By Klára: ODCVIČENO V ČERVNU - CVIČENÍ V DOBĚ MATURITY, MOJE STÁLICE A DANCE #LIKENINA /2020

středa 1. července 2020

ODCVIČENO V ČERVNU - CVIČENÍ V DOBĚ MATURITY, MOJE STÁLICE A DANCE #LIKENINA /2020


Ahojte! ☺

Tak, máme za sebou červen. Pro nás studenty poslední školní měsíc tohoto školní roku. Konkrétně pro mě to byl zároveň poslední měsíc na střední škole. Ale ani během přípravy na maturitu jsem nepřestávala cvičit. Naopak jsem pohyb využívala k odpočinku a jako pauzu mezi učením. Tak se pojďte inspirovat a najděte si tady třeba i vy nějaké video, u kterého si máknete nebo si naopak odpočinete. Ať už fyzicky, nebo psychicky. ☺


1.6.


Dance party workout od MadFit (15 minut)
Tohle už ode mě znáte, už jsem to cvičila několikrát. Je to prostě naprosto skvělá forma kardia. Je to MadFit, jsou to taneční sestavy, nejsou v tom nějak náročné kroky, rychle to utíká, baví mě to... Co víc chtít? ☺



Well back od FITFAB Strong (27 minut)
Tohle mi přišlo celkem fajn. I když to tak z názvu vypadá, nešlo o cvičení na záda. Mělo jít spíše o kompenzační cviky pro lidi, kteří třeba nevnímají polohu svého těla během dne nebo dlouho (a často nesprávně) sedí. Byly tam cviky jak na zadek, tak i na ruce. Nebylo to nějak extra těžké, ale ani úplné lehárko. Formu videí mají holky zmáknutou, takže tam nemám co vytknout. Video obsahuje jak zahřátí, tak lehké protažení, jako vždycky. Úroveň si zvolíte podle sebe. Záleží na hmotnosti činek, můžete přidat třeba závaží na kotníky. Určitě je to vhodné i pro začátečníky. ☺




Protažení podle sebe


Nácvik provazů


Pár jóga pozic


Stoje na hlavě, loktech a rukou


2.6.


Odpočinek


3.6.


Dance party workout od MadFit (15 minut)
Tady aspoň vidíte, jak moc mě tohle video baví!



Boky od Péti Elblové (18 minut)
Tohle se vůbec nezdá, ale teda mákla jsem si. Hlavně ta třetí série mi dala zabrat. To jsou totiž cviky, které teda fakt v oblasti boků cítím a umírám u nich. Na tuhle partii bylo tohle fakt super. Doporučuju!



Daily stretch od Pamela Reif (15 minut)
I tohle video už u mě na blogu vidíte po několikáté. Uteče to, pěkně se protáhnete, je to čtvrthodinka, ta sestava mi vyhovuje... Určitě to zkuste, pokud jste to ještě neudělali.


 

4.6.


Cardio dance party workout od Blogilates (15 minut)
Tohle sice nebylo tak dobré, jako verze od MadFit, ale špatné to nebylo. Je to asi v tom, že Cassey k vám během cvičení mluví a nejsou tam vyloženě taneční kroky. Jsou to klasické cviky, jen napasované na hudbu. Ne že by to bylo špatné, to vůbec ne, mákla jsem si. Cítila jsem hlavně nohy, i když třetí písnička dala zabrat hlavně mým pažím, protože jsem byla pořád v planku. V poslední písničce jsem si zase trochu zablbla, zatancovala. Ale nedá se srovnávat se sestavami od MadFit, bylo to úplně jiné. ☺



Lower abs workout od The Fasion Jogger (10 minut)
K tomuhle jsem přistoupila tak, že to nebude nic moc, ale teda... To vůbec nebylo lehké! Cvičilo se celých deset minut v kuse a břicho jsem teda cítila. Super, fakt!



Cvičení na ruce & záda od Péti Elblové (15 minut)
I tohle jsem cítila. Opět moc povedené video, ruce jsem cítila jak ve cvicích s čínkami, tak bez. Pokud tedy hledáte krátké video, u kterého si máknete, tohle nebude špatná volba.



5.6.


Happy sweat workout od Pamela Reif (12 minut)
Super video pro ty, kteří (stejně jako já) nejsou milovníci kardia. Zapotíte se, ale uteče vám to a bude vás to bavit. Nebo alespoň já jsem to takhle měla. Opět je to úplně jiné, než videa od MadFit, ale o tom to je. Každý si tak může vybrat, co chce. (U mě je číslo jedna MadFit, za ní je v tanečních videích Pamela a po ní Blogilates.)



Get that tone legs od Heart Of Abs (10 minut)
Nooo, asi ne. Ne že by to bylo úplně špatné, to zase ne, ale nějak mě to moc nebavilo. Mělo to hudbu i časovač, což bylo fajn. Ale neseděly mi intervaly, abych byla upřímná. Cvičíte půl minuty a pak máte patnáct vteřin pauzu. Na mě je ta pauza moc dlouhá, když to srovnáte s dobou, kdy cvičíte. Jako nohy jsem celkem cítila, ale dalo se z toho dostat mnohem víc. Škoda no.



Butt workout od Koboko Fitness (10 minut)
Tady se cvičilo taky půl minutky a potom následovala vždy desetivteřinová pauza. V polovině byla ještě minutová přestávka. Dát do desetiminutovky ještě takhle dlouhou pauzu, to se mi fakt nelíbilo, no. A zas takový masakr, aby to bylo potřeba, to teda fakt nebyl. Za mě nee.



Hip opening yoga flow od Well + Good (18 minut)
No, a aby tady těch „špatných“ videí nebylo málo, přidám ještě tohle. Čím začít... Prostředí bylo fajn, ale celá ta myšlenka mi nebyla moc sympatická. Nějak jsem se nesžila s tím, že ta jedna slečna půlku sestavy vůbec necvičila a jen popisovala, co dělá ta druhá. Působilo to na mě dost divně. A nějak extra mi nesedla ani ta sestava. Celkově jsem u tohoto videa nějak neměla dobrý pocit.



6.6.


Dance #likenina od Les Mills (40 minut)
Tak, aby bylo jasno, rozhodně nejsem dobrá tanečnice. Ale tohle jsem si fakt užila. Na začátku jste měli krátkou sestavu na rozehřátí a pak jste se učili jednotlivé části celé velké sestavy. No, jenže já chytráček jsem se vždycky dívala na ty tanečníky a poslouchala názvy jednotlivých kroků, takže jsem věděla, co mám dělat. Ale nějak mi nedošlo, že bych si tu sestavu mohla i zapamatovávat, protože ji pak budu ještě potřebovat. No, takže to pospojování mi trvalo na konci dost dlouho, a některé kroky jsem si jela tak nějak podle sebe. Ale když se jela poslední dvě opakování celé velké sestavy, už jsem si ji pamatovala. (Teď už ji ale určitě zase nevím.) Jestli to bylo koukatelné, to nevím, ale užila jsem si to. Vyblbla jsem se a hodně jsem se zapotila. Bylo to fakt super. Určitě to zkuste! ☺




7.6.


Dancer arms od MadFit (4 minuty)
Nezdá se to, ale po tomhle jsem ty paže celkem cítila, takže jsem byla ráda, když to konečně skončilo a já jsem mohla povolit. Pokud plánujete cvičit horní část těla, tohle bude na zahřátí a nějaké rozhýbání paží super!



Břicho podle sebe (45/15)
Leg raises
Hip dips
Nohy u sebe - kmit - nohy k sobě - kmit
Single leg drops
4x russian twist - sklapovačka v loďce
Mounstain climbers
Reverse crunches s napnutím nohou
Spider plank


8.6.


Dance workout od Adri Bouchard (14 minut)
No, nebylo to ani zdaleka takové, jako MadFit, Pamela nebo Blogilates, ale nebylo to ani úplně špatné. Na rozhýbání je to celkem fajn. Ale přijde mi fakt škoda, že to má hudbu, časovač, ty sestavy taky nejsou úplně nejhorší, ale ta kvalita jako taková se mi moc nelíbí. Kdyby to bylo natáčené na něco jiného, pozvedlo by to tu úroveň o dost výš. No, každopádně jsem se u toho trochu zahřála, ale že by mě to nějak extra bavilo, to taky úplně ne. Takže znovu to určitě nepotřebuju.



Thigh workout od Pamela Reif (15 minut)
Tak tohle jsem fakt cítila. Umírala mi vnitřní stehna, ale pěkně jsem cítila i ta vnější. Ale tak to se dalo u Pamely asi čekat. Takže pokud hledáte něco na vnitřní stehna, zkuste tohle. Cítila jsem je ještě druhý den. Super!



9.6.


Warm up for at home workouts od MadFit (5 minut)
Po něčem podobném už jsem koukala nějakou chvilku. Najít video, kde se rozehřejete, ale nebude to vyloženě čtvrthodinové kardio, ale bude to dobré, to není úplně snadné. Tohle je tak napůl. Kdybych to dělala já, pojala bych tu myšlenku a sestavu trochu jinak. Vyloženě špatné to nebylo, ale znovu bych to asi nepotřebovala. Čekala jsem od toho asi trošku víc, no.



Dance party workout od MadFit (15 minut)
Do třetice všeho dobrého, ne? ☺



Upper body resistance band workout od MadFit (12 minut)
Další MadFit, tentokrát s expandérem. Asi k tomu nemusím víc říkat, ne? Kde je gumička, obvykle mi to sedí a baví mě to. Tady to nebylo jinak. Paže jsem cítila, užila jsem si to, takže za mě dobrý.



Intense six pack workout od MadFit (10 minut)
S touhle slečnou pokračujeme i s videem na břicho. Tohle bylo fajn. Používala jsem svůj šestikilový kettlebell a pak dvě kilové činky. Cvičili jste vždycky dva cviky, půl minuty první, půl minuty druhý, pak jste je zopakovali ještě jednou a následovala patnáctivteřinová pauza. Takhle jste jeli čtyři kola. Zakončila to pak minutová variace jednoho cviku. Bavilo mě to, bylo to zase něco jiného díky těm pomůckám, takže pokud máte činky, zkuste to. ☺



Stretch routine od Adri Bouchard (7 minut)
Tohle za mě bohužel ne. Ta sestava jako taková nebyla úplně špatná. Byla to taková klasika. Určitě jsem proti myšlence, kterou má Adri v náhledové fotce. Sedmiminutová rutina určitě není přizpůsobená na zlepšování flexibility. Nelíbilo se mi ani to, že tam Adri potřebovala nacpat provaz. Já jsem po svém nácviku a své sestavě schopná dostat se do provazu taky. Ale dávat to do takhle krátké sestavy, ve které ten nácvik ještě ani nebyl takový, aby to bylo bezpečné, jen proto, aby bylo vidět, že to zvládne... Nelíbilo se mi to.



10.6.


Beginner flexibility routine od MadFit (30 minut)
Tohle bylo příjemné. Pěkně se protáhnete, zklidníte, nejsou tam žádné krkolomné pozice, zvládnou to i začátečníci, ale užijí si to i pokročilí. Takže super!



11.6.


Full body workout od Adri Bouchard (10 minut)
Nebylo to úplně zlé. Cvičilo se vždycky tři čtvrtě minutky, pak byla patnáctivteřinová pauza. Mělo to časovač, názvy cviků... Sestava byla taky celkem fajn, jen na mě ta videa Adri nepůsobí úplně profesionálně no.



Trénink na zadek od Anna Faltová (15 minut)
Na tuhle slečnu jsem narazila tak nějak náhodou. Ale odcvičila jsem všechna videa, která jsem u ní našla. Začala jsem tímhle na zadek. A bylo to fajn. Dobré cviky, pěkně poskládané, mělo to časovač, hudbu, názvy cviků... Za mě super! ☺



Ab workout od Adri Bouchard (10 minut)
Břicho jsem cítila, to ano. Byly to sice takové klasické cviky, ale to ničemu nevadí. Jen mě (opět) prostě mrzí ta kvalita no.



Arm workout od Adri Bouchard (10 minut)
Toto je úplně to stejné. Ruce jsem cítila, ocenila jsem, že tam nebyly žádné pomůcky, ani kliky, takže to může zkusit každý. Jen to rozlišení je opravdu malé, je to přesvětlené a nepůsobí to prostě dobře. Ale cviky byly fajn.



Core, zpevni střed těla od Tomash Strnad yoga (12 minut)
Wow. Tohle byl zase úplně jiný druh pohybu, než na jaký jsem zvyklá. A o to intenzivnější to bylo. Občas jsem teda chytla křeč do stehna, konkrétně u zvedání zadku na dlaních s nataženýma nohama. Obě nohy jsem u toho samozřejmě zvednout nedokázala, ale i tak mi to dalo zabrat. A lidi, kteří jsou schopni se držet opravdu jen na dlaních, ty obdivuju. Je to neskutečně těžké. Ale zkuste alespoň ty variace, tak jako já. Věřím, že to zvládnete! ☺



12.6.


Ashtanga yoga od Fightmaster Yoga (30 minut)
Krásná příjemná půlhodinka. Na protažení, ale i zklidnění, lehce i zpevnění díky některým Chaturangám. Taky to stojí za zkoušku.



13.6.


Odpočinek


14.6.


Celé tělo od Péti Elblové (18 minut)
Tohle je video opravdu pro každého. Zvládne to i začátečník, nejsou tam ani skoky a ani cviky náročné na kolena, takže i pokud máte problém s klouby nebo se sousedy, tohle si odcvičit můžete. A i tak si máknete, fakt!



Dance cardio workout od Pamela Reif (15 minut)
Tohle video už jsem v některém předchozím článku taky měla. A domácích tanečků není nikdy dost. Ještě když mi kompenzují kardio, které normálně úplně nedělám. Tady jste pěkně v pohybu, užijete si to, ale zároveň zapojíte i některé svalově skupiny. Ideální kombinace!



Happy dance workout od Pamela Reif (15 minut)
Jak jsem psala, tanečků není nikdy dost, takže tu mám ještě tenhle „Happy workout“ opět od Pamely. A bylo to super. Skvěle udělané sestavy, fakt jsem se u toho usmívala a užívala jsem si to. Super! Tohle je fakt skvělá forma kardií, ale zároveň i prostředek ke zlepšení nálady. ☺



15.6.


Posilování na zadek podle sebe (15 minut)


Leg workout od MadFit (15 minut)
Tohle bylo super. Bylo to teda hodně na zadek, přestože se to jmenuje „Leg workout“, což mi nevadí. O to je vlastně možná i lepší. Některé cviky byly na vnitřní stehna, některé i na přední, něco samozřejmě i na vnější. U jedné variace jste zapojovali i lýtka, protože jste se zvedali na špičky. Pěkně poskládané, cítili jste jednotlivé svaly, takže paráda!



16.6.



Short dance cardio workout to burn calories od Holly Dolke (7 minut)
Nee. Absolutně jsem tohle video nepochopila. Vůbec jsem nebyla schopná se jakkoliv zorientovat v té sestavě, pochopit ji, natož se do ní nějak zapojit. Takže obvykle jsem si tam tak nějak poskakovala a hýbala se podle sebe. Čímž se úplně vytrácí nějaká pointa tohoto workoutu...



The best abs workout od Blogilates (15 minut)
Tyhle workouty na písničky mě od Cassey baví. Zase to tu rutinu trochu ozvláštní, když vám nehraje hudba jen v pozadí, ale vlastně posilujete do rytmu. A fakt si u toho máknete! Věřím, že si s tím poradíte, ale rozhodně nečekejte žádnou flákárnu. To u Blogilates taky nebývá zvykem. ☺



Toned arms workout od Boho Beautiful (10 minut)
Jako pardón, ale u tohoto jsem umírala. A to hned od začátku, protože se začínalo tricepsovými kliky. A i když byly na kolenou, fakt jsem to cítila. No a po zbytek workoutu už jsem jen myslela na to, kdy už bude konec a tohle utrpení skončí. Šílené, fakt. V tom dobrém slova smyslu, samozřejmě. Protože já a mně podobní jsme tak trochu masochisté no. Takže tohle pro začátečníky radši ne, ať je hned nezastrašíme, ale pro pokročilé to bude super intenzivní desetiminutovka!



Planky:
30s na loktech
30s na dlaních
(2x) 30s boční plank na loktech
(2x) 30s boční plank na dlaních
30s hipdips
30s pohyby dopředu
30s doteky ramene
30s up-up-down-down


Protažení podle sebe


Nácvik provazů


Stojky a stoje na hlavě


17.6.


HIIT kardio na doma od Anna Faltová (18 minut)
Vidíte to, jo? Kardio a HIIT v jednom. Tohle mě bavilo. Nebylo to žádné zběsilé a extra těžké skákání pět metrů vysoko světelnou rychlostí, takže jsem to ve zdraví zvládla. Cvičili jste vždycky šest cviků po půl minutách s krátkými pauzami ve čtyřech kolech. Cviky byly hezky zvolené, takže jednou jste měli více dynamický cvik se zpevněným bříškem, pak jste zase zapojovali více zadek a lýtka, pak zase stehna a v plancích i ruce a bříško. Komplexní dynamické super kardio. Za mě dobrý!



Masakr trénink na zadek + gumička od Anna Faltová (20 minut)
Jojo, tohle bylo taky super. Je tam gumička, že jo, chápeme se... Ale hlavně, ten zadek mi fakt umíral. Ne, nebylo to to nejtěžší video na zadek, které jsem odmakala, ale teda... Stálo to za to!



Nácvik provazů


18.6.


Waist whittler cardio pilates workout od Blogilates (20 minut)
Tento den patřil zase horní polovině těla. Zahájila jsem to posilováním břicha v oblasti pasu, které bylo nakombinované s kardiem. Ale teda musím přiznat, že tahle řada workoutů od Blogilates je slušná makačka. Po těchto dvaceti minutách jsem fakt umírala a přemýšlela jsem, jak docvičím ty další workouty, které jsem si vybrala. Super, fakt!



Pevné břicho od Anna Faltová (10 minut)
Po krátké pauze jsem pokračovala tímto. No, to jsem si taky dala. Fakt nemám ráda toho, kdo vymyslel výdrže v table topu s koleny nad zemí a ještě s přítahy kolen nebo propínáním nohou. To pro mě bylo fakt těžké. Ale zvládla jsem to. Cvičíte ale celých deset minut v kuse, takže úplní začátečníci asi zkuste něco s pauzami. Fakt to bylo celkem náročné.



Trénink na břicho od Anna Faltová (5 minut)
No, řekli byste si: „Pff, pětiminutovka, to bude pohodička.“ No, tak nebyla. Tahle slečna vám ukáže, že i za takhle krátkou chvilku jde opravdu cítit břišní svaly. Tohle taky určitě stojí za zařazení do vaší cvičební rutiny.



Beautiful arms sculpt pilates workout od Blogilates (10 minut)
Tak u tohoto workoutu bych měla určitě problém vybrat ten nejhorší a nejtěžší cvik. Byly by to všechny. Tohle byl taky slušný masakr. Obecně jsem na sebe tento den nebyla moc mírumilovná. Bože, umíraly mi tricepsy, ale i ramena!



Protažení podle sebe


19.6.


Yoga for splits od Blogilates (20 minut)
Pokud hledáte fajn sestavu na nácvik provazů, tohle nebude špatná volba. Pořád mi ta moje sestava přijde efektivnější a sedí mi víc, ale tahle byla rozhodně jedna z těch, které mi byly bližší. Nebyl to styl „jeden cvik, druhý cvik a jdeme do provazu“. To vůbec ne. Bylo to příjemné a opravdu vám to ty kyčle připravovalo na provaz. Já jsem se do něj po této sestavě teda nedostala, ale byla jsem velmi blízko. Nicméně to nevadí, i kdybyste nedošli až do konečné pozice, ale drželi byste v nějaké jiné variaci, i to bude fajn. Nic nejde hned, zvlášť ne tohle. Je potřeba být opatrný, respektovat svoje tělo, poslouchat ho, nejít přes extrémní bolest a nehnat se za něčím jen proto, že někdo jiný už to umí a je to trend. Na to je potřeba myslet.
Já sama jsem si pak udělala ještě několik cviků ze své sestavy, dopřála si čas a ještě trochu protahování, a nakonec jsem se do toho provazu dostala. (Ale cvičím ho už měsíce... ☺) Každopádně pokud hledáte inspiraci a v tomhle směru se snažíte najít to svoje, bude to fajn. I díky tomuto videu si třeba nakonec můžete poskládat tu ideální sestavu pro vás! ☺



Stoje a stojky


Protažení podle sebe


20.6.


Leg slimming cardio pilates workout od Blogilates (20 minut)
Už jsem psala, že tahle řada je docela masakr. U tohoto workoutu jsem vždycky byla ráda, když přišly poslední dva cviky a já jsem si mohla lehnout na zem. Problém teda nastával v okamžiku, kdy jsem se z ní musela zvednout. Nohy mi umíraly, fakt že jo.



Beautiful ab sculpt pilates workout od Blogilates (10 minut)
Pokračujeme bříškem. A teda nevím, jestli Cassey dělá ty workouty čím dál těžší, nebo je se mnou něco špatně. Ale já jsem měla břicho v ohni. Hlavně teda díky cviku s názvem „eagle crunch“, ten totiž fakt nesnáším. A myslím, že vy budete taky, pokud odcvičíte tento workout...



Celý vršek těla od Anna Faltová (12 minut)
Tohle bylo taky moc fajn. Bylo v tom poměrně hodně planků, čímž jste zapojovali širokou škálu svalů. Pak tam byly nějaké cviky i na spodní záda, něco na paže a pár cviků vyloženě na břicho. Mně se tohle líbilo, za mě palec nahoru! ☺



At home total body slimming workout od Blogilates (12 minut)
Už jsem kdysi v nějakém článku zmiňovala, že nemám ráda takové ty workouty, které se prezentují tím, že je můžete cvičit v posteli, na válendě, na gauči a tak podobně. Ale zkusila jsem tohle. Byla jsem zvědavá, jak to Cassey pojme. A pojala to skvěle. Fakt jsem si mákla a byla jsem ráda, když ten poslední cvik skončil. Po tomhle jsem už měla opravdu dost!



21.6.


Odpočinek


22.6.


Protažení podle sebe


23.6.


Maturita


24.6.


Odpočinek


25.6.


Odpočinek


26.6.


Dance party workout (2010´) od MadFit (15 minut)
MadFit přišla s novým tanečním videem. A tohle bylo teda super. Skvělý výběr písniček, sestavy mě bavily, nemám co vytknout!



Bříško a zadeček od Péti Elblové (32 minut)
Byla jsem hodně překvapená, že Péťa vydala video, které je delší než půl hoďky. A musím teda říct, že mě to bavilo. Používaly se i gumičky a činka, já jsem teda zvolila šestikilový kettlebell. Cvičila se dvě šestnáctiminutová kola, kdy jeden cvik trval vždycky tři čtvrtě minuty a pak jste měli patnáctivteřinovou pauzu. Cviky byly hezky zvolené a podle mě to bude fajn i pro začátečníky. (Samozřejmě se to dá odcvičit i bez gumiček, s lehčí činkou nebo klidně bez ní. ☺)



27.6.


„Rockstar“ full body workout routine od MadFit (3 minuty)
Nebylo to úplně špatné, ale že by mě to bavilo nějak extra, to taky ne. Ale na začátek cvičební rutiny, na zahřátí a rozpohybovaní to bylo v pohodě. ☺



The best thigh workout od Blogilates (14 minut)
Jo, tohle bylo fajn. Opět jste měli cviky provádět do rytmu hudby. Zapojovali jste jak hamstringy, tak i vnější a vnitřní stehna. Za mě dobrý!



Daily stretch routine od MadFit (16 minut)
Pokud hledáte nějaké protahování po cvičení, tohle bude dobrá volba. Jde o klasické cviky na uvolnění a protažení svalů, nejsou v tom žádné krkolomné pozice, ani v tom není vyloženě záměr na zlepšování flexibility. Takže jestli se chcete zklidnit a protáhnout po tréninku, zkuste tohle.



28.6.


Lítání na brigádě


29.6.


Well knees od FITFAB Strong (29 minut)
Jedno video z této řady už jsem cvičila, teď jsem se pustila do druhého a zároveň posledního. V sérii „Well“ vyšla ještě asi další čtyři videa, ale četla jsem v popisku, že jsou to videa vhodná pro těhotné ženy. Do čehož já se asi pouštět nepotřebuju. No, každopádně, tohle by bylo super, kdyby tam Katy neudělala jednu změnu. A to tu, že v druhém kole odstranila nejtěžší cvik. Pro mě je cvičení o výzvách a makání na 100 %. Tohle šlo proti obojímu. Jinak to bylo fajn. Ale tenhle krok (k horšímu) tam tedy být nemusel, no.



30.6.


The best body slimming workout od Blogilates (14 minut)
Tohle bylo taky skvělé. Každá písnička byla zaměřená na jinou část těla, ale teda... Umírala jsem u všech. Skvělá práce, Cassey, opravdu!



Beautiful thigh sculpt pilates workout od Blogilates (10 minut)
Tak tohle byla vnitřní stehna v ohni. Fakt. Pokud hledáte něco fakt pořádného na tuhle partii, zkuste tohle. Bude vás to pálit, věřte mi.



Butt plump workout od Blogilates (12 minut)
Tak, a s Blogilates to i zakončíme. A samozřejmě opět něčím, co stojí za to. A tím tento workout rozhodně byl. Zadek mi umíral, hamstringy také. Takže ani s tímto nešlápnete vedle.



Protažení podle sebe



A to je pro červen opět všechno. Budu se na vás brzy těšit zase u dalšího článku! ☺

K.

2 komentáře:

  1. Je super sledovat, jak stále makáš!
    Já pravidelně cvičím podle Péti Elblové, kterou fakt zbožňuju. <3 Nedávno jsem docvičila první e-book od Sarah's day a teď jedu podle Chloe Ting a jejích výzev. :) Cvičební videa od Aničky Faltové jsou také super! :)
    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, Teri! ♥
      S Péťou cvičím poměrně často. I když je pravda, že od doby, kdy píšu tyto články, tak mnohem méně, než před tím. Ale tak nějak mi to takhle vyhovuje. Ale je neuvěřitelná, kam se dostala a kam se pořád posouvá. ☺
      O tom e-booku už jsem slyšela, ale já se do těchto věcí asi pouštět nebudu. Do žádného e-booku. Nějak mě to neláká.
      A koukala jsem, že ty výzvy od Chloe Ting teď zkouší poměrně dost lidí. Tak snad to (nejen na tebe) bude mít pozitivní vliv. ☺
      S Aničkou jsem cvičila poprvé, a fakt to nebylo špatné. Těším se na nějaká další její cvičební videa!

      Vymazat