By Klára: ČIŠTĚNÍ ENERGETICKÝCH BLOKŮ METODOU SCPR S KYVADELNICÍ LENKOU ANEB MOJE PRVNÍ ZKUŠENOST

pondělí 26. června 2023

ČIŠTĚNÍ ENERGETICKÝCH BLOKŮ METODOU SCPR S KYVADELNICÍ LENKOU ANEB MOJE PRVNÍ ZKUŠENOST


Ahojte! ☺

Tento týden bude patřit třem minirecenzím na různé služby, které pramení od skvělých žen a které jsem měla možnost za poslední měsíc vyzkoušet. Všechny tři budou souviset se zdravím, každá bude o něčem trošku jiném a přitom se všechny v něčem propojí. Dnešní článek bych ráda věnovala energetickému čištění, jak už název napovídá, které jsem podstoupila pod rukama paní, která si říká Kyvadelnice Lenka. Pokud jste k tomuto tématu skeptičtí, v pořádku, taky jsem bývala. Ale pokud ve vás alespoň lehce plápolá zvědavost a rádi byste se o tomto „léčení“ dozvěděli víc, nakoukněte do článku! ☺

SCPR aneb jak to funguje?
Ve zkratce bych vám ráda napsala, o co v tomto léčení šlo, abyste měli představu, co tady vlastně budu rozebírat. SCPR je metoda, při které Lenka využívá kyvadlo ke komunikaci s vaším „Vyšším já“ (pod tím si představte takového svého „Anděla Strážného“, který ze svého nehmotného světa dohlíží na vaše já, které žije ve světě hmotném). Vyšší Já je pak napojeno na tzv. Zdroj (to je takové to něco, v co vy sami věříte, ale možná si to neumíte konkrétně představit či pojmenovat - něco jako Vesmír, Bůh, Vyšší inteligence, zkrátka „To něco nad námi“..). Přenos informací pak probíhá tak, že Vyšší Já Lenky komunikuje s vaším vlastním Vyšším Já po mocí otázek či žádostí, tyto informace jsou pak předány Zdroji, který je vyhodnotí a „odpoví“. Tato odpověď se pak nese zase zpět opačnou cestou k Lence.


Je to bezpečné?
Tím, že Lenka v této terapii využívá pouze samu sebe a vaše vlastní Vyšší já, žádnou jinou entitu, nemusíte se bát. Váš Anděl Strážný by nedovolil nic, co by vám ublížilo, takže i kdyby vám tímto procesem chtěl někdo ublížit, váš Anděl by vás ochránil přerušením komunikace, otázek a žádostí...


Na co se vlastně ptát, co řešit?
Já osobně jsem neměla žádnou konkrétní preferenci, protože jsem necítila nic konkrétního, co by mě trápilo. Tak jsem to jednoduše nechala na Lence, ať nechá mé Vyšší Já rozhodnout, co vlastně teď potřebuji vyčistit, odblokovat či vyřešit. Na zdroj se ale můžete obrátit i s konkrétními otázkami či žádostmi. Můžete poprosit o vyčištění negativních programů z dětství, prenatálního období či dokonce minulých životů. Můžete zažádat o harmonizaci vašeho domova, o přerušení negativních vazeb k lidem a bytostem, o odvedení temných průvodců či přivtělených duší. Lze také vyčistit témata lásky a vztahů, či práce. Tématem k řešení může být i rodová karma či negativní zasvěcení. A lze také zacelit vaši auru, pročistit čakry či zvýšit vaše osobní vibrace. Mohla bych pokračovat i dál, ale myslím, že alespoň pro nějakou základní představu to stačí. ☺


Jak probíhá samotná terapie?
Velkou výhodou je, že tuto terapii podstupujete na dálku. Vše, co k tomu potřebujete, je asi hodinka až devadesát minut času, během kterých budete mít klid. Je potřeba se úplně uvolnit, vypnout své Ego, které by mohlo komunikaci brzdit a nechat Lenku na dálku pracovat. Já osobně jsem si šla lehnout do postele, pustila jsem si do uší relaxační hudbu a během pěti či deseti minut jsem usnula. Probudila jsem se chvilku po tom, co Lenka skončila a odeslala mi zprávu s reportem.


Jak se tedy dozvím, co se během terapie dělo, když jsem ji prospal/a?
Lenka vám po skončení terapie zašle popis průběhu vaší terapie. Popíše vám, jak se s vámi pracovalo, jestli byla komunikace a napojení snadné, nebo to něco blokovalo. Pokud jste se ptali na konkrétní otázky k vybraným tématům, přetlumočí vám odpovědi od Zdroje a vašeho Vyššího Já. Pokud jste chtěli čistit nějakou oblast, dozvíte se, jestli to proběhlo úspěšně, případně jestli se ukázal nějaký hlubší a širší problém, který s tou vaší původní oblastí souvisel. Případně pokud zvolíte cestu jako já a necháte svému Vyššímu Já prostor, aby vyřešilo to, co vás nejvíce někde uvnitř trápí, můžete se například dozvědět, co vás blokuje na vaší cestě. Co vám například ubližuje, co vám působí negativní pocity a emoce, aniž byste si to přímo uvědomovali, jestli se vám některé bloky opírají i do vašeho fyzického zdraví. Nebo jestli si nesete nějakou rodinou karmu, případně jakou. Nebo je třeba potřeba vám zvednout vibrace, abyste se naladili na „pozitivnější frekvenci“, a mohli tak do svého života přirozeněji pouštět to dobré. Může toho být opravdu spousta.


Takže stačí k vyřešení všech mých vnitřních problémů jedna terapie?
Spíš ne. Lenka má na komunikaci a čistění určité množství energie, které může využít. U mě bylo například poměrně dost oblastí k pročištění, už tam byly zkrátka vytvořené bloky, takže už jsem nedostala podrobnější informace a odpovědi třeba k tomu, odkud konkrétněji tyhle bloky vznikly, odkud přesněji ke mně doléhají negativní vlivy okolí či co za rodinnou karmu si nesu a podobně. Tyhle informace bych právě mohla (ale také nemusela) dostat během dalšího léčení.


Co když na tyhle Anděly, energie a něco tam nahoře nevěřím? Bude to i tak fungovat?
Ano, bude. Protože jak píše i sama Lenka, svého Anděla strážného, Duši i energii máš, ať už na ni věříš nebo ne. A pokud budeš schopná (či schopný) svůj skepticismus během terapie potlačit, jít si v klidu lehnout a nechat Lenku pracovat, třeba tě to nakonec mile překvapí. ☺


Můj závěr a názor na tuto terapii
V dnešním moderním světě máme jako lidstvo tendenci odbíhat od víry (a nemyslím teď takové to typické náboženství) jen k tomu, co můžeme nějakým způsobem dokázat. Vše se snažíme vysvětlit, pochopit, pojmenovat. A co přímo dokázat nejde, co nevidíme či neslyšíme, to prostě neexistuje. Spoustu lidí tento typ terapií, léčení a napojování děsí. Může to být dáno spoustou různých faktorů (výchova, média, tlak okolí, filmy...) a je to pro dnešní společnost asi normální a přirozené. Někdy je ale potřeba se odpoutat, zamyslet se, zastavit se a podívat se sami na sebe a do svého nitra. Pak je možné dojít k závěru, že není potřeba všechno chápat a umět podložit. A že je vlastně příjemné si připustit, že je nad námi nějaká větší síla, která na nás dává pozor a kterou je možné využívat. A že někdy našimi lidskými problémy, které nám přijdou zcela zásadní, ale vlastně jsou úplně malicherné, zatěžujeme naši duši a bráníme jí tak ve svobodě.

Pro mě byla tato terapie opravdu velmi přínosná. A to nejen tím léčením a odblokováváním jako takovým, ale právě i uvědoměním, které jsem vám tady teď sepsala. Nejen že jsme s Lenkou došly k nějakým závěrům, které jsem možná podvědomě vnímala, ale asi jsem v nich potřebovala ujistit, ale možná jsme také předešly nějakým fyzickým problémům, ke kterým se díky konkrétnímu bloku mohlo schylovat. A díky zvýšení mých vibrací si také můžu nechat proudit do života zase spoustu krásných okamžiků a věcí. Co jsem mohla chtít víc? Mé hmotné já je stejně spokojené, jako to Vyšší (které se slovy Lenky radovalo, že jsem se touto cestou vydala. ☺)

Za sebe můžu tedy Lenku rozhodně doporučit. Ať už máte konkrétní problémy či byste rádi jen tuto metodu vyzkoušeli a třeba se sami o sobě dozvěděli i něco nového, či se jen utvrdili v tom, co už podvědomě tak nějak tušíte. Pokud ve vás svítí alespoň malá jiskřička, která by to ráda vyzkoušela, poslechněte sami sebe a jděte do toho. Za zkoušku určitě nic nedáte, nemáte co ztratit. A v dnešním světě možností, kdy je toho spousta k vyzkoušení, stojí za to těchto příležitostí využívat a jít do nich. Tak šťastnou cestu! ☺

(Lenka má jinak vše krásně rozepsáno i u sebe na webu, tak můžete mrknout i tam. Odkaz je TADY. Najdete tam jak Lenčin příběh, její služby a kontakt, tak i metodu SCPR jejími slovy. ☺)



Pro dnešek je to ode mě všechno. Pokud jsem vám mohla ukázat a doporučit něco, o čem jste dosud zatím neslyšeli a trošku vás naťuknout k vaší duševně založené cestě, jsem spokojená. Pokud navíc Lenčiny služby vyzkoušíte a pomůžete si tak od nějakých bloků a problémů, budu nanejvýš spokojená! ☺

Mějte se krásně a brzy opět na viděnou!

K.

Žádné komentáře:

Okomentovat