By Klára: KONZULTACE O ZDRAVOTNÍCH PROBLÉMECH (NEJEN) PRO ŽENY S KLÁROU POLOSENKO

pátek 30. června 2023

KONZULTACE O ZDRAVOTNÍCH PROBLÉMECH (NEJEN) PRO ŽENY S KLÁROU POLOSENKO

 

Ahojte! ☺

Poslední malá recenze, kterou pro vás tento týden mám, je o konzultaci s jednou milou vzdělanou mladou paní, která se zajímá o funkční medicínu a snaží se řešit zdravotní komplikace v co nejširším kontextu. Hledá příčiny problémů, nesnaží se vyřešit jen následek. Doptává se, hledá, navrhuje řešení. Pokud by vás tedy zajímalo, jak taková konzultace probíhá a jak Klára Polosenko pracuje, mrkněte do článku. ☺

Kdo je Klára Polosenko?
Klára je mladá paní, která se před více než 6 lety zamilovala do přírodní medicíny. Od té doby se v tomto směru vzdělává, konkrétně v oblastech funkční medicíny, DNA testování a naturopatie. Rukama jí prošlo přes 200 klientů, u kterých kombinovala jak poznatky z moderní vědy, tak tradiční přírodní léčbu nejrůznějšími bylinami.


Co všechno můžu s Klárou řešit?
V podstatě jakýkoliv zdravotní problém. Klára se specializuje zejména na ženské zdraví, přípravu na těhotenství a štítnou žlázu, ale dále také na imunitu, mikrobiom a trávení, chronickou únavu či chronické viry. Každopádně věřím tomu, že by se vám pokusila poradit a pomoct i v jiných odvětvích vašeho zdraví.


Jaké rady a tipy můžu čekat? 
Klára se vám pokusí poradit jednak v oblasti jídelníčku a tzv. funkční výživy, kdy se společně podíváte na to, jestli přijímáte dostatek vitamínů, minerálů a dalších složek stravy. Podle Kláry totiž lze pomocí stravy zlepšit celkové zdraví a předcházet tak řadě problémů, případně tím již vzniklé problémy (alespoň částečně) vyřešit.
Na příčinu i symptomy můžete dostat tipy na nejrůznější byliny a bylinné směsi, a to jak v podobě čajů, tak třeba i tinktur, které vám mohou pomoct či ulevit.
V některých případech vám může Klára doporučit také DNA testování.


Jak konzultace probíhá? 
Několik dní před konzultací vám přijde mail s dotazníkem a prázdným jídelníčkem k vyplnění. Jak vyplňujete jídelníček, to si asi umíte představit. V dotazníku pak můžete očekávat dotazy na suplementaci, na prodělané nemoci, velmi zkrácenou rodinnou anamnézu či subjektivní popis vašeho problému. Tyto dokumenty pak posíláte Kláře zpět. Ona si je vyhodnotí a v den konzultace je využívá jako kostru. 
Moje konzultace probíhala na dálku přes Google Meet, takže je možné zůstat v pohodlí vašeho domova, nemusíte nikam jezdit.
Klára celou konzultaci vede a doptává se na nejrůznější detaily. Průběžně odkrývá, jaké možné příčiny může váš problém mít a co se s ním dá dělat. Já sama jsem dostala několik tipů na řešení příčiny, ale i spoustu rad na mírnění symptomů. A rozhodně jsem neslyšela radu „Vezměte si prášek na bolest a ono to bude dobrý.“ Ne. Rozebraly jsme jídelníček, zjistily, čeho mám možná málo, kde bych naopak mohla ubrat, co může spouštět bolest, jaký orgán mám potenciálně lehce hypofunkční. U příčiny jsem dostala tipy na to, co dělat a co nedělat. A u symptomů mám seznam bylinek - čajů i tinktur - které by mi mohly ulevit, když budou ty následky pořád nekomfortní.


Závěrem
Pro mě byla konzultace velmi přínosná. Opět jsem se po pár letech zamyslela od základů nad svým jídelníčkem, Klára mě obohatila i o různé informace ohledně doplňků stravy. Zjistila jsem také, že můj problém může pramenit z úplně jiného směru, než jsem si původně myslela. Dostala jsem také tipy na přírodní pomocníky, kteří mi můžou ulevit od bolesti. A získala jsem také velkou motivaci ten můj malý zdravotní diskomfort už konečně úplně vyřešit. Takže mockrát děkuju a předávám tip na konzultace s Klárou, protože věřím, že její postoje a znalosti můžou pomoct nejednomu z vás (/z nás ☺).

(Odkaz na Klářiny webovky vám přikládám SEM.)



Moc doufám, že jste tady našli to, co jste hledali, a že své zdraví a své zdravotní problémy máte zase o to větší chuť vyřešit. A pokud nejste 100 % nakloněni ke klasické medicíně, nechce se vám třeba lítat po nemocnicích, ale chcete svůj zdravotní diskomfort už konečně nějak vyřešit, ideálně z pohodlí domova, Klára Polosenko je skvělou volbou. Neříkám, že vyřeší vše, ale minimálně stojí za to zkusit ji kontaktovat. A společně se pak už domluvíte na tom, jestli je v jejích silách vám pomoct, či už váš problém spadá do rukou někoho jiného. Minimálně ale v první řadě vezměte své zdraví do svých vlastních rukou a rozhodujte o něm správně, sami za sebe. Nicméně je v pořádku nechat si pomoct a poradit. A třeba vám právě ty drobné rady pomůžou na vaší cestě za zdravějším životem.☺

Mějte se krásně!

K.

Žádné komentáře:

Okomentovat