By Klára: ODCVIČENO V ÚNORU - WORKOUTY, KTERÉ JSEM V MINULÉM ROCE NESTIHLA /2022

úterý 1. března 2022

ODCVIČENO V ÚNORU - WORKOUTY, KTERÉ JSEM V MINULÉM ROCE NESTIHLA /2022


Ahojte! ☺

V lednu jsem odcvičila plán od FITFAB Strong s tím, že jsem si některá videa vyměňovala a další jsem si do plánu přidávala. V únoru jsem se rozhodla dohnat resty. Tedy odcvičit videa, která jsem si v průběhu minulého roku (a letošního ledna) ukládala, ale zatím jsem se k nim nedostala. Zároveň jsem během tohoto měsíce chtěla vymyslet pár svých dalších workoutů, které bych chtěla v budoucnu postupně natočit. Tak se pojďme společně podívat, jak mi to šlo! ☺

1.2.


Odpočinek


2.2.


Ultimate dance party od Kyra Pro (15 minut)
První video tohoto článku bude patřit energické slečně, která na Youtube vystupuje jako Kyra Pro. Určitě ji ode mě už znáte, její taneční videa naprosto zbožňuju. Tohle bylo taky fajn. Nevybrala bych ho mezi top, ale rozhodně nebylo špatné! ☺



Burning abs and core workout od Kamily Pavlíčkové (16 minut)
U Kamči jsem měla dva resty. Jedním z nich bylo tohle video na bříško s činkami. A musím říct, že mě bavilo. Bylo to zase něco trošku jiného a užila jsem si to. Za mě dobrý.



Upper body workout with weights od Blogilates (13 minut)
Od Blogilates mi toho naopak k odcvičení zbývá poměrně dost. U ní jsem začala třináctiminutovým posilováním na ruce s váhami. A ani tady nemám co vytknout.



Morning flow full body stretch od TRAIN WITH GAINSBYBRAINS (10 minut)
Nesmělo chybět protažení. Tohle byla taková klasika, ale rozhodně byla moc příjemná. Zabrala deset minut, pěkně jsem se u ní zklidnila a protáhla, takže za mě dobrý! 



3.2.

 

„Friends“ dance workout od Kyra Pro (3 minuty)
Následuje spousta krátkých tanečních videí. Začínám Kyrou. Tahle sestava nebyla úplně špatná, ale ani mě neoslovila natolik, abych ji potřebovala znovu. Ale na nějaké rozehřátí, asi proč ne.



„Sunday best“ dance workout od Kyra Pro (3 minuty)
Tohle bych hodnotila obdobně. Asi mě to bavilo trošku víc, než video výše, ale znovu bych si to asi taky nepustila.



„Call me by your name“ booty workout od Jitka Bern (3 minuty)
Jitčiným tanečním workoutům jsem taky chtěla dát šanci. Tohle na mě ale takhle na začátek neudělalo moc dobrý moment. Myslím si, že by se to dalo vymyslet lépe. Mohly se „tancovat“ různí variace dřepů a nepřecházet na zem a pak ze země zpět. Podle mě to zbytečně zabíralo čas a narušovalo kontinuitu. Za mě tohle ne.



„Peaches“ legs & booty workout od Jitka Bern (3 minuty)
Tohle bych hodnotila v podstatě úplně stejně, jako předchozí video...



„Build a b*tch“ song (dance) workout od Jitka Bern (2 minuty)
Ani toto bych nepochválila. Bylo to už asi o něco lepší, ale že bych si to nějak užila, to ne. Na některé „kroky“ jsem se na tu hudbu neuměla moc přirozeně napasovat, takže tohle za mě taky ne...



„Industry baby“ legs and booty song workout od Jitka Bern (3 minuty)
Ani tohle u mě upřímně neobstálo. Kroky mi moc neseděly do hudby, nebylo to nějak ono. Určitě by se to dalo napasovat i lépe.



Můj workout na nohy a zadek s gumičkou a váhami (24 minut)


Standing hip flexor stretch routine (6 minut)
Kratičké video na uvolnění kyčlí a protažení nohou. Jako taková rychlovka po doběhnutí nebo po docvičení to poslouží celkem dobře. ☺



4.2.


Lizzo dance workout od Kyra Pro (12 minut)
Další taneční video od Kyry, opět nebylo špatné. Z těch, co jsem v tomto článku zatím zmínila, mě bavilo asi nejvíc, ale pořád mě to bohužel neoslovilo tak, jako jiná videa od této slečny, která jsem cvičila v minulosti.



Good morning workout od Kamily Pavlíčkové (13 minut)
Druhý rest od Kamči, který jsem zmínila začátkem tohoto článku, mě příjemně překvapil. Tohle video bylo příjemně pohybové, tak akorát zpevňující i lehce protahovací. Líbilo se mi to. Věřím, že na nastartování dne to bude fajn volba! ☺



Liss workout od Lucie Minářové (30 minut)
Lucčina videa mě baví čím dál víc. A to jak cvičební, tak ta ostatní (vlogovací). U tohoto videa jsem se pěkně zapotila, ale nebyla jsem zadýchaná, jak blázen. Máklo si celé tělo a moc mě to bavilo. Tohle bylo super! ☺



Full body stretch routine for tight muscles od Toni Mitchell (13 minut)
Protažení po takovém workoutu byla nutnost, takže jsem se pustila do třináctiminutového videa od Toni Mitchell. A líbilo se mi to. V pozicích jste zůstávali 30 vteřin, po kterých jste měli asi pětivteřinovou pauzu na přesun do další pozice. Tohle zpracování se mi moc líbilo. Poskládané to bylo taky dobře, takže jo, tohle nebylo zlé!



5.2.


Testování mého nového workoutu na nohy a zadek s váhou a gumičkou (24 minut)


Protažení podle sebe (10 minut)


6.2.


Protahovací livestream na Instagramu FITFAB Strong (30 minut)


7.2.

 

Testování mého nového workoutu na nohy a zadek s váhou a gumičkou (26 minut)


Natočení nového workoutu na nohy a zadek s váhou a gumičkou (26 minut)


8.2.


Instant energy boost od Blogilates (8 minut)
Ale tohle bylo moc příjemné! Na probuzení, naladění, rozhýbání, bylo to takové příjemné lehké cvičební plynutí. Krása!



Fat burning morning routine od Toni Mitchell (9 minut)
Ani toto mi nepřišlo špatné. Půlminutové provádění cviků, pak máte chviličku pauzu a jedete dál. Nejsou tam skoky, ale i tak se zahřejete, trošku zapotíte a zapojíte některé svalové skupiny, zejména nohy, ale lehce i bříško. ☺



Kardio podle sebe (21 minut)


6 pack abs workout routine od Toni Mitchell (7 minut)
Tohle video má samo o sobě sedm minut, v náhledovce ale najdete dvacet. Slečna natočila totiž jen jedno sedmiminutové kolo, které si máte odcvičit celkem třikrát. Tohle mě moc nebere, tento způsob zpracování videa. Mám raději, když to se mnou ten autor odmaká celé, ne jen část a pak napíše: „Pusťte si to ještě dvakrát.“ Tohle pro mě není. Takže já jsem si to odcvičila jednou, jako sedmiminutovku. Nebylo to zlé, takže si to klidně zacvičte (ať už jedno kolo, nebo tři), ale mně toto zpracování nevyhovuje, takže znovu bych si to už nezapnula... ☺



Ab workout od Toni Mitchell (8 minut)
U této slečny ještě zůstáváme, stejně jako u břišní oblasti. Odcvičila jsem si ještě jedno video, tentokrát osmiminutové. A upřímně mě tohle asi bavilo víc, než to předchozí. Cvičíte vždycky 45 minut, pak je kratičká pauza (asi pětivteřinová) a následuje další cvik. Uteče to, cviky mi přišly fajn, takže tohle jo, proč ne?



Full body stretching routine *all standing* od Fit by Lys (8 minut)
Cvičení jsem zakončila krátkým protažením. Všechny cviky byly ve stoje, což bylo zase něco trošku jiného, než u mě bývá obvyklé. A nebylo to špatné. Já mám asi raději, když je to protahování alespoň z půlky i na zemi, sedí mi to víc, ale to je jen o mojí preferenci. Jinak na tom nebylo nic k vytknutí.



9.2.


Warm-up routine od Toni Mitchell (6 minut)
Zpátky k Toni. Opět tu máme video, které mi nepřišlo špatné. Je krátké, ale rozhýbete se u něj, což je přesně to, co od warm-upu chcete. Tady asi nemám co vytknout, účel to u mě splnilo.



Chest & abs workout for women od Toni Mitchell (16 minut)
Tohle ale byla makačka! Byla jsem fakt ráda, že tam byly pauzy. Pro začátečníky tohle určitě nebude, je tam spousta kliků, takže je to dost náročné. Já jsem se u každého dalšího kliku ptala, jestli se ta ženská nezbláznila, že to není normální... :D Ne, opravdu, tady jsem ty ruce cítila. A pokud je máte slabší a kliky jsou pro vás náročné, stejně jako pro mě, tohle video vám dá zabrat... ☺



Weightless arms workout od Blogilates (15 minut)
U rukou jsem ale zůstala. Nicméně jsem si zvolila jiný typ posilování této partie, a to workout bez vybavení (a kliků...). Ale teda, i tohle pálilo. Fakt. Víc k tomu asi není třeba dodávat. Cassey je důkazem toho, že i bez kliků, planků a vah to jde. Že i tak dáte těm rukám zabrat a ucítíte je. Uvidíte sami, pokud se pustíte do tohoto videa.



Ruce, záda & střed těla od Lucie Minářové (15 minut)
S Luckou cvičívám moc ráda. A tohle její video bylo taky super! Máknete si, ale uteče to, cviky jsou skvěle navolené, má to všechno, co od workoutového videa chci. Jo, tohle mě baví. Lucka mě baví! ☺



Daily stretching exercises with the sunrise od Daniela Suarez (10 minut)
No, a nechybělo protažení. Tentokrát s Danielou Suarez a její desetiminutovkou při východu sluníčka. Kromě špatného časovače, který procentuálně odpočítával, jakou část videa už máte za sebou, tam asi nebylo nic, co bych vytkla. Uvolnila jsem se, zklidnila, protáhla... Takže za mě dobrý.



10.2.


Odpočinek


11.2.


Evening yoga for flexibility od Yoga with Kassandra (30 minut)
Měla jsem chuť se tento den jen protáhnout, tak jsem sáhla po půlhodinové józe. A tahle mi teda byla moc příjemná. Protáhla jsem se, zklidnila, odpočinula jsem si... Každopádně bych klidně v té závěrečné Šavásaně vydržela i déle, při nějaké příjemné hudbě, ale jinak mi to sedlo a užila jsem si to.



12.2.


Práce na zahradě (dřevo)
 
 

13.2.


Yoga fusion od Heather Robertson (36 minut)
Toto video mi na tenhle den sedlo úplně perfektně. Neměla jsem moc energii cvičit vyloženě nějaký workout, ale neměla jsem chuť ani na klasickou jógu. A tohle bylo do tohoto rozpoložení úplně perfektní. Na začátku jste se lehce zahřáli, pak jste pokračovali samotným cvičením, které bylo právě kombinací jógy a posilování, a na konci jste se i lehce protáhli. Za mě tohle bylo parádní! Přesně tohle jsem ten den potřebovala! Určitě doporučuju vyzkoušet! ☺



14.2.



„Confetti“ song workout od Jitka Bern (3 minuty)
Následujících pár videí je v podstatě „na jedno brdo“. Jsou to taková krátká videa na celé tělo, která mají být napasována na nějakou písničku. Obecně bych řekla, že tady platí úplně stejné schéma, na které mám totožný názor. Podle mě by to vždycky šlo vymyslet, uspořádat a napasovat na hudbu lépe, než jak to má Jitka. Zkusila jsem od ní všechna tato videa, ale za mě to je u všech v podstatě tentýž „problém“.



„Higher power“ song workout od Jitka Bern (3 minuty)
K tomuto bych napsala totéž...



„Butter“ full body song workout od Jitka Bern (3 minuty)
I k tomuto... Podle mě ten výběr cviků není vůbec šťastný, je to takové „hop sem, hop tam“, přechody nejsou plynulé (kvůli tomu, že se zvedáte do stoje a pak si zase leháte)... Za mě to takhle není dobře.



„Need to know“ full body song workout od Jitka Bern (3 minuty)
Obdobně bych zhodnotila i toto video. Jde to udělat lépe, určitě. Kyra Pro nebo třeba MadFit jsou skvělými důkazy.



Intervalový trénink celého těla od Lucie Minářové (30 minut)
Naopak tohle bylo parádní! Šlo o tři stejné série různých cviků, které jste prováděli v intervalu 40/20. Po každé sérii byla minutová pauza. Cviky byly moc dobře navolené, video parádně udělané, mělo to energii, bavilo mě to. Za mě to bylo naprosto super! Tohle si určitě zacvičte! Skvělá práce, Luci! ☺



Flowing stretch od Pamela Reif (8 minut)
Nechybělo ani protažení. Tento den jsem vyzkoušela jednu z nových Pameliných protahovacích lekcí, která nebyla úplně špatná, ale ani to asi nebylo něco, co bych potřebovala znovu. Hudba byla moc příjemná, uvolnila jsem se u toho, ale určitě mám i u Pamely jiná protahovací videa, která si užiju ještě víc. ☺



15.2.


Warm up for at home workouts od MadFit (5 minut)
Ideální rychlé video na rozhýbání těla před samotným cvičením. Tady nemám co vytknout, přišlo mi to velmi dobře udělané.



Lower body - pro silné & vyrýsované nohy od Lucie Minářové (20 minut)
Lucka opět odvedla super práci. Video je skvěle udělané, má fajn cviky i strukturu. Využijete váhu i gumičky a myslím si, že díky uspořádání vás to bude bavit. Alespoň mě to tedy bavilo! ☺



Low impact lower body workout od Toni Mitchell (23 minut)
Ani tohle nebylo špatné. Upřímně, po kombinaci těchto dvou videí jsem ty nohy trošku cítila i druhý den. Což u mě není moc obvyklé, takže je tento bod známkou úspěchu. Škoda jen, že se tahle slečna pořád tak mračí. To video má pak takovou zvláštní atmosféru. Takže workout jako takový nebyl špatný, celkový dojem byl trošku horší.



Get your splits od Daniela Suaréz (11 minut)
Tato slečna vydávala v nedávné době videa, díky kterým se máte dostat do pozice provazu Do „výzvy“ jako takové se pouštět nebudu, ale videa samotná se můžou hodit, právě na zakončení cvičebního dne. Ideálně po posilování nohou. Což jsem přesně takhle využila. A nebylo to špatné... ☺



16.2.


Warm up - full body od Caroline Girvan (5 minut)
Tohle video taky nebylo úplně zlé. Nicméně to na mě byla asi až moc velká divočina. Bylo tam strašně moc cviků, které jste dělali vždycky jen chviličku, takže to na mě působilo hodně chaoticky. Někomu to asi může sedět, ale mně byla určitě bližší verze warm upu od Madfit, kterou jsem zkoušela předchozí den.



Trénink na vršek těla od Jitka Bern (23 minut)
V tomto workoutu posílíte ruce, záda a hrudník. Odcvičíte si dvě série po deseti cvicích, přičemž každý cvik provádíte minutu. Pak deset vteřin odpočíváte a jedete dál. Můžete to odcvičit buď bez vybavení, nebo s expandérem. Já jsem si vzala právě expandér. A přišlo mi to fajn. Takže tohle si klidně pusťte.



Total abs workout od Toni Mitchell (8 minut)
Toto video začínalo docela divoce. Pětačtyřiceti vteřinami kliků. Tam jsem tedy zvolila variantu na kolenou, protože nemám takovou sílu v rukou, abych zvládla tři čtvrtě minuty dělat klasické kliky, aniž by to bylo na úkor kvality. Další cviky už byly pak vyloženě na bříško, takže to bylo už trošku snazší. Interval tady byl 45/15, takže jste si po posilování vždycky i trošku odpočinuli. Nebyl to žádný masakr, takže pokud si s klikovacím začátkem poradí i začátečníci, bude to vhodné pro všechny. ☺



Yoga flow od Pamela Reif (10 minut)
Nádhera. Asi tak bych tohle video popsala. Bylo to fakt tak strašně příjemné. Ty „flows“ opravdu krásně nabily energií a strašně jsem si je užila. Cítila jsem se u toho velmi příjemně, uvolněně, ale zároveň plná energie a síly. Určitě jsem to necvičila naposledy!



17.2.


Zkouška zaběhnutí tří kilometrů na čas


Mobilita a protažení od Lucie Minářové (25 minut)
Další super tvorba od Lucky. V tomto videu se lehce zmobilizujete, krásně protáhnete a uvolníte. I tohle jsem si moc užila. Bude to super i do dnů, kdy necvičíte. Určitě to stojí za pozornost! ☺



18.2.


Odpočinek
 
 

19.2.


Práce


20.2.


Odpočinek


21.2.


Zkušební zápočtový běh (3 km)


Beginner flexibility routine od Tom Merrick (20 minut)
Lehoučké příjemné dvacetiminutové protahování. Šlo o klasické pozice, nebylo to nijak náročné, ale cítila jsem se po tom dobře. Je to vhodné pro všechny, tedy i začátečníky, jak už název videa napovídá.



22.2.


HIIT cardio workout od Toni Mitchell (12 minut)
Ani tohle nebylo špatné. Byl tady interval 45/15, ale cviky byly zvolené tak, že si s tím určitě poradí všechny úrovně zdatnosti. (Některým to dá zabrat více, jiným méně, ale věřím, že se s tím poperete všichni! ☺) Je tam tedy klikovací cvik, kdy máte ještě navíc jednu nohu ve vzduchu, ale tam si klidně dejte lehčí verzi s kolenem na zemi. Taky jsem si ji tam dala. Jinak ke konci je tam i nějaké zpevňování bříška, které už je v nižší intenzitě. To já bych v HIIT kardiu úplně nepotřebovala. Buď bych chtěla kardio, nebo cvičení na celé tělo v kombinaci s kardiem. Tady bych si klidně vystačila jen s tou verzí bez posilování. Ale to je asi jediný bod, který bych tomu vytkla.



Standing abs workout (with weights) od Blogilates (12 minut)
K posilování bříška ve stoje jsem se vyjadřovala už mockrát. Raději dám přednost videím, ve kterých se bříško zpevňuje na zemi, než ve stoje. Ale neodsuzuju to a zkouším to dál. Tohle patřilo asi mezi ta lepší videa s touto myšlenkou. Zapojila jsem u toho trošku i ruce, za což jsem byla ráda, a samozřejmě i střed těla. Pořád není tento typ cvičení nic pro mě, ale musím říct, že to nebylo nejhorší. Za těch dvanáct minut jsem to bříško určitě neunavila tolik, jako kdybych stejnou dobu cvičila na zemi, ale věřím, že někomu to takhle může vyhovovat více. Takže pokud patříte mezi ty, kterým tento styl sedí, pak si tohle klidně pusťte.



Zadek & břicho od Lucie Minářové (20 minut)
Tohle bylo zajímavě a kreativně poskládané. Fungovalo to tak, že jste měli vždy dvojici cviků, z nichž jeden byl na zadek a druhý na bříško. Cvik jste prováděli půl minuty a hned jste navázali tím druhým cvikem, také na půl minuty. Následovala půlminutová pauza, po které jste se pustili do další dvojice. Takových dvojic bylo sedm. A bavilo mě to. Bylo to úplně něco jiného, cvičila jsem takový systém asi poprvé. Ale za mě dobrý! A to i pro začátečníky... ☺



Quick full body stretching exercises after workout od Daniela Suarez (5 minut)
Pár cviků po čtyřiceti vteřinách, které ale byly moc příjemné. Neměla jsem moc chuť a už vlastně ani čas se nějak déle protahovat, tak jsem zvolila alespoň tuhle rychlovku. Pořád lepší, než nic, že jo. A tohle na nějaké uvolnění svalů a zklidnění po cvičení stačí.



23.2.


Fat-burning cardio sculpt od Blogilates (12 minut)
Pokračujeme s Blogilates. Tohle video nebyla žádná zabijárna. Ano, šlo o pohybovější cviky, ale nebyly tam žádné skoky, ani nic podobně zběsilého. Spíš šlo o posilování nohou, paží a lehce středu těla. Ale nebylo to typické kardio, které si možná představíte. Spíš bych to popsala jako zpevňování těla ve stoje s činkou, u kterého se lehce zapotíte a zapojíte i sval srdeční. Opět jde o něco, co zvládnou i začátečníci.



Do this every day for a toned butt od Blogilates (12 minut)
Čas posílit zadeček! K tomuto videu jsem si, stejně jako Cassey, vzala posilovací gumičku. A za mě dobrý! Zadeček jsem cítila, mělo to gumičku, což je moje oblíbená cvičební pomůcka, takže k tomuhle asi nemám žádnou výtku.



Booty band burnout od Blogilates (12 minut)
I tohle mě bavilo. A pálilo. Na vnitřní i vnější stehna to bylo super. A opět, mělo to gumičku, což výrazně zvyšuje šanci, že se mi ten workout bude líbit. A líbil... ☺



Leg stretch after workout for slim & long legs od Shirlyn Kim (8 minut)
Ale jo, tohle ušlo. Nepotřebovala bych tam tedy ty pauzy mezi cviky, ty mi v protahování nedávají moc smysl, ale jinak dobrý. Šlo o klasické cviky a zabralo to pár minut. Není to tedy asi něco, co bych si pouštěla znovu, ale zlé to není. Je to takové „neurazí, nenadchne“. Ale poslouží.



24.2.


Odpočinek
 
 

25.2.


Sweaty cardio od Lucie Minářové (30 minut)
Lucka cvičební videa zkrátka umí. Má to skvěle zpracované i vymyšlené, nemám u její tvorby nic, co bych jí vytkla. V podstatě ať si u ní vyberete jakýkoliv workout, nesáhnete podle mě vedle. I tohle mělo neobvyklou strukturu, která mě ale moc bavila, super cviky, energii, hudbu, časovač i skvělé celkové zpracování. Takže jo, podle tohoto si určitě zacvičte!



Rychlé protažení podle sebe


Masáž


26.2.


Práce


27.2.


Práce


28.2.


Kondiční příprava (50 minut spinningu)


Florbal
(Ano, asi po sto letech. Ale spolužáci přišli s nápadem, že bychom mohli sestavit tým a zahrát si proti jiným fakultám. Tak jsem po chvilce přemýšlení řekla, že půjdu taky. Měla jsem z toho trošku respekt, přece jenom jsem dlouho nehrála, navíc jsem stála na hřišti jen s dalšími kluky, což je jiný typ hry, než když jsem hrávala v holčičím týmu. Nicméně spolužáci říkali, že si chtějí jít prostě jen zahrát, že o nic nejde, a že mám jít taky. A bylo to super. Strašně jsem si to užila! Celá ta atmosféra, přístup mého týmu i přístupy protihráčů ke mně, jako k holce, byly parádní. Nikdo si tam nehonil ego, nestrkal mě přes mantinel, bylo to prostě skvělé! Jsem ráda, že jsem nakonec šla!)



Tak, shrnutí cvičení za nejkratší měsíc v roce máme za sebou! A musím říct, že i tak jsem toho pohybu měla celkem dost, co myslíte? ☺

Doufám, že jste nepatřili jen mezi „Ledňáčky“, ale že jste makali i v únoru! Určitě mi napište, jak vám to v únoru šlo!

K.

Žádné komentáře:

Okomentovat