By Klára: ODCVIČENO V PROSINCI - JÓGA LETNÁ, VÁNOČNÍ TANCE A NOVÉ CVIČEBNÍ KANÁLY /2020

čtvrtek 31. prosince 2020

ODCVIČENO V PROSINCI - JÓGA LETNÁ, VÁNOČNÍ TANCE A NOVÉ CVIČEBNÍ KANÁLY /2020


Ahojte! ☺

Možná s novým rokem cvičit začínáte, možná je to pro vás další den ve vaší cvičební rutině. Ať už jste ten první nebo ten druhý případ, třeba by se vám hodila (opět) nějaká inspirace v podobě cvičebních videí. S novým měsícem vám zase přináším článek o tom, co jsem cvičila v měsíci předchozím. Tak třeba se vám některá videa zalíbí a zkusíte je taky. A žádné výmluvy, rok 2021 začíná, takže je ideální čas začít taky. Třeba právě se cvičením. Žádné čekání na pondělí, ani na další měsíc, natož rok. Pojďte do toho! ☺


1.12.


30 minut běh


2.12.


Abs & obliques workout od Dempsey Marks (18 minut)
Od tohoto jsem si moc neslibovala, protože slečna s videi podle počtu zobrazení a sledujících nejspíše teprve začíná. Ale upřímně, za mě to bylo super. Byl tam interval 40/20, fajn cviky, hudba, časovač. Slečna vám v pauze ukázala další cvik, takže za mě naprosto v pořádku. Bříško jsem zapojila a myslím si, že díky pauzám se s tím poperete všichni! ☺
 


50x klik


3.12.


Delší procházka


4.12.


Hardcore HIIT od Pamela Reif (10 minut)
No, představte si videa od Pamely a přidejte si k tomu přívlastek „hardcore“. Takže asi tak.
Ne, ale teď vážně. Určitě to mohlo být horší. Nebylo to snadné, to vůbec ne, ale odcvičit se to dalo. Ale jsem asi upřímně ráda, že to mělo jen deset minut. :D



Full body workout od Teagan Dixon (30 minut)
Ideální půlhodinka, pokud chcete tak nějak zapojit celé tělo, ale nechce se vám nic vymýšlet ani nic skládat. Máte tady interval 40/20, což je fajn pro každého. Najdete tu kardio prvky, posilování nohou, břicha i rukou. Tři kola, v každém čtyři cviky, které cvičíte ve dvou sériích. Mezi koly je pak vždycky minutová challenge a minutová pauza. Obecně se mi líbí ten nápad sestavení celého workoutu. Užila jsem si to, zapojila celé tělo, takže tohle určitě zkuste!

 
 
Stretch workout at home od Jessica Valant Pilates (10 minut)
Krásná, příjemná a jemná desetiminutovka na protažení a zklidnění. Tohle se mi líbilo!
 


5.12.


Práce
 
 
Morning bodyweight workout before breakfast od Jaclyn Wood (5 minut)
10 cviků po půl minutě, žádné pauzy. Na zahřátí, rozpohybování, rozdýchání úplně ideální.



Účinné cviky na zadek od Péti Elblové (18 minut)
Péťa po delší době vydala nové cvičební video, tentokrát už z nového bytu. A vypadá to na pohled skvěle. Jinak to má opět všechno, hudbu, časovač, ukázku cviků. Ale celkový dojem je ještě lepší, než dřív. Péťa to zase posunula o level výš. A určitě to zvládnete všichni. Není to žádný masakr, takže to odcvičíte i jako začátečníci.
Skvělá práce, Péťo. Opět! ☺


 
Workout na břicho od Péti Elblové (10 minut)
A pustila jsem se i do nové desetiminutovky na bříško, opět už v novém formátu. Tady má Péťa interval 50/10, ale zvládnete to určitě opět všichni. Není to žádná zabijárna, ale bříško zapojíte.



Booty & abs workout od Pamela Reif (10 minut)
Nízká intenzita, žádné dřepy ani výskoky. To mě bavilo. Díky tomu to nebylo ani tak těžké. Navíc je to jen desetiminutovka a máte v tom posilování jak bříška, tak zadečku. Takže tohle opět zvládnou i začátečníci. Ale přece jenom je to pořád Pamela, takže úplná pohodička to není, tak s tím počítejte.


 
50x klik
 
 
Easy stretch od Ann Rahel (10 minut)
V každé pozici jste zůstávali 30 vteřin, což je na protahování úplně ideální. Celé video má navíc deset minut, což je opět perfektní délka. Pěkně jsem si protáhla záda, ale i nohy, krk, bříško. Za mě super!
 


6.12.


Práce


7.12.


Ranní zahřátí s Alžbětou Husákovou od Jóga Letná (37 minut)
Tahle lekce mě bavila. Nepředstavujte si pod tím vyloženě jednoduchou jógu, jen proto, že je „ranní“. Bylo tam jak protahování, tak i lehké zpěvňování. Pěkně jsem si protáhla záda, nohy, díky bojovníkům, židlím a podobně jsem se právě i lehce zpevňovala. Nechyběla závěrečná šavásana, takže já jsem byla úplně spokojená.



8.12.


40 minut běh


9.12.


Christmas dance workout od MadFit (15 minut)
Na tohle jsem se hodně těšila. Ale nakonec mě to až tak nebavilo. Ty poslední taneční workouty od MadFit mi z nějakého důvodu sedí míň, než ty starší. Přijde mi to zbytečně překombinované, což je důvod, proč si to pak ani neužiju. Ale vyloženě špatné to nebylo. Jen to znovu nepotřebuju. ☺



„Can´t stop the feeling“ dancer arms od MadFit (4 minuty)
Naopak tohle nebylo úplně špatné. Dobrá písnička, nebylo to těžké, i ty ruce jsem trošku cítila. Takže tyhle čtyři minutky klidně zkuste.



Full body HIIT workout with minimal equipment od MadFit (20 minut)
Tento workout jsem odcvičila úplně bez vybavení a i tak jsem to cítila. Interval byl 45/15, ale cviky byly tak dobře zvolené (a mimochodem i hezky vymyšlené), že to určitě zvládnete všichni. Ať už úplně bez vybavení nebo s lehkými či těžšími činkami. Cvičilo se deset cviků ve dvou sériích, zapojili jste celé tělo, byly tam jak posilovací, tak i pohybovější cviky. Za mě super!



Lean legs workout od MadFit (5 minut)
Díky volbě cviků a posilování v podstatě bez pauz jsem stehna docela cítila. Tohle byla fajn pětiminutovka, kterou vmáčknete do každého tréninkového dne! A určitě se s ní popasujete taky všichni.



Quick core workout od Kamily Pavlíčkové (9 minut)
I s tímhle se poperete všichni. Každý cvik trvá jen půl minutky, následuje vždy patnáctivteřinová pauza. Pro mě to bylo poměrně snadné, nepotřebovala bych pauzy vůbec, nebo bych si sama pro sebe zvolila jiný interval. Takhle je to udělané spíše pro začátečníky. Takže pokud jste ve cvičení nováčci, tohle pro vás bude perfektní!



Unbroken ab workout od Caroline Girvan (12 minut)
Desetiminutové posilování bříška bez pauz. Poslední dvě minutky byly protahovací. A bylo to skvělý. Bříško jsem pěkně cítila, protože se opravdu cvičilo těch deset minut v kuse. Cviky byly navíc poměrně intenzivní, takže to splnilo moje očekávání. Super! ☺



Protažení podle sebe


10.12.


Procházka na rozhlednu



11.12.


Práce


Christmas dance workout od Pamela Reif (10 minut)
Tohle vánoční taneční video mě rozhodně bavilo víc, než to od MadFit. Přestože jsem to vždycky měla naopak, Pamela byla v mém žebříčku „preferencí“ vždy až za MadFit. Ale teď je to jinak. Tohle mělo jednoduché sestavy, navíc vždycky vidíte název cviku i časovač v pravém horním rohu, takže víte, jak dlouho pohyb ještě dělat a pak očekáváte změnu. Navíc, některé názvy cviků a jejich provedení jsou i celkem vtipné, takže o to víc vás to (po)baví!



Jacíkův test


První série Asthanga vinyasy s Tomášem Helbigem od Jóga Letná (45 minut)
Tohle mi ale moc nesedlo. Ta jóga nebyla špatná, ale nějak jsem se nedokázala ztotožnit s tím lektorem. Jinak ta sestava i její délka byly fajn, takže pokud vám sedne i lektor, bude to pro vás příjemně strávená třičtvrtěhodinka. 



Stretch for splits od Pamela Reif (8 minut)
Osmiminutovka na protažení kyčlí. Tahle sestava je dost podobná té, kterou sama před provazy dělám. Takže mi seděla. Měli jste tam opět hudbu, časovač, název aktuálního i následujícího cviku, jak jsme u Pamely zvyklí. A bylo to dobře poskládané, před provazy naprosto v pořádku. I tak ale platí, že pokud byste se potom pokoušeli o provazy, pamatujte, že je to velmi intenzivní pozice. Tak si hlavně neubližte.



Pár jóga pozic


Stoje na hlavě, loktech a rukou


12.12.


Práce


Protažení podle sebe


13.12.


Odpočinek


14.12.


Odpočinek


15.12.


Dopoledne:
 
30 minut běh

 
Odpoledne:

Christmas dance workout with Kyra Pro od Teagan Dixon (15 minut)
Tohle ale bylo naprosto úžasné! Dokonce tak, že jsem si to v prosinci odcvičila několikrát. Strašně mě to bavilo, obzvlášť ty části od Kyry. Moc jsem si to užila, fakt! ☺



Lower abs workout od Pamela Reif (10 minut)
Desetiminutovka na spodní bříško bez pauz od Pamely. Takže si asi umíte představit, jaké to bylo, že? Opravdu jsem druhý den spodní bříško cítila. Navíc, na tuhle oblast toho není nikdy dost, že? Za mě super!
 


50x klik


Full body stretching with yoga elements od Mary Braun (10 minut)
Tohle protahování bylo taky super. Hudba, časovač, název aktuálního i dalšího cviku. Protáhnete si pěkně celé tělo, navíc je to desetiminutovka, což je ideální.



16.12.


Odpočinek


17.12.


Práce


Christmas dance workout with Kyra Pro od Teagan Dixon (15 minut)
Vánoční taneček od Teagan a Kyry podruhé! ☺



Booty + thighs with weights od Pamela Reif (22 minut)
Tohle taky stálo za to! Druhý den jsem zadek i stehna trochu cítila, během cvičení mě to místy taky pěkně pálilo. Cvičila jsem to s šestikilovým kettlebelem. Na začátku jste měli takovou zahřívací minisérii, následovala série s různými variacemi dřepů a zakončila to série plná glute bridges. A tam už jsem ty svaly hezky cítila. Pokud jste začátečníci, zkuste to bez závaží. I tak si myslím, že si pěkně máknete!



Hamstring flexibility routine od Action Jacquelyn (9 minut)
Druhý den jsem byla opravdu ráda, že jsem se nezapomněla protáhnout. Protože bez toho bych se druhý den asi lehce proklínala. A tohle video bylo na zadní stranu stehen úplně ideální. Slečna měla skvěle zvolené cviky, takže tohle je po nějakém posilování zadečku (nebo hamstringů) super volba.



18.12.


Práce


Christmas dance workout with Kyra Pro od Teagan Dixon (15 minut)
No, a vánoční taneček od Teagan a Kyry potřetí! Aspoň vidíte, že jsem si to opravdu zamilovala! ☺



Abs routine od GymRa (15 minut)
S GymRou jsem necvičila už nějakou dobu. Dřív jsem si jejich workouty pouštěla poměrně často, když jsem byla mladší, ale teď už to není ani zdaleka tak často. Tak bylo fajn si to zase zkusit. A bylo to fajn. Cvičilo se čtvrt hodinky, jeden cvik zabral asi čtyřicet vteřin, následovala celkem krátká pauza. Ale sedělo mi to, interval i cviky. Za mě dobrý, tohle klidně zkuste.



19.12.


Práce


„Can´t stop the feeling“ dancer arms od MadFit (4 minuty)
Tohle už tu jednou bylo. Ani ne tak proto, že to bylo tak moc super, ale zapomněla jsem, že už jsem to cvičila, abych byla upřímná. :D
Ale bylo to fajn, jak už jsem psala výše.



„Oh Santa!“ dance workout od MadFit (4 minuty)
Ale tohle bylo fajn. Hodně pohybové, pěkně jsem se zahřála, rozhýbala a rozhýbala. Tohle mě bavilo!
 


Christmas dance workout od Pamela Reif (7 minut)
I tohle mě bavilo. Poprvé vzala Pamela do cvičebního videa i svého bratra i Dennise. A bylo to super, bavilo mě to, smála jsem se a užila jsem si to. Navíc ten nápad s volbou „týmu“ byl skvělý. Perfektní, opravdu!



Christmas dance workout od Pamela Reif (10 minut)
Tady hezky vidíte, jak už jsem měla navozenou vánoční náladu. I tohle video už jsem výš hodnotila. ☺



Booty + thighs with weights od Pamela Reif (22 minut)
I tohle video už jsem tu měla. Bylo skvělé, intenzivní. Určitě stojí za zkoušku! 


 
Yin yoga od Marcel Clementi (20 minut)
Nesmělo chybět protažení, protože jinak bych se po předchozím videu druhý den opět nepohla. Byla to příjemná protahovací lekce, převážně na kyčle a hamstringy, ale protáhli jste si lehce i záda při rotaci a bříško v kobře. Bylo to moc fajn.



20.12.


Posilování zadečku podle sebe (20 minut)


Ab workout od Roxanne Russell (10 minut)
Ale tohle? To bylo něco! Deset minut posilování bříška, bez pauz, každý druhý cvik byl plank. A to jsem teda pěkně cítila. Pro začátečníky tohle určitě nebude, ale jinak se do toho vy ostatní pusťte. V době, kdy jsem tohle video cvičila, mělo kolem 850 zobrazení. Ale určitě si zaslouží více pozornosti. Mělo to časovač, ukázku cviků, hudbu. Forma je perfektní, stejně jako samotné posilování. Bylo to super, fakt!



50x klik


21.12.


Práce
 

Hodinka protahování


22.12.


Odpočinek


23.12.


Jemná hatha jóga s Lenkou Waisovou od Jóga Letná (70 minut)
Tohle mělo v podstatě všechno. Pohyb, protahování, relaxaci, balanc, drobné zpevňování, nějakou tu rotaci, závěrečnou šavásanu... Příjemná hodinka po práci, která je v rovnováze se všemi aspekty, které se objevují v jógách.



24.12.


Štědrý den


25.12.


Odpočinek


26.12.


Jonas brothers dance workout od Teagan Dixon (15 minut)
Tohle byl takový průměr. Zahřála jsem se, ale nebylo to něco převratného. Ale celkem mě to bavilo. Pořád platí to, že je tohle pro mě příjemná forma kardia, sestavy byly jednoduché, takže za mě dobrý.


 
Booty toning workout od Teagan Dixon (22 minut)
Tohle bylo fajn. Devatenáct minut bylo klasické posilování v intervalu 45/15. A poslední (cca) dvě minuty byly ve formě supersetu, kdy jste dělali 10x Donkey kicks a 10x Fire hydrants v pěti kolech na každou nohu. U toho jsem zadek pěkně cítila. Takže tohle klidně taky zkuste.



The best abs workout od Rowan Row (12 minut)
Tohle mělo zvláštní interval, 20/10. Jeden cvik se vždy jel dvakrát za sebou, následovala změna. Ale bavilo mě to, i bříško jsem pěkně cítila. Podle chlapů moc necvičím, ale když už, dělá mi to radost, že s nimi udržím tempo. A vy určitě taky, tak do toho pojďte! ☺ 



Lower abs od Lilly Sabri (5 minut)
Každý cvik trval půl minutky, bylo to pěkně zvolené, spodní bříško jsem krásně zapojovala. Za mě je tahle pětiminutovka fajn. Navíc ji vmáčknete do každého cvičebního plánu.

 

50x klik
 
 
Yoga full body stretch od Yoga With Bird (9 minut)
Příjemných pár minut protahování, především zad. Devět minutek po posilování si určitě najdete. U tohoto jsem se pěkně zklidnila, uvolnila si záda od krční páteře až k bedrům, byly tam i nějaké rotace, takže já jsem byla spokojená! ☺



27.12.


Práce


28.12.


Odpočinek


29.12.


Odpočinek


30.12.


Dance workout to songs from the 2010´s od Kyra Pro (14 minut)
Tak ale tohle, to byla pecka! Skvěle vybrané písničky, super sestavy, pořádně jsem se zadýchala a zapotila. S touhle slečnou jsem určitě necvičila naposledy. Bylo to parádní! ☺



Hardcore total abs workout at home od Olivia Lawson (20 minut)
I tohle stálo za to. Cvičilo se vždycky půl minutky, následovala jen pětivteřinová pauza. Navíc ty cviky nebyly úplně snadné, takže jsem si fakt mákla. Za mě dobrý!



Booty workout - weights & booty band od Pamela Reif (22 minut)
A hodně mě bavilo i tohle. Nohy jsem pěkně cítila, dokonce i druhý den při chůzi ze schodů. Boží to bylo, opravdu.



50x klik


Blackpink Jennie inspired full body stretch od Mish Choi (10 minut)
Tahle desetiminutovka byla po posilování taky fajn. Máte tam dvacet cviků po půl minutce, protáhnete celé tělo, má to tak akorát délku, nechyběla ani hudba a časovač. Po cvičení je tohle ideál.



31.12.

 

Nový rok

 

A jsme na konci! Doufám, že rok 2021 začnete co nejlépe a přesně tak, jak byste chtěli. Hlavně si udržte u svých cílů a předsevzetí zdravý rozum, bez něj totiž nikdy nic dlouhodobě a hlavně zdravě nefunguje!

Přeju vám do nového roku hodně sil, odhodlání, pozitivních myšlenek a skvělých lidí kolem sebe. A mějte se jako vždy krásně! ☺

K.

Žádné komentáře:

Okomentovat