By Klára: NÁKUPY ZA LISTOPAD A PROSINEC - VÁNOČNÍ DÁRKY, KTERÉ JSEM DAROVALA A DOSTALA /2020

čtvrtek 7. ledna 2021

NÁKUPY ZA LISTOPAD A PROSINEC - VÁNOČNÍ DÁRKY, KTERÉ JSEM DAROVALA A DOSTALA /2020

Ahojte! ☺
 
Tentokrát mi vydání nákupového článku nezabralo tak dlouho, jak jsem původně myslela. Vychází jen s týdenním „zpoždění“. A na to, že je v tomto článku tolik věcí, převážně tedy vánočních dárků, je to podle mě dobrý výkon. Obecně se mi moje plánování a následné plnění všech dílčích úkolů zatím v tomto roce daří skvěle, tak uvidíme, jak to půjde dál.
No, ale už k článku. Pokud jste zvědaví, jaké dárky jsem od své rodiny, přátel a kolegů dostala, popřípadě co dostali oni ode mě, pokračujte dál! A dejte si k tomu něco dobrého, protože letos jsem byla asi opět opravdu hodná! ☺


Ještě bych na začátek ráda napsala, že bych si rozhodně nepřála, abyste tento článek brali jako nějaké vychloubání. Není tomu tak u tohoto článku, ani u žádného jiného nákupového. Tak to vůbec nevnímám a vy byste také neměli. Jde čistě jen o ukázku věcí, dárků a novinek, sdílení radosti a třeba i inspiraci, čím můžete potěšit někoho v průběhu roku, nebo klidně další Vánoce... ☺


Dárky, které jsem dostala

 

 
Začneme knížkami. Sérii od Mony Kasten jsem si vyhlídla už na podzim, protože mamka tou dobou vyslovila myšlenku, že by bylo fajn, kdybychom si se sestrou dárky vybraly. A já jsem měla celkem jasno, protože o těchto knihách mluvila pořád spousta lidí. Tak jsem chtěla zjistit, jestli to za to stojí. A kdy jindy si přát tolik knih, když ne na Vánoce, že? Sice mi ještě chvilku potrvá, než se k nim dostanu, ale jednou to určitě bude! ☺


 
Knihu s názvem Kdy? jsem si přála od sestry, protože i s ní jsme se domluvily na tom, že si navzájem řekneme, co bychom chtěly od té druhé. Já jsem na tuto knihu koukala už asi před rokem, ale nedostala jsem se k tomu si ji koupit. A před Vánoci jsem si na ni tak nějak vzpomněla, tak jsem ji hned ukázala sestře. Určitě mrkněte na anotaci, vypadá to skvěle. Tak doufám, že se mi bude líbit i kniha samotná! ☺


Jako pardon, ale z tohoto dárku jsem se pod stromečkem musela vzpamatovávat. Ukázala jsem taťkovi několik bomb z Lushe, které by se mi líbily. Čekala jsem, že vybere třeba tři, protože co si budeme, nejsou to levné srandy, když vezmete v potaz, že jedna bomba je na jednu koupel. A stojí třeba sto padesát nebo dvě stě korun. No, ale pod stromkem jsem našla tuhle velkou voňavou krásně zabalenou krabici, ve které se skrývá deset bomb. Deset! To mám na celý rok, téměř jednu na měsíc. Nádhera! Byla jsem nadšená, tohle mě opravdu strašně potěšilo a pod stromečkem jsem několik minut jen s úsměvem kroutila hlavou.


K Vánocům neodmyslitelně patří svíčky, na tom se asi shodneme, že? Já jsem se je v roce 2020 konečně naučila i pálit, což je pro mě velký pokrok, abyste věděli. :D
Letos jsem dostala jednu krásně ozdobenou od kamarádky a druhou neuvěřitelně silně vonící po citronové trávě od taťky.


Kosmetické okénko. Vezmeme to z leva. Sadu soli a emulze do vany jsem dostala od taťky. Nevoní to teda vůbec jako levandule, ale ta vůně jako taková je příjemná. A ta emulze je skvělá. Udělá hrozně příjemnou hladkou pokožku.

Dál vidíte přírodní pastu, na kterou jsem narazila v DM. Došla mi moje bělicí černá pasta od Ben & Anna a chtěla jsem zkusit zase něco jiného. Na druhou stranu jsem nechtěla nic nikde objednávat. Tak jsem prostě zašla do DM a našla tuhle přírodní pastu s příchutí kokosu a máty. Trochu jsem se bála té příchutě, ale nakonec jsem vůbec nemusela. Je to zvláštní, nezvyklé, ale chutná mi to. Papírový obal je z již recyklovaného papíru, hliníková tuba by měla být recyklovatelná, většina složek je přírodní... Mělo to spoustu takových myšlenek, plus jsem byla zvědavá na tu příchuť, tak jsem to zkusila. A jsem spokojená. Kupovala jsem ji v akci za stovku.

Pod stromečkem jsem našla i sérum na řasy. Zatím ho ale nepoužívám, tak nevím, jestli to bude fungovat. Uvidíme.

Ty dvě roztomilé bomby do koupele jsem dostala od kamarádky.

No, a voňavku jsem si objednala z Vivaca. U taťky jsem našla tester, který voněl jako trdelník. A já jsem prostě před Vánoci nutně potřebovala vonět jako trdelník, že jo. No, na mně teda jako tahle vánoční dobrota nevoní, ale když se trochu rozloží, malinký náznak tam je. Jinak je hodně silná, taková těžší, čekala jsem trochu něco jiného, ale není špatná. Když se mnou trochu splyne a lehce vyvane, voní mi. ☺


Hrníčků taky není nikdy dost. I když moje mamka a naše police na nádobí mají trochu jiný názor.
Tyhle (párové) nám pořídil přítel. (Nebyly to teda vánoční dárky v pravém slova smyslu, protože ty jsme se rozhodli si nedávat, ale rozhodla jsem se zařadit je sem. ☺) Je v nich skrytá myšlenka, kterou tu asi není potřeba úplně vysvětlovat a sdílet, ale uznejte, že i takhle bez znalosti hlubšího významu jsou nádherné! Ti křečci? Ti jsou neuvěřitelně roztomilí! Nebo alespoň mně se hrozně líbí! ☺
Jinak kdyby vás zajímalo, kdo nám je dělal, přiložím vám sem odkazy na Lucinčin profily. Podle mě je strašně šikovná a určitě si zaslouží vaši pozornost. Tak na ni mrkněte. Na Fleru ji najdete jako Creative Lucy, na Instagramu potom jako @creative_lucy__.


Tyhle dva „polohrnečky“ jsem dostala od svých kolegyň v práci. Od jedné bambusový kelímek, od druhé plecháček. A abyste pochopili, jak je ten plecháček výstižný... V práci jsem si totiž zvládla rozbít hrníček po nějakých třech měsících, co jsem ho tam měla. A shodou okolností byl taky modrý, jako ta kresbička na plecháčku. Takže tohle byl naprosto perfektní dárek, ze kterého jsem měla hroznou radost. Už si budu mít zase do čeho dělat kafe! ☺


Tento nádherný látkový pytlíček z Douglasu jsem dostala od tety. V něm jsem našla sprchový gel a tělové mléko. Kvůli té značce možná ani nechci vědět, kolik taková sranda stojí, ale uznejte sami, že to vypadá parádně! ☺


Dárečky od šéfů! Ano, dostáváme v práci dárky. Na svátek, narozeniny, MDŽ, Mikuláše, Vánoce... Pořád. Jsou úžasní! Na Mikuláše jsem tedy dostala látkovou tašku, kterou vidíte napravo. Těch není nikdy dost, to je jasné. A k tomu ještě vánoční hvězdu, adventní kalendář a dva pytle pralinek.

No, a tu úžasně červenou mikinu jsem (stejně jako všechny mé kolegyně) dostala k Vánocům. K tomu krabici cukroví, pralinky a šampus. A šéfová perfektně trefila velikost, samozřejmě. Je prostě skvělá, já to říkám pořád!


Dál tu mám povlečení na klasickou peřinu a polštář, povlak na malý polštářek a prostěradlo z mikroplyše, které jsem dostala od taťky. Spávala jsem v tomhle materiálu i u něj, a líbilo se mi to, tak jsem dostala i svoje vlastní, domů. A je to hrozně příjemné, teploučké. Pro zmrzlíky perfektní!


U zmrzlíků zůstáváme. Od mamky jsem dostala dlouhé černé merino triko, prý aby se mi venku dobře běhalo. Ne že bych teda měla v plánu s běháním pokračovat déle, než bude nutné (tedy do přijímaček), ale určitě ho využiju. Nejdříve na běh, později jako teplé triko do chladných dní, třeba na procházky.

A ze stejného materiálu jsem dostala i dvoje ponožky. Ty by měly být sportovní, ale mně přijdou hodně tlusté na to, abych je dala do klasických tenisek. Ale zatím jsem to nezkoušela, tak uvidím. Zase, přinejhorším je použiju na procházky, nebo klidně i na ťapkání po domě. 


Kalendář a diář jsou každoroční klasiky. Kalendář je záležitost, kterou několikátým rokem dostáváme (já i sestra) od taťky. U mě jsou to obvykle kočičí motivy, u sestry psí.

A diář je zase věc, kterou dostávám vždy od kamarádky. A letos ho teda vystihla dokonale. Kočičí motiv a nápis „I am very very busy“? Perfektní!


Poukaz na masáž k mé fyzioterapeutce je něco, co si přeju od mamky, kdykoliv mám možnost. Ať už jsou to právě Vánoce, narozeniny, nebo třeba i svátek. Popřípadě když si potřebuju odpočinout. A mám takový dojem, že jsem dostala podobný poukaz i za maturitu. Každopádně hodinka u Magdalénky je pro mě něco úžasného. A je to něco, co mi zaručeně a vždycky udělá radost. ☺
(Pokud máte možnost zajet si sem k nám a vyzkoušet Magdalénčiny služby, určitě to udělejte. Je skvělá, opravdu!)


Věci do auta jsou opět taťkova parketa. Já sama jsem nebyla schopná si koupit vesty do auta a nemrznoucí směs do ostřikovačů. A když jsem to zmínila před taťkou, rozhodl se, že mi to usnadní. Obě věci jsem pak našla pod vánočním stromečkem.


Tohle je úplně ten stejný případ, jako s hrníčky. Opět to kupoval přítel, a opět to nebyly dárky pod stromeček. Udělali jsme si jeden den výlet do Olomouce a on mě vtáhl do hračkářství. Věděl, že se mi líbila hra Dobble, ale neměla jsem ji doma. Tak ji v tom obchodě prostě vzal, hodil ji do košíku, přihodil k tomu Desítku, která zase bavila jeho, když ji někde hrál, a během pár minut jsme odcházeli. Desítka teda není moje silná stránka, ale vyhrávat v Dobble mě zatím neomrzelo. :D


Tlapky hvězd mi věnovala paní Chrástová z útulku Zatoulané štěstí, kterému pomáhám. Že prý za všechno, co pro ně dělám. Ještě jsem dostala další věci, které najdete níže. Ale hrozně mě to potěšilo, bylo to velmi milé gesto. Nic takového jsem nečekala, nemusela mi nic dávat, ale chtěla. A bylo to moc milé.

Knížku o copech a drdolech mi věnovala babička. Každý rok koupí nějakou „obyčejnou“ knížku, do které vloží peníze. Některé ty účesy vypadají ale moc hezky, tak uvidím, jestli to zkusím někdy sama, nebo nechám třeba přítele. ☺


Moje okolí si asi myslí, že se ze mě stane nadšenec do běhu. No, tak to teda opravdu nehrozí. :D Ale zmínila jsem se, že si asi pořídím čelenku na běhání, protože mi venku mrznou uši. Ale nikam takhle do obchodu jsem se nedostala, tak jsem to přestala řešit. No, a přítel, pochopitelně i přes to, že jsem mu řekla, ať mi nic nekupuje, mi ji pořídil. Prý si byl kupovat boty a vzpomněl si na mě, tak se mrknul, jestli tam právě nemají nějaké čelenky. A měli. Tak mi koupil tuhle krásně neonově růžovou. Je pěkně teploučká, z vnitřní strany má takovou tu plyšovou vrstvu a opravdu hřeje. Tu už jsem zkoušela a bylo to o moc lepší, než bez ní! ☺

Ta drobnost vpravo dole jsou dva náramky, které nám koupila kamarádka. Prý kdybych jí někdy někam odjela nebo jsme se dlouho neviděly, tak budeme vlastně pořád spolu. Tak to bylo taky moc hezké!


Následuje taková směska drobností. Čajík a víno jsem dostala také od paní Chrástové, krabičku pralinek od svých šéfů. No a plyšového slona spolu s penízky jsem dostala od babičky s dědou. ☺


Všechny tyhle drobnosti jsou dárečky z práce od mých kolegyň. Vaječné likéry, přívěsek, svíčka, sůl do koupele, vzorek krému na ruce, zapichovátko, svíčky a ozdobičky.


Tyhle sladkosti jsou asi tak pětinou z toho, co jsem dostala během prosince. Ať už na Mikuláše (80 % věcí), jako dáreček (asi 10 %) nebo jen tak (taky asi 10 %). Zbytek jsme už tak nějak pojedli, něco jsem podarovala nebo je to uklizené někde v kuchyni.


No, a kdybyste nevěděli, jaký je můj oblíbený čaj, který jsem během listopadu nebyla schopná sehnat, tak je to tenhle od Teekanne s příchutí jablka a karamelu. Je dokonalý! Taťka ho pak objevil v Tescu, tak mi vzal celou krabici, tedy 12 krabiček. Tři z toho už jsou po měsíci vypité. Původně jsem myslela, že mi koupí třeba tři krabičky, ale nakonec to dopadlo takhle. No, měla jsem obrovskou radost, to je ale asi jasné! ☺


Dárky, které jsem darovala


Ponožky jsou typickým vánočním dárkem. Proto tu mám hned čtvery. Taťka dostal ty s bílým a červeným vínem, sestra ode mě chtěla ty černobílé a s motivem šampusu. Asi je vám jasné, že jsem je pořizovala na Dedoles.


Ze stejného eshopu jsme se sestrou objednaly i trenýrky pro strejdy a mamčiného přítele.


Mamka vyslovila přání, že by ráda dostala nějakou knížku o masážích. Poslala nám dva odkazy s tím, že jí prý máme některou vybrat. Mně se víc líbila tato, přišla mi lépe zpracovaná a praktičtější. A mamce udělala radost, takže to splnilo účel.


Stejně tak nám mamka poslala odkaz na Ajala čokolády, které by jí udělaly radost. Tak jsme je objednaly taky. Je to teda docela drahá sranda, ale v ten moment jsem to neřešila, přece jen to byla součást vánočního dárku, takže...


Kamarádka je milovník avokáda, i samotných vzorů této plodiny. Takže když jsem na Astratexu viděla tyhle trenýrky (na spaní), měla jsem jasno. A kamarádka vypadala, že ji to potěšilo, takže to splnilo účel! ☺


Kalendáře Zatoulaného štěstí, které jsem měla letos na starost, jsem kupovala celkem čtyři. Jeden máme doma my, druhý dostala babička, třetí babička s dědou a ten čtvrtý putoval k taťkovi do domácnosti.


Ještě tu chybí drobnosti, které jsem nefotila. Paní Chrástové jsem dávala šampus, skleničky s oříšky, pralinky a obálku s penězi

Šéfové dostali láhve s rumy a skleničky s oříšky. A každá moje kolegyně dostala také svou skleničku s mandlemi, kešu oříšky, vlašskými ořechy, sušenými meruňkami a rozinkami. (S přítelem jsme to dárkově balili a podle mě to vypadalo docela dobře! ☺)

Dál jsem nefotila spoustu krabiček s pralinkami, které dostal každý člen rodiny, včetně mého partnera. 

A ještě tu chybí sklenička se zážitky, které jsme měli s přítelem. Tu už si taky odvezl domů. (Mám ji když tak na svém Instagramu, kdybyste se chtěli mrknout.)



Tak, a to je všechno! Určitě mi dolů napište, co jste našli pod stromečkem vy, co vám udělalo největší radost, co jste někomu nadělili nebo jaký můj dárek vás zaujal nejvíc!

Doufám, že jste do nového roku vstoupili spokojení, silní, optimističtí a hlavně zdraví! 

Budu se na vás (snad) brzy těšit u dalšího článku! ☺ 

K.

14 komentářů:

  1. Jeee, tolik skvělých věciček. Úplně nejvíce mě zaujaly knihy. Tu sérii bych si taky chtěla přečíst.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím ti nemůžu říct, jaká je, ale je dost chválená. Tak uvidíš, třeba se ti taky dostane do rukou! ☺
      Děkuju za komentář, Marti! ♥

      Vymazat
  2. dárky jsou parádní nejen ty, co jsi dostala, ale i ty, co jsi darovala :) i u nás pod stromečkem byly ponožky a spodní prádlo od Dedoles a hry jsou samozřejmostí :) Desítka za mě je super hra, už máme i rozšíření :) a ty bomby do koupele jsou parádní! taky na tom ujíždím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těší mě, že se ti líbí! ☺
      Dedoles byl letos podle mě pod každým stromečkem. Mě osobně to nezaujalo, tenhle trend jde tak nějak mimo mě, nechtěla bych nosit takhle výrazné ponožky, a ještě mít každou jinou. Ale ostatní vypadali, že z toho měli radost, což je hlavní! ☺
      No, jestli mi Desítka pořád (ne)půjde tak, jak mi teď (ne)jde, asi se k rozšíření ani nedostaneme... :D
      A jsem ráda, že je takových bláznů do koupelových bomb víc! ♥

      Vymazat
  3. Tolik skvělých dárků. :))) Taky jsem dostala knihu od Mony Kasten, ale zatím první díl. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letos se opět trefili, měla jsem ze všeho hroznou radost! ☺
      Tak snad se ti bude líbit! ☺

      Vymazat
  4. Páááni, teda to je bomba nálož dárků. Ty bomby do koupele bych si taky dala líbit. A vesty a voda do odstřikovčů mě pobavila. Kdybych neměla doma chlapa, co se o tohle stará, neměla bych v autě ani benzín. :D Ovšem taťka není žádný troškař, koukám. :)
    Jo a v Dedoles jsem letos také nakoupila spoustu dárků. A určitě budu ještě pokračovat. :D
    Měj se pěkně. Máš moc pěkný blog. Těším se na další články. Sabi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jsem vloni byla hodná, no. A ano, taťka se vloni (zase) zbláznil... ♥
      Na ty bomby jsem pod tím stromkem koukala několik minut, než jsem to pochopila. Bylo to strašně milé překvapení!
      Tak to máš super! Mně doma řekli, že když jsem chtěla auto, ať se starám. Ale ulehčují mi to, ne že ne... :D
      No, já k Dedoles asi zase rok nezavítám. Pro sebe si tam nic objednávat neplánuju. A pro ostatní to zase vidím až na Vánoce.
      Jinak moc děkuju za komentář i pochvalu, Sabi. Moc mě to potěšilo! ♥

      Vymazat
  5. Jedlé dárky mám nejraději :-)
    Krásné věci si dostala. Bomby od Lush jsem nikdy neměla a vlastně mě ani nelákají, nemám totiž vanu :-) Ale vím, že jsou úžasné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi udělají radost! ☺
      Jasně no, pokud nemáš vanu, bomby do koupele by ti k ničemu nebyly. Navíc je to poměrně drahá sranda, když si vezmeš, že tu bombu za 150 Kč rozpustíš najednou, v jedné koupeli. Ale jednou za čas, pro radost, proč ne... ☺

      Vymazat
  6. Tak tomu říkám bohaté Vánoce! Protože jsem knihomol, hned první dárek si získal mou pozornost. Určitě se po Mony Kasten podívám. A protože mám doma 3 děti, Desítku sice neznám, mohu však vřele doporučit hru Ubongo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, moji blízcí se letos opět asi zbláznili... :D Ale ze všeho jsem měla velkou radost, to je jasné! ☺
      Na Monu Kasten ti ještě žádnou recenzi nedám, podle mě se k těm knihám dostanu nejdříve v létě - mám před nimi v pořadí ještě pár knih, ale četla jsem v podstatě jen samá kladná hodnocení. Takže podle mě nešlápneš vedle, když si je pořídíš. ☺
      Desítka není špatná hra, ale pro děti to není. Je to opravdu spíš až pro dospělé. Takže chápu, že se třemi dětmi máš doma asi jiné hry, než tuhle.
      Děkuji za komentář! ☺

      Vymazat
  7. Mona Kasten je nejlepší dárek, co jsi mohla dostat! Miluju ji tak moc, že jsem se rozhodla po devíti letech od maturity oprášit němčinu, abych si mohla Monu číst (nebo poslouchat na Spotify) v originále. Je to naprostá mistryně!

    http://adelaisle.com/

    OdpovědětVymazat