By Klára: NÁKUPY ZA LEDEN A ÚNOR (2. ČÁST) - VYBAVENÍ PRO CHLUPÁČKA A NOVÉ KNIHY

pátek 18. března 2022

NÁKUPY ZA LEDEN A ÚNOR (2. ČÁST) - VYBAVENÍ PRO CHLUPÁČKA A NOVÉ KNIHY


Ahojte! ☺

Jak jsem slibovala v předchozí první části lednového a únorového nákupovém článku, přicházím v polovině března s druhou částí. Minule jsem vám ukazovala novinky, které se týkaly vybavení domácnosti. Dnes to budou pro změnu knihy, hry a různé drobnosti pro našeho nového chlupatého člena rodiny. 
Začnu prostorově největší a zároveň nejdražší věcí. A tou je ortopedický psí pelíšek. Bylo nám doporučeno pořídit právě tento druh, protože může ulevit starším pejskům, kteří často mívají problémy s klouby. Rozhodli jsme se touto radou řídit. Vybrali jsme tedy béžový pelíšek od Hobby Dog, který v sobě obsahuje matraci z paměťové pěny. A spává na něm celkem dost, takže se mu na něm asi leží dobře. Pelíšek tedy minimálně půlku účelu plní, snad bude opravdu ulevovat i těm nožkám. ☺ Jinak nás stál kolem 1 700 Kč.
Na fotku jsem vměstnala ještě pytel granulí značky Wellness Core s příchutí tuňáka a lososa, kterými teď Rafaelka krmíme. Tohle balení bylo roztržené, takže u něj prodejce snížil cenu. Díky tomu jsme jej pořídili asi za tisícovku. Jinak jsou tyhle granule skoro jednou tak drahé. Nicméně náš chlupáč asi není až tak velký fanda ryb, takže příště určitě sáhneme po jiných příchutích.
Rafaelkovi jsme pořídili ještě dvě deky. Jednu, bílou, má na cestování, druhá, hořčicová, se válí pod mým stolem. Na té lehává, když zrovna nechce odpočívat v pelíšku. Jsou z Kiku a stály pár korun... ☺


Přesouváme se ke dvěma hrám, které jsme si s přítelem pořídili. Tuto s názvem Karak hrajeme hodně často. V podstatě u každé společné odpolední chvilky u kafe. Je nenáročná, odpočinková a baví nás. Takže tuhle bychom určitě doporučili!



Co se ale zas až tak nepovedlo, byla hra s názvem Terra Futura. Tu jsme zkusili asi čtyřikrát, ale nějak jsme jí nepřišli na chuť. Možná chce víc času, ale zatím nás tedy bohužel neoslovila.

Už v článku o únorových pozitivních momentech jsem zmiňovala, že jsem se v únoru zapojila do jedné knižní akce, ve které si lidé darovali nebo vyměňovali knihy. Já sama tolik knih na výměnu nebo darování nemám, ale nabídla jsem ručně kreslené záložky s motivem Malého prince. S tímto návrhem souhlasily čtyři paní/slečny, tak jsem se dala do kreslení. A ony do výběru knih, které mi pošlou.
Jako první tu mám Zakázané ovoce od Jojo Moyesové. Slyšela jsem o ní, byla dost vychvalovaná, tak jsem na ni zvědavá.


O knížce Na kolenou jsem také slyšela. I ona měla od řady lidí kladná hodnocení. Jsem na ni taky zvědavá!


Knížku s názvem Spoutaný jsem zatím nikde nezahlédla. Jde asi o nějaké starší dílo. Taky jí ale určitě dám šanci.


Veterinářka je také dílo, o kterém jsem do teď neslyšela, ani jsem jej nikde neviděla. Ale nevypadá špatně, podle mě to bude fajn oddechovka.


Na co jsem hodně zvědavá, a co mě svou anotací zaujalo, je kniha Velké maličkosti. Kamarádka říkala, že má moc hezkou myšlenku a že stojí za přečtení. Tak doufám, že na ni budu mít stejná názor! ☺


Poslední knížkou, která mi přišla, byla tato kráska s názvem Truly. Na tu jsem koukala hned, když vyšla, líbila se mi i podle anotace, ale nakonec jsem si ji nepořídila, protože je součástí vícedílné série. A upřímně, mně čtení sérií zatím moc nejde, obvykle čtu knihy se samostatnými oddělenými příběhy. (Například k přečtení celého Harryho Pottera se dostávám už několik let. Zatím vždycky skončím někde u třetího dílu. Ale jednou to dokážu, fakt!) V knihovničce na mě čeká ještě série od Mony Kasten, ke které jsem se zatím taky nedostala. Ale věřím, že brzy vezmu do ruky i tyto kousky. A těším se na ně!
I z této knížky jsem tedy rozhodně měla radost! ☺


Přesouváme se od knížek k psím mňamkám. První pamlsky, které jsme Rafaelkovi pořídili, byly tyto hovězí pásky. A chutnají mu, takže za nás dobrý!


Druhou psí dobrotou jsou tyto sušené šlachy. Ty si náš chlupáč opravdu užívá. Vždycky ho to na několik minut zabaví a podle mě mu to i moc chutná. Takže i tohle by Rafaelo určitě doporučil.


Na závěr tu mám jednu spolupráci s Dogplace.cz. Rafaelkovi přišel balík přímo jemu na míru. Poslala jsem paní z Dogplace informace o našem chlupáčkovi, tedy že je to starší pejsek středního plemene z útulku, a ona mu namíchala do balíčku věci, které by mu podle ní seděly. Tak se pojďme na ten výběr společně podívat! ☺


V balíčku se nacházely sušené rybičky. U krmiva jsem zmiňovala, že mu tuňákovo-lososové granule zas tak moc nejdou. A zjistili jsme, že u rybiček je to dost podobně. Vezme si je, sní je, ale neužije si je tolik, jako jiní pejsci. Takže jsme tento balíček poslali jiným chlupáčům. ☺


Druhé pamlsky, které jsme našli v balíčku, byly medové kostičky se skořicí. Měly by podporovat kondici a působit proti únavě. Rafaelo si jich pár vzal, ale stejně jako u rybiček, nebylo to něco, co by si vyloženě užil. Díky tomu jsme zjistili, že sušenkové a rybí věci nebudou pro něj to pravé. Že dá přednost raději něčemu žvýkacímu nebo vyloženě (měkkému) masovému. Takže i tyto pamlsky jsme poslali dál.


Další věcí v balíčku byl i produkt na zlepšení stavu zubů pejska. Což je věc, která se pro starší chlupáčky, navíc z horších podmínek, hodí. Zatím to ještě nepoužíváme, ale určitě to využijeme. Jedná se o prášek s řasou, která by měla pomoct k redukci zubního kamene a plaku.


Nechyběly ani dvě konzervy s jehněčím masem. My tedy Rafaelka krmíme jen suchými granulemi, ke kterým dostává denně právě i nějaké pamlsky, ale konzervy a kapsičky mu nekupujeme. Ale na nějaké ozvláštnění a právě spíš jako mlsku to bude určitě fajn!


Typem produktu, který jsem neznala, bylo tohle psí pivo. Jde o prášek, který se smíchá s vodou a měl by pejskovi dodat potřebné vitamíny a minerály. Slyšela jsem o tom úplně poprvé, ale moc ráda to dám Rafaelkovi na zkoušku.


Poslední věcí v balíčku byla kloubní výživa Artivit v podobě sirupu. To byla věc, kterou jsme ocenili asi úplně nejvíc. Rafaelo totiž začal kulhat na levou přední tlapku a veterinářka nám doporučila nasadit nějakou kloubní výživu. Zmínila jsem se, že máme doma právě Artivit. Na to mi odpověděla, že to je super, že ten má podle jejích zkušeností jedny z nejlepších efektů a výsledků. Zatím to podáváme chviličku, takže svou zkušenost vám zatím nepovím, ale pokud vám stačí názor veterinářky, založený na zkušenostech z praxe...
Já osobně jsem určitě ocenila i formu sirupu, ve který tento přípravek máme. Rafaelkovi to vždycky naliju jednou denně na granulky, a on to všechno (včetně toho sirupu) sní. Takže nemusím řešit žádný prášek ani nic podobného. Pokud tedy něco takového sháníte, na tohle se určitě mrkněte! ☺


Pamlsky tedy udělají větší radost nějakému jinému chlupáči, protože ten náš je neocenil tak, jak by mohl. Ale to jsem nemohla vědět ani já, natož ta paní, která balíček chystala. Ale aspoň jsme zjistili, jaký typ pamlsků Rafaelkovi kupovat. Ale rybičky ani kostičky určitě nepřijdou nazmar.
Jinak byl výběr opravdu super. Moc za sebe a Rafaelka ještě jednou děkuji firmě Dogplace!



A to bude z druhé části prvního nákupového článku v roce 2022 všechno. Určitě mi dejte do komentáře vědět, jestli znáte výše zmíněné knížky nebo hry, případně co říkáte na balíček pro Rafaelka! ☺

K.

4 komentáře:

  1. Ahoj, knižní typy se zdají být velmi vydařené a určitě by mne potěšily. Taky jsem právě jednu knihu v týdnu od milé kolegyně dostala. "půlnoční knihovna". No a psí dobroty jsou tolik rozmanité, asi nejvíce mne pobavilo psí pivo. ☺♥ Super, je vidět, na koho nejvíc myslíš. Krásný víkend přeji. ☺♥
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tak to jsem ráda, že tě zaujaly. O Půlnoční knihovně jsem teď hodně slyšela, ale nečetla jsem ji. A v dohledné době to ani neplánuji, s ohledem na to, kolik mám knížek a kolik času... :D
      Já když jsem to psí pivo viděla poprvé, byla jsem hodně překvapená. Nikdy dřív jsem o tom neslyšela. ☺
      Moc děkuji za komentář! Měj se krásně! ☺

      Vymazat
  2. Knížky od Jojo Moyes mám moc ráda, ale tuhle jsem ještě necetla. Od ní mě teď doma čeká jiný titul :) vůbec jsem nevěděla, že se dělají i ortopedické pelíšky! Pro starší miláčky je to určitě super věc :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě byla tato knížka zase prvotinou od této autorky. Takže vůbec nemám s čím srovnat, abych ti napsala, jestli je lepší/horší, než některá z těch, které jsi četla. Ale špatná nebyla. Plánuji určitě i recenzi, tak ti pak třeba pomůže se rozhodnout, jestli do tohoto příběhu jít... ☺
      Já jsem to taky nevěděla až do chvíle, kdy nám při před-adopční kontrole právě jeden doporučili. Dávalo nám to s přítelem smysl, tak jsme jej pořídili. Rafaelko už je starší pejsek, navíc má teď problémy s jedním kloubem, a časem může být hůř. Takže jestli tohle alespoň trochu pomůže, splní to účel. Zatím na něm rád lehává, spává na něm, takže po této stránce za nás určitě super. Tu zdravotní stránku už takhle asi úplně neposoudím, ale věřím, že nějaký účel to plní... ☺

      Vymazat