalování od Báry Sedlákové (25 minut)
Pěkná, příjemná lekce s posilovacími prvky. Je poměrně dynamická, ale přišla mi fajn. Uteklo mi to, pozice mrtvoly na konci nebyla ani tak dlouhá, takže jsem nestihla myšlenkami nikam moc utéct, a byla jsem relativně brzo připravená na něco dalšího.



Jóga pro zpevnění těla od Báry Sedlákové (30 minut)
A bavila mě i tahle lekce. Rychlá, dynamická, je v ní spousta chaturang, které jsem dříve fakt neměla ráda, ale teď, když si v nich přijdu silná, je mám mnohem víc v oblibě. Takže určitě stojí za to zkusit i tuhle jógu. Pokud tedy hledáte něco rychlejšího a ne vyloženě odpočinkového a protahovacího.




No, a jsme zase na konci! Snad jste i tentokrát načerpali nějakou inspiraci nebo motivaci. ☺

Budu se na vás těšit zase u dalšího článku!

K.

2 komentáře:

  1. Tohle je super. Ono je toho všude plno, ale já jsem vždycky ráda za jakékoliv doporučení cvičících videí, ať to své můžu trochu obměňovat a nenudit se. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě. To je smysl těchto článků. Jasně, jsou to hodně individuální věci, ale i tak je podle mě fajn předat nějakou tu inspiraci. ☺

      Vymazat